Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Wifi, alebo optika...DSL je ryza

Wifi, alebo optika...DSL je ryza

grass32 (29.7.2006 11:59:10)

neviem ako vy, ale uz davno som presedlal z draheho a pomaleho DSL na wifi a neskor na optiku(optiku budem mat do konca leta). Mam rychlost pripojenia 16-20MB/s pre DOWNLOAD AKO AJ PRE UPLOAD a mesacne cvakam 300 SK!!!!!!!!!SKUSTE SA ZAMYSLIET CI SA DSL OPLATI...!!!........www.bonet.sk

Anonym (29.7.2006 12:02:42)

Bez si honit brko nekam jinam, na kolejich mam 100Mb a taky to nikomu necpu

Anonym (29.7.2006 15:16:20)

Fakt to nikomu necpes? A co si asi udelal ted:)

Anonym (29.7.2006 17:48:49)

nikomu. napisal som tam moj nazor, podla mna je DSL pomale a zbytocne drahe, a ked si myslis ze nie, je to tvoj problem...Netlacim ti do hlavy, ze to je naj. na svete

Anonym (29.7.2006 20:30:18)

Jo az bude mit 50% lidi na vyber mezi dsl, wifi a optikou pak by tento post mel snad smysl, ale za nynejsich podminek, je to spis vytahovanim se necim (co jeste ani nemas) a vyvolavani zbytecneho FW

Anonym (30.7.2006 12:34:31)

ono, aj neviem ako, vacsinou sa hovori ze cesko je vyspelejsia krajina nez slovensko, aj ja si to myslim, ale podla tohto co tu pises....no neviem. Na slovensku uz dost uzivatelov presedlalo na wifi. V BA, vlastne 70% ludi pripojenych na DSL presedlalo na wifi

monty (30.7.2006 15:28:20)

Já si myslím, že my(Češi), máme Slovákům co závidět. Slovensko nás totiž do budoucna předběhne a ukáže nám záda, máme sice největší růst HDP, ale za cenu státního schodku( také vládních investic, které se zde připisují a my je musíme splácet-aby to neskončilo jak v Argentině. A navíc Slováci jsou svéhlaví, a ne jak Češi, očumjí v zahraničí a berou to jako inspiraci, jakápak inspirace ?? Každy je přece jedinečný

Anonym (1.8.2006 08:27:20)

Ja si ale myslim, ze slovensko sa teraz trosku zabrzdi...Vdaka nasej skvelej novej vlade. Len dufam, ze budu predcasne volby

Anonym (2.8.2006 21:06:26)

U nás snad taky příteli Slováku, u nás se to brzdí už 8let...

Anonym (6.8.2006 08:37:51)

tak to je dost krute...:)...

Anonym (8.8.2006 22:41:42)

Diskuze na vysoké úrovni. :-D

Anonym (9.8.2006 09:52:35)

ale ano...toto ma svoju uroven:)

Anonym (2.8.2006 21:10:13)

Kluci, myslím že přítel ze Slovenska se nemýlí, mrkněte se na WIFI.ASPA.CZ, je tam pásmo 10GHz, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a je to wi-fi, už ve jméně

Anonym (2.8.2006 21:37:29)

Never vsemu co je napsany ,obzvlast na eshopech 10GHz NENI WIFI!!!

zero (2.8.2006 21:44:53)

10Ghz a vys NENI rozhodne WiFi protokol!!! Viz muj topic prispevek vyse :o)

Anonym (2.8.2006 22:50:01)

To je zbytečné vysvětlovat - pro někoho je zkrátka každá "anténa na internet" WiFi a nedají si říct a nedají... Možná by mohlo DSL.cz vydat článek, ve kterém by to podrobně vysvětlili. PS: I spousta bezdrátu pod 10GHz není WiFi...

Miki (6.8.2006 19:21:06)

Wifi je podle mě pouze 2,4 a 5GHz ... volný pásma... nejsem na to žádnej expert ale všechny další pásma jsou podle mě buď placený nebo zakázaný.... 10 GHz je sice taky volný pásmo, jenže dá se použít(aspoň myslim) pouze pro spoj bod-bod, takže pro ISP se hodí možná tak na páteřní lajny, určitě ne na řešení "poslední míle" + je to hodně drahá záležitost

Anonym (6.8.2006 19:35:41)

"Wifi je podle mě pouze 2,4 a 5GHz" ... jj, ovšem to někteří nikdy nepochopí a budou tu furt mlet hlouposti o WiFi na 10 (nebo dokonce 26 , 28, 60...) GHz :-(

Anonym (6.8.2006 20:53:10)

ad 10 GHz jeden spoj stoji pres 160-250k kč a uz vydim, jak by ho nekdo montoval ke klientovi :). Jinak mas pravdu vsechny 3 pasma jsou free

Anonym (30.7.2006 17:41:02)

Vubec si to nepochopil, ja vubec nenarazel na to, ktera zeme je vyspelejsi (podle me v internetu jsme na tom plus minus stejne). Slo mi o to, ze ty nebo nekdo jiny kdo zalozil ten to thread, to napsal tak, jako by mela vetsina lidi na vyber mezi x zpusobu pripojeni. Ve vetsine pripadu je na vyber tak akorat dsl v lepsim pripade wifi a v temer mizivem poctu optika.

monty (30.7.2006 18:39:57)

no jasně. tebechápu, ale ty ostatní: "Komu to cpeš?? " atd. to je závist vždyť co si potom mají myslet o Češích, hrajete někdo CS na slovenských serverech ?? --- dobří admini, hráči nenadávaj, a u nás ?? Není to náhoda, jsme závistivý národ, a proto se tu volí asi kdo ??

Anonym (31.7.2006 11:18:02)

xixi, ale ani niektori cesi nie su zlyy....napr. ty :)....neviem kazdy je daky, ale hore tu temu nechapem. Tiez mam toho isteho providera, a mame tiez na streche wifi. Neviem ci je 10Ghz, ale zda sa mi ze ano, aj na hube sa o tom pise. Skuste ty co si myslite ze je to inak napisat mail na info@bonet.sk a spytajte sa to priamo ich. A bude po hadkach

Anonym (31.7.2006 14:55:24)

I kdybychom se zeptali, co ztoho budem mit? Je to poskytovatel na Slovensku a vetsina lidi zde, jsou cesi, tudiz asi bude vetsine znas upr*ele nejaky poskytovatel na Slovensku.

Anonym (30.7.2006 18:54:02)

Vo veľkých mestach sa wifi asi oplati, ale inde nema šancu tam kde byvam ja tam všetci prešli z wifi na DSL a dokonca aj v Trnave kde chodim do školy tak je na výber buď DSL alebo chello nic ine sa neoplati.

Anonym (29.7.2006 21:16:31)

Vyser se na ně příteli ze Slovenska, z nich mluví ZÁVIST !!!!

Anonym (30.7.2006 12:32:35)

jj, tiez si myslim...DSL je predrazene uz len koli tomu, ze sa na to robuia reklamy, ktore platite...Vid na slovensku T-com. Co si myslia, ze sa tie reklamy neprejavia na cene?...a k tomu ta pomala rychlost...Mal som dsl 2048/512 a bolo to az neuveritelne pomale v porovnani s tymto. :)

Ja (30.7.2006 18:46:10)

Ty si drbo prestahujem sa kvoli internetu do blavy a zaplatim 1000000 SK za byt co som chuj.

Anonym (1.8.2006 08:25:46)

myslim, ze by si musel zaplatit viac ako 1 000 000. vyslo by ta to tak na 3 000 000 .... lol

Anonym (29.7.2006 20:30:52)

A melu tady porad jaky mam pripojeni NE! ses sulin nic vic

Anonym (29.7.2006 16:29:18)

My uz mame na koleji GB Ethernet a tam to sviští, že už obyčejnej disk nestíhá

Anonym (29.7.2006 17:47:25)

a mas ho napojeny aj k sebe?...ak ano, musis uznat ze je to lepsie ako DSL, ak nie, tak si mal asi daky uraz niekedy

Anonym (29.7.2006 17:46:29)

ja to nikomu netlacim do hlavy, ale...vy tu ospevujete dsl, ze je naj. a pritom to je cista kravina.

Anonym (29.7.2006 20:26:56)

Ja tu nic "neospevuji", ale az optika bude mit alespon 1% uzivatelu z nynejsiho poctu dsl pripojek tak se ozvy.

Anonym (29.7.2006 21:15:00)

co čeština?? Nadávat umíš, ale česky ne

Anonym (29.7.2006 21:22:21)

Hlavne, ze ty ses velkej cestinar co? Ani nevis, ze veta zacina velkym pismenem, :).

Anonym (29.7.2006 21:23:53)

Dodatek. a teckou :), kdyz me drbes za jednu zapomenutou carku.

Anonym (4.8.2006 20:46:36)

ne čárku, ale za to se ozvY, lol...

Atsepicnu (8.8.2006 22:14:08)

Ze by proto, ze jine pripojeni ve vetsine cr nedosahuje takove kvality, dostupnosti a garance? A ze je DSL kravina tos asi nemyslel vazne ze ne. Za par let sice bude DSL na ustupu a pojede se po optice atd. ale dalsi rok, dva pride adsl2, adsl2+ a myslim si ze 24 Mb je slusny(no je to teoreticky maximum ale stejne). Napriklad v nemecku si uz uzivaji 16 Mb pripojeni za 30 Euro mesicne a diky cemu asi? ano spravne diky DSL !

jankop (29.7.2006 12:24:00)

No, vzhledem k tomu, že přes wifi jde ve skutečnosti protlačit maximálně cca 2MB/s, tak si dovedu představit, jak bude vypadat ta optika. Nejspíš to bude halekačka s kopce na kopec s přímkou viditelností.

Anonym (29.7.2006 21:13:41)

lol, ty bažante, kámoš má wi-fi a jede mu to 5MB

Anonym (29.7.2006 21:18:20)

Řekněme 5 MB/hodinu ??? Opět jeden, co si plete pojmy a dojmy!

Anonym (30.7.2006 15:12:18)

ty sa pleties cely...asi si este nevidel take rychle pripojenie, cO?tak to nevies pochopit...lol

Anonym (29.7.2006 21:20:18)

Ano to lze, spoj musi byt ale p2p na 5GHz v turbo rezimu (108Mb) cca max 6MByte/s

zero (2.8.2006 20:58:45)

No...panove..mam nekolik spoju na 5Ghz, neni to p2p ani nepouzivaji ty zasravaci turbo mody apod a dosahuju pro LEGALNIM vykonu a 24dBi parabolach na vzdalenost 6.3km rychlosti 11Mbit Full Duplex pri latenci 20-30ms!! naprazdno ma ten spoj 2-3ms. Co se tyka "WiFi" v pasmu 10Ghz...hloupost. Pracuji v nejvetsi firme v CR, ktera se stara o Radiokomunikace :o) a pojem WiFi na 10Ghz je jako kdyz napisu, ze auto jezdi po vode!! Pokud se tyka standartu pro pasmu 10Ghz a vyssi, tak se tyhle spoje nazyvaji FSA nebo FFS a pracuji uplne s jinou modulaci, nez jakou pouziva WiFi. Tim padem je NESMYSL nazyvat napr 10Ghz Alcomu, SVM nebo Miracle "WiFi" standartem! A pokud je tu rec o optice... KAzdej, opravdu kazdej z vas si muze koupit napr 4vlasovy opticky vlakno (nejlevnejsi stoji asi 26.- za metr), k tomu nejakej shit prevodnik fibre/eth za cca 2000.- a tu xxxGbit sit si po tom dome nebo v ramci sidliste natahnout taky. Stejne to dopadne tak (a uz vetsina firem jako Cisco apod na to reaguje), ze do 10let zmizi ethernet a bude vse nahrazeno optikou. A tomu slovenskymu "kolegovi", ktery ani nevi co ma za pripojeni vzkazuji: 100Mbit po SR je slusna konektivita.... ALE zatez sit na cca 50% a udelej mi ping na www.nix.cz neo www.yahoo.com. Nebudes se stacit divit, co Ti to ukaze...a pokud mozno pingy alespon 1500..jinak to nema cenu :) Uvedom si, ze RYCHLOST je jen POLOVINA kvality celeho pripojeni!!! Pokud jsi ovsem typ cloveka, ktery taha jen porno, filmy a zase porno, nedivim se, ze jsi ucarovan z 20Mbit! Ja osobne mam doma 5Mbit pres 5.8Ghz a ABSOLUTNE mi to staci!! Pro me jako pro IT cloveka je spise smerodatna KVALITA pripojeni, nez nejaka "rychlost" zmerena nejaky speedmetrem! Ale proti gustu zadny disputat :o) Rozhodne preji hodne stesti do noveho pripojeni a rovnez preji vsem pekny vecer.

Anonym (2.8.2006 21:34:03)

"..osahuju pro LEGALNIM vykonu a 24dBi parabolach na vzdalenost 6.3km rychlosti 11Mbit Full Duplex pri latenci 20-30ms!! naprazdno ma ten spoj 2-3ms." Celkem pekny vysledek, ale do naseho topicu jaksi nezapada. V tom ostatnim stebou souhlasim. Turbo mod neni zas az tak strasny, treba nekde na vesnici kdyz potrebujes udelat velmi rychly spoj do cca 600m, tak je to skvela vec a tech 6MB/s bezproblemu protahnes. Pro malou sit s par desitkami useru je to jedina cenove prijatelna moznost. Platit za 10G 3000kc/mesic nebo koupit cely spoj za 120+kkc je absolutne nerealny.

zero (2.8.2006 21:43:16)

Jiste. Pokud to beres ztohodle pohledu, tak ano. Ale pokud vim, tak 108Mbit turbo NENI na venkovni pouziti povoleno :o) A co se tyka toho, zda to zapada ci ne do topicu, tak jsem chtel pouze reagovat a "objasnit" ze i pri pouziti dostupne, relativne levne technologie WiFi (samozrejme uz na 5Ghz) lze dosahnout spolehliveho spojeni na prijem konektivity. Nic vic v tom, prosim, nehledej. Peknej vecer

Anonym (4.8.2006 23:45:34)

Anonym (4.8.2006 23:46:02)

"Ale pokud vim, tak 108Mbit turbo NENI na venkovni pouziti povoleno" Ve VO nic takove nezakazuji, neni tam o tom zadna zminka. To pro me znamena, ze pokud dodrzim limity muzu turbo pouzivat.

Anonym (30.7.2006 12:29:34)

zalezi od kvality signalu...a od providera

Anonym (29.7.2006 12:38:58)

Máš v tom zmatek: MB není to stejné jako Mb..., takže nemůžeš mít 20 MB (160 Mbps), když provider nenabízí ani na optice zatím víc jak 100 Mbps. A zárověň píšeš, žes přešel z DSL na wifi a pak na optiku a v další větě "optiku budem mat do konca leta" - takže co máš? 20 Mbps na wifi ti neuvěřím, takže zbývá ethernetová lan. A zkus se zamyslet, jestli je stejně snadné a levné pokrýt optikou "pár panelových králikáren" ve velkém městě, nebo nějakou zapomenutou vesničku s pár uživateli někde uprostřed lesů a hor.

Anonym (29.7.2006 14:10:43)

Zapomel jsi pokryt par kralikaren v horach. V horach nejsou jen vesnice ale i mesta. Kuprikladu v mym pripade hory Krusne. Lidi by se mozna dohodli ale odkud vzit tu konektivitu levne kdyz i na prijem televize kdyz jeste nebyl satelit se tu stavely stozary s antenama na mistnim kopci.

Anonym (29.7.2006 17:45:07)

pozri si na mape slovenska "NAMESTOVO" malicke mestecko v horach. Je tam provider, ktory poskytuje podobne pripojenie ako moj prov. Takze si nemyslim, ze je az taky problem pokryt daky zapadakov aj u vas...lol

Anonym (8.8.2006 20:44:30)

máš pravdu, já si pozřu na mapě malinké městečko Bratislava a vidim tam pár taky to pokrytí. To že je pokrytá nějaká vesnice rychlím netem je pouze tím, že tudy vede optika někam jinam a je tam PoP

Anonym (29.7.2006 17:43:47)

nemam v tom absolutne ziaden zmetok...lol, mal som DSL, presiel som na wifi, a do konca leta budem mat optiku. Zatial ju nemam, budem mat...Ale vedlajsie baraky budu mat, takze viem ake to je rychle.

Anonym (29.7.2006 18:58:17)

Ok, překlep MB - Mb beru, stane se... Ale 20 Mbps na wifi a ještě symetricky - tak tuto pohádku zkus vykládat někde jinde!

Anonym (29.7.2006 19:59:37)

hmmm, nebudem sa s tebou hadat, na streche mam 10Ghz wifi a mam taku rychlost. Teda podla tohto serveru.

Anonym (29.7.2006 20:30:45)

Aha a jsme doma! Seš osel (somár): 10 GHz NENÍ wifi !!! A do bytu ti určitě vede 100 Mbit ethernetová lan! V tomto případě jsou uváděné rychlosti reálné, tak tu prosím furt nemel hlouposti o připojení přes obyčejné wifi 802.11b/g!

Hanus (29.7.2006 20:36:04)

A ještě 1 věc. Ten 10Ghz stojí tak 200X více než WIFI ovislink 5460....

Anonym (30.7.2006 12:28:41)

mi tu nehovor take veci ze neni 10Ghz ked mam na streche 10,5 Ghz. Skus si na goole najst k tomu dake texty...Lol, prihlas sa na cisco

Anonym (30.7.2006 13:03:15)

Nazývat bezdrát v pásmu 10 GHz "wifi" může jenom MAMLAS! Podle tebe je asi každý bezdrát wifi - to ale není pravda. Ale tobě je škoda něco vysvětlovat, stejně bys to nepochopil. Navíc anténu na střeše a přípojku nemáš zdaleka jen pro sebe: http://www.bonet.sk/site/index.php?id=17 "Ide o spoločnú zdielanú kapacitu pre celú sieť ktorá má rýchlosť: v rámcii SR 100 Mbps (100 000 kbps) v rámcii zvyšku sveta 10 Mbps (10 000 kbps)" A momentálně naměřené rychlosti jsou stejně jen díky menšímu zatížení sítě - spousta tvých pubertálních kamarádů opustila na léto město. Více na http://www.speedmeter.sk/

Anonym (30.7.2006 15:11:05)

lol, lebo to neviem. Ale na kazdy vchod pripada jedno wifi, u mna uz to pripojenie pomalsie nebude. A je uplne jedno ci som pripojeny rano, vecer alebo v noci. Rychlost mi to zisti vzdy rovnaku.

Anonym (30.7.2006 23:23:27)

Tys to furt nepochopil o čem se tady s tebou celou dobu hádám. Tady vůbec nejde o rychlost - na 10 GHz je to normální, na optice to může být ještě mnohem lepší. Ale už tu přestaň psát, že 10 GHz je wifi - NENÍ !!!

monty (29.7.2006 21:07:16)

Ale hoši, hoši, z vás mluví závist !!!

Anonym (29.7.2006 21:22:34)

A co mu jako máme závidět? Internet, kterým se chlubí a přitom neví co vlastně má, nebo snad to, že bydlí na nej*********m bratislavském sídlišti?!

Anonym (30.7.2006 12:22:01)

Lepsie ako byvat v zapadakove, kde sa neda pripojit nic ine ako DSL???(pomale a predrazene). Ja viem velmi dobre ake mam pripojenie. Ty asi vazne zavidis, lebo take si este asi ani nevidel.(mozno si o takom ani nepocul) lol

Atsepicnu (8.8.2006 22:03:22)

no tak to mas dobry, ale ja bych teda radsi bydlel v zapadakove a paltil telekomu za ie extreme 512/128 nez abych bydlel v kralikarne a mel 20 Mb

Anonym (29.7.2006 20:23:54)

ty ses fakt machr :) . Sam to nemas ani tvi sousede :), ale hlavne ze vis, ze tu to pojede 16-20Mb :)

Anonym (30.7.2006 12:20:18)

lol, trulko moj.....Teraz mam propojenie 16-20Mbps. Optika bude 100. A ci to ma sused som nepovedal. Povedal(resp. myslel som) som ze uz teraz su napojene niektore panelaky a mal som tu cest si to pripojenie aj vyskusat.

petr (30.7.2006 12:30:52)

jak to tady procitam tak se vsicni zenete za tim ze ja mam rychlost X Mbit a nekdo ze ma zase o neco vic ale potrebujete to ve skutecnosti? ja mam pripojeni kolem 2 Mbit a na stranky je to uplne dostatecne(rekl bych ze na prohlizeni www stranek je jedno jestli ma uzivate 2 Mbity nebo 100, pokud vam de o tahani s p2p nebo neceho podobneho tak stejne 100 M nebudes tahat, kdyz ja neco taham s www tak mi to jede asi 200 KB/s ale z p2p kolem 50 KB, stejne kam chces ukladat vsechny ty data ktere stahnes pokud je nejaky duvod proc mit silene rychlosti tak mi to reknete P.S: vyjadruji jen muj nazor se ktery nemusi hodne lidi souhlasit tak se kvuli toho nerozcilujte

Mlicko (7.8.2006 18:39:16)

Je asi jen jeden duvod - nejde o to, kolik toho stahnu, ale jak rychle. Kdyz potrebuju sundat ze serveru 100 MB cehokoliv, chci to mit hned a ne to sosat celou noc. Cas jsou penize. Ve zbytku casu at si sosa nekdo jinej a ja muzu byt na koupalisti. Jedinej dobrej duvod pro optiku az na stul. Jenze zatim to pochopili jen v Koreji ;o))

Anonym (8.8.2006 20:40:58)

trullko slovensk nejmilejší, já mám taky doma eheret o rychlosti 100Mbps, je úplně skvělé, jak z jednoho PC na druhé tahám touto rychlostí, holt hrdlo do internetu mě trochu omezuje.

y2k (30.7.2006 19:43:19)

Raději běž skočit na kozu :-D

Anonym (29.7.2006 17:51:02)

este k tej velmi mudrej pripomienke o mojom preklepe. 16-20Mb. CAPS LOCK miesto shiftu. LOL, aby si z toho nahodou neodpadol.

chungawa (31.7.2006 21:50:31)

no to ani ja nepochopil :))asi ma WDAOPT-Fi :)))che che che :))koniec koncov kazdy si vybere co chce,co mu vyhovuje a k comu ma pristup a na co ma,,takze asi tyky je moj nazor

Anonym (29.7.2006 16:32:27)

ten tvůj poskytovatel má fakt úžasný pokrytí (asi 10 ulic) tomu se říká dostupnost pro široké masy - cha cha cha

Anonym (29.7.2006 17:42:40)

haluz je, ze je tu viac takychto poskytovatelov a je pokryte cele mesto, a nie len bratislava, kazde mesto ma takehoto providera.

Anonym (29.7.2006 17:57:12)

Mam rychlost pripojenia 16-20Mb/s pre DOWNLOAD AKO AJ PRE UPLOAD. ospravedlnujem sa za preklep

Anonym (4.8.2006 20:00:49)

ses vole peknej curak se takhle vytahovat chcipni

Anonym (5.8.2006 09:18:08)

Skap aj s polovicou prijebynych ceskych zavistlivcov!!!Ste trapny, ja vam chcem poradit aby ste sa vykaslali na pomale a drahe aDSL a ty ma za to urazas???Tak sa strc ty pojebany cesky buzerat aj s tvojim a DSL!!!

Anonym (5.8.2006 18:36:28)

A ty si vazne myslis ty hnupe, ze by nekdo znas nepresel na optiku kdyby byla v jeho blzkosti??

Anonym (5.8.2006 20:33:42)

dobre...to som nepovedal, ale tak naco mi tu za to pise kraviny, ze som buzerant a neviem co?!?!?!...je to len rada, lebo nie vsetci vedia ze existuje aj taka moznost...

Anonym (6.8.2006 11:33:14)

No vida! To je jiná! To už bychom ti i mohli věřit...

Nargon (29.7.2006 18:02:13)

Coz o to, ja bych to bral, ale stehovat se kvuli tomu nebudu. a ten ISP urcite zase jen kvuli me pokladat kabel nebude. Takze musim zustat u toho co tu je a spokojit se s adsl.

jankop (30.7.2006 19:06:23)

Je úžasné, jakou pozoruhodnou diskuzi vyvolal člověk, který evidentně nemá tušení o technických aspektech připojení, neví jak vypadá obecná situace s ISP a chce se vytahovat jak malej kluk.

Acronym (31.7.2006 00:06:10)

Prevzato ze stranek toho posklytovatele optickyho pripojeni...takze pro celou sit pripojeni do internetu pouze 10Mb:-) Rýchlosť pripojenia do internetu Pre obidva programy poskytujeme rovnakú rýchlosť pripojenia do internetu. Ide o spoločnú zdielanú kapacitu pre celú sieť ktorá má rýchlosť: v rámcii SR 100 Mbps (100 000 kbps) v rámcii zvyšku sveta 10 Mbps (10 000 kbps)

David (31.7.2006 07:27:47)

Když jsi ve velkoměstě a jsi "zaflákanej" kolem dokola barákama, tak se můžeš "zamýšlet" jak chceš a stejně pro tebe WiFi není... A laskavě tady NEŘVI CAPS LOCKEM, TY TROTLE, nauč se základy chování na diskusních forech... Jinak gratuluju k dobrému připojení, jinak nevím, co k tomuhle tvému výblitku dodat...

Anonym (31.7.2006 11:19:35)

preco by nebolo?staci na vyssiu budovu (u nas technopol) namontovat prijimac a potom kazdemu vchodu namontuju na strech wifi. Uspech zaruceny...:)

David (31.7.2006 20:32:36)

Jo, v památkově chráněný zóne je ohromně lehký rozmisťovat po střechách budov přijímače :-) Kdybych bydlel v paneláku tak no problem, ale takhle je to problém :-)

pepik (31.7.2006 23:45:20)

v panelakove zastavbe je sitovani celkem jednoduche ale na vesnici kde je co kousek nejaky strom tak to uz je poradny problem postavit kvalitni sit

Anonymni (31.7.2006 13:35:13)

Kdyz ses tak chytrej, tak me natahni optiku do rodineho domku v okresnim meste, Chytroline

Anonym (31.7.2006 13:39:38)

Rychlost připojení k internetu: 57,452 Mbit/s Rychlost stahování dat: 7,2 MByte/s Tento server mi prave nameral takuto rychlost....lol

bonet||admin----bonet.sk (31.7.2006 13:42:02)

wifi pripojenie!!!

bonet admin (31.7.2006 13:45:25)

WIFI PRIPOJENIE!!!

bonet (1.8.2006 08:29:08)

Pripojenie cez wifi. Ak niecomu nerozumiete napiste mail na info@bonet.sk. Radi vam odpovieme na vsetky otazky. A ak sa chcete pytat na 10Ghz wifi, tak sa nepytajte skor, ako si o tom nieco nezistite. Dakujem

bonet (1.8.2006 08:30:46)

http://wifi.aspa.cz/zbozi.php?kat=4115 --------aj toto je wifi.

Anonym (1.8.2006 09:14:49)

Aha, takže dle vás je každý bezdrát ve volném pásmu wifi? Nebo budete dokonce každý bezdrát nazývat wifi?

Anonym (1.8.2006 12:12:41)

Nebudeme, je to ethernet, ale prijimac pracuje na rovnakom principe ako wifi. Je to vlastne to iste len rychlejsie. A nie je to ethernet ako ho poznas ty.(aspon myslim)

Anonym (1.8.2006 13:34:54)

Tak su asi úplně b***j, ale wifi v pásmu 10 GHz nějak neumím najít...! Dokonce ani výrobci zařízení na 10 Ghz nikde nepíší o wifi.

Anonym (1.8.2006 23:03:39)

v pasmu 10GHz standart WiFi neexistuje

Wosic (2.8.2006 19:37:42)

Bonet prezentuje, ze se jedna o rychlost pripojeni k internetu 100Mb/s s tim, ze: "ide o spoločnú zdielanú kapacitu pre celú sieť". Priznam se, ze jsem takto stupidni popis jeste nikde nevidel :))) Kdyz se jeste pripocte to, ze neni jasne, kdo vlastne sit provozuje atd., tak to zavani amaterismem. Mimochodem - lajna 100Mbps stoji v CR cca od 70.000,- do 100.000,- Kc a na Slovensku je konektivita obecne drazsi. S ohledem na cenu / rychlost je zrejme, ze neni naplnena sit. Bylo by zajimave vedet, jaka bude kvalita pripojeni, az se sit naplni - i kdyz je to v Bratislave nepravdepodobne, ze by se uzivilo pojitko 100Mbps. Proto se Bonet - snad ze zoufalstvi - prezentuje na ceskem portalu dsl.cz? :))

Anonym (8.8.2006 20:49:47)

OK, takže to vaše připojení beru, jsme domluvení, dotáhněte mi to prosím do prostějova v čr (adresu upřesním majlem) a za ty tři stovky, takže sme domluvení, OK???

"antibonet" (8.8.2006 22:22:29)

Áno, Váš požiadavok zme prijali, vieme vám požadované pripojenie zabezpečiť. Len trochu upravíme cenu: 300,- Sk zostáva, ale nieje to na mesiac, iba na 3 hodiny. Mesačná cena bude teda 72 000,- Sk. Platí sa na rok dopredu. Pripojenie bude realizované pomocou patentovanej "Bonet WDAOPT-Fi 10GHz" a budete ho zdielať s celým okresom Prostějov, ako aj s nami v Bratislave. A ak sa chcete pýtať na "Bonet WDAOPT-Fi 10GHz", tak sa nepýtajte skor, ako si o tom nieco nezistíte. Ďakujeme PS: omlouvám se za případné pravopisné chyby

bonet (1.8.2006 14:20:02)

Máte rádi rychlou jízdu? Zrychlete s Novera DSL Speed Up Rychlost připojení k internetu: 1258261787,234 Rychlost stahování dat: 150 MByte/s Rychlost odezvy (ping): min 20,071 ms max 20,787 ms Ø 20,447 ms Naměřené hodnoty jsou pouze orientační a nemusí vždy zobrazovat skutečnou rychlost Vašeho připojení.

bonet (1.8.2006 14:21:17)

Rychlost připojení k internetu: 841,771 Mbit/s Rychlost stahování dat: 105,2 MByte/s Rychlost odezvy (ping): min 19,884 ms max 20,270 ms Ø 20,043 ms hmmm, a toto este nie je optika ...

Anonym (1.8.2006 14:44:24)

Pochopitelně, to je net přes poštovní holuby :-)))

Anonym (1.8.2006 22:04:35)

lol

Anonym (1.8.2006 22:05:26)

ufff, ja mit takovuhle rychlost sem totalne happy

Anonym (5.8.2006 14:39:20)

nejsi, někdo by měl víc.

Krysař (2.8.2006 07:07:45)

Rychlost připojení k internetu: 2,46 Mbit/s Rychlost stahování dat: 314,9 kByte/s Rychlost odezvy (ping): nezjištěno

Anonym (5.8.2006 10:04:18)

Rychlost připojení k internetu: 1364730092,3077 Rychlost stahování dat: 162,7 MByte/s Rychlost odezvy (ping): min 19,682 ms max 20,341 ms Ø 19,928 ms

Nozir (2.8.2006 14:13:53)

Co je tohle za diskuzi ? Nejakej kryplik z SK se tu vytahuje ze ma rychlej net .. to je vsechno jako jo ?

Anonym (2.8.2006 14:32:56)

Jo, ale neni to kryplik, je to megakrypl

Anonym (5.8.2006 09:11:31)

No a tebe mega rozbijem tvar ty sedlacky cesky pripic!!!

Anonym (5.8.2006 10:27:36)

LOOL cobol se vzteka. Tak pojd ty mala pico....

Anonym (6.8.2006 08:34:57)

Stav sa za mnou v BA...Dam ti aj presnu adresu?...alebo ti ju napisem mailom?☺☺☺evo.viii@zoznam.sk☺☺☺...napis mi, potom ti tam napisem moju adresu a mozes sa zastavit. Alebo mi napis tvoju a ked budem mat cestu okolo ta pridem trosku doriadit...

Anonym (6.8.2006 11:56:26)

Ten tvuj e-mail prej neexistuje srabe

Anonym (7.8.2006 21:48:08)

ne co??? evo.viii@zoznam.sk, alebo grass32@azet.sk, alebo ivankopac@atlas.sk, alebo evo.viii.ba@hotmail.com ......ked to nevies ani spravne prepisat, tak sa zakop pod zem...degesko

Anonym (7.8.2006 22:07:41)

Kreten slovenskej (no jo, oni sou vsichni slovaci kriplove) da sem tohle ☺☺☺evo.viii@zoznam.sk a divi se

Anonym (8.8.2006 17:49:07)

Tolik adres, ty musíš mít bab ......

monty (7.8.2006 19:18:51)

doufám že ty závistivé Čechy pořádně dokopeš, příteli ze Slovenska

=°|||_3L^Gr@§${NX01}_|||°= (7.8.2006 21:49:05)

jj, budu rany lietat...

Anonym (5.8.2006 09:10:58)

Kriplik je tvoj tatko!!!Cesky degesko!!!

Anonym (6.8.2006 00:49:39)

fico, mečiar, slota - to ste si to pěkně posrali hoši, brzo budete cvakat znova na dialupu...

Anonym (6.8.2006 08:33:05)

no hej, takych kretenov mat vo vlade...

David (7.8.2006 22:15:09)

Je fakt, že při pohledu na tuhle sestavu si říkám ZLATEJ PAROUBEK :-)

Anonym (8.8.2006 20:28:35)

mno zlatej tak jak je doteď, ale obávám se, že čím je delší dobu ve vrcholné politice, tak ho to táhne čím dál víc doleva. Pěkně tady flamujem, ale co je to oproti travičkovi32, který tady mele nesmysli, až mi někdo dotáhne optiku do baráku na předměstí 50tis města za ceny netboxu či "Bonetu" tak mu doopravdy vyseknu poklonu a nebu hádat ani vteřinu...

Anonym (8.8.2006 20:50:27)

*nebudu váhat

Anonym (6.8.2006 11:25:24)

Za prvé) Se z toho neposmol! Za druhé) Co sem vůbec lezeš?????

RoberTek (8.8.2006 21:42:07)

Jen ať je takových víc... Na DC to aspoň nebude samý zamindrákovaný, zafupovaný DSL ubožák s uploadem 200B/s :))

Anonym (14.8.2006 15:29:42)

tomu ver