Statistiky operátorů jsou tu a my díky nim víme, jak jsme telefonovali, SMSkovali a datovali o Silvestru. Prostřednictvím operátorů jsme uskutečnili 58,7 milionů hovorů, poslali 32,5 milionů SMS a vyčerpali rekordní objem dat.
Operátor O2 spojil víc než 16,1 milionů hovorů, skoro 2,3 milionů pak proběhlo v nejpopulárnější hodinu k telefonování, a to hodinu po půlnoci. Co se týče SMS, 31. prosince zákazníci O2 poslali přes 9,7 milionů SMS a 274 tisíc MMS.
"O silvestrovské noci jsme zaznamenali nejen strmě stoupající zájem našich zákazníků o mobilní data, jejichž prostřednictvím přáli svým blízkým - ať už formou e-mailůnebo zpráv avideí v messengerech a na sociálních sítích, ale lidé si mnohem více než v loňském roce přáli tradičně a to voláním," popisuje Jitka Pajurková z tiskového oddělení O2.
T-Mobile taky hlásí rekordní nárůst oproti minulému roku. Objem přenesených dat narostl o 106 %, počet příchozích a odchozích hovorů byl 22,8 milionů, což je o 12 % více než v roce 2017. U SMS se toho zase tolik nezměnilo, zákazníci T-Mobilejich poslali 14,8 milionů. Počet poslaných MMS o jedno procento klesl.
Vodafone zatím podrobnější statistiky nezveřejnil.
Všichni operátoři se ve svých statistikách shodli na tom, že nejrušnější a nejvytíženější byla cca hodiny po půlnoci. Umocnil to taky fakt, že silvestr padl na pondělí a ne na neděli, jako tomu bylo v minulém roce.
2. 1. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
MBBmobilní telefonO2pevný internetT-MobiletelekomunikaceVodafone
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Microsoft uvedla, že už se na internetu začaly objevovat ruské kampaně, které mají za cíl ovlivnit...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...