Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Rychlosti Wi-Fi internetu na DSL.cz v prosinci 2017

Moravskoslezský a Plzeňský kraj se v rychlosti Wi-Fi internetu dramaticky přibližují Praze! Celkově se od...

 

Ředitel Vodafone znenadání odchází. Proč?

Operátor 12. ledna oznámil, že k dnešnímu dni odchází ředitel Vodafonu Jiří Báča. A jeho důvody? Prý jsou soukromé.

 

CETIN: Jak se zrychlí internet v roce 2018?

Ani v roce 2018 CETIN totiž neusne na vavřínech. Před sebou má ještě důležité body plnění svého sedmiletého plánu.

Nejčtenější články

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v prosinci 2017

 

Co nás skutečně překvapilo, byla rychlost mobilního internetu. Tam se hodnoty vyšplhaly na velice slušná čísla. Co...

10 nejlepších aplikací roku 2017

 

Apple každý rok vyhodnocuje desítku nejoblíbenějších aplikací svých uživatelů. Některá místa žebříčku vás překvapí...

O2 má nejlepší mobilní síť. Odměna čeká zákazníky

 

Podle agentury IPSOS má O2 už po šesté nejlepší mobilní datovou síť. Operátor se rozhodl poděkovat za to svým...