Úvod > Články > Relax Mobil láká na volání za 1,50 Kč a „neomezené stahování“ za 150 Kč

Relax Mobil láká na volání za 1,50 Kč a „neomezené stahování“ za 150 Kč

Mezi virtuálními mobilními operátory se objevil další přírůstek: Relax Mobil provozovaný společností BEI Multimedia Interactive. Nabízí volání do všech sítí za 1,50 Kč s tarifikací 60+1, ale co je ještě zajímavější, klade důraz na to, že za mobilní připojení účtuje maximálně 150 Kč a „do konce měsíce stahujete zdarma“.

Relax Mobil je snad jediným současným virtuálním operátorem, který svůj vstup na trh nehlásil s předstihem. Nicméně je již aktivní a jeho nabídka se od ostatních virtuálů docela liší. Nabízí totiž jediný tarif s měsíčním paušálem 49,90 Kč: volání do všech sítí (i vlastní) stojí 1,50 Kč za minutu, tarifikace je 60+1 (spojení se účtuje jako celá minuta, po uplynutí minuty se hovor účtuje po sekundách) a SMS stojí také 1,50 Kč.

V nabídce nejsou datové balíčky – data se účtují na základě přenesených megabytů a to tak, že za každý započatý MB se platí 0,50 Kč (tuto možnost nabízí i ha-loo mobil, kde je však férovější zpoplatnění dat, po kilobytech). Relax Mobil k tomu uvádí, že měsíčně klient zaplatí maximálně 150 Kč a do konce měsíce stahuje zdarma.

Vzhledem k tomu, že dodavatelem je opět GTS (v síti T-Mobilu), je však velmi nepravděpodobné, že za 150 Kč by zákazník dostal neomezený přístup k internetovému připojení s maximální dostupnou rychlostí. Daleko pravděpodobnější je, že za 150 korun má k dispozici 300 MB dat a následné „stahování zdarma“ bude probíhat s připojením s velmi omezenou rychlostí (standardně max. 16 kbit/s).

Nestandardní výše paušálu (bez volných minut) v hodnotě 50 Kč (či přesněji 49,90 Kč) je patrně pouze poplatkem za SIM kartu, jak si to žádá dodavatel – tento poplatek (původně 45 Kč) například vybírá také konkurenční ha-loo mobil (v téže síti).

Potenciální zájemci by si měli přečíst všeobecné obchodní podmínky (ostatně podmínky by měli pečlivě číst lidé u všech telekomunikačních služeb). Někoho totiž může odradit pasáž o osobních údajích, jmenovitě: „Zákazník dále uděluje souhlas s dalším marketingovým zpracováním osobních údajů, zejména pro reklamní účely a zasílání reklamních sdělení. Souhlas se zpracováním osobních údajů je udělován na dobu 10 let, pokud neodvolá zákazník svůj souhlas dříve.“

1. 7. 2013

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Na Twitteru teď můžete sledovat celá témata

Sledujete na Twitteru jednotlivé účty, ale občas se chcete dozvědět, co na konkrétní téma říkají ostatní uživatelé...

 

Samsung představil 108 Mpx fotoaparát

Výrobci se neustále předhánějí v tom, kdo vytvoří telefon s nejlepšími parametry. Nedávno přišlo Xiaomi s mobilem s...

 

Kterým médiím Češi důvěřují nejvíce?

Reuters Institute vydal každoroční zprávu o vývoji zpravodajských médií a digitálního obsahu. Při své analýze se...

Nejčtenější články

Letní speciál 2019: Jak na volání a internet v Tunisku?

 

Tunisko patří mezi destinace, ve kterých nevyužijete váš tarif z České republiky. Za volání, SMS a data z českého...

Vodafone se spojil s UPC. Co bude dál?

 

Vodafone včera oficiálně převzal aktivity UPC. Stal se tak největším poskytovatelem připojení k sítím nové generace...

O neomezená data je stále zájem, T-Mobile má přetížené systémy

 

O balíček neomezených dat, který T-Mobile představil v červnu, je obrovský zájem. Měsíc po spuštění akce jsou znovu...