Facebook začne kontrolovat reklamy. Po rozkliknutí zprávy o smrti oblíbeného amerického herce už nenajdete reklamu na fitness stroj.
Dejme tomu, že na Facebooku vidíte zprávu: „Brad Pitt to už déle neunesl. Jeho nová přítelkyně nečekala, že to přijde tak brzy…" Je jasné, že vám to evokuje nějakou zlou zprávu ze světa showbusinessu. Avšak po rozkliknutí na vás vyskočí ultrasupermega nejlepší cvičební pomůcka za pouhých 22 999 Kč!
Sociální síť vytvořila vynikající a komplexní systém správy reklam, který vás intuitivně provede jejich tvorbou. Aby ne. Facebook má 90 % svých výdělků právě z nich. Začíná tím, že se vás zeptá na váš marketingový cíl, který se obecne dělí na tři kategorie: povědomí, posouzení a konverze. Každý z těchto tří směrů se pak rozbíhá do konkrétnějších cílů, jako je například rozšíření povědomí o značce.
Nyní bude reklama před zobrazením na Facebooku i Instagramu kontrolovaná, aby bylo ověřeno, že jde skutečně o regulérní reklamu, a ne lživé poselství. Stane se tak do 24 hodin od požadavku na uveřejnění, i když v některých případech, a asi především na začátku, to bude trvat déle. Reklama nesmí obsahovat lživý nebo zavádějící obsah. Nezbývá se než těšit. Těšit se na to, že až příště rozkliknete reklamu, bude tam skutečně to, co očekáváte.
3. 8. 2017
Autor: Redakce DSL.cz
V beta verzi aplikace WhatsApp pro Android se objevily další novinky. Uživatelé už brzy dostanou možnost upravovat...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Uživatelé, kteří dostávají potvrzovací e-maily se vstupenkami do kina a letenkami na Gmail, je nyní automaticky...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...