Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Výpověď ADSL

Výpověď ADSL

JF (7.8.2003 21:25:06)

Došla mi trpělivost a zde je moje rozhodnutí: Věc: Výpověď smlouvy o připojení širokopásmového inernetu ADSLink basic 192/64 Tímto Vám vypovídám smlouvu o poskytnutí připojení k širokopásmovému internetu pod názvem ADSLink basic 192/64 s účastnickým číslem adsl_xxxxxx, které bylo zřízeno dne 21.5.2003 s okamžitou platností. Smlouvu vypovídám z důvodu nespokojenosti se službami adsl, rychlost, která je uvedena ve smlouvě nebyla dodržována ani s tolerancí 10%, jak se uvádělo v reklamní kampani. Docházelo soustavně k výpadkům připojení k dashboardu a za tyto výpadky v případě telefonických hovorů nikdo nechtěl nést zodpovědnost a vina se svalovala na ČTc, který tvrdil pravý opak!!! Nebyla ani poskytnuta přiměřená sleva na paušálním poplatku jako u ostatních poskytovatelů adsl. Moje telefonické stížnosti vyřizovala vždy slovensky mluvící velice neochotná osoba, která pouze tvrdila, že chyba není u NEXTRY (úřední jazyk v ČR je pokud vím – čeština). Připravované zrychlení adsl se stále oddaluje a nově připravované podmínky jsou pro uživatele internetu nevyhovující se snahou omezit data s cílem ještě více předražit už tak drahé ADSL!!! Za své peníze jsem nedostával kvalitu a do budoucna je ADSL pro mě nevyhovující. Spuštěná agregace ještě více zpomaluje a ještě zpomalí už tak pomalé adsl. Ani vyšší rychlost nemůže přinést užitek a kvalitnější služby s ADSL, pokud budete takto amatérsky jednat se zákazníky a ždímat z nich peníze za službu, která nefunguje. Stal jsem se obětí předraženého testování ADSL na zákaznících a došla mi trpělivost nad drzostí ČTc a NEXTRY zbavit se odpovědnosti za problémy s ADSL. Přeji Vám, aby Váš přístup k zákazníkům se Vám vrátil se zásluhami a aby jste se naučily nabízet kvalitní služby jako jinde ve světě (jste nejdražší), kde adsl funguje jako pevné připojení k internetu a ne jako v ČR, kde mi bylo sděleno ČTc, že ADSL je vlastně dial-up!!!! To jsem šel málem do kolen. Až budete nabízet pevné a stálé (bez trapného dashboardu) kvalitní a rychlé připojení k internetu za přiměřenou cenu a s chováním – MŮJ ZÁKAZNÍK,MŮJ PÁN, tak jsem ochoten se vrátit zpět (Taktika PLAŤ A DRŽ HUBU A BUĎ RÁD pomalu končí) Inspirujte se v zahraničí! Vím, že je těžké spolupracovat s monopolním ČTc, ale on slevu za poruchy poskytoval a s uveřejněnými úmysly ČTc si myslím, že ADSL zkrachuje- je to můj názor a názor mého kolegy z USA. Zatím se připojím rychlostí 256/256 pevnou linkou za 300Kč u místního poskytovatele a za měsíční paušál u NEXTRY budu připojen 5 měsíců!!! Jinak slib, kdo se připojí zdarma do konce června-dostane tričko také neplníte!! S pozdravem Jiří Fencl

Baracudda (8.8.2003 00:20:18)

Pak napiste, jestli akceptovali Vasi "okamzitou platnost"

skyWalker (8.8.2003 00:59:49)

S okamžitou platností se od 1.9. rozběhne 3-měsíční výpovědní lhůta :-)

Anonym (8.8.2003 04:36:38)

Kdo to nabizi za 300,- ?!?

Karel (23.8.2003 18:25:10)

Nevim. A ty to víš???A je to i u nás ve městě?Pokud ne tak si to strč někam...

JF (23.8.2003 16:01:42)

Dneska me udivila reakce NEXTRY na moji výše uvedenou a NEXTRE odeslanou výpověd. Internet mam od NEXTRY zapojen ode dne 21.5.2003 a vcera mi přišla místo reakce na mojí výpověd nebo nějakého stanoviska NEXTRY do kdy budu muset ještě platit za připojení - toto: Na základě Vaší závazné objednávky Vám zasíláme smlouvu týkající se poskytování služby NEXTRA ADSlink. Dále mě prosí abych podepsal obě vyhotovení smluv a poslal to na adresu NEXTRY!! No to se mi snad jen zdá, jsem po přečtení vykřikl. Místo akceptace mé výpovědi mi posílají teprve smlouvu. Nevím co si o tom mám myslet, když přestanu platit-tak je to vlastně v pořádku - nemám smlouvu s NEXTROU. Je to vůbec normální? Takhle se jedná se zákazníkama? NEXTRA nemá no poli IP nabízející připojení k internetu co dělat!!