Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zmeny FUP

Zmeny FUP

HELLou (21.7.2006 19:24:51)

Nevite jestli se nahodou nechysta telecom zvysit FUP nebo pro me dulezitejsi Bluetone? nemate o tom nekdo naky informace? kdyz ma prijit to IPTV a ADSL2+...

Anonym (21.7.2006 19:41:54)

FUP u CTc uz 2 mesice nefunguje tak to neres :-))

h2so4 (21.7.2006 20:34:11)

už funguje od začátku července . . . ale to tu asi nějaky anonymek zaspal

Anonym (21.7.2006 20:45:13)

Hm to je zajímavý já už stáhl asi 30 GB a pořád jedu naplno....

HELLou (22.7.2006 10:14:54)

no a prave ja uz su v dementim FUP limitu 2.5 giga na tyden je zatracene malo na muj standart :)

Anonym (22.7.2006 10:23:28)

Tak si připlať!

HELLou (22.7.2006 11:53:09)

se nevyplati dat za rok nakych 15tisic jenom za internet to je moc penez...

Anonym (22.7.2006 12:07:33)

Bud si socka, nemas penize a musis si koupit lacinou sluzbu - proc ne, ale nenadavej na tu sluzbu (ktera nebyla urcena tobe) ta nemuze za to ze mas vyssi naroky a tedy by sis mel koupit sluzbu vyssi

mido (22.7.2006 14:21:31)

Lepsi beje socka,nez nejakej anonym... a o tomhle to neni...jestli je nekdo socka nebo ne.. ale to bys asi stejne nepochopil,tak nema cenu to resit

HELLou (22.7.2006 19:26:11)

podivej nejde o to ze sem socka nebo ne nepotrebuji neomezeny net... jen by to chtelo navysit FUP limity treba misto 10GB dat 20GB to by slo...

Anonym (21.7.2006 20:55:23)

Asi tezko lamko, prenost 25GB a porad naplno.Navic merak uz se ty 2 mesice ani nehnul :-)

Anonym (22.7.2006 10:11:24)

Třeba nefunguje na některém tarifu. Já mám Ideal a červenec mi měří přesně. Pro kontrolu mám nainstalovaný NetLimiter a při porovnání s ČTc je rozdíl minimální. Jaký tarif máš Ty?

mido (22.7.2006 14:19:38)

No tak na tarifu nevim...ja mam taky Ideal a data se mi nepocitaj od cervna...ale je mi to fuk,ja na FUP nikdy nenadaval,tak ani neresim jestli jde nebo ne

Anonym (22.7.2006 01:53:52)

to by me take zajimalo,jestli pusti dsl2+ .

piblss (22.7.2006 09:58:41)

taky stahuji pořad limit jsem měl 1gb měsičně ted už mam xgb a na měřaku pořad stejny čislo už 2 měsice snad jim to vydrži dal bez fupu

Anonym (22.7.2006 13:41:03)

IPTV uz je za dvermi. Uz na to mame na ustrednach sedmimegovy profily a zamestnanci to budou moci vyuzivat uz za par. Komercni provoz se spusti na podzim.

Anonym (22.7.2006 18:48:17)

Vidím, že zde někteří řešíte nefunkčnost FUP. Nechtělo by to reklamovat? Když už za to platíte nemalé peníze tak by to snad mělo být funkční tak jak má být i s tou FUP. Já osobně bych si asi nikdy internet s omezeným množstvím přenesených dat za měsíc (FUP) nepořizoval. Co z toho, že bych měl rychlý internet když by mi nebylo umožněné tu rychlost naplno využívat. Když někdo využívá internet např. i k poslechu radia, sledování televize a stahování velkých souborů tak ten limit stanovený FUP velmi snadno překročí za několik dnů. Já sice mám internet s rychlosti pouze 256/128 kbps (bezdrátové WiFi) a jsem s tím alespoň prozatím spokojený. Hlavně proto, že na tom nemám žádné FUP omezení. No ale když někomu ta FUP vyhovuje tak ať platí za tu rychlost která mu není umožněna naplno využívat. Samozřejmě v případě bezchybné funkčností FUP.

Anonym (22.7.2006 19:03:29)

Jsou lacine pripojeni s FUP a lacine bez FUP. Proc si sakra kazdej trouba porizuje to lacine a chce aby se to chovalo jako to drahe? Demence.....

Anonym (22.7.2006 19:17:46)

Ano je mnoho různých cenově rozdílných připojení k internetu s a bez FUP. Já bych ale velmi hodně přemýšlel zda si pořídit internet s FUP kde bych si pak musel hlídat data abych je náhodou nestáhnul z internetu příliš mnoho a přemýšlet nad tím zda si z internetu něco stáhnout, poslechnout nějaké internetové radio nebo se podívat na některou internetovou televizi.

Anonym (22.7.2006 20:55:36)

No s tim, ze mas WiFi 256/128 bych se moc nechlubil.Sice mam ADSL s FUP, ale i po snizeni rychlosti to jede 128/256.Nehlede na to, ze se data do FUP pocitaji hodne mirne(ani ne 50%) a to jeste FUP tak 50% casu vubec nefunguje :-))

petr (23.7.2006 17:36:53)

podle me dela ted telekom nejakou velkou upravu ve FUP a asi zjistili ze pro ne bude vyhodnejsi to na 2 mesice odstavit a pak v klidu vsechno namontovat nez aby neslo vubec nic

Anonym (22.7.2006 21:03:46)

Získáváš cenu za vtip týdne, wifi 256/128 je zcela jistě velmi vhodné pro poslech rádia a hlavně pro sledování televize :-)))

Anonym (22.7.2006 23:57:51)

Děkují za tu cenu. Budeš se možná divit, ale já s tým WiFi 256/128 kbps opravdu dokážu poslouchat internetové rádia a televize. S radiemi nemám téměř žáden problém, ale televize mi to všechny poslouchat nedovoli. Na některe TV je tato rychlost asi trochu pomalá. Ono asi zaleží jak je která televize v internetu vysíláná a pro jakou rychlost internetu je to vysílání dělané. S některými televizemi možná budou problémy i v případě rychlého internetu a pro některé možná stačí i internet pomalejší. Já z českých televizi mohu bez větších problémů poslouchat přes internet např. ČT24, Noe a Óčko. Možná záleží na tom zda poskytovatel internetu danou rychlost přidělí více lidém a nebo ji nechá celou jednomu. Já těch 256/128 kbps mám celé pro sebe a nikdo jiný se semnou o ni už nedělí.

Anonym (22.7.2006 23:03:36)

Ja mam zase 4Mbps ADSL bez limitu, jede to skvěle, ale taky se se tim nechlubim .. Lidem, kteří mají FUP, se uleví když si na to stěžují ;)

Anonym (23.7.2006 00:01:45)

Tak to máš asi vemi dobrý internet. Předpokládám, že to asi bude za dost vysokou cenu.

Anonym (23.7.2006 16:18:16)

No zas tak dobry není. ale nemužu si stěžovat .. Viz. TO2 IE Extreme

tricks (24.7.2006 05:45:05)

No to tvoje 4Mbps urcite jede 4Mb co ta agregace musi byt znat. Mam WiFi 5GHz 4,3Mbps bez agregace bez fup. Za min nez 100 Kc mesicne ahoj

Anonym (24.7.2006 07:34:10)

Jasny vsichni ti to tu zerem :). Prej ma wifi dokonce, 5GHz a jeste bez agregace no lol, jdi to rikat svymu ISP, ten ti to bude papkat. Podivejse kolik stoji trebas garantovany 20Mb/s prepoctisito a vyjde ti , ze neni mozne garantovat 4Mb za cenu

Anonym (24.7.2006 07:34:56)

kua se to nejak umazlo za cenu

Anonym (24.7.2006 07:35:15)

kua se to nejak umazlo za cenu mensi 1000kc

Anonym (24.7.2006 07:49:17)

A khnet neni isp je to nezávislá sit tj -nevýdělečná pozdravuj telekrám a ostatní sráče. Minulý měsíc jsme zkončili asi 7 nejrychlejší net v republice takže ahoj

tricks (24.7.2006 07:59:31)

rychlost: 4 544 kb/s (568,0 kB/s) upload 1 MB: 2 s upload 100 MB: 3 min 0 s za 1 minutu: přenesete 33,3 MB za 1 hodinu: přenesete 1 996,7 MB aby si mi věřil

tricks (24.7.2006 08:14:31)

ping na seznam mam prumerne 4ms ave spicce asi 14 az 20ms . Tak mi řekni kdo mi tohle poskytne z ISP

Anonym (24.7.2006 09:18:35)

Jee

croo (24.7.2006 09:58:44)

a anonym je lama

Anonym (24.7.2006 11:37:20)

Ano .

Anonym (24.7.2006 10:02:55)

Nemyslíš, že alespoň trochu slušnější vyjadřování by snad bylo lepší.

Anonym (24.7.2006 10:09:47)

Nemyslí protože je ho... on sám. Já tu napíšu jakej mám net za jakou cenu a on uráží. FUP máme jen kvůli nadměrným stahovačům a to 6GB za 12 hodin můžu tedy denně udělat 12GB měsíčně je to 372 GB a i více . Nic mě nemomezuje koukám na TV, stahuju nebo brouzdám. Veřejnejch IP adres až 14 a zadarmo. Tohle u ISP ani nenabízí a když ano tak za balik.

Anonym (24.7.2006 10:25:55)

Myslím, že žádná urážka není až taková, že by na ni bylo třeba regovat neslušně. Ono si o kymkoliv můžeš myslet cokoliv, ale vyjadřovat je lepší se slušně. I slušným způsobem se dá vyjádřit nesouhlas s někým nebo něčím.

Jiný Anonym (24.7.2006 11:03:11)

1.) sdružení nepotřebuje a vlastně ani nesmí mít zisk 2.) máte konektivitu 30 Mbit a 635 členů, tj. na jednoho člena cca 48 Kbit. 3.) a teď budeme trochu počítat: 48 Kbit=6KB tj. 6*60*60*720/1048576 = 14,83 GB/měsíc/člen (a to všechno za ideálních (nereálných) podmínek) 4.) z výše uvedeného (a z cen konektivity) je jasné , že nemůžeš mít linku bez FUP a agregace - pouze se tak chová 5.) v okamžiku kdy by začali všichni ve stejnou dobu zatěžovat linku na maximum, půjde rychlost okamžitě do "kytek" a bude platit bod 3. Pouze proto, že se to nikdy nestane, můžeš mít rychlost a limity takové, jaké máš...

ten prvni anonym (24.7.2006 11:32:10)

tak tak, konektivita 30Mb pro tolik clenu je docela k smichu, pockej az par jedincu objevi IPTV a sejde te se zaroven, pak chci videt tu vasi infrastrukturu. btw me staci jedna verejna IP :) a to bohate.

Anonym (24.7.2006 14:37:00)

Jo. Miluju ty nactilety co tu vykladaj jak maj rychlost xxx, samozrejme garantovany, nesdileny a bez FUP a jak do toho zacnes trosku vrtat tak je hned vse jinak

Anonym (25.7.2006 05:42:28)

No náct už mi neni dost let

Anonym (25.7.2006 05:40:34)

Jo to mas sice pravdu jenže bod 3: tohle se nikdy nestane jelikož 635 členů není posedlých stahováním najednou na maximum. Přesně jak píšeš v bodu 5. Dále všichni nemají stejnou rychlost. takže by se to muselo počítat na 3 způsoby neb je rychlost podle technologie. Jinak dik za konečně torchu pořádnej mikročlánek

tricks (25.7.2006 05:46:23)

Hodně známých má ADSL s mnoha tarify když je to lepší proč jim to jede blbě, pomalu, vysoké pingy mají průměr 80 druhý 140. atd. Spočítej třeba ADSLko s agregací jako má telecom.

Anonym (24.7.2006 09:34:57)

A to vase fup je co :), to je asi ta nova sluzba noFUP ze :) ? http://www.khnet.info/view.php?cisloclanku=2006041003.

tricks (24.7.2006 09:55:24)

Jo 6GB za 12 hodin ale to je v pohodě nevim vo co ti jde prostě takovej net nemáš tak urážíš nebudu se snižovat na tvou úroveň. Podle mě je adsl dobrá technologie ale zatím ve špatných rukách

Anonym (25.7.2006 09:10:51)

Tak se mi zdá, že odsud zmizelo pár příspěvků !!!...

Anonym (24.7.2006 11:35:09)

Poskytujete internet nebo ne? ISP = internet service provider, takze ISP jste. A vy krachujete ze nejste vydelecny?

tricks (25.7.2006 05:34:05)

Čti a budeš chytřejší - nejsme ISP

pepik (25.7.2006 10:00:04)

nevydelecna sit je odkazana ke krachu, protoze kdyz se napriklad posere jedno paterni zarizeni tak na nakup noveho nejsou penize a musi se chodit za lidma a sockovat ze se stalo neco a je potreba koupit novou vec.

ludvik (28.11.2007 11:32:16)

Všichni si pletou pojmy s dojmy. Khnet není nevýdělečná, ale nezisková organizace. To je rozdíl ... Nevýdělečná nevydělává, takže nemůže investovat. Nezisková nemá zisk, protože všechny přebytky investuje. A pro informaci zisková = zisk jde do kapsy majitelů. Výklad pojmu ISP je ošidný. Pokud si tu zkratku přeložíš, tak ISP je každej, kdo poskytne internet byť jednomu člověkovi. Ale ustálil se výklad, že ISP poskytuje internet naprosto komukoliv (service = služba). Uzavřená síť našeho typu nikomu nic neposkytuje, natož služby - v podstatě jenom propojuje jednotlivé členy sdružení mezi sebou.

tricks (24.7.2006 07:47:24)

ano ano jen si to užij. www.khnet.info - zařízení mi zaplatili protože jsem přípojný bod a platim 10 kč za članství takže méně než 100

Vita (27.7.2006 16:07:27)

Kecas, az se Ti od huby prasi, nebo vubec nevis o FUPu v KHNetu ? Vice viz. http://www.khnet.info/view.php?cisloclanku=2006041003 A cela Vase sit, ktera ma 640 uzivatelu je pripojena do internetu rychlosti 16 Mb. Takze preju hodne stesti, az pulka uzivatelu zacne stahovat rychlosti 4Mb :)))) Valit kliny do hlavy muzes nekomu jinemu...

Anonym (27.7.2006 18:29:10)

Ne ze bych se zastaval, ale podle grafu co maj na strance jejich maximalni rychlost je nastavena na 3,8 MBytes/s = 30,4Mbits/s. Pokud teda maji dobre nastavenou legendu v hotsaniku resp. v rrdtools.

ludvik (28.11.2007 11:23:48)

Pozdě, ale reaguju: v tuto dobu (červenec 2006) jsme měli 30Mbit, od září 36Mbit Ale je fakt, že "tricks" neví o čem mluví. Agregace je všude ... FUPka většinou taky. My nejsme vyjímkou. Při ceně megabitu do netu přes tisícovku to ani jinak nejde ... nemluvě o cenách páteřních spojů. Členské příspěvky jsou u nás vyšší, než stovka ... tento přispěvatel musí mít vyjímku, např. protože má u sebe společné apčko.

pepik (27.7.2006 16:32:27)

jak sem si trochu procital na tech vasich strankach tak vas musim celkem litovat, protoze kdyz muzete mit jen 25 pojeni najednou, coz je silene malo protoze kdyz pustit icq,skypa nake www tak normalni uzivatel ma kolem 50 spojeni, kdyz se ti ale dostane nejaky bordel do kompu tak muzes mit klidne i 1000 spojeni ktera sice nedelaji vubec nic ale uplne ti odjebou net

Anonym (27.7.2006 18:24:40)

Nechho ma prece WiFi 5GHz 4,3Mbps bez agregace bez fup. za min nez 100 Kc, nekde si to broko honit musi :)

pepik (27.7.2006 18:57:38)

ja bych to chtel taky jak to ma on ale celkem dobre se orientuju ve wifi(mam jednu sit ale to je jedno) a za 100 Kc zadyn poskytovatel neda 4 Mbit s agregaci 1:1 a pokud da tak na to musi pekne prodelat protoze 3/3 Mbit bez agragace stoji zhruba 10 000. Tim tady nehcci udelat nejaky konflikt ze to nejde nebo de, kazdy si na to udelejte vlastni nazor

Anonym (27.7.2006 19:37:58)

Ja vim, sme na tom podobne, taky mam malinkou sit a vim kolik stoji symetricky garant. btw projdi si diskusi o kousek niz , pochopis.

ludvik (28.11.2007 14:50:47)

ještě jedna pozdní reakce - omezení na počet spojení je v naprosté většině pouze na wifi přístupových bodech. Nikoliv na ethernetových sítích, ať už jsou připojené jakkoliv (tam pouze pokud se vyskytne čuně a je nutné spoji trochu pomoci). Dle našich experimentů 25 normálnímu člověkovi stačí, zvlášť když třeba jabber, pop3 a spousta dalších služeb (dokonce i web jako takový, ale od toho už upouštíme). Takže ve výsledku tento limit platí v podstatě pouze pro torrentaře, dcčkaře a jim podobné. I prohlížení webu, pokud by tímto bylo omezené, zabere 5 spojení na jednu stránku (byť by nemělo). Takže bys musel v jeden okamžik otevřít pět webů a to ještě objemných. Třeba galerie. Logicky se totiž ty spojení zavřou ... Pokud se ti dostane "bordel" do kompu, který vygeneruje 1000 spojení, tak nejde net nikomu na tom apčku. Buď si jistej, že to zruší prakticky cokoliv, nejenom wifinu.

Anonym (23.7.2006 16:09:20)

IPTV bude spuštěno na podzim tohoto roku, ADSL2 také ale TO2 nepočítá se zvyšováním rychlosti Internetu na linkách ADSL. ADSL2 bude zatím využito pouze pro službu IPTV