ČTK dnes informovala, že podle právního rozboru ministerstva pro místní rozvoj nabídka pohřebnických služeb má podléhat omezení. Pokud na webu pohřební služby není nákupní košík, nabídka má prý charakter nepovolené reklamy.
"Smysl restriktivní právní regulace reklamy v oblasti podnikatelských činností v pohřebnictví spočívá v tom, že se jedná o společensky velmi citlivou oblast, nesrovnatelnou s běžnou podnikatelskou činností v jiných oborech," zní z ministerstva.
Pokud podnikatel v pohřebních službách neumožní koupi služby přes elektronický nákupní košík, nesmí na svůj web dávat ceník služeb a výrobků.
16. 2. 2011
Autor: Redakce DSL.cz
Společnost Český bezdrát s.r.o. nabízí v AKCI Léto 2014 dvě nové Služby pevného připojení k Internetu typu ADSL...
Před nedávnem proběhla v médiích zpráva o závažné bezpečnostní chybě některých síťových prvků od nejrůznějších...
Vyměníme Vám starou za novou ...Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...
Rychlost u většiny technologií v březnu klesla. Podívejte se, jak si vedl váš poskytovatel a u kterého providera...