Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

O2 omezila dostupnost stanice Premier Sport na O2 TV, zákazníci si musí připlatit

Od prosinci už si zákazníci se staršími tarify O2 TV L a O2 TV XL nezapnou sportovní kanál Premier Sport. Anglická...

 

T-Mobile začal nabízet neomezená mobilní data při výpadku pevného internetu

Zákazníci, kteří se budou potýkat s výpadkem pevného DSL připojení od T-Mobilu, dostanou jako kompenzaci neomezená...

 

T-Mobile představil vánoční nabídku na prosinec

Začal prosinec a s ním i druhá vlna vánočních nabídek mobilních operátorů. Mezi prvními ji odhalil T-Mobile, který...

Nejčtenější články

UPC brzy zanikne, veškeré jeho aktivity přebírá Vodafone

 

Na konci července letošního roku Vodafone definitivně přebral všechny aktivity UPC v Česku. Toto spojení znamená...

Vypínání DVB-T začalo

 

V noci ze středy na čtvrtek se vypnuly první vysílače televizního vysílání ve standardu DVB-T. V Praze a středních...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v říjnu 2019

 

Jaké rychlosti jsme naměřili v říjnu? Kteří poskytovatelé nabízeli nejlepší připojení? Jak si vedl váš poskytovatel...