Úvod > Články > Relax Mobil láká na volání za 1,50 Kč a „neomezené stahování“ za 150 Kč

Relax Mobil láká na volání za 1,50 Kč a „neomezené stahování“ za 150 Kč

Mezi virtuálními mobilními operátory se objevil další přírůstek: Relax Mobil provozovaný společností BEI Multimedia Interactive. Nabízí volání do všech sítí za 1,50 Kč s tarifikací 60+1, ale co je ještě zajímavější, klade důraz na to, že za mobilní připojení účtuje maximálně 150 Kč a „do konce měsíce stahujete zdarma“.

Relax Mobil je snad jediným současným virtuálním operátorem, který svůj vstup na trh nehlásil s předstihem. Nicméně je již aktivní a jeho nabídka se od ostatních virtuálů docela liší. Nabízí totiž jediný tarif s měsíčním paušálem 49,90 Kč: volání do všech sítí (i vlastní) stojí 1,50 Kč za minutu, tarifikace je 60+1 (spojení se účtuje jako celá minuta, po uplynutí minuty se hovor účtuje po sekundách) a SMS stojí také 1,50 Kč.

V nabídce nejsou datové balíčky – data se účtují na základě přenesených megabytů a to tak, že za každý započatý MB se platí 0,50 Kč (tuto možnost nabízí i ha-loo mobil, kde je však férovější zpoplatnění dat, po kilobytech). Relax Mobil k tomu uvádí, že měsíčně klient zaplatí maximálně 150 Kč a do konce měsíce stahuje zdarma.

Vzhledem k tomu, že dodavatelem je opět GTS (v síti T-Mobilu), je však velmi nepravděpodobné, že za 150 Kč by zákazník dostal neomezený přístup k internetovému připojení s maximální dostupnou rychlostí. Daleko pravděpodobnější je, že za 150 korun má k dispozici 300 MB dat a následné „stahování zdarma“ bude probíhat s připojením s velmi omezenou rychlostí (standardně max. 16 kbit/s).

Nestandardní výše paušálu (bez volných minut) v hodnotě 50 Kč (či přesněji 49,90 Kč) je patrně pouze poplatkem za SIM kartu, jak si to žádá dodavatel – tento poplatek (původně 45 Kč) například vybírá také konkurenční ha-loo mobil (v téže síti).

Potenciální zájemci by si měli přečíst všeobecné obchodní podmínky (ostatně podmínky by měli pečlivě číst lidé u všech telekomunikačních služeb). Někoho totiž může odradit pasáž o osobních údajích, jmenovitě: „Zákazník dále uděluje souhlas s dalším marketingovým zpracováním osobních údajů, zejména pro reklamní účely a zasílání reklamních sdělení. Souhlas se zpracováním osobních údajů je udělován na dobu 10 let, pokud neodvolá zákazník svůj souhlas dříve.“

1. 7. 2013

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Huawei využije data od TomTom, Google Mapy už nepotřebuje

Huawei se stále vypořádává s důsledky sankcí ze strany USA. Ve svých telefonech nemůže využívat aplikace od Googlu...

 

Li-S: baterie, se kterou vám telefon vydrží nabitý 5 dní

Vědci z Monash University v Austrálii by mohli veřejnosti nabídnou nejúčinnější lithium-sírovou baterii na světě. Je...

 

Chrome a Firefox budou blokovat žádosti webů o zasílání notifikací

Většinu uživatelů obtěžuje, když na ně po otevření webové stránky vyskočí žádost o povolení notifikací. Chrom a...

Nejčtenější články

Výpadky signálu DVB-T2: Co je způsobuje a jak je řešit?

 

V Česku se pomalu vypíná televizní vysílání ve formátu DVB-T a nahrazuje ho nový standard DVB-T2. Někteří uživatelé...

Přechod komerčních stanic na DVB-T2 v Praze se odkládá

 

V noci na dnešek mělo dojít k vypnutí komerčních stanic ve formátu DVB-T v Praze a Středočeském kraji. České...

DIGI TV už můžete bez set-top boxu sledovat i na Android TV

 

DIGI TV krátce před Vánocemi představila novou aplikace pro televize s Androidem. Pokud máte tento operační systém...