Úvod > Články > Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Podle průzkumu Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ), který si kladl za cíl zjistit, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni s přehledností, jednoznačností a srozumitelností jednotlivých oblastí, má nejhorší přístup k zákazníkům operátor O2.

Podle ČTÚ má nejhorší přístup k zákazníkům O2

Z průzkumu, který si nechal ČTÚ sestavit vyplývá, že nejvíce problematické oblasti operátorů jsou nepřehledné smlouvy, formuláře na odstoupení od smlouvy, příliš obecná formulace smluvních pokud, ne vždy přehledné a jasné informování o změnách ve smoluvě a sankce spojené s odstoupením od smlouvy.

Do bezproblémových oblastí ČTÚ zahrnul popis nabízených služeb a termíny a způsoby vyúčtování. Teď se podíváme, jak jsou na tom jednotlivý operátoři.

O2 - nejhůře hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

T-Mobile - průměrně hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.
  • Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty. 

Vodafone - nejlépe hodnocený poskytovatel

  • Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.
  • Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

ČTÚ operátorům doporučuje zjednodušit, zpřehlednit a pokud možno zkrátit veškeré dokumenty, které musí zákazníci číst.

12. 12. 2016

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

O2T-MobileVodafone

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 499 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Ceny volání a SMS do EU klesly na polovinu

15. května začalo platit nařízení Evropské komise o levnějších cenách hovorů a zpráv do zemí Evropské unie. Jak se...

 

Rychlosti Wi-Fi internetu na DSL.cz v dubnu 2019

V dubnu jsme pozorovali podobný vývoj rychlosti Wi-Fi internetu, jako v předchozím měsíci. Podívejte se, jestli se i...

 

UPC se daří, jejich služby může využívat 1,5 milionu domácností

UPC se v prvním čtvrtletí roku 2019 dařilo. Nadále rozšiřovalo své širokopásmové sítě a investovalo do zkvalitňování...

Nejčtenější články

Víme, kde se od května připojíte k 5G internetu!

 

Nordic Telecom vstoupil na český trh se svým pevným internetovým připojení v licencovaném pásmu 3,7 GHz. Zatím se o...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v dubnu 2019

 

Zvýšila se v dubnu rychlost internetu? Stejně jako každý měsíc vám přinášíme kompletní přehled rychlostí Wi-Fi...

15 užitečných klávesových zkratek pro Windows

 

Pokud používáte systém Windows, určitě vám přijde vhod seznam 15 klávesových zkratek. Možná už některé z nich znáte...