Google chce spolupracovat se satelitním operátorem Dish a provozovat vlastního mobilního operátora. Vypadá to, že ze svého virtuála Google Fi plánuje vytvořit plnohodnotný subjekt.
Operátor by měl fungovat v USA a Google si na nový projekt vybral ten nejvhodnější čas. Řeší se tam totiž spojení T-Mobilu a Sprintu, kteří nyní musí uvolnit některé licence.
Proti spojení vystoupilo mnoho subjektů, které si myslí, že tento krok sníží konkurenci na trhu a zvýší se tak ceny služeb.
Výsledkem pak může být i odprodej frekvencí čtvrtému operátorovi. Předpokládá se, že zájem by mohl mít právě Dish, který v současnosti působí jako poskytovatel satelitní televize.
Obě firmy se prý už sešly a projednávaly případnou spolupráci, oficiálně to ale popírají. Dá se ale předpokládat, že vstup Dishe a Google na trh by se nemusel líbit ostatním operátorům.
Kdyby totiž Google Fi získal vlastní sítě a mohl se stát plnohodnotným subjektem, měl by výrazně lepší možnosti k expanzi a mohl by si dovolit poskytovat zákazníkům lepší nabídky.
Pokud máte doma pomalý internet, prověřte, jestli na vaší adrese není rychlejší technologie nebo levnější varianta:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
16. 8. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
Vodafone jako první český operátor rozšířil garanci volání přes hodinky bez telefonu na tři značky. Služba OneNumber...
Výzkumníci objevili bezpečnostní chybu u zámků Saflok. Kdokoliv mohl pomocí telefonu s Androidem otevřít dveře...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Vodafone spustil novou kampaň na pevný internet. V rámci ní nabídne všechny rychlosti na první půlrok jen za 299 Kč.
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...