Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Instalacia kabelaze pre pevnu linku

Instalacia kabelaze pre pevnu linku

msk (6.10.2006 14:43:33)

DD. Objednal som pevnu linku od kysliku, aby som na nej mohol rozchodit CRa ADSL ( Praha Smichov ). Po tyzdni od objednavky prisli technici, zistili, ze linka nie je dotiahnuta az do kancelarie, ale konci len v stupackach na chodbe. Ukoncene s tym, ze musia objednat externu firmu ( v cene instalacie linky ), ktora to dotiahne. Po dalsom tyzdni v den, kedy mala prist externa firma, som sa dozvedel, ze kyslik nieco posral a firma vobec nebola objednana. Ponukli nahradny termin bez akehokolvek ospravedlnenia, ktory bude buduci stvrtok. Celkovo sa tak doba zriadenia linky natiahla na mesiac a to ma este minimalne mesiac-dva cakaju s CRa. Som z toho zhnuseny, pretoze za 3000 by clovek cakal, ze pridu a hned vsetko vyriesia a nie ze pride debilek a v krabicke na chodbe spravi "cvak". Aky je bezny postup? Predpokladal by som, ze ked si objednam pevnu linku, tak je asi logicke, ze tu pevnu linku nemam a tym padom nemam ani droty, po ktorych by som ju realizoval!?

Anonym (6.10.2006 16:58:41)

a cos cekal od modreho prdu ? :-)

Mirda (7.10.2006 13:56:43)

A co čekáš? Že se kvůli tobě zboří svět. U nás v Čechách je to úplně normální. Nevím jak je to u Vás. Pokud si chceš objednat firmu, která ti např. bude stavět kuchyni na míru tak také musí přijít a podívat se co je tam vše potřeba udělat a i když jí již mají hotovou a dělníci mají na práci někoho před tebou, tak by bylo nefér je předbíhat nemyslíš? Jsi asi jenom starý pesimista, který je nespokojen se světem. A co trvá tak dlouho jak ty píšeš CRa než si převedou linku? A to je jenom převedení.

Anonym (7.10.2006 21:37:14)

No, problem by ani nebol v objednani externej firmy, ale v tom, ze v den, ked ta firma mala prist, neprisla. Po urgovani v telecome sme sa dozvedeli, ze to posrali a firmu zabudli objednat. Namiesto urgentneho napravenia problemu sme sa dockali akurat tak preobjednania na iny termin ( takze vlastne cakame uz druhy krat ) a informacie, ze pokial ten termin hned nepotvrdime, pri dalsom telefonate nam ponuknu zase iny, neskorsi termin. Stary pesimista nie som, som mlady pesimista. Akurat som zvyknuty, ze ked niekto nieco poserie, snazi sa to aspon naoko napravit, alebo mi aspon zapchat hubu rozpravkami.

Anonym (7.10.2006 21:47:44)

Dyť to napravili, ne? Nejak mi nejde na rozum, cos vlastně čekal. Přijde mit to korektní. Vzhledem k tomu, že telekomunikace jsou jeden z oboru, kde zdaleka neplatí náš zákaní náš pán, nevím co si čekal.