Úvod > Články > Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Nyní si můžete na Facebooku vyhledat, kolik firmy utratily na reklamách nebo zjistit historii stránek. Vše naleznete v nové Knihovně reklam, která má zvýšit transparentnost inzerce na této sociální síti.

Facebook spouští knihovnu aktivních reklam

Všechny informace na jednom místě

V květnu minulého roku společnost představila Archiv reklam, který ale sloužil především pro zpřehlednění politických inzercí v USA. 

Nyní se budou ukazovat veškeré aktivní reklamy a informace o stránkách, které je vytvořily. Každý se bude moci podívat na to, kdy stránka vznikla, zda v minulosti došlo k jejímu přejmenování a odkud je spravována.

Vyhledávání podle firmy nebo klíčových slov

Uživatelé budou moci v knihovně vyhledávat konkrétní společnosti nebo klíčová slova. U vyhledávače bude fungovat i našeptávač a zobrazí se předchozí vyhledávání.

Od května pak Facebook nabídne report Knihovny reklam, který poslouží jako souhrn dat zobrazeným lidmi v USA za určité období. Sami si v něm zvolíte, zda chcete vidět výsledky za jeden den, týden měsíc nebo čtvrtletí.

dsl_fb-knihovna-reklam

Užitečný nástroj během voleb

Sociální síť nabízí informace o reklamách a stránkách hlavně kvůli transparentnosti během voleb. Po Velké Británii zavede i do zbytku Evropské unie politické nálepky u postů zaměřených na politiku nebo problematiku týkající se národních zájmů.

U reklam na Instagramu a Facebooku bude vždy označeno, kdo za příspěvek zaplatil. Po kliknutí na štítek v horní části inzerce pak uvidíte, kontaktní údaje organizace a kolik tato kampaň na sociálních sítích zadavatele stála.

4. 4. 2019

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

aplikacetelekomunikace

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Chcete být produktivnější v týmové práci? Stáhněte si Slack

Pracovat na projektu a komunikovat s kolegy, ať jsou doma, v práci nebo na cestách je stále žádanější. Pokud...

 

Tmavý režim už můžete zapnout i na WhatsAppu a Twitteru

S možností dark mode už přišel Youtube, Messenger i Google Chrome. U uživatelů se zatím setkává s pozitivními...

 

Francie zavede digitální daň

Francouzský parlament minulý týden schválil zavedení digitální daně pro mezinárodní internetové firmy. Google...

Nejčtenější články

Víme, kde v 1. čtvrtletí 2019 došlo ke zrychlení DSL připojení!

 

CETIN zrychloval DSL připojení i v prvním čtvrtletí letošního roku. My jsme pro vás data vyhodnotili a sepsali, kde...

Chcete být produktivnější v týmové práci? Stáhněte si Slack

 

Pracovat na projektu a komunikovat s kolegy, ať jsou doma, v práci nebo na cestách je stále žádanější. Pokud...

Rychlý internet bez optiky nebude

 

K tomu, abychom v Česku měli opravdu rychlý internet a 5G sítě, bude nejdříve nutná dostatečně hustá síť optických...