Operátor T-Mobile nově spustil webovou stránku t-mobile.cz/hudba a rozloučil se s portálem t-music. Společnost realizovala řadu úspěšných projektů a podle slov manažerky sponzoringu operátor s hudbou rozhodně nekončí.
T-Mobile, který se letos již po několikáté stal partnerem festivalu Rock For People, se rozhodl ukončit provoz portálu t-music.
„Pod značkou t-music jsme realizovali celou řadu úspěšných projektů. Říká se, že se v nejlepším se má přestat, čehož se budeme držet jen částečně. My totiž s hudbou rozhodně nekončíme,“ říká manažerka sponzoringu Markéta Vychytilová a dodává: „V souladu s firemní strategií budeme hudební aktivity dále rozvíjet již přímo pod značkou T-Mobile.“
Nová stránka t-mobile.cz/hudba zákazníkům nabídne zajímavý obsah rozdělený do čtyř kategorií. Kategorie jsou Hudební zprávy, Soutěže, Slevy na vstupenky a Hudba do mobilu.
Aktuálně T-Mobile připravuje soutěž o lístky na uzavřené koncerty kapely Kryštof, které se budou konat v červnu. Zákazníci operátora mohou také využít lákavé nabídky a zakoupit si celofestivalovou vstupenku na Rock For People s 15% slevou. Slevu získáte zadáním svého telefonního čísla a slevového kódu, který dostanete SMS zprávou, na portále www.nasimproradost.cz.
Slevu 10% na vstupné mohou stejným způsobem získat i fanoušci skupiny Kryštof a vyrazit na turné „Kryštof Srdcebeat Tour 2015“ levněji. Na jedno telefonní číslo lze zakoupit pouze jednu vstupenku na každý z koncertů.
20. 4. 2015
Autor: Redakce DSL.cz
Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
Výzkumníci objevili bezpečnostní chybu u zámků Saflok. Kdokoliv mohl pomocí telefonu s Androidem otevřít dveře...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...