Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zvýšená servisní podpora

Zvýšená servisní podpora

Štefan (28.1.2007 20:45:18)

To je počteníčko... http://www.cz.o2.com/file_fix/307547/OP_Zvysena_servisni_podpora_final.pdf Tak lidi.. Co tomu říkáte.. To už je vrchol, na čem chtěj vydělat. Asi si to objednám 10 za měsíc, aby mi to spravili do minuty. Prosím, žádné vulgarismy a antiO2, jen pište svá vyjádření. A zkuste pro jednou bez anonymů. Osobně - ještě horší než když si platíte celej život pojištění.

Štefan (28.1.2007 20:50:09)

Opět chyba při vložení, taky tu maj bordel. Zase je mezera za final. Takovej velkej server, a nemůžou tady zavést pořádnou registraci a diskusní fórum. Jinak je to hustá služba... Co myslíte. Co takhle si to obědnat 100 tisíc zákazníků a nahlásit poruchu. Všichni do jednoho... Nic proti O2 jakžtakž nemam, net od nich mam, až na ty ceny. Ale tohle se jim fakt povedlo..

Anonym (28.1.2007 21:01:44)

Jsi vtipnej. Je vubec 100 000 pripojek dsl od O2 ? Kdo by si takovou pakarnu poridil? A hlavne technikum by v centru stacilo parkrat pingnout na modem a hned vi, ze je vse ok. Pri poruse je nejlepsi zavolat primo technikovi co ma vasi linku nastarosti a nemusis se ztrapnovat na centrale a cekat nez si to mezi sebou reknou a nez si naplanujou vylet s opravou.

Štefan (29.1.2007 12:00:53)

Jasně že jsem si dělal legrajdu. Od O2 je určitě více jak 100 tisíc přípojek. Když jich je celkem necelých 500 tisíc, tak bych řek, že polovina od nich bude. Nepočítám do toho přeprodávaný ADSL. To je vlastně taky na jejich přípojkách. Mno jen, že je to opravdu na jednu stranu husté a na druhou směšné, co se v našem státě děje.

Glow (29.1.2007 14:55:03)

Co ti na te sluzbe vadi?

Štefan (29.1.2007 18:44:41)

A ty by sis to zaplatil?? Ni tomu nevěřím, že ti to stejně opravěj. Tak je to věc názoru...

Anonym (29.1.2007 19:20:58)

Pokud to nestihnou opravit,tak ti nebudou nic účtovat.Přečti si pořádně podmínky služby.Pro fyzickou osobu je to drahý,ale pro spoustu firem je to kapka v moři a budou mít závadu rychleji opravenou.

Štefan (29.1.2007 22:00:19)

Ale jo přečetl jsem si to pořádně. Je to podle procent. Chápu, že pro firmy se to vyplatí. ALe štve mě vlastně, že tohleto by mělo být normální, prostě vyřešit poruchu třebas do druhého dne. A ne si za to ještě připlácet. Naštěstí já mám minimálně výpadků.

Anonym (29.1.2007 23:23:14)

To si snad děláš srandu, že by to mělo být normální, ne? Víš kolik se platí za skutečné SLA služby? A je jedno u jakého ISP. Musíš si uvědomit, že zatímco pro wifi providera, který má 100 zákazníků je každý VIP, tak pro národního operátora s více jak 400 000 vlastních přípojek je to nic. Kolik lidí by musel zaměstnat jenom na náběr těch poruch? a na jejich zpracování? A třeba kolik techniků, aby vyjeli do terénu a opravili to? Tohle opravdu není Wifi. Náhodou, přijde mi to jako skvělá doplňková služba pro firmy, co např. hodně používají např. VPN do jiných poboček a které prostě nemají na to pořídit si skutečné SLA. Takto mají možnost dosáhnout , v poměru cena/doba velmi levné SLA služby. Chápu, že si asi neodpustíš komentář, že mě platí O2 nebo něco podobnýho, ale zkus o problematice chvíli uvažovat v čistě ekonomickém hledisku, kolik lidí by muselo být zainteresováno jen v řešení poruch, jak kvalifikovaných, kolik by brali plat a kolik by potom ta služba stála.

Štefan (29.1.2007 23:47:37)

Mno dobrá. Je mi jedno jestli tě platí bo ne. Možná pro větší firmy ano, ale pro normální lidi. Co vím, tak někdy se řešej poruchy pěkně dlouho. Chápu, že tolik lidí, že to asi je chaos.

Anonym (29.1.2007 23:59:40)

Souhlasím, že pro normální lidi to asi úplně nebude. Ale normální člověk se zase bez internetu pár dní obejde a když mu to potom ještě o to sníží fakturu tak u mě ok.

Glow (30.1.2007 00:51:07)

Ta sluzba je dobra pro firmy jakekoliv velikosti a urcite stoji za pozornost. To ze se Stefane neorientujes v cenach pripojeni hodici se pro firmy protoze jsou u nich ruzne garance jeste neznamena, ze to musi byt shit.

Paja (30.1.2007 21:34:15)

Tak si maji zamestnat vic techniku!a nemusi met manageri takovy vysoky platy!a kdyby se od tech reklam taky trochu upustilo!

Anonym (30.1.2007 21:58:59)

to by teda vazne pomohlo Pajo :DD

Anonym (30.1.2007 22:38:09)

Jasně. A taky by ty prachy mohli rozdat proletariátu, viď? Stejně jsou to jenom buržoazní příživníci, co je vede moc kapitálu do pekel...

wifi (29.1.2007 14:35:05)

Mě ta mezera nevadí, firefox to normálně otevřel

Anonym (30.1.2007 18:07:35)

protoze firefox je nahov*no

Anonym (29.1.2007 12:20:39)

To by mě zajímalo jak to stihnou opravit, když jim někde překopnou kabel.

Anonym (30.1.2007 10:51:07)

nestihnou, tak mu holt vrati 2x vysi mesicniho pausalo, ale vzhledem ktomu, ze za tuto sluzbu se plati min. 470 Kč, tak se jim to určo vyplati (prekopnuti kabelu se stava opravdu zridka)

WIFI (29.1.2007 15:16:58)

Dobrá je třeba tato myšlenka: cituji: 10) Do doby trvání poruchy se nezapočítává zejména: · doba od 18:00 do 7:30 a dále soboty, neděle a státem uznávané svátky;atd. " No, tak to je opravdu technická podpora, prostě padla a že nejde net, kvůli chybě na naší straně, nezájem, když na to nezapomeneme, tak se na to mrknem v ponděli

tatik (29.1.2007 18:43:32)

četl jsem víše citované : ale nestíhám na to byl můj mozek krátký , takže to mám zaplatit pro jistotu hned ? nebo až mi odříznou drát že jsem něco zanedbal? a kolik bude z toho činit poplatek za OSA? a v době od 24:00 do 25:00 si můžu odskočit? Nějak tomu nerozumím , O2 není povinno odstraňovat poruchy? to je za úplatu a zvláštní tarif?? Jsem z toho piclej :o) a které vulgarizmy nesmím použít? ABSURDISTAN podvedenim Mustafou Rusákem s lihovědemagogickým šízením . Po našem KOCÚRIKOVO :o)

Anonym (29.1.2007 18:48:30)

si dělají prdel ne

WIFI (29.1.2007 22:16:02)

Zlatá moje technická podpora u wifi. Sice placený hovor ( na mobil technika), ale dokáže ihned poradit a snaží se problém řešit. Navíc pokud by net nešel za den více než 3 hodiny, vrací se 1/30 paušálu, pokud by net nešel 10 dnů, tak se neplatí nic. Zatím ale jsem tyto problémy během 14 měsíců řeit nemusel