Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zrušení neobjednané služby.

Zrušení neobjednané služby.

Martin (29.6.2006 07:45:43)

Před dvěma týdny jsem si přes Web objednal službu Internet Expres Extreme 4096. Po asi týdnu mi přišel email, že technické šetření bylo neúspěšné a požadovanou službu nelze zřídit. Pravděpodobně asi kvůli velké vzdálenosti od ústředny. O den později mi toto ještě oznámili telefonicky a sdělili, že mohou zřídit službu o max. rychlosti 3072/256 a já jim odpověděl, že si to musím rozmyslet a že v případě zájmu zavolám. Měl jsem totiž zájem pouze o službu s alespoň 512kbps UPLOADem. No a po dalším týdnu (včera) mi přišel další email, že děkují za objednaní služby IE Extreme 3072 v akci - 1. měsíc za 1Kč (aniž bych jí objednávál) a že technické šetření prošlo a služba bude realizovaná atd. Jenže já tuhle službu nechci, zajistil jsem jiné připojení přes WiFi s požadovaným uploadem 512kbps. O službu Telecomu tak nemám zájem a vůbec jsem si jí vůbec neobjednal. Můžete mi prosím někdo poradit, jak mám postupovat dál? Mám tu službu nějak nechat zrušit? A když jí zruším, nenaúčtuji mi aktivaci a zrušení služby? Díky za odpovědi a rady.

Anonym (29.6.2006 08:43:42)

pokud nemají smlouvu s tvým podpisem, tak je pošli do pr****, chtěls 4096/512, zřídili ti něco jinýho proti tvýmu souhlasu - pošli je ha****. Po mejlu s jin7m jmémen si klidně objednám superba :D a bez smlouvy a podpisem, to umí jen telecom (ani velký písmeno nenapíšu). Teď vážně: pošli jim mejl, že sis 3072 neobjednal či nepodvrdil a fertig ...

Anonym (29.6.2006 11:33:42)

Tak to se pleteš. Objednávka služby funguje u ČTc stejně jako většina internetových obchodů. Tam taky smlouvu v podstatě nepodepisuješ. Z toho také vyplývá celkem příjemná věc, že objednávku můžeš zrušit kdykoliv, dokud není technicky realizována.

Petr (29.6.2006 13:32:15)

Takže hned si něco objednám na tvojí adresu a hned se začneš divit :D

Anonym (29.6.2006 13:47:21)

Nezačnu, protože a) neznáš mojí adresu b) i kdyby ano, objednávka se ověřuje telefonicky, kde bych jí stornoval

Uris (29.6.2006 15:42:41)

Seš si jistý že se všude objednávka ověřuje?

Petr (29.6.2006 18:23:06)

samosebou že neověřuje, po netu jsem si objednal hromadu věcí a žádný ověřování se nekonalo ...

Uris (30.6.2006 10:10:32)

No já to vím že ne, ale anonym to asi neví. Taky jsem takhle koupil spoustu věcí a nikdo my nevolal, prostě to přišlo a hotovo.

Anonym (29.6.2006 08:55:08)

Zavolej jim na 800 123456 a tam to zrus...

Martin (29.6.2006 10:27:22)

OK. Volat nebudu, radši to napíšu, abych něco měl. Nevěřím, že to bude tak jednoduché.

Anonym (29.6.2006 17:08:26)

Smlouvy uzavřené mimo provozovnu nebo sídlo firmy (tedy nejen koupě od náhončích na ulici nebo podomních kšeftařů, ale i objednávky na internetu) lze do 14 dnů anulovat bez udání důvodu.

Martin (29.6.2006 17:51:44)

Konečně užitečná odpověď. Díky. Pošlu to písemně na adresu: ČESKÝ TELECOM, a.s. INTERNET OnLine, P.O. Box 66, Olšanská 6, 130 34, Praha 3. Je to správná adresa?

vito (29.6.2006 21:51:57)

rychle jim napis email a soucasne doporuceny dopis, ze odstupujes od navrhu smlouvy. Dokud nebude sluzba FAKTICKY na tve lince zprovoznena, nic nezaplatis. Ja to taky takhle zmastil (:-) Jinak kazda smlouva nabyva platnosti podpisem obou stran, k cemuz snad nedoslo. Meli by poslat smlouvu postou a to jim vratis s kopiemi emailu o zruseni (pro sichr).