Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > GTS - Praha ...

GTS - Praha ...

Mates (16.3.2004 12:53:26)

Jak vam to dneska jede ?

Anonym (16.3.2004 13:05:02)

Nijak

Mates (16.3.2004 13:16:34)

Porad stejne ? kolik ...

Radek (16.3.2004 16:17:43)

Je na me uplatneny nejaky omezeni .. max 32 Kbps vic ani ranu. Ping 100-150 .. Nejlepsi bylo ze sem mel i stimhle omezenim v patek ping 10-15-16 ms :o)

Mates (16.3.2004 17:20:09)

Ja jen ze me to dneska jelo docela hezzky ... ale pingy porad 150-200ms ... nic mene ... uz to zase spadla ta rychlost... ale aspoj na tu chvilku to bylo prijemny :)

Jolinar (16.3.2004 23:28:55)

Nápodobně, v pátek sem měl ráno pingy kolem 20ms na všechny český servery a kolem 40ms do evropy, respektivě do Německa a Anglie což je dost hustý na ADSL!

MuF (16.3.2004 19:04:02)

Dneska to bylo ukrutny, nevim jestli je to standart (mam ADSL zapojeny od pondeli :)ale, padalo to priblizne 1-2 za hodinu. Ale kdyz to jelo tak byla rychlost f poho

Mates (16.3.2004 19:53:08)

he he .. no me to zatim nespadlo ani jednou .. za tech 14 dni co to mam ... klepu na drevo aby se tech 75kbps u me udrzelo ... tak je to celkem snesitelny i na www :)

Martin (16.3.2004 22:20:42)

je to uplne na nic, od patku stahuje tak 20 kbps a mam 512/128 :-(( pri agregaci 1:50 mam pry jeste stesti ... muze to jet i 10 kbps. NEUVERITELNY

Mates (16.3.2004 22:25:21)

rok .. mozna dva ... pak se to tady poradne rozhybe a bude z ceho vybirat... ;)

Crazy_boy (16.3.2004 23:23:58)

Mam datove neomezene ADSL od GTS uz nekdy od konce ledna, prvnich 14 dni bylo vse bez problemu a stala rychlost 300-460Kbps, ale ... poslednich 14 dni je to hruza a des! Vetsinou kolem 20kbps, maximalne do 30kbps, ani jednou ne vice!!! Ale co me opravdu fascinuje je pristup GTS ke svym zakaznikum, uroven jejich technicke podpory, reakci jejich call centra a jejich neschopnost a naprosta neochota cokoli se zakazniky resit ci odpovidat na jakekoli dotazy. Psal jsem vice jak tri maily na kontaktni informaci centrum GTS, nekolik stiznosti a dotazu, uz je to par dni a zatim zadna odpoved nebo reakce. Volal jsem ctyri dny po sobe na call centrum, nikdo mi nebyl schopnej nic rici. Vzdycky mi pokazdy znovu hezky vysvetlili, ze u ADSL jsou bezne vykyvy rychlosti, asi nepomohlo, kdyz clovek pokazde rika, ze kdyz je rychlost konstantne 10-28kbps pres dva tydny vkuse, tezko to povazovat za docasny vykyv. Pak mi bylo sdeleno, ze to proveri a zalovaji zpatky. Volali mi nazpet, ze v Ceskem Telecomu nikdo neni a ze to tedy proveri v pondeli. V pondeli mi volali s tim, ze mi nerekli vubec nic, jen to, ze se to snad mozna nekdy zlepsi. Nikdo mi nebyl schopnej rici kdy anebo jestli vubec. Volal jsem znovu a bylo mi receno, ze si mam zavolat na Cesky Telecom a resit to s nima. Volal jsem na Cesky Telecom, kde mi zase vysvetlili, ze mam svy stiznosti resit se svym providerem. Volal jsem zpatky do GTS, clovek uz si pripada, ze si z nej snad delaji prdel, a tam mi zase rekli, ze se na to podivaji, zapsali si cislo na mobil a ze se mi ozvou a ze se to pry treba mozna nekdy zlepsi. Je to dva dny, nikdo se neozval, poslal jsem par dalsich mailu co se jako deje a jestli mi vubec nekdo neco rekne, a ze kdyz cekam uz ctrnact dni, muzu cekat jeste dalsi rok, jestli se to nahodou nezlepsi, a protoze nenactu skoro ani www stranku (nemam nervy a cas za ty prachy natahovat kazdou obycejnou stranku pres minutu a na nekolik pokusu) tak bych si jeste mel do compu zase hodit starej faxmodem, platit poplatky GTS a kdyz budu potrebovat neco na netu, tak se pripojit pres modem a zaplatit si jeste za telefon. Hruza! Poslal jsem tedy zase dalsi dva maily do GTS, prilozil spousty obrazku s vysledky mereni rychlosit vcetne datumu a casu, kdy to bylo namerene a at mi vlastne reknou, co jako od nic vubec muzu cekat... a nic, zase zadna reakce. Mam z toho takovy pocit, ze svoje penize si vyberou, ale se zakazniky se o nicem bavit nechteji, to uz je nezajima, kdyz nabizej neco co je uplne nanic. A ze mi za ten mesic a pul jeste neposlali zpatky ani potvrzenou smlouvu, prestoze jsem jim to mailem pripominal a jeste i na call centru, to snad uz radeji ani nemluvit. Mimochodem, jeste jedna vec, pouzival jsem cas od casu Direct Conncet na stahovani filmu apod., tech par dnu co to fungovalo, vzapeti mi bylo prostrednictivm call centra GTS "vyhrozovano", ze sdilim nelegalni software, ze si musim Direct Connect ze sveho PC smazat (doslova smazat mi bylo receno - nevim, ma provider pravo diktovat zakaznikum, jake programy smeji mit nainstalovane doma na svem soukromem PC???! trochu uhozene, ne?) nebo ze me hned odpoji. Mate jeste nekdo podobne zkusenosti s GTS?????!

Washek (16.3.2004 23:31:06)

Ja byl prozatim se supportem GTS spokojeny, operatorky byly prijemne a o problematice vedeli pomerne hodne. A pokud vam vyhrozovali odpojenim na zaklade zjisteni porusovani smluvniho vztahu (coz sosani warezu pres p2p zcela jiste je), pak jiste opravnene. Sice vam nemuzou diktovat smazani programu, ale priznejte ze vy jste smlouvu porusil prvni. Jeste se porad divite, ze se s vami nebavi?

Washek (16.3.2004 23:32:41)

Nevim proc si kazdy mysli: datove neomezene pripojeni = budu sosat warez 24 hodin denne a kdyz to pojede nahodou blbe, muzu si preci stezovat - operator musi zajistit kvalitni pripojeni, ale kdyz ja porusuji jeho podminky tak to vubec nevadi :(

Crazy_boy (16.3.2004 23:36:49)

Smlouvu od GTS dodnes nemam, prestoze uz stihli poslat dve faktury, smlouvu jeste poslat nezvladli. Vcelku zvlastni. Cca mesic nic nestahuji a jede to kolem 20kbps, predtim sem nestahoval warez 24 hodin denne, maximalne sem tam nejaky film, coz si myslim neni nic neobvykleho. Mimochodem, k cemu jinak je broadband? Kdybych si chtel stahovat akorat tak postu, nebudu si porizovat sirokopasmovy pripojeni a jeste k tomu datove neomezene, ne?!!!

Washek (16.3.2004 23:43:29)

Broadband=sosani warezu? Dovedu si predstavit lepsi vyuziti.. asi jste moc dlouho na modemu/gprs nebyl, ze? Broadband prinasi daleko efektivnejsi vyuzizi Vaseho casu, kdy nemusite na kazdou blbost cekat dlouhe minuty a hodiny... Otevirani stranek je znacne rychlejsi, posta se i na mych 5 uctech zkontroluje behem vteriny, stahnuti objemnych ovladacu na grafickou kartu je otazkou dvou minut... Pokud budete argumentovat stylem "ale u chella/upc/dkm/mistralu sosaji taky filmy a jede jim to porad dobre" - tak mam jedinou odpoved - zaridte si pripojeni u nich a nechte adsl byt. Ad smlouva - preci jste smlouvu posilal jako prvni Vy! Pokud vim, po objednavce si musite vytisknout smlouvu, podepsat a poslat doporucene na adresu GTS, tudiz s jejim obsahem souhlasite jeste pred zapojenim (ne jako u nextry, kdy ji poslali az nekolik mesicu po zapojeni).

Crazy_boy (16.3.2004 23:58:26)

Ano, smlouva vsak spocivala ve vyplneni formulare v Excelu - zadne vseobecne podminky apod. jsem neobdrzel, a na webovych strankach jsem ani zadne vseobecne podminky nebo neco na ten zpusobe pro internetove pripojeni ci pro adsl nenasel. Maximalne vseobecne podminky pro poskytovani telefonnich sluzeb apod., kde je sice par stranek o internetu, ale veskere povinnosti zakaznika se tykaji jeho povinnosti platit a platit vcas, o omezeni stahovani dat, o jakychkoli sankcich za prekroceni nejakeho limitu stazenych dat pri datove neomezenem pripojeni ci o zakazu pouzivani volne siritelnych FREEWARE programu jako je Kazaa zde neni ani slovo. Jinak kvuli ovladacum na grafickou kartu bych si adsl rozhodne neporizoval, tech par mega bych klidne pres modem stahnul, stejne je clovek netaha z netu kazdej den, ale jen jednou.

Anonym (17.3.2004 00:00:52)

Krome toho mi na CALL CENTRU BYLO VYSLOVNE NEKOLIKRAT SDELENO, ZE Z JEJICH STRANY NA ME NENI UPLATNOVANO JAKEKOLI OMEZENI RYCHLOSTI NEBO PODOBNA OPATRENI! Tudiz nechapu, proc mi najednou net beha misto 400kbps vzdycky x-25, vyjimecne 30kbps - to je takova magicka hranice, kterou proste ani o kb neprekrocim - to ale preci vypada jako nejake technicke omezeni nekde kdesi u providera, ne??! pochybuji, ze by sit byla pravidelne tak vytizena, ze by na me nezbylo nikdy prave alespon tech 31kbps.

Washek (17.3.2004 00:13:34)

O warezu a podobnych vecech se tam nezminovali, ze? Todle mel ve smlouve i nas ISP v Kocourkove, divil bych se kdyby to tam GTS nemela. Jinak vseobecne obchodni podminky nemusi byt prilozeny ke smlouve, staci pouze jejich pritomnost na webu - treba tady: http://produkty.gtsdoma.cz/volnost/index.php?id=1014 - odkaz vseobecne podminky; zitra je proctu, jestli tam neco takoveho je

Anonym (17.3.2004 00:29:18)

Nepovazuju za podstatny tohle slovickareni, u dial upu ti taky nikdo nerusil spojeni a nevyhrozoval odstrihnutim telefonu at sis stahoval cokoliv. Mimochodem ve smlouve maji uvedeno, ze nezodpovidaji a obsah site internet a nezodpovidaji za to, co na internetu zakaznici delaji, co stahujou apod. V pripade ze by mely kvalitni konektivitu a byly schopni nabidnout to, co opravdu vsude inzeruji a nabizeji - a byly by tedy dostatecne solodni spolecnosti - nemuseli by se uchylovat k takovymhle buzeracnim krokum. Ma se teda clovek bat a mit stazenou prdel, ze kdyz si z Kazaa stahne deset empetrojek svyho oblibence tak ze mu zato bud sluzbu odpoji nebo omezi rychlost tim zpusobem, ze nebudes moci mesic net vubec na nic pouzit a jeste za to budes platit? To je docela humus.

Mates (17.3.2004 00:38:22)

Nevim no... ale tady casto litaj prenosy kolem 10-20 GB a i vic .... to mi neprijde jako 10 mp3 svojeho oblibence ... :)

Anonym (17.3.2004 03:13:17)

Boze vy jste ale totalni pako. Stahovat pres DC++ neni zadne poruseni podminek a GTS nema vubec co sledovat co konretne vy stahujete nebo nestahujete, natoz vyhrozovat. Pripada mi ze zrejme jste nejaky zamestnanec GTS ci nekdo, kdo to ma cele dost pomotane.

Kuklux klan (17.3.2004 06:51:20)

Ty seš vidlák, aji kdyby si byl z Práglu. U nás zatím ŽÁDNÁ ADSL služba vhodná ke stahování není!!! To sis měl zjistit, než sis to pořídil. A asi nevíte co to znamená AGREGACE!!! Jste totálně neohleduplný k ostatním uživatelům. Až budete mít službu bez agregace, tak si klidně stahujte.

Washek (17.3.2004 16:13:07)

Neprodavate jeste nahodou palena cd, kdyz to tak obhajujete?

Anonym (17.3.2004 20:26:03)

Ne :).

Nenarocny uzivatel (17.3.2004 21:04:10)

Ja taky ne ja je davam zadaco :)

Prober (18.3.2004 06:59:43)

A já je rozdávám zadarmo v sociálně slabších rodinách, spolu se stravenkami na jídlo ;)

Porter (16.3.2004 23:57:32)

to mate pravdu ale zase proc nekdo prodava co nemuze splnit?_ Oni nam rikaji "KUPTE si adsl neomezena data neomezeny cas !!" a potom jakmile jsem za unor natahl 20 GB tak mne omezi

Porter (16.3.2004 23:58:00)

to mate pravdu ale zase proc nekdo prodava co nemuze splnit?_ Oni nam rikaji "KUPTE si adsl neomezena data neomezeny cas !!" a potom jakmile jsem za unor natahl 20 GB tak mne omezi

Anonym (17.3.2004 00:02:10)

Pokud ti to alespon rekli, ze te nejak omezili tak to mas fajn. Me porad rikaji, ze zadne omezeni neuplatnuji. Cim to, ze mam pocit, ze jim neverim ani slovo.

gogo (17.3.2004 15:16:13)

no nevěřil bych, ale dneska to v Praze fakt jede, jako už dlouho ne. Asi že se udělalo hezky a stahovači šli konečně pryč od kompů :)

gogo (17.3.2004 20:29:34)

jojo, odpovim si sám. Jen jsem dneska přišel dřív z práce. Takže už je všechno zase v normálu, tzn. stojí to za h., jako dycky. Fakuju GTS, výpověď už mám v konceptu

187 (18.3.2004 09:23:03)

Neni tady nahodou nejaky "stastlivec" s megabitem ? Jak vam to jede ?