Úvod > Články > Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Nyní si můžete na Facebooku vyhledat, kolik firmy utratily na reklamách nebo zjistit historii stránek. Vše naleznete v nové Knihovně reklam, která má zvýšit transparentnost inzerce na této sociální síti.

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Všechny informace na jednom místě

V květnu minulého roku společnost představila Archiv reklam, který ale sloužil především pro zpřehlednění politických inzercí v USA. 

Nyní se budou ukazovat veškeré aktivní reklamy a informace o stránkách, které je vytvořily. Každý se bude moci podívat na to, kdy stránka vznikla, zda v minulosti došlo k jejímu přejmenování a odkud je spravována.

Vyhledávání podle firmy nebo klíčových slov

Uživatelé budou moci v knihovně vyhledávat konkrétní společnosti nebo klíčová slova. U vyhledávače bude fungovat i našeptávač a zobrazí se předchozí vyhledávání.

Od května pak Facebook nabídne report Knihovny reklam, který poslouží jako souhrn dat zobrazeným lidmi v USA za určité období. Sami si v něm zvolíte, zda chcete vidět výsledky za jeden den, týden měsíc nebo čtvrtletí.

dsl_fb-knihovna-reklam

Užitečný nástroj během voleb

Sociální síť nabízí informace o reklamách a stránkách hlavně kvůli transparentnosti během voleb. Po Velké Británii zavede i do zbytku Evropské unie politické nálepky u postů zaměřených na politiku nebo problematiku týkající se národních zájmů.

U reklam na Instagramu a Facebooku bude vždy označeno, kdo za příspěvek zaplatil. Po kliknutí na štítek v horní části inzerce pak uvidíte, kontaktní údaje organizace a kolik tato kampaň na sociálních sítích zadavatele stála.

4. 4. 2019

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

aplikacetelekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Samsung představil 108 Mpx fotoaparát

Výrobci se neustále předhánějí v tom, kdo vytvoří telefon s nejlepšími parametry. Nedávno přišlo Xiaomi s mobilem s...

 

Kterým médiím Češi důvěřují nejvíce?

Reuters Institute vydal každoroční zprávu o vývoji zpravodajských médií a digitálního obsahu. Při své analýze se...

 

Google chce provozovat vlastního operátora

Google chce spolupracovat se satelitním operátorem Dish a provozovat vlastního mobilního operátora. Vypadá to, že ze...

Nejčtenější články

Vodafone se spojil s UPC. Co bude dál?

 

Vodafone včera oficiálně převzal aktivity UPC. Stal se tak největším poskytovatelem připojení k sítím nové generace...

Letní speciál 2019: Jak na volání a internet v Tunisku?

 

Tunisko patří mezi destinace, ve kterých nevyužijete váš tarif z České republiky. Za volání, SMS a data z českého...

O neomezená data je stále zájem, T-Mobile má přetížené systémy

 

O balíček neomezených dat, který T-Mobile představil v červnu, je obrovský zájem. Měsíc po spuštění akce jsou znovu...