Za elektroniku jsme v posledním čtvrtletí minulého roku utratili přes 29 miliard. Co se prodávalo nejvíce a které segmenty naopak upadají? To zveřejnila Agentura GfK ve svém pravidelném průzkumu.
I když jsme nakupovali o 8 % víc než ve stejném kvartálu období předtím, víc a víc klesá potřeba lidí nakupovat fotoaparáty. Což je vzhledem ke snaze výrobců opatřit nové modely telefonu co nejlepším foťákem, nasnadě.
A na to navážeme: Největší zájem je o právě o smartphony, za něž jsme za celý minulý rok utratili 24 miliard. Zájem o ně vzrostl o 17 %! Neustále taky roste oblíbenost spotřební elektroniky, mezi kterou se řadí například televize nebo set-top boxy. Častěji Češi taky nakupují domácí spotřebiče.
Agentura GfK zapojuje do průzkumu kolem půl milionu maloobchodů v 41 zemích celého světa, mezi kterými jsme pochopitelně taky. Její výsledky můžeme považovat za objektivní především proto, že nebere v potaz prodej distributorům, ale až koncovým zákazníkům.
To si ověřte pomocí našeho formuláře:
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
8. 3. 2019
Autor: Redakce DSL.cz
digitální televizemobilní telefontelekomunikace
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Microsoft uvedla, že už se na internetu začaly objevovat ruské kampaně, které mají za cíl ovlivnit...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...