Úvod > Články > V Plzni se od září MHD bude platit i přes SMS

V Plzni se od září MHD bude platit i přes SMS

Jednorázové přestupní jízdné v plzeňské městské hromadné dopravě na 35 minut bude stát 15 korun, pokud si jízdenku cestující koupí v podobě SMS. Naproti tomu stejná papírová nepřestupní jízdenka nebo půlhodinová přestupní, kterou cestující kupují v trafice či automatech, stojí 12 Kč. O zavedení plateb z mobilu rozhodli ve čtvrtek plzeňští radní, uvedla to ČTK s odvoláním na mluvčí magistrátu Editu Vighovou.

Sporadičtí cestující mají i nadále možnost jízdenku zakoupit u řidiče, ta je však ve srovnání s předem zakoupenou nebo SMS jízdenkou nejdražší, stojí 20 Kč. ČTK napsala, že zájem o dražší typ nepřestupního jízdného placeného hotově u řidiče přesto roste. "Od ledna do května 2009 bylo prodáno 50.681 jízdenek a za stejné období roku 2010 to bylo 61.554 kusů, to je nárůst o 21,5 procenta," uvedla mluvčí.

29. 6. 2010

Autor: Redakce DSL.cz

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Český bezdrát nabízí připojení k Internetu Eri-ADSL Panter... 5 Mbps od 279 Kč a 10 Mbps od 299 Kč

Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...

 

TP-LINK radí, jak se chránit před chybou v zabezpečení domácích routerů

Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...

 

ss7Net - VoIP telefonní ústředna zdarma

Vyměníme Vám starou za novou ...

Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...

Nejčtenější články

Letní speciál 2019: Jak na volání a internet v Tunisku?

 

Tunisko patří mezi destinace, ve kterých nevyužijete váš tarif z České republiky. Za volání, SMS a data z českého...

Vodafone se spojil s UPC. Co bude dál?

 

Vodafone včera oficiálně převzal aktivity UPC. Stal se tak největším poskytovatelem připojení k sítím nové generace...

O neomezená data je stále zájem, T-Mobile má přetížené systémy

 

O balíček neomezených dat, který T-Mobile představil v červnu, je obrovský zájem. Měsíc po spuštění akce jsou znovu...