Úvod > Články > ČTÚ na sociálních sítích

ČTÚ na sociálních sítích

Český telekomunikační úřad jde s dobou. Reklamace a dotazy můžete nyní řešit na Facebooku. Nyní je na zdi ke stažení formulář, díky kterému můžete nahlásit rušení TV signálu. ČTÚ najdete také na Twitteru.

ČTÚ se snaží usnadnit práci svým klientům. Co může být jednoduššího než komunikace na sociálních sítích? Nyní můžete řešit reklamace a všechny své dotazy online.

Díky sociálním sítím se můžete přihlásit k odběru novinek nebo nahlásit rušení signálu pomocí jednoduchého formuláře. Úřad navíc zpracoval praktického rádce pro reklamace. Poradí vám, co a jak, krok po kroku. Navíc obsahuje mustr, který je k reklamaci potřeba

Reklamovat vyúčtování můžete dva měsíce od doručení vyúčtování. Operátor má potom 30 dnů na to, aby o reklamaci rozhodl. V případě zamítnutí reklamace se můžete obrátit na ČTÚ s námitkou proti vyřízení reklamace.

Je ve vašem osobním zájmu si vyúčtování pravidelně kontrolovat. Jakmile se vám něco nebude zdát, máte právo se ohradit. Vzor písemné reklamace na Facebooku ČTÚ vám usnadní práci. Doporučujeme tento dokument pak operátorovi doručit jasně prokazatelným způsobem, tedy dopisem nebo odevzdáním na prodejně. V tom případě si nezapomeňte vyžádat potvrzení o přijetí dokumentu.

Dejte si pozor! Platbu musíte uhradit i v případě, že vyúčtování reklamujete. Můžete podat žádost ČTÚ, aby rozhodl o odkladném účinku reklamace. V tomto případě fakturu platíte až po rozhodnutí sporu.

5. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Facebook: Chceme do virtuální reality vzít bilion lidí!

Facebook pokračuje v úsilí stát se hlavním tahounem ve světě virtuální reality. Vyvíjí proto vlastní headset Oculus...

 

Levnější tarify nebudou! Operátoři se odmítli zúčastnit aukce Licitu

Operátoři opět odmítli požadavek na levnější mobilní tarify. Sdružení Licit čítá skoro 80 tisíc žadatelů, přesto je...

 

Vodafone jako první v ČR aktivoval NB-IoT síť

Jako první v ČR a jeden z prvních na světě dokončil Vodafone pokrytí sítí úzkopásmového internetu neboli NB-IoT pro...

Nejčtenější články

Recenze: O2 Smart Box pod drobnohledem

 

O2 poctivě monitorovalo výtky, dotazy a stížnosti svých zákazníků na pevný internet tak dlouho, až díky tomu...

Rozhovor: Zeptali jsme se, co je to Internet HD

 

Máte představu, co je Internet HD? Zajímá vás, proč vlastně vznikl Smart Box? A co je pro O2 při zvyšování rychlosti...

Pozor! Zákazníky O2 čekají další změny!

 

O2 neváhá a s říjnem vyslalo do světa další ranec změn. Přinášíme vám je všechny hezky pohromadě. Týkají se jak...