Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > GTS a ¨děsný přístup k zákazníkovi

GTS a ¨děsný přístup k zákazníkovi

Luboš (7.7.2006 13:35:54)

Mám od bývalé nextry službu FUN 1M a začátkem dubna jsem žádal o změnu na FUN2M. V této době probíhala migrace z 1M na 3M za stejnou cenu tzn 690,-Kč. toto mě nenavyšovali prý z důvodu probíhající změny služby.. Do začátku června se nic nedělo ( i přes několik urgencí). Pak mi poslali mail, že mi byla rychlost navýšena na 2M.Ale ono nic ( ani po restartu modemu ) .Po reklamaci mě volali z technickýho že je vyčerpána kapacita DSLAMu a že oni s tím nic nezmůžou že za to může Telecom ( jedná se o odkupenou místní smyčku na bázi GTS NOVERA !!!!! a tudíž DSLAMy jsou GTS !!!) Takže prý mám smůlu,ale že se se mnou spojí někdo z finančního,aby jsme vyřešili cenu. A teď to nastalo. Paní mě oznámila, že 1M se už nenabízí, tak mě převedou prý na 512kB.Na to jsem jí oznámil, že když si žádám o zvýšení rychlosti tak ve výsledku nepřistoupím na nižší rychlost než původní jen kvůli tomu, že to nemají v tabulkách.. Ale prý to jinak nejde, protože 2M podle techniků tam nejde, tak to v počítači neprojde, jediná varianta je že mi nechají ten 1M za tu cenu co teď platím ( i když všichni ostatní mají za tu cenu 3M) Dodnes to není vyřešeno a neustále mě nabízí varianty výhodné pro ně a nevýhodné pro zákazníka. Má s tím někdo podobnou zkušenost?? Už hledám jinýho poskytovatele... ale Radiokomunikace tam bohužel nejsou.. :-(

Pet (7.7.2006 14:01:50)

Stejně dopadlo i dost zákazníků u ADSL na bázi ČTc. Když na 3Mbity to z 1Mbitu navýšit nešlo, tak jim to "zrychlili" na 512 kbit. Aby jim to nebylo líto, tak ji i zkrouhli několikanásobě limit. Holt když se zlepšují služby, tak lítají třísky.

Anonym (8.7.2006 01:33:47)

Holt, když seš součástí retail segmentu u velký firmy, musíš počítat s tím, že se k tobě nebude chovat stejně jako živnostník v koloniále v Horní dolní. Neříkám, že by se neměl snažit, ale měl by předem počítat s neúspěchem. Holt kapitalismus, no:-/

Anonym (7.7.2006 14:03:14)

Vždyť je to všeobecně známé: malý zákazník je pro Noveru pouze "obtížný hmyz" - a zvlášť když chce za svých pár korun lepší služby. Tak co se divíš? Bohužel...