U své bezdrátové čtečky používala společnost Amazon od samého začátku bezdrátového poskytovale Sprint Nextel, což bylo vždy značně překvapivé. Sprint je totiž jediný americký poskytovatel mobilní sítě, který již druhým rokem ztrácí zákazníky.
Když se v roce 2007 objevil Kindle, čtečka využívala sítě EV-DO, což je v podstatě 3G. A jelikož využívání sítě pro stahování bylo v ceně knih, zákazníky těšila rychlost, nezajímala cena a hlavně nemuseli přemýšlet nad tím, jestli mají od poskytovatele povolen nějaký počet knih nebo jestli s ním musí mít smlouvu. Vedle toho, že Kindle držel Sprint nad vodou, řada expertů viděla v této smlouvě novou budoucnost bezdrátových poskytovatelů – nový zdroj příjmů a zbrusu novou periférii v rukách zákazníků.
Pro Sprint to byla ideální situace, firma si totiž z pronajímání velké části své kapacity udělala lukrativní kšeft a společnosti jako Samsung či Walt Disney díky tomu nabízely „vlastní“ síť a služby.1. 12. 2009
Autor: Václav Větvička
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Sociální sítě v poslední době zaplavila falešná videa politiků, ve kterých lákají na výhodné investice. Místo...
Společnost OpenAI představila nástroj, který zvládne vytvořit vysoce kvalitní video pouze na základě textového příkazu.
Sezóna Formule 1 2024 startuje. Podívejte se, kde letos sledovat přímé přenosy ze všech velkých cen, kvalifikací a...
Podívejte se na únorové statistiky rychlostí internetu od DSL.cz. Jak si tentokrát vedly technologie a u kterého...
Elon Musk oznámil spuštění vlastního e-mailového klienta XMail. Chce tak konkurovat populárním Gmailu od Googlu.