Úvod > Články > Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Nyní si můžete na Facebooku vyhledat, kolik firmy utratily na reklamách nebo zjistit historii stránek. Vše naleznete v nové Knihovně reklam, která má zvýšit transparentnost inzerce na této sociální síti.

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Všechny informace na jednom místě

V květnu minulého roku společnost představila Archiv reklam, který ale sloužil především pro zpřehlednění politických inzercí v USA. 

Nyní se budou ukazovat veškeré aktivní reklamy a informace o stránkách, které je vytvořily. Každý se bude moci podívat na to, kdy stránka vznikla, zda v minulosti došlo k jejímu přejmenování a odkud je spravována.

Vyhledávání podle firmy nebo klíčových slov

Uživatelé budou moci v knihovně vyhledávat konkrétní společnosti nebo klíčová slova. U vyhledávače bude fungovat i našeptávač a zobrazí se předchozí vyhledávání.

Od května pak Facebook nabídne report Knihovny reklam, který poslouží jako souhrn dat zobrazeným lidmi v USA za určité období. Sami si v něm zvolíte, zda chcete vidět výsledky za jeden den, týden měsíc nebo čtvrtletí.

dsl_fb-knihovna-reklam

Užitečný nástroj během voleb

Sociální síť nabízí informace o reklamách a stránkách hlavně kvůli transparentnosti během voleb. Po Velké Británii zavede i do zbytku Evropské unie politické nálepky u postů zaměřených na politiku nebo problematiku týkající se národních zájmů.

U reklam na Instagramu a Facebooku bude vždy označeno, kdo za příspěvek zaplatil. Po kliknutí na štítek v horní části inzerce pak uvidíte, kontaktní údaje organizace a kolik tato kampaň na sociálních sítích zadavatele stála.

4. 4. 2019

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

aplikacetelekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 399 Kč

Přečtěte si také

 

Skylink znovu zvýší servisní poplatky

Satelitní televize Skylink od 1.3. znovu zvýší servisní poplatky, a to u měsíčního předplatného i u plateb na 1 a 2...

 

USA hrozí Česku sankcemi za zavedení digitální daně

V Česku by se měla brzy zavést digitální daň, která cílí především na velké zahraniční internetové firmy. USA nyní...

 

Huawei využije data od TomTom, Google Mapy už nepotřebuje

Huawei se stále vypořádává s důsledky sankcí ze strany USA. Ve svých telefonech nemůže využívat aplikace od Googlu...

Nejčtenější články

Výpadky signálu DVB-T2: Co je způsobuje a jak je řešit?

 

V Česku se pomalu vypíná televizní vysílání ve formátu DVB-T a nahrazuje ho nový standard DVB-T2. Někteří uživatelé...

Přechod komerčních stanic na DVB-T2 v Praze se odkládá

 

V noci na dnešek mělo dojít k vypnutí komerčních stanic ve formátu DVB-T v Praze a Středočeském kraji. České...

DIGI TV už můžete bez set-top boxu sledovat i na Android TV

 

DIGI TV krátce před Vánocemi představila novou aplikace pro televize s Androidem. Pokud máte tento operační systém...