Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > DataKlik

DataKlik

corleone (5.12.2006 16:33:35)

Dobrý den. Mám o2 2mbit, minulý měsíc jsem využil službu dataklik 1gb (začalo fungovat okamžitě), druhý den jsem tedy zkusil 5 gb (už jsem byl samozřejmě v limitu) a nic, další den opět nic a tak jsem zavolal na technickou podporu a dozvěděl se, že mě bude někdo kontaktovat. Nikdo mě nekontaktoval, ale za asi další dva dny se dataklik 5gb spustil. Jasný, tohle seriozní jednání už nikoho v dnešní době nepřekvapí a ani mě ne, ale včera jsem byl velice překvapený, že už službu dataklik nemužu využívat. Zavolal jsem na technickou podporu a dozvěděl se, že mě bude někdo kontaktovat (jak překvapivé), uběhlo více jak 30 hodin a služba v osobním kontě stále není zobrazená a ani nikdo nezavolal. Má otázečka zní, máte službu dataklik k dispozici? A taková doplňující)), jak jste na tom když si měříte přenesený data oproti kontu? Já jsem na tom následovně (měřím přenos pomocí netlimiteru, mám dobře nastaveny firewall a obraz o prenosu na ruznych portech pomoci kpf 2.1.4): listopad: než jsem se dostal do limitu 8gb přenesl 6,2 gb, prosinec 6,7 gb.. u datakliku 1gb jsem prenesl cca 650 mb a u 5gb v: cca 3,5 gb.. Modem mám Asus Well Asu-8000. Bydlín na Praze 10 a fup je na mě uplatňované přesně podle toho co přenesu, jediný rozdíl je v tom, že konto ukazuje víc oproti skutečnosti a moc vážně pochybuji, že by tento stařičký asus mohl za takovou odchylku. Děkuju moc za všechny komentáře K VĚCI!)

František (5.12.2006 18:20:46)

K problému s DataKlikem se nevyjadřuji (nevyužívám jej), ale k otázce měření přenesených dat mám poznatek, že cca od září 2006 TO2 měří veškerý datový provoz na WAN straně modemu, tedy i ten, který přes modem do PC neprojde (nesprávně směrované či odmítnuté pakety např. firewallem). U ethernetového modemu jsem vysledoval, že při odpojeném PC aplikace Moje Konto vykazuje datový provoz cca 10 MB/den (tj. cca 300 MB/měsíc, což při FUP 1024 MB u 512/128 je téměř 30 % limitu). Také statistika modemu ukazuje, že za stejnou dobu je na WAN straně modemu přeneseno výrazně více paketů (up + down) než na LAN straně. Takže v důsledku "zpřesněného měření" na ADSL přípojce vykazují měřiče dat instalované na PC (za modemem) menší datový provoz než aplikace Moje Konto. V tomto smyslu považuji očekávané zvýšení datových limitů u koncových zákazníků TO2 za částečnou kompenzaci "zpřesněného měření", které současné limity výrazně znehodnotilo.

Anonym (5.12.2006 20:42:02)

jsi-li na Praze 10, mohu jen doprucit prechod na nejakou NEfupovou sluzbu, at uz od CRA, Volneho nebo jinych.... mel by jsi mit dostupne ADSL pres LLU

domek (5.12.2006 21:55:33)

Jen k těm datovým přenosům. Tak kolem 1:4 je vzájemný poměr toků dat na WAN rozhraní modemu při běžném použití PC. Ty Vámi udávané hodnoty s tím jak vidno souhlasí. ISP měří obousměrně každou komunikaci s modemem zahájenou kýmkoliv i když neprojde zevně přes firewall. Modem nekomunikuje jedině s vypnutým napájením. Jinak může být při soustředěném útoku z vnějšku pád do FUP i když je vypnutý PC a jeho uživatel browsí na pláži v Karibiku;-)

ushi (3.1.2007 00:02:06)

Chtel sem se vyjadrit jen k tomu DATAkliku... mam obdobny problem. Asi pred pul rokem tuto sluzbu meli a vyuzil jsem ji ale nikdy vic uz jsem nemohl. Ted jak O2 navysoval objem dat, tak je tu znova tato sluzba a mohl sem si ji zapnout. Zapla je jakoby doted a nemuzu si "prikliknout" pro dalsi data... Maji v tom bordel, moc jim to podle me nefunguje... Ziju na vesnici, tak nic jineho nez O2 tu neni a z toho O2 tezi...