Facebook se potýká s dalším obviněním z narušování soukromí. Mnoho uživatelů totiž začalo neoficiálně prohlašovat, že vidí reklamy, které se zdají být nápadně příbuzné jejich osobním konverzacím.
Na toto obvinění reagoval na Twitteru přímo Rob Goldman, viceprezident reklamního oddělení Facebooku, a čerpání informací z osobních konverzací jednoznačně popřel. Další uživatelé Twitteru se ho ptali, jestli to platí i pro Instagram. Goldman se nechal slyšet, že ano.
Jeden z uživatelů ale postnul svůj osobní příběh, která by Facebook z odposlouchávání usvědčoval: Brigitte Bonaroso se při práci spálila a ptala se kolegy v práci na nějakou účinnou mastičku. Doporučil jí Targer. Chvilku potom viděla na Facebooku reklamu na ten úplně samý výrobek, přestože jeho název ve vyhledavači nikdy nepoužila.
Sociální síť ale veškerou „špionskou“ aktivitu sveřepě odmítá a tvrdí, že reklamu zobrazuje čistě na základě informací dostupných z profilů a dřívějších vyhledávání. Pokud tedy máte pocit, že jste se s někým o nějakém produktu bavili a pak se najednou začal objevovat ve všudypřítomných reklamách, je to prý dílo náhody.
V dnešní době, kdy je soukromí pouze iluze a denně svůj život vystavujeme milionům zvědavých očí máme takový pocit, že je možné snad úplně všechno….
4. 11. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
aplikacemobilní telefontelekomunikace
Florida přijala nový zákon omezující působení mladistvých na sociálních sítích. Děti ve věku do 14 let mají...
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
V beta verzi aplikace WhatsApp pro Android se objevily další novinky. Uživatelé už brzy dostanou možnost upravovat...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...