Úvod > Články > ČTÚ na sociálních sítích

ČTÚ na sociálních sítích

Český telekomunikační úřad jde s dobou. Reklamace a dotazy můžete nyní řešit na Facebooku. Nyní je na zdi ke stažení formulář, díky kterému můžete nahlásit rušení TV signálu. ČTÚ najdete také na Twitteru.

ČTÚ se snaží usnadnit práci svým klientům. Co může být jednoduššího než komunikace na sociálních sítích? Nyní můžete řešit reklamace a všechny své dotazy online.

Díky sociálním sítím se můžete přihlásit k odběru novinek nebo nahlásit rušení signálu pomocí jednoduchého formuláře. Úřad navíc zpracoval praktického rádce pro reklamace. Poradí vám, co a jak, krok po kroku. Navíc obsahuje mustr, který je k reklamaci potřeba

Reklamovat vyúčtování můžete dva měsíce od doručení vyúčtování. Operátor má potom 30 dnů na to, aby o reklamaci rozhodl. V případě zamítnutí reklamace se můžete obrátit na ČTÚ s námitkou proti vyřízení reklamace.

Je ve vašem osobním zájmu si vyúčtování pravidelně kontrolovat. Jakmile se vám něco nebude zdát, máte právo se ohradit. Vzor písemné reklamace na Facebooku ČTÚ vám usnadní práci. Doporučujeme tento dokument pak operátorovi doručit jasně prokazatelným způsobem, tedy dopisem nebo odevzdáním na prodejně. V tom případě si nezapomeňte vyžádat potvrzení o přijetí dokumentu.

Dejte si pozor! Platbu musíte uhradit i v případě, že vyúčtování reklamujete. Můžete podat žádost ČTÚ, aby rozhodl o odkladném účinku reklamace. V tomto případě fakturu platíte až po rozhodnutí sporu.

5. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

O2 promeňuje své prodejny

Operátor se rozhodl změnit nejenom vzhled, ale i způsob obsluhování zákazníků. Do konce roku takto promění deset...

 

Nový Xiaomi Redmi 5 a 5 Plus míří na trh!

Čínská společnost včera představila nejlevnější telefony své kategorie. Konkurenci tak podstatně ztížila podmínky...

 

Digi TV prodloužila délku zpětného zhlédnutí na 7 dní!

Do teď jste si mohli pustit filmy, seriály a pořady jen tři dny zpátky. Digi TV se ale rozhodlo dát svým zákazníkům...

Nejčtenější články

5 holek v tuktuku: Zbyly jsme 3, ale jedeme dál!

 

Extrémní podmínky, nečekané události a vypjaté životní situace, to všechno navíc v naprosto cizím prostředí daleko...

10 věcí, které můžete dělat na Messengeru (a nevíte to)

 

Chatovací aplikace skýtá mnoho tajů, které je možné nanejvýš příjemně využít. Jen jste o nich do teď nevěděli. Dali...

Vánoce 2017: Který z operátorů přišel s lepšími dárky?

 

Operátoři už vyložili karty na stůl, takže můžeme posuzovat, kdo si pro své zákazníky připravil opravdu výhodnou...