Z červencového průzkumu agentury Nielsen Admosphere vyplynulo, že s cenami mobilních služeb u nás není spokojeno 44 % Čechů, ale jen 11 % z nich plánuje změnit operátora. Průzkumu se účastnilo více než 500 lidí.
Ceny za mobilní služby se zdají velmi nepříznivé 16 % dotazovaných, 28 % je hodnotí jako "spíše nepříznivé". Podle 22 % jsou ceny operátorů v pořádku a 29 % lidí je je hodnotí jako "něco mezi". Jen 6 % k tomuto tématu nezaujímá žádný postoj a odpovědělo, že neví.
Neoptimističtější byli v hodnocení cenové relace mladí dospělí ve věku od 15 do 34 let. Celkově jsou spokojenější ženy (37 %) a 51 % mužů hodnotí situaci negativně. I přesto se Češi do změny operátora nehrnou.
Za uplynulé období změnilo operátora pouze 13 % zákazníků, v nadcházejícím půlroce to má v plánu 11 % lidí. Nejčastěji se operátoři snaží udržet zákazníky reklamou. Nejvíc za reklamu utrácí O2, hned za ním následuje T-Mobile a na třetím místě je Vodafone.
Zdroj: ČTK, novinky.cz
Pojďte s námi vymyslet lepší variantu. Stačí do formuláře zadat konkrétní adresu a telefon.
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
30. 8. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní internetmobilní telefonO2T-MobiletelekomunikaceVodafone
Český telekomunikační úřad už nebude nabízet další kmitočty pro digitální rozhlasové sítě. Existovat budou jen tři...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
V beta verzi aplikace WhatsApp pro Android se objevily další novinky. Uživatelé už brzy dostanou možnost upravovat...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...