Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Prechod na Premium ADSL - Bluetone

Prechod na Premium ADSL - Bluetone

dogito (11.9.2006 20:20:48)

Momentalne jsem pripojeny pres GTS (puvodne Nextra v telenoru), platim pausal O2 (Telecomu) a hovory mam pres Tele2. Chtel bych prejit na Premium ADSL od Bluetone a mit vsechno pod jednou poklickou. Muzete mi nekdo poradit, jak mam sladit vsechny nalezitosti (popr. co vse je potreba), abych byl pri prechodu co nejkratsi dobu nez pripojeni?! Tzn. odhlasit gts, odhlasit Tele2 a prihlasit Premium vcetne pausalu a hovoru. Jak na to? Diky za jakekoliv info :)

Anonym (11.9.2006 21:41:01)

Pustil jsem se v podstatě do stejné změny. Ze strany Bluetone slibována tzv. "synchronizace". Výsledek: přes 3 týdny podepsaná smlouva. Při pokusu o tzv. synchronizaci si v GTS usmysleli a ukončili provoz DSL za 3 dny po obdržení výpovědi - sami zkrátili výpovědní dobu. Telefonica blokuje 12 dnůpo ukončení poskytování služby DSL úspěšně objednání nové služby. Bleutone nekomunikuje. Krom toho, že není DSL na lince, dnes dokonce došlo k nějakému odpojení telefonu, který po reklamaci naskočil. Bluetone mlčí 3 týdny, pokud pomineme telefonát po jednom týdnu, kdy oznámil obdržení smlouvy. Pokud to chcete realizovat, počítejte s jedním měsícem bez DSL na lince a dost komplikací. Společnost Bluetone se minulý týden na půl úst (neoficiálně) omluvila, že nám poskytla špatné informace co se "synchronizace převodu" týká. Doporočuji hodně trpělovosti a počítat s nejhorší možnou variantou.

Anonym (11.9.2006 22:53:25)

Neblokuje ti to Telefonica, blokuje ti to GTS protoze oni neohlasili Telefonice zmenu tve pripojky, tedy pro Telefoniku je to stale pripojka GTS

dogito (12.9.2006 09:29:58)

a jak je tedy nejlepsi postupovat? nejdrive vypovedet sluzbu u GTS a az po odpojeni objednat Bluetone? Nebo naopak? Nebo jak sladit GTS a Bluetone, aby opravdu vse synchronizovali? :)

Anonym (13.9.2006 10:45:58)

Ideální vypovědět noveru a poslat na čra smlouvu s datem odpojení novery... taky záleží zda chceš od čra jen net nebo plný přechod. U plnýho přechodu to nebývá většinou problém, protože se to prostě odstřihne všechno tím, že se linka převádí. A pro jistotu na čra poslat kopii ukončení novery. A pak volat volat volat a ověřovat

martin (12.9.2006 13:52:18)

hm, není to vůbec taková pravda, jak je tu zmiňováno ;) ono, bohužel, je to dosti závyslé na tom, s kým kdo jedná. tzv cool Zákaznické Centrum není zase tak cool :p ten výpadek je ČRa možno zkrátit na pár hodin nebo den, ale rozhodně se to nepohybuje v týdnech. Nejlepší postup je podepsat si smlouvu s ČRa a pohlídat si výpověď u GTS. Protože ČRa má tu možnost tu linku převzít, ikdyž je tam aktivní dsl a "vyčistit" to. Ale korektní vypovězení smlouvy si musí pohlídat sám uživatel.:) A Tele2 nemá smysl řešit, protože Tele2 = ČRa .

Anonym (12.9.2006 14:05:58)

Pokud to, co uvádíte, je pravda, tak proč nás nikdo z Vaší společnosti není již ochoten ani kontaktovat? Rozhodně to, co uvádíte, se neshoduje s realitou, kterou prožíváme.

dogito (12.9.2006 15:06:20)

Znamena to tedy, ze ČRa muzou dsl na lince zprovoznit, i když jeste neni zrusena sluzba i jineho poskytovatele (GTS)? Muze se tedy stat ze budu platit 2x - jednou gts, jednou CRa? V GTS mi podali zpravu, ze dokud oni neodpoji, tak nikdo nemuze pripojit, protoze to O2 (Telecom) nepovoli. To by bylo samozrejme idealni z meho pohledu, kdy bych prestal platit jednu sluzbu a zacal platit druhou presne dle plneni. Kde je tedy pravda? Zatim je to tvrzeni proti tvrzeni :)

Anonym (12.9.2006 15:17:47)

Já mohu sdělit jen to, že společnost Bluetone nám oznámila, že není schopna poslat objednávku, pokud není služba DSL odkonfigurována ze systémů Telefonica O2. Odkonfigurování trvá cca 12 dnů, což je i náš případ, a toto nám pracovníci Telefonica O2 potvrdili. Sděluji jen to, jak probíhá naše objednávka a pouze ty informace, které jsem obdržel.

Anonym (13.9.2006 09:55:13)

Ale korektní vypovězení smlouvy si musí pohlídat sám uživatel.:) je to tak, ze kdyz je vypovedni doba 3 mesice, tak zacina bezet prvnim dnem dalsiho mesice, nez ve kterem byla dorucena? :) tzn. vypovim 13.9., zacne bezet 1.10. a za 3 mesice (tedy 31.12.) mi zrusi sluzbu... tim padem objednat sluzbu u noveho ISP je nelepsi 31.11. (na zrizeni maji mesic) a muze se idelane podarit, ze nebudu bez netu ani den a nebudu platit nic 2x? :)

Anonym (13.9.2006 13:44:07)

:))) Jenže to jsme si bohužel ohlídali a nebylo nám to nic platné.

MAJOR (12.9.2006 09:28:56)

Ukončíš smlouvu s GTS - A musíš každý den urgovat,ať tě odpojí od ustředny!!! Pak si nech ověřit na O2, jestli je linka volná. - Ať se mrknou do systému a přečtou ti přesné datum, kdy bylo minulé ADSL ukončeno. A teprve potom pošli smlouvu na CRa. Jinak vždy když něco nesedí, tak volej, volej a volej. A nenech se odbýt.

-arne- (13.9.2006 21:49:39)

Hm přesně to teď řeším já. Výpověď od Nextry vyřízena, od září jsem bez netu a kde nic tu nic. Když volam na ČRA tak se diví že prý O2 neodpověděli s technickým šetřením a to jsem smlouvu dle rady zde a dle rady ČRA podal měsíc v předstihu , tedy ke konci července. ACH JO! V době komunakací si člověk pořizuje lepší komunikaci se světem u komunikačních firem ale všechno vázne na jejich vzájemné komunikaci. Tomu říkám Kocourkov :o((

Anonym (14.9.2006 08:07:16)

Neřekl bych, že to vázne. Řekl bych, že je to konkurenční boj skrytý za různé "odkonfigurace" ze strany Telefonica O2 a poskytování zmatečných informací neodpovídajících realitě na straně Bluetone.

Martin (14.9.2006 13:52:29)

Nechci tě stresovat, ale ještě bych počítal, že se to protáhne :) Mě končila smlouva u GTS 9.8., pro jistotu jsem poslal smlouvu na CRa až 25.8., aby mělo GTS čas to odšmiknout. A jediný co mi zatím přišlo mailem od CRa, že obdrželi smlouvu (aspoň něco). Vzhledem k tomu, že jinak ticho po pěšině nepočítám s netem dřív než v říjnu :)

Jarda (14.9.2006 14:12:52)

Jaktoze ti konci 9.8.? Pokud jsi ji vypovedel 9.6. a mel jsi 2mesicni vypovedni lhutu, tak ta zacala bezet az prvnim dnem mesice nasledujicho, tzn. 1.7. a skoncila ti tedy 31.8. Pokud jsi poslal smlouvu na CRa 25.8. tak oni maji na zrizeni 1 mesic, takze do 14 dnu by ti to melo jet.

hračka (14.9.2006 22:33:59)

Já mám zkušenost pouze kladnou, měl jsem adsl od volný, podepsal jsem smlouvu s ČRa a zároveň poslal výpověď volnému. 14 dní před vypršením konce výpovědní lhůty mi zavolali z ČRa, že následující den mi bude linka přepojena. Celé přepojení trvalo cca 2hodiny (mezi 7 a 9 hod. ráno). Je pravda, že jsem měl také obavy z toho, že budu dlouho bez internetu a párkrát jsem na ČRa volal a odpovědi operátorů "stály za to". A v současné době absolutní spokojenost - určitě to stojí za těch pár nervů.