Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Trošku (úplně) mimo mísu, ale přeci....

Trošku (úplně) mimo mísu, ale přeci....

y2k (11.7.2006 18:57:37)

již dlouho hledám rozhodnutí století a absolutního bl*a, konečně se mi to povedlo. Absolutní b*b má jméno Šimonovský a pomohl vymyslet a prosadit nový silniční zákon. Celá populace si z něj sedla na zadek, skorem to připomíná starý režim, tak trošičku policejní stát. Nulová tolerance a větší nebezpečí na silnici, to je výsledek. Dnes mi málem nabourali dva šoumeni a jedna "žena". Vysvětlení je jednoduché, protože dvě třetiny řidičů jezdí o 10km méně, než je povolená rychlost a zbylá třetina jezdí s očima upřenými na tachometr, aby dodržela nachlup přesně povolenou rychlost. Ve výsledku to znamená, že se na silnici tvoří zácpy, dokonce místy i ve dvou pruzích, lidé jsou zpruzený, agresivní a naštvaní a to snad již nehovořím o tom, že dvě třetiny lidí v autě chrápou a třetina sleduje tachometr namísto provozu. Tento zákon se opravdu povedl, ale co, mám svého ..... Co vy na to ? Také Vás nový silniční zákon tak prudí ???

Anonym (11.7.2006 19:13:46)

Presne tak, plne souhlasim. Nastesti antiradar pomaha.Ale kdyz je kolona tak nepomuze nic :-(

Anonym (14.7.2006 10:20:11)

hmmm... asi si na tebe dám pozor,... nebo máš ten antiradar jen proto, že ti špatně ukazuje tachometr a nevíš kolik jedeš????? Pochybuju....

Večerníček (14.7.2006 11:16:49)

Ne tak jako průjezdnost je horší okolo 30kmh.... Víte když pan klobouk jede předpisových 50kmh tak doopravdy jede 40kmh. když jede ženská tak jede aby náhodou nepřekročila rychlost 40kmh tím pádem jede doopravdy 30! Miluju vás lidi !!! A co já? pokud to jde tak ve městě jedu 80 jelikož doopravdy jedu 70. Na radary seru. A pokud vás někdo zastaví a bude vám chtít pokutu za to že jste jeli 56kmh tak ho pošlete do příslušníých míst. Tolerance chyby měření mají u radarů 15% Takže klidně můžete jet 57kmh neboli 67kmh na tachecu...

pajus (14.7.2006 11:42:20)

včera sem jel přes nějaký malý mosteček co spravovali a značka ukazovala 10km/h, pokud by tvá teorie byla pravdivá, tak stojím :) denně jezdím do práce přes ulici s retardérem (který slouží zároveň jako přecgod pro chodce), před ním asi 20m je značka se zákazem 5km/h, nemáš tak úplně pravdu, ručička na tachometru by se ani neodlepila od 0, ale opravdu pokud bych to chtěl dodržet, ukazuje téměř přesně. Je ale k pláči, když to řidiče donutí jezdit pomaleji z hlediska bezpečnosti provozu, a z původních 150 teď jezdí 90, ale přesto ho nějaký chlupatý zastaví a řekne mu že na radaru bylo 92, to pak pozbývá smysl. Když jedu do práce a z práce na 3km úseku úplně po rovince, nikdo nikde, 90kou tak u toho pomalu usínám, krajina se nemění a pozornost slábne.

Anonym (14.7.2006 12:09:15)

to trochu planceš nesmysly.... kdyby to bylo jak píšeš, tak tím nic nezměníš... Pravidla jsou určována, podle doby reakce, brzdné dráhy atd.... jestli to testovali tvým vozem (na tach.50 ve skutečnosti 40)(????) tak to odpovídá tomu mít na tach 50!!! Ale reakce tachometru je závislá na více věcech a v každém autě je to jinak, rozhodně to ale není 10km/h!!! to by tam ten tachometr nemusel být....

y2k (14.7.2006 14:47:30)

Samozřejmě, že ne. Má antiradar proto, aby včas odhalil zašitý radar PČR nebo MP. Je to dobře, alespoň se jim (Vám) sebere trošičku vítr z plachet. To zatím naše legistlativa umožňuje. Stejně se pokuty a radary převážně montují tak 5 metrů před konec obce, aby se nasbíralo co nejvíce hříšníku na místech, kde se dle zdravého rozumu už o hřích nejedná. Zde se jedná o sprostý byznys. Kdyby byly radary před školou, či obchoďákem, nebo parkem, tak neřeknu ani popel.

Anonym (14.7.2006 21:39:20)

Presne tak, antiradar mam, ne abych jezdil jak prase, ale aby se dalo jet plynule a nemohli me buzerovat, kdyz 5 m pred koncem obce jiz jedu rychleji.Navic nemusim cumet porad na tachometr.V klidku se da jet o 20-30 Km/h rychleji - to jde na tech 100 a vice metrech co to antiradar zahlasi v pohode zbrzdit.

y2k (14.7.2006 23:56:00)

Jj, dnes to začíná být nutný doplněk. Akorát je třeba dobře volit, protože dnes může dělat již městského policistu každej zamindrákovanej trotl, kterej může ležet v popelnici z laserovým radarem. Takže je třeba, aby antiradar zvládal již i tuto technologii.

Anonym (15.7.2006 00:14:32)

Nastesti zvlada :-) Ale zatim jsem na nej narazil jen jednou.

Anonym (15.7.2006 12:56:57)

A není takhle náhodou použití antiradarů nezákonné?

Anonym (15.7.2006 12:59:33)

Hehe. Odpovím si sám:-) Zakázané je použití aktivních rušících prostředků, pasivní odhalování radarů není zakázané, tudiš je povolené.

y2k (15.7.2006 13:43:03)

Přesně tak.

rosi (15.7.2006 13:02:00)

nezákonné je použití tzv.aktivních antiradarů tj. těch co ruší měření.použití pouze detektoru radaru není trestné.

Fill (19.7.2006 18:04:13)

Tak si tu procitam tohle celkem zajimave forum, ale bohuzel sem prilezitostni ridic(jezdim spatne a radsi se tomu vyhybam) a moc tehle oblasti nerozumim. Velmi by me ale zajimalo jak funguje ten antiradar :) Mohl byste mi to nekdo prosim vysvetlit? Dik Fill

Anonym (19.7.2006 19:37:06)

Antiradar je vlastne detektor radiovych vln(na urcene frekvenci), ktere radar vysila a jez se odrazeji od prekazek( z toho duvodu muze nastat problem pokud by nahodou merili v absolutne otevrenem prostoru kde by se vlneni nemelo od ceho odrazet, nicmene jsem se s tim za zhruba 6 let nesetkal)..Byva vybaven i detektorem laseru, ovsem ten nevim jak funguje.

Fill (19.7.2006 20:12:37)

Dik moc :)

Anonym (11.7.2006 23:38:07)

Sice je to úplně offtopic, ale...:-) Řekl bych, že nový silniční zákon je, jako ostatně cokoliv, v něčem dobrý a v něčem špatný. Mezi ty dobré věci např. patří zpřísnění postihů za řízení pod vlivem alkoholu nebo např. telefonování za jízdy. Osobně mám taky radost z toho, že se opět potvrdila požadovaná nula promile v krvi. Je to tvrdé, ale domnívám se, že jinak to prostě být nemůže. Na druhou stranu si myslím, že celkové řešení otázky rychlosti je dost nešťastné. Přece samotná rychlá jízda ještě není předpokladem k rizikové situaci na silnici. Například u nás je nábřeží, po kterém vede široká dvouproudovka, uprostřed tramvaj, silnice je skoro 5km rovná. Všude semafory. A je tam 50. Pokud tam pojedu v 11 večer nepotkám tam nikoho. Kromě policajtů. Stejně tak pokud pojedu v obci 51 tak tim nikoho neohrozim. Podle mě by neměla být tím hodnotícím pravidlem rychlost, ale nebezpečnost jízdy. Pokud prolítnu kolem přechodu vedle školy ve 2 odpoledne stovkou sem debil a nepatří mi řidičák. Pokud jedu s náklaďákem a začnu 90kou předjíždět jinej náklaďák vytvářim daleko nebezpečnější situaci, než kdybych jel 140. Jinak, za situaci na našich silnicích myslím nemůže silniční zákon, ale jeho naprosto hysterická medializace. Pokud by čeští novináři nepobíhali sem a tam a nekřičeli, že 1. seberou všem papíry, možná by se po českých silnicích teď i dalo jezdit.

y2k (12.7.2006 16:30:57)

Ano, souhlasím s Tebou. Jediné, v čem se naše názory rozcházejí je telefonování za volantem. Samotné "držení" telefonu totiž nic neovlivní. To je to samé, jako když odjíždíš od KFC s pocketem v ruce a nebo od MC Donnalds z chessburgerem. Spíše pozornost rozptyluje samotný hovor, protože se člověk soustředí na řešený problém a již se plně nevěnuje situaci na silnici. Proto dle mého názoru zákaz držení telefonu nic neřeší. Ba naopak, akorát dává vydělat prodejcům handsfree sad. Ovšem tento bod mi netíží, neb dlouho používám bluetooth sadu vzhledem k neustále vařenému uchu při držení telefonu. To mi teda vadilo více. Ta rychlost je opravdu šílená. Již sháním antiradar, protože odmítám jezdit po velkých výpadovkách 30KM/h. Ta medializace teda byla a vlastně furt je....

Tonda (14.7.2006 10:17:00)

měli by zakázat i handsfree. řešení problému přes telefon za jízdy je furt stejné i když volám přes handsfree nebo s mobilem. odvádí to pozornost a jestli někdo tvrdí, že ne, tak to tvrdí proto, že volá za volantem furt a nemůže kritizovat něco co nutně potřebuje, v každém případě kdo to tvrdí, tak lže!!! TeĎ jsem byl na slovensku a byl jsem rád, že je u nás 50, tak jak jsem se bál tam, jsem se už dlouho nebál. žádný respekt k zákonům, žádný respekt k druhým, chodce nevnímají. Do teď jsem viděl tak 2 nabourané auta. Na slovensku během 1 týdne 2 zničené v krvi, 4 nabourané. Předjíždění v obci zcela běžné a to jsme jeli 60. Cedule s omezením skoro před každou dědinou na 40 nikdo nerespektuje. Když nás předjížděl borec v zatáčce a škrtl protijedoucího, že jsem viděl jiskry, přítelkyně odmítla jet dál. Jsem rád, že jsem už doma. Plně souhlasím s omezením rychlosti podle úseku, ale taky ne zas aby to bylo tak,... že nikde nikdo, tak můžu jet 150,... nikde nikdo nemusí platit o 20m dál....

y2k (14.7.2006 14:42:51)

Milý Toníku, :-D v bodě jedna píšeš prakticky to samé, jako já. Proto zde s Tebou souhlasím. V bodě dva s Tebou souhlasím trošku, protože nemám Slováky od přírody rád, hlavně ty, kteří zde v naší krásné republice zastávají vysoké funkce. Ale s tou rychlostí s Tebou nesouhlasím. Jsou to populistické keci, které do Vás a nás všech cpou média. Podívej se na výsledky loňských 14 dní v červenci (alkohol, úmrtí, těžká zrnění, lehká zranění a počet nehod) a srovnej si to z letošním rokem. Zjistíš, že až na první dva prázdninové dny jsou nyní výsledky skoro ve všech zmiňovaných položkách horší, než byly v loňském roce. Média jsou zaujatý a srovnávají výsledky s předprázdninovým provozem, které se samozřejmě liší, protože na prázdniny vyrazila větší část naší populace, než se nacházela na pozemních komunikacích v červnu. Situace je horší proto, protože všichni namísto provozu sledují tachometr. Počkej, až skončí prázdniny. Bude to totální dopravní kolaps všech měst, včetně městkých hromadných doprav.

pajus (13.7.2006 10:44:04)

tolerance by být měla, málem mě smetl kamion v zatáčce když se řítil do protisměru přímo na mě, naštěstí su zvyklý vyhýbat na krajnici - buď zaspal nebo se hleděl na tachometr, jako to dělám teď i já téměř 1/3 celkového času stráveného za volantem

petr (13.7.2006 13:31:27)

Nechapu proc vsichni nadavate na tento zako. Sice neni jeste dokonaly ale podle me je dobra vec aby se v obci jezdilo 50 a ne 90 jak je to bezne. Nebo kdyz nekdo jede ozraly tak mu veznou okamzite ridicak a dostane peknou pokutu. V nemecku a rakousku je uplne bezne ze se jezdi podle predpisu a nikdo si je nedovoli porusit.

Anonym (13.7.2006 15:37:03)

Ono je to asi tím, že v Německu nebo v Rakousku jsou např. rychlostní limity nastaveny velice pečlivě. Všude jsou značky, upravující rychlost podle aktuálních podmínek. (Ideálně na obchvatech třeba signalizační tabule, podle provozu). Takže tam auta většinou můžou jet rozumnou rychlostí. Zato u nás je úplně normální, že člověk najíždí na Nuselský most, kde je taky signalizační cedule, široko daleko žádný auto, žádný přechod, žádná možnost setkání s chodcem. A na ceduli svítí 70. Přitom se tam dá jet v pohodě 100, je to úplně rovný.

petr (13.7.2006 18:21:42)

nevim jak casto jezdis do nemecka ale znamy tam robi a rika ze v obci se nejede jinak nez 50 a na dalnici 130, sice by se tam dalo jet rychleji(jejich nevypadaji tak jak nase slavna D1 ale pry co kousek je to prave zminovanou tabuli omezeno na nejakou rychlost)

y2k (13.7.2006 19:12:42)

Muhehehehehehehehehe Na dálnici v Německu 130km/h :-DDDDDDDDD To si mě pobavil :-D , tak maximálně kamióny :-D

Anonym (13.7.2006 19:26:10)

Já neřikám, že by němci porušovali rychlostní limity. Já řikám, že jsou většinou nastavené tak, že je nemusí porušovat. Tz tam kde by u nás byla 50 je u nich třeba 70 apod.

Anonym (14.7.2006 01:19:13)

To asi nedela v nemecku, vsude se opravdu 130 nejezdi. To by jsi docela dost zdrzoval dopravu. (jeste by jsi dostal pokutu za zbytecne pomalou jizdu:))

Anonym (14.7.2006 08:12:01)

Na tom nuselaku to muze byt z duvodu konstrukce mostu (myslim, ze to neni uplne normalni konstrukce) nebo treba obava z klimatickych podminek (asi se nikomu nebude chtit na zimu prehazovat znacky).

Anonym (14.7.2006 08:14:36)

Ale to je jen a jen problem toho, ze lidi nejezdili podle predpisu. Kdyby tak cinili, tak tech 50km/h maj davno v oku. Me to napriklad necini problem, protoze jsem zvyklej je dodrzovat.

driver (14.7.2006 09:49:14)

to je naprosta hovadina. 50tkou jezdit mozna, ale maximalne po centru mesta. Jezdit v praglu po nabrezi nebo prumyslove a vypadovkach 50 je proste kravina

Anonym (14.7.2006 10:03:26)

Mesto a praha je rozdil. Stejne tak je rozdil mezi normalnim mestskym ridicem a Prazskym. Prazak je synonymum pirata silnic.

y2k (14.7.2006 14:31:45)

Tak toto si zaslouží reakci.... Furt myslím, že je lepší být "pirát silnic", který sice jezdí jak ten dobytek, ale vzhledem k provozu je zvyklí a jezdí bez nehod (nepopírám to, že omezí a ohrozí 50% účastníků silničního provozu), než být tupý vesnický balík, kterému čouhá sláma a hnůj z bot a má na hlavě klobouk, protože tento vesnický vepřovák zná tak maximálně jednu křižovatku, na které se každé poledne vyhnou dvě postarší nosnice z vejcema přilepenýma k chlupům na zadnici.... To jsou Ti, kteří plní statistiky vážných dopravních nehod ze smrtelnými zraněními, jsou imvrvére furt našrot, nesoustředěný a jezděj jak pos*aní, protože musej čumět sousedovi za plot, jestli si náhodou nekoupil novou pohodlnou lavici ! Pak i poměrně klidný řidič ztratí nervy a v rámci zachování duševního zdraví a své bezpečnosti (protože věčně ožralý slamák má problém udržet své vozidlo na komunikaci) riskantně předjíždí toto prapodivné stvoření. Tak, a teď mi můžete sežrat a sprostě mi vynadat, jen do mě....ale nezačal jsem si !

Anonym (15.7.2006 17:17:26)

Toto je projev tvé maximální ubohosti. Tohle se oprvadu nedá jinak ani komentovat...

Anonym (15.7.2006 18:23:03)

y2k to napsal možná moc tvrdě, ale do jisté míry se dá souhlasit. Pražští řidiči jezdí, i když prasí, předvidatelně. Jsou zvyklý na provoz, velké množství aut všude kolem, na tramvaje, na náhlé změny předností a hlavně na to, že na tý silnici nejsou sami. Naproti tomu ostatní řidiči (nepočítám mezi to ještě Ostravu a Plzeň. Tyto dvě města jsou po dopravní stránce také velice podnětná) nejsou zvyklý jezdit tak, aby všichni kolem nich věděli co dělají. Takže vesnický řidič, když přejede odbočku, je schopen to zadupnout a zacouvat si, aniž by se podíval do zpětného zrcátka. Většina řidičů z velkých měst tohle prostě neudělá, protože by to hned zezadu koupili.

pepik (15.7.2006 19:23:34)

tak na to ti musim odporovat, protoze jak sem jel zhruba pred mesicem z ostravy do prahy tak zhruba do 20 Km pred prahou jeli ridici slusne, nikdo nedela zadne prasarny,... ale jak ses priblizil k praze tak ti jejich ridici delaji uplne nesmyslne veci, napr: jel sem v levem pruhu asi 150 a najednou se na me nalepilo jedno auto tak sem mu uhnul do praveho ale misto toho aby me predjel tak jel tesne vedle me a nakonec se zaradil za me, nebo chci jet pres krizovatku a najednou do ni nacouva naky debi(samozrejme prazak a vubec mu neni jedno ze tam jedou aua) proste ridici v praze jsou podle me ti nejhorsi co muzou byt protoze nejezdi vubec podle pravidel ale podle toho kdo ma silnejsi klakson na aute, muj znamy jezdi sluzebne do nemecka kde je 3 tydny a pak se vrati a v nemeckych mestech ktera jsou trosku vetsi se pry jezdi daleko slusneji nez v praze. takze tady netvrdte takove blbosti P.S: tohle je muj nazor, pokud s nim nekdo nesouhlasi tak at klidne napise co si o me mysli, ja si budu myslet taky svoje a tim to skonci

y2k (15.7.2006 20:45:01)

Nemyslím si, že by bylo důležité si navzájem psát, co si o sobě myslíme, když se prakticky vůbec navzájem neznáme. Akorát musím napsat, že s Tvým názorem se neshoduji. Zato s anonymem před Tebou se shoduji 100%. Samozřejmě, že i ve velkých městech jsou výjimky, které potvrzují pravidlo, ale procentuelně umějí jezdit řidiči větších měst o mnoho lépe, než řidiči měst malých a nebo řidiči obcí. Tím neobhajuji to, že by jezdili slušně, to rozhodně ne, protože jim z kolon po celý den tečou již nervy, ale alespoň jezdí z převážné většiny bez nehod. Jestli máš možnost někde nahlédnout do registru dopravních nehod, tak tak učiň. Zjistíš, že 88% nehod zaviní řidiči menších měst a obcí (bráno procentuelně na počet populace ku osídlenosti). Jinak také humorné je, že nový silniční zákon obhajují jen "víkendový řidiči" a řidiči, kteří jezdí max. do práce a zpět do vzdálenosti 10km. Navíc jsou většinou z obcí...znám pár takových...

Anonym (15.7.2006 21:18:23)

Naprosty souhlas! Kazdopadne je ten novy zakon naprosto debilni. Treba to blby celorocni sviceni.Venku jasno, 30 stupnu a svitit jak blb.Zarovky se prehrivaji a odchazeji, vyssi spotreba a uplne k nicemu. Jeste kdyz ta zarovka praskne dostanete pokutu a body. Jsem zvedavej za jak dlouho bude narod nez ridicaku............

y2k (15.7.2006 21:52:47)

Kdyby existovala spravedlnost, tak o něj první přijde Šimonovský a ihned po něm ty víkenďáci a jezdci z vesnic, kteří jezdí jen krátké trasy do práce ;-)

Anonym (16.7.2006 00:05:08)

Já bych neřekl, že je úplně blbý. Např. svícení ve dne má smysl. ne proto, že by jste si svítili na cestu, ale proto že auta jsou líp vidět. Třeba v rychlých přechodech mezi světlem a stínem za slunečného dne. Osobně takhle jezdím 3 roky (svítím pořád) a nějakou snížnou živostnost žárovek jsem nepozoroval. Domnímám se, že v podstatě největší problém, který tento zákon vytváří je to, že za přestupky, které v podstatě nejsou "vážné" (51km/h v obci) zavádí nesmyslně tvrdé postihy. A k tomu se ještě přidává fakt, že všichni víme, kde policajti rychlost měří. Nejlépe těsně před cedulí konce obce. Ale říct, že celý zákon je špatný... To bych spíš nedělal. Např. to, že se zvýšil postih za alkohol za volantem je ok, to celodenní svícení je taky dobrý (viz výše), konečně definovali, jak se má blikat na kruháči (imho by se to dalo udělat lépe, ale aspoň něco)...

Anonym (16.7.2006 14:27:07)

Jo, s celodennim svicenim urcite souhlasim, auta jsou potom opravdu lepe videt, vzhledem k tomu, ze mam tmave auto, tak od te doby co ho mam asi 3,5 roku, neustale taky svitim(ani nevim, jestli jsem svitil s predchozim, ale asi jo). Nejaky zvyseni spotreby je nesmysl(tech par ml navic, radsi vetsi spotreba a vetsi bezpecnost, nez nopak) a zarovky zas tak moc nepraskaj-pokud pouzijes nejaky lepsi.

Večerníček (18.7.2006 09:26:07)

Kýbl s*aček absolutně vo ničem... Hoši běžte radši klábosit na pivo, tam si můžete i zanadávat. Ale tady to je opravdu mimo mísu i když se tady 1 s 3 shoduje a 2 s 4 taky a přitom 4soulasí s 3kou :D

Anonym (18.7.2006 23:26:34)

Bez si radsi najit svuj ukradeny CDMA modem a nepis takovy blbosti.

Večerníček (19.7.2006 14:27:06)

Už žádnej modem neřeším...vše je vyřešený :P ADSL rulééézzzzzz

tata (19.7.2006 14:11:30)

Co kecáš, ty jedinečnej pražáku, že sis to nezačal! Pravda je, že takovým ubožákům, jako jsi ty, by měli brát papíry rovnou!

Anonym (19.7.2006 15:32:26)

Zalez vidlaku

Anonym (14.7.2006 17:17:30)

Mest a Praha neni rozdil, to je synonymum. Ovsem to ze mame v CR jen jedno mesto a pak hafo buranskejch vesnic za to nemuzu. Spadni z traktora ty ogare