Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Nadace O2 spouští novou kampaň Vidíš, co jiní nevidí?

Nadační program O2 SmartUp rozjel novou kampaň Vidíš, co jiní nevidí? Klíčovým motivem je rámeček, což koresponduje...

 

T-Mobile spouští 4 nové HD kanály

Zákazníci T-Mobilu si od zítřka pustí 4 nové kanály, a to v HD kvalitě. Cena za tarif Základ se ale zvedat nebude.

 

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v červenci 2017

V červenci sledujeme v rychlosti internetu buď mírný pokles, nebo setrvávající stav. Na svém se drží i optika, kabel...

Nejčtenější články

CETIN už od ledna navýší rychlost na 1 Gb/s

 

Česká telekomunikační infrastruktura CETIN od 1.1. 2018 navýší rychlost internetu v optických přípojkách. Více než...

5 holek v tuk tuku: Ženské do expedic (ne)patří!

 

V roce 2012 vyhrála Lucie Radová cestu kolem světa, která jí změnila život. Vznikl totiž blog luckycesta.cz, díky...

Co se stane, když doma řeknete, že jedete do Jižní Ameriky?

 

Lucie dala dohromady tým pěti holek. Společně procestují Jižní Ameriku a my budeme u toho, abychom zjistili, jak...