Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Telefónica a jak připravují zákazníky o peníze

Telefónica a jak připravují zákazníky o peníze

Jirka (17.7.2006 14:55:53)

Budu velmi stručný. Zavolal jsem na Telefónicu, abych zjistil více informací o Internet Express. Chtěl jsem jenom informace a po jejich získání jsem se s nimi domluvil, že jim v případě našeho zájmu zavolám Internet objednám. Byl jsem velmi překvapen, že nám modem přišel za dny po mém telefonátu. Zavolal jsem tedy na Telefónicu. Nejdřív mi zavěsili. Pak mi druhá slečna řekla, že je služba už aktivní a že ona ji nemůže deaktivovat. Prý mi zavolají do dvou dnů a domluví se se mnou. Prý to byl omyl. Já ale vím, že si tam nějaký operátor připsal za mě body. Touto zprávou bych chtěl varovat všechny ty lidi co o Telefónice uvažují. Za dva dny dám znovu vědět, jak to dopadlo.

Tiger (17.7.2006 17:01:55)

Vam zavesili?Blbost, bud byla dlouha cekaci doba nebo jste byl na ne sprostej :-)

Anonym (17.7.2006 17:02:21)

Taky mu moc nevěřím.

Mirek (17.7.2006 17:20:38)

Tato praktika je zcela normální, navíc ještě lžou a nakonec se nechají zapírat. Mě se něco podobného stalo na konci května. Telefonický náhončí objednal ADSL bez toho, aby si ověřil, zda je to vůbec možné, tvrdil, že to není problém a že je vedení (6,5 km od ústředny na pupinovaném kabelu) přezkoušeno i přeměřeno a hlavně ADSL-ku objednal přesto, že si z naší firmy u Telefoniky nikdo nic neobjednával - to vše provedl jen na základě internetové poptávky. Mohu doložit. Všichni, kdo jste již někoho konkrétního u bývalého Telecomu sháněli, víte, že je to obrovský ořech. Čísla a jména nesdělují, nadřízeného jménem neznají - znají pouze jeho telefonní číslo a to zase nemohou sdělit. Kocourkov hadr. Stejný postup naleznete i u ČEZu, Plynáren, Vodáren, mobilních operátorů, záchranných sborech, českých drahách atd. . Mirek (776 776 796)

Anonym (17.7.2006 17:51:22)

No, na pupinovaném kabelu skutečně není možné ADSL zřídit, nicméně pupinace se dá odstranit. Nicméně dle vaší e-mailové adresy soudím, že službu v klidu využíváte :)

GaGa (17.7.2006 19:28:10)

1) jako výmluva, že nadřízeného neznají je chudá 2) proč platíte, když nemáte smlouvu? 3) taj je někdo dement

Anonym (17.7.2006 22:16:33)

Tak ono je to celkem pochopitelné. Ten operátor je tam od toho, aby s vámi něco řešil. Vedoucí je tam od toho, aby ten tým vedl, ne dělal jeho práci.

Večerníček (18.7.2006 09:13:12)

Já jednou zavolal do ET a pustil si nahlas porno... asi tak 1minutu poslouchal a pak zavěsil :D

GaGa (17.7.2006 17:11:19)

1) Operátoři ze získání zákazníků neprofitují. 2) Nikdo nikdy nebdůvodně nezavěšuje 3) pokud již objednávka prošla automatem a je v Billingu, stornovat se přes operátory nedá.

Anonym (18.7.2006 09:22:34)

Ir.Fun GaGa? :-)

Jirka (17.7.2006 23:25:09)

Proč se to tu poslední dobou hemží bandou zakomplexovanejch individuí? Dneska už má přístup k internetu opravdu KAŽDÝ.