Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Najednou služba nejde zřídit - O2 si dělá srandu

Najednou služba nejde zřídit - O2 si dělá srandu

Cilek (22.2.2007 19:40:14)

Používám ADSL od O2 Internet Expres Optimal (3072, FUP 1,5 GB týdenní). Chtěl jsem přejít na Internet Expres 3072, protože má při stejné ceně a rychlosti větší FUP (20GB měsíčně). V aplikaci Moje konto však není možno přejít na tuto službu, proto jsem zavolal na infolinku O2. Řekli mi, že to nebude problém, tak jsem čekal. Po 14 dnech jsem zavolal, co je s mou objednávkou a ejhle, bylo mi oznámeno, že na mé lince je možno zřídit max. IE 2048. V "Moje konto" také zmizela možnost přechodu na 4096. Prověřil jsem si možnost zřízení netu na tel. číslech mých sousedů a u všech je možno zřídit IE 4096 (jako ještě před nedávnem i u mne), jen mně to píše max. 2048. Tak nevím, co si o tom mám myslet, asi neví, jak změnu (na stejnou rychlost) provést, tak to vyřešili takto. Nemáte taky někdo podobnou zkušenost? Samozřejmě nynější IE Optimal mi fuguje bez problémů.

Anonym (22.2.2007 20:55:31)

Dokud jim stát nedá takovou pokutu, že se z toho jako firma poserou a rádi ji vymění za své opětovné převzetí státem, tak ta jejich dominance na trhu povede neustále k takovýmto excesům. Konkurence je v tomto pseudotržním prostředí zcela mimo hru a mimo vyšší moci je nikdo nepřiměje ke změně chování. Privatizace tohoto segmentu trhu byla největší pitomost, kerou může zdůvodnit jen obrovská korupce. Je přece nad Slunce jasné, že do koncových bodů nemůže vést drát od každého, kdo chce tady působit a tedy jeden drát za dnešního stavu techniky musí patřit jedné firmě i s tím co si po něm přenáší, protože souběžně na něm těch firem nemůže působit víc, aby si zákazník z nich mohl pohotově vybrat jemu nejvýhodnější. Jediné co na ně trochu zabírá, je hrozba podání oznámení na klamavou reklamu, pak neustálé stížnosti telefonem a tou jejich kontaktní stránkou. Je to sice zadarmo, ale jen když čas nejsou peníze.

Anonym (22.2.2007 23:02:44)

Je videt ze do toho ani trochu nevidis takze je vysledkem hloupe blaboleni.

Cilek (23.2.2007 08:21:28)

Ano, protože do toho moc nevidím, píšu sem o radu. Kdybych byl chytrý a vzdělaný jako mnozí zde na fóru, živil bych se IT a neztrácel bych čas "blábolením" na netu.

O2 (23.2.2007 23:40:37)

Jak jsem psal, napište mi, nějak to vyřešíme.

Anonym (24.2.2007 22:55:01)

Treba to vyresit nechce, radsi chce kecat pitomosti na foru

pepe (2.3.2007 16:58:45)

Není lepší, než si zjišťovat na fórech, občas poslechnout záznam hovorů s oparátorem ? Myslím, že pokud to O2 pisatel myslí vážně s pomocí tak pak by neměl vůbec čas sem psát a nebo spíše šmírovat. Protože jednání většiny operátorů je vedeno apriory k odrazení stěžovatele a nebo spíše mu vnuknout myšlenku, že si vymýšlí. Moje skušenost od začátku tohoto roku. Na mailové stížnosti se taky spíše nereaguje. Tak fakt nevím jak je to míněno když se operátor přihlásí a řekne ,, jak Vám mohu pomoci ?,, Jsem poučen , že je třeba si poznamenávat jména operátorů, a ta postupně používat při urgencích, může se, ale stát, že nebudete celou dobu dělat nic jiného, než jmenovat jednotlivé jména op., a pak už Vám ani nebudou zbývat síly říct to podstatné. Jenom taková diskusní otázka pro O2 pisatele, když tak všechno ví. Jak se bude navyšovat rychlost asi 06/07 u účastníků kteří používají O2Tv , ptám se protože je známo, že u kombinace O2Tv A adsl je strop 3mbit. V současné době mám pseudo 2mbit, apokud dobře počítám tak2*2 jsou 4, aleto je víc než strop. Nezadělává si O2 na další daleko větší problémy?

O2 (2.3.2007 20:08:52)

Nepsal jsem nikde, že všechno vím, ale že mohu pomoci. To je rozdíl. Mno vůbec tvé otázce o navyšování rychlosti nerozumím. O nějakém stropu 3mbitu a pseudo 2mbitu jsem neslyšel. Můžeš nějak upřesnit.?? TV funguje na 3mbitu, stálá rychlost. A pak záleží na vzdálenosti od ústředny a kvalitě vedení, jestli lze k tomu můžeš mít net bo ne. Někde můžeš mít i s 4mbit, někde jen s 512, někde jen samostatně. A o tom násobku - nevím co to má znamenat, co to je za výpočet.

pepe (3.3.2007 12:38:36)

Tak neví jestli jsi od O2, protože jinak bys věděl, že někdy v červenci tohoto roku je v plánu delší navyšování rychlostí u adsl a to 2 násobně tedy když mám v tuhle chvíli 2 mbit tak logicky po vynásobení dvěma vychází logicky 4 mbit. Informace o stropu rychlosti adsl se zřízenou službou o2 mám jak od operátora , ale té bych moc nevěřil a za druhé od technika, který mou linku prověřoval a schledal ji bez nejmenších problémů . Na cestě od ůstředny ke mně je jen jeden křížnej bod aprametry linky jsou perfektní. Ale bylo zjištěno že na mé lince je strop v tuto chvíli pro adsl 3mbit . Tedy se ptám jak mě O2 nabídne avízované 2násobné navýšení rychlosti ? A nebo se bude tvářit jako, že ji mám navýšenou ? Zas tak hloupej nejsem abych netrval na službách za mé peníze.

Anonym (3.3.2007 23:25:59)

Aby to nebylo podobně jako to udělala NEXTRA loni. Všem se zvyšovala rychlost 3x - download i upload. Bohužel zrovna těm co platili nejvíce a měli Office 4M změnili rychlosti z 4096/420 na 4096/512. Na dotaz, jestli tohle jako myslí vážně odpověděli, že to je technologický strop a nic jiného nabídnou nemůžou a zlevnit taky ne. Takže kdo měl 1024 měl rázem 3072 za stejnou cenu, ale čtyřmegovky zůstaly stejné, za stejnou cenu. Prostě podpásovka jako prase.

O2 (4.3.2007 10:52:22)

No možná si ty od O2, když víš o navyšování rychlosti v červenci... Ale neboj, bude to dříve, O2 chce pro stávající zákazníky alespoň také něco udělat. Mno samozřejmě, ža když máš maximum 3mbit, tak nyníbys měl mít tedy maximum vytížení linky 6mbit. Ale neboj, dočkáš se... Informace o stropu mohu klidně zjisti. Vzdálenost, útlum atd. Mno vůbec jsem nepochopil, co jsi psal o té TV, tak proto taková reakce. Trošku zmatené otázky. Tedy se ptám jak mě O2 nabídne avízované 2násobné navýšení rychlosti ? A nebo se bude tvářit jako, že ji mám navýšenou ? Zas tak hloupej nejsem abych netrval na službách za mé peníze. A tuto otázku jako bych nečetl, zbytečně plýtváš inkoustem.

ozzy 2 (4.3.2007 19:23:40)

Pro O2,jenom tu kecáš a stejně nepomůžeš.Je to moje vlastní zkušenost s tebou

pepe (4.3.2007 20:52:43)

Možná je tu O2 proto aby mírnil a ředil nespokojenost na tomto fóru, dále pak je placenej za to kolik toho tu napíše i když je jedno co. Ještě jednou říkám ,Poslechni si záznamy hovorů s operátory a nebudeš mít čas sem vůbec psát. Pokud by ses chtěl zbavovat nefunkčních operátorů pak bys tam musel sedět asi sám, i když je i pár těch dobrých ale ty tam asi dlouho nevydržej. Moje zkušenost od prosince loňského roku do ůnora je taková, že z asi 6-7 operátorů bych hodnotil pouze 1-2 operátory kladně to znamená že měli zájem pomoct, a to ani nemluvím o technických znalostech operátora. To samé je u operátorů kteří nabízejí prodej služeb. Co operátor to jiná informace, kdyby šlo pouze o nevědomost, ale dosti často jsou to i lži. Tak, že pokud je tvá snaha vést věci na pravou míru postarej se aby hláška ,, jak vám mohu pomoci ,, nebyla jenom klišé. Protože možná pro tebe částka 2000 měsíčně za služby od O2 není moc , ale je to dost na to aby fungovaly, a když náhodou je nějaký problém tak a by se řešil bez toho aby to neustále urgoval zákazník. Možná, že Ti tohle hlavně uniká.

O2 (5.3.2007 15:04:27)

Hele ty seš nějak zaujatej na ty hovory.. Bohužel, tohle není v popisu mé práce. A protože mě baví to co dělám, tak ve svém volnu si přečtu nějakou tu diskusi a snažím se pomoci. Nic víc, nic míň. Takových těch zamindrákovaných, co jen urážejí a nevědí, jak vůbec takhle velká firma funguje, si nevšímám. To, že lžou, to by měli kontrolovat ty nad nima. Hele, je to všude. Ještě horší jsou delaři, ať už naši, nebo z těch pražskejch firem. Atd. Bývalé Tele2 to byl taky masakr. Jinak mě neuniká vůbec nic. Zkoušel jsem volat na Vodafone, že chci rušit kartu, když sem tenkrát dostal služební číslo. A všude je to stejné. Naprosto chápu ale tvoji situaci, prostě když si člověk něco zaplatí, tak chce za to mít odpovídající služby. Ale když to vidím, tak toto splňuje 20 % firem. Jo a hlavně záleží, na koho se dovoláš.

Pepe (5.3.2007 16:53:04)

A nemělo by být jedno na koho se dovolám ? Konečně si snad rozumíme v tom podstatném něco za něco. Jinak mě nejde o to jenom kritizovat, ale pokud je něco špatně a není toho málo, tak to prostě řeknu ať se ti to jako loajálnímu zaměstnanci líbí nebo ne. Pak bych si musel o tobě myslet že máš hlavu pěkně vymytou tak jak to chodí ve velkých firmách ( ano pane ředíteli ten zelenej čtvereček je opravdu kulatej a žlutej ). Jinak dokážu nejen kritizovat, jenže toho pozitivní ve vztahu k O2 je tak málo. Opravdu mám ten dojem za těch 3,5 roku že běžná figura je pro O2 je jenom figura. Jenom doufám, že masivní rušení pevných linek O2 už probudí přehodnotí tzv. výpalné za pevnou linku. Nebo né ? Pak už nevim. Měj se .

Anonym (5.3.2007 21:03:41)

JJ, kdyz to zkratim tak jsi proste a jednoduse dalsi zaslepenej pablb.

O2 (5.3.2007 21:46:04)

Jestli probudí neprobudí, to nemůžu říci. Zas tak jednoduché to není. Je tady konkurence, náklady. Je toho víc. Jasně, že neříkám to co dostanu na papír, protože vím, že praxe a jiné věci takové nejsou. Ale nelze komunikovat vše. Dlám práci aby mě bavila, snažím se být co nejvíc vstřícný. S velkými balvany nehneš. Víš jak to myslím. To víš, že by mělo být jedno, komu se dovolám. Ale převeď si to do praxe - když přijdeš do obchodu, kde pracuje víc lidí, tak je to to samý. Každý systém prostě je zneužitelný a nějaký ten vyčůraný český človíček se najde a zneužije toho. A je to pak na vedení a jiných lidech. Jen si vzpomeň - systém privatizace, systém přerozdělování státních výdajů.. Prostě všechno.

Anonym (5.3.2007 23:23:13)

Vyser se na to. Některý lidi prostě neocení dobrou vůli... Nenaděláš nic. Pomož těm, co to chtějí a ocení, těm, co pomoct nechtějí, s těma nemá cenu ztrácet čas.

O2 (5.3.2007 11:25:41)

PRO ozzy 2 - hele ve jméně ti chybí O. ozzyO2. Možná seš tak zblblej z těch O2 tady, že ani nevíš, s kým si už mluvil. A třebas tohle nepíši já pravej O2, ale někdo jinej z O2 nebo úplně mimo O2.

Štefan (5.3.2007 12:15:43)

Už tady je jedno fórum, navyšování má začít v dubnu.

Anonym (26.2.2007 11:08:02)

Tak už je konečně jaro. O2 tu má veliké rojení;-)))

Anonym (26.2.2007 11:31:14)

Jj, už jsem taky psal, že se mi z toho počtu začíná dělat nevolno. Technici s přínosnými příspěvky prosím, ale kecalisisti obhajující největší hnus v čr by si vážně měli dát raději pauzičku.

O2 (27.2.2007 11:55:18)

Nikdo neobhajuje, jen si myslím, že neumíš číst.

Anonym (23.2.2007 00:00:23)

zase jeden rádoby velkej chytráček.

O2 (23.2.2007 23:39:51)

Jediné co na ně trochu zabírá, je hrozba podání oznámení na klamavou reklamu, pak neustálé stížnosti telefonem a tou jejich kontaktní stránkou. Je to sice zadarmo, ale jen když čas nejsou peníze. Ty si lamička... Co to tady plácáš chudáčku o klamavé reklamě??

Venca (26.2.2007 18:23:47)

O klamavou reklamu se nepochybne jedna. Ja jsem si poridil ADSL od O2, protoze v reklame tvrdili, ze maji neomezeny objem stazenych dat. To jsem se pak divil, kdyz jsem zjistil, ze mam FUP 1GB. Nyni mam jejich tarif s 2048 Mb a uz 14 dni mam stazenou rychlost a tudiz nepouzitelny internet. Nastesti k nam zavedli UPC, takze sbohem vydridusi.

Nargon (26.2.2007 18:46:49)

Nechci tady chvalit O2, ale oni opravdu nabizeji to co slibuji v reklame. Nikdo vas neomezuje v mnozstvi dat, ktera stahnete. Treba jako by vam dali 1GB, a pres nestahnete ani bajt, to tu neni. Muzete stahovat kolik chcete. Jen po dosazeni urciteho mnozstvi snizi rychlost, ale data muzete stahovat dal a neomezene mnozstvi.

Anonym (26.2.2007 20:10:13)

no, ono je to spise o zamlcovani/nezamlcovai reality a o rikani cele pravdy..... logicky, pokud nekde uvadim, ze davam neomezeny net s rychlosti 512, tak ocekavam po cely mesic neomezene rychlost 512 a ne po dvou dnech rychlost 64..... pak uz to nemuzu nazyvat neomezeny inte o rychlosti 512, ale neomezeney inet, u ktereho klesa rychlost s tim, jak se stahuji data......

Anonym (27.2.2007 00:25:37)

Ano, ale ... a) Nikdo vám neposkytuje službu o rychlosti 512/128kbps, ale AŽ 512/128. To by jinak lhali všichni poskytovatelé, kteří ve své síti uplatňují agregaci. Takže všichni. b) Funkčnost/použitelnost každého produktu je přímo omezena způsobem jeho užívání. Pokud si jako profesionální cyklista koupíte kolo v Tescu, taky nemůžete čekat, že na něm ujede 30000km za rok, aniž by jste cestou něco poztrácel. Pokud Vám limit 3GB na měsíc nestačí, tak si asi koupíte jinou službu, ne?? Uznávám, že tento argument není úplně přesný, takže ho prosím neberte doslovně. Jde jen o to, že pro zákazníky, pro které je tato varianta služby určena to skutečně je neomezený internet. c) Už jste někdy někde viděl reklamu, která vám předloží opravdu všechny podmínky služby nebo vlastnosti produktu??? Reklama má produkt vizuálně představit a nezlobte se na mě, radši se budu koukat na pěkně zpracované, vizuálně hezké reklamy, než aby mi tam někdo 30 vteřin předčítal Všeobecné podmínky poskytování telekomunikační služby... ale to je asi věc názoru.

EL (2.3.2007 20:35:36)

OMYL ...po dvou dnech rychlost ne 64 , ale 56...

Venca (27.2.2007 19:18:18)

To je sice vsechno hezke a ja to samozrejme vim, ale kdyz jsem porovnaval nabidky konkurence, tak vsichni ostatni FUP narozdil od O2 zminovali. Proto jsem se take tenkrat rozhodl pro O2 a proto jsou to u me obycejni podvodnici.

Mirek (28.2.2007 08:58:41)

Kdo si neprecte ani co podepisuje nebo si nezjisti co si zrizuje at se nedivi!

Venca (28.2.2007 11:50:47)

Ty se snejakej chytrej hele. Ja jsem si to zjistoval dost dlouho a o FUP jsem se nikde nedocetl.

Mirek (28.2.2007 13:03:25)

No tak to si asi slepej, protoze to u kazde jejich sluzby je na strankach, pak na techle strankach je to v nabidce taky a na adsl.cz taky a nevim kde vsude jeste.

Mirek (1.3.2007 10:00:19)

Aha.. Tak to asipotřebuješ nové brejle....

Pepe (2.3.2007 16:42:08)

Rád bych dodal, že je mnoho uživatelů, kteří mají adsl a třeba i po 2 rocích neviděli smlouvu, případ kdy objednáte službu po internetu, a pokud to přeženu, tak bych ani nemusel za službu plati když jsem nic nepodepsal.

Mirek (2.3.2007 22:17:18)

to je pravda ale jiz zminovane FUP je k videni vsude. Mozna jen krome TV reklamy. To je pravda ale dnes se tak zacina resit vice sluzeb, viz Vodafone

mr_dadi (9.3.2007 23:51:21)

Nestačí se jen dívat, ale musíš se správně dívat - http://www.cz.o2.com/internetexpres/cz/ie_doma/impuls/parametry/index.html a abych nezapomněl, sjeď myší úplně dolů abys tam graf s FUP nepřehlédl

Vencův brácha (3.3.2007 12:29:03)

Mno nevim, jestli to ostatní operátoři sdělily. Viz třebas Volný. Ani nevíš, kolik lidí už fňukalo, že si od nich vzalo net, a najednou jimpřišla pak faktura o litr navíc, protože přečerpali data a u Volnýho byli nemalé částky za další. A nebo třebas změna protokolu - normálně si účtujou pětikilo. To je nářez. Zatím jsem na našem trhu nenalezl solidního operátora, všichni jsou stejnou cestou - napálit lidi a vytřískat z nich prachy. Je to vše obraz národa českého. Se podívejte, kam ta společnost spěje.

EL (2.3.2007 20:30:53)

lež má krátké nohy,polopravda doběhne dál. HA HA

mr_dadi (9.3.2007 23:47:02)

myslím, že v reklamě je neomezený internet a né neomezený objem dat?! možná namítneš, že internet se snížením rychlosti omezí, jenže to taky není pravda! ještě jednou se nad tím zamysli ... tak a teď mi řekni, když ti je snížena rychlost ale připojení je stále aktivní a budeš celý měsíc v kuse připojen, je to neomezený internet ikdyž s nižší rychlostí? internet přeci neznamená rychlost, ale přístup ke sdíleným datům na síti :) jen stačí správně naslouchat a položit si otázku, zda není někde nějaký háček, co žje v ČR skoro ve všem, je to už naše mentalita. řeknou ti 2 basy piva za cenu jedné a ty si to koupíš, ale stále se to vyplatí tobě ale i jim a mají velkou šanci že k nim příjdeš nakoupit i něco jiného než jen 2 basy piva :)

destik01 (27.2.2007 22:20:09)

Sice žádný takový problém neřeším, ale tvůj přístup se mi opravdu hodně líbí - smekám. Všichni ti magoříci co tady tak blbě melou a krátěj si jejich dlouhej pomlouváním velkých nadnárodních firem, jsou zřejmě zamindrákovaní nezaměstnaní chudáčci, kteří opravdu netuší o co jde v takových společnostech jako je o2 a jak je složité něco koncepčního měnit :-). Good luck and keep on...

Anonym (22.2.2007 23:03:41)

Hmm, hele napis na e-mail techhelp@iol.cz Treba to poresime ke tve spokojenosti

Anonym (22.2.2007 23:27:14)

Hmm ze by techhelp dokazal vic nez technik co to byl promerovat na ustredne? ;)

Anonym (22.2.2007 23:55:14)

Podle popisu soudim ze technik na rozvode nebyl, premerovalo se softwarem.

O2 (23.2.2007 23:38:25)

Dobrý den. Pokud chcete pomoci, napište mi na e-mail, mrknu se na to. Již párkrát jsem tento problém vyřešil, zřejmě bude chyba někde v systémech v proměření.

Anonym (27.2.2007 13:35:56)

No pokud se jedná o zaměstnance a tady nabízí nějaké extra řešení pro zákazníky tak se jedná asi hrubé porušení pravidel a libuje si o vyhazov

Mirek (27.2.2007 13:42:19)

Jenze nekteri muzou byt radi aspon za tu pomoc. Navic nejde o extra reseni ale o normalni reseni, spravne by to meli resit operatori, ale proste co nevidi na obrazovce to je nezajima.

Anonym (27.2.2007 16:17:42)

Ono je potřeba ty informace na obrazovku nějak dostat a mají jich tam nejspíš požehnaně. Jen obsluha je líná, nebo neschopná hledat to co je zapotřebí. Já jsem dnes při dotazu na technickou podporu (proč mám tak dlouhé odezvy, že vypadnu i do timeoutu a přitom rychlost sedí), se dozvěděl, že závada v přístupu do konta ohlášená počátkem roku a dávno odstraněná, pořád figuruje jako neukončená stížnost. Musím ale tohoto operátora pochválit za snahu o nalezení řešení s odbornějším přístupem, než jen něco někam zaznamenat resp. to jen margýrovat a ostatní nechat na vůli boží co se s tím stane. Protože však ani spojeným úsilím jsme nedokázali oznámený jev napravit, musím počkat na to, co a kdy vyplodí technici. Mít "rychlý internet" s odezvou horší než dial-up může potěšit jen tím, že dial-up by byl, počítáno časem připojení, mnohem dražší.

Martin (2.3.2007 12:34:43)

To je fakt, jenže operátor asi to nevyřeší hned. Musí to někomu poslat nebo předat. Jenže to se dovoláš na jednoho, pak zas na druhýho, každej říká něco jiného. A řešej to dost dlouho. Ale mám zkušenost, že když se dovoláš na správnýho člověka, kterj tomu rozumí a chce pomoci, tak to jde. Pracujou tam podle mě samí brigádníci, který na to kašlou.

O2 (27.2.2007 18:09:31)

Libovat - slovo trošku z jiného hrnce nemyslíš?? Není to žádné extra řešení... Jen trošku pohnout myslí a pravou rukou přiklikání myší. A také psaní všemi 10....

Anonym (24.2.2007 07:43:46)

Už je tady dost lidí z O2, začíná mi být nevolno....

Anonym (26.2.2007 11:03:09)

Asi je něco vylekalo. Jinak by tak aktivní a ochotní nebyli. To je snad poprvé co toto fórum existuje. Nic to však nemění na tom, že se jen snaží suplovat jejich oficiální zákaznické centrum a kolik z těch nespokojených zákazníků se tady ozve? Tak setiny procenta. Vlastně je to pro firmu pěkná ostuda, že její zaměstnanci se jí snaží napravit reputaci svépomocí. Raději by na takováto fóra měla firma nasadit pozorovatele a zjištěné připomínky nebo stížnosti promptně napravovat ve svých oficiálních službách. Podávat berli beznohému je tragikomedie, ne pomoc.

O2 (26.2.2007 11:15:51)

Mno určitě si nás vylekal ty, ty anonyme. Hlavně že rádoby obchodní zástupci, pro mě jsou to normální podvodníci, podomní prodejci z ČRa se tady věčně podbízej. Chodí sem také totiž normální lidé, kteří jsou hold z našich operátorů na infolince bezradní. A chtějí pomoci. Takže nevidím na tom nic špatného, když se jim někdo nabídne. Aspoň vidíš, že ne všichni lidé, či zaměstnanci nejsou stejní. A alespoň trochu jim záleží na tom, jak reagují lidé na jméno jeho firmy. Osobně sám nejsem z toho šťastný, protože více jak 2/3 operátorů jak už kdekoli jsou jenom loutky, za které se schovávaj ti nahoře. A ani se nesnaží nějak věc vyřešit. Prostě vidím na monitoru, že to nejde, tak máš smůlu zákazníku. Ale že je to asinelogické, když zákazník má ADSL a najednou mu to nahlásí, že na lince lze mít pouze rychlost 0/0, tak asi někde chyba bude. Zkus si zavolat na jakéhokoli operátora. A je to všude stejný, dokud nenarazíš na někoho, kdo chce trošku pohnout prstem a pomoci. Viz reklamace - naúčtujou ti něco, co si ani neposlal, třebas 10 MMS - no operátor ti jen zdělí - To je chyba systému, zadáme reklamaci. Kdo neobsluhoval takový systém, který se stará o statisíce zákazníků, tak tomu nikdy nebude rozumět a jen bude zde stále vykřikovat do tmy nějaké své žblebty. A jinak - ta pomoc se tu objevila již vícekrát a zatím vše s úspěšným koncem. Takže na tom vidím jen pozitivum a nevidím v tom žádnou ostudu. Bohužel jen těžko se ubránit primitivům a jejich vulgráních urážek. Tím zas nemyslím tebe, u tebe je vše zatím v normě.

Cilek (27.2.2007 08:11:17)

Dnes ráno nová služba plně funkční včetně možnosti přechodu na nejvyšší rychlost. Chyba byla opravdu na židli v zákaznickém centru (dokonce na více židlích). Jsem rád, že existuje toto fórum a že se mi dostalo pomoci od kompetentního člověka, který zde nabídnul pomoc. Firmu jako celek ovšem pochválit nemohu, protože kdybych se nesnažil a byl "obyčejný" neznalý zákazník, službu bych asi nikdy neměl. Myslím, že vedení O2 by si mělo začít mezi svými lidmi dělat pořádek ve vlastním zájmu.

Anonym (27.2.2007 13:10:44)

Tím vylekáním jsem nemyslel na sebe. Tak vysoké mínění o sobě zase nemám. Myslel jsem jen, že se asi někde v O2 něco pohnulo k nápravě a tak to vaše náhlé rojení je toho odrazem. Byl jsem ale vyveden z omylu, což kajícně přiznávám.;-)) V té větě o obchodních zástupcích mi uniká spojitost s tématy tohoto serveru. Těmi diskuzními. Nepatřilo to jinam? Jinak ale, oceňuji tu sebekritiku do vlastních řad. Skoro se ani nechce věřit, že to má původ u zaměstnance O2. Vždyť je to porušení firemního tajemství a loajality. Nevím si tak rady s faktem, že někdo, a nejspíš je to zaměstnanec O2, má páky na nápravy stížností které se tady vyskytnou, což lze považovat za dost vysoký post ve firmě a přitom zde vyjeví, že nemá vliv na nápravy systémových kiksů v téže oblasti téže firmy. Jako by to ani nebyla firma založená na maximalizaci zisku a tím nutně na všech svých stupních řízení i ochotná mít co nejefektivnější činnost všech svých částí a příznivý ksicht u zákazníků, i těch potencionálních, bez nechutné svépomoci vlastních zaměstnanců alterujících oficiální aktivity firmy, což vidím jako ostudu firmy, nikoliv těch ochotných k pomoci. Těch si samozřejmě cením, protože takové projevy nejsou právě časté.

Anonym (24.2.2007 08:58:14)

mam podobne zkusenosti , mel sem IE 2048 Extreme, chtel jsem prejit na FUP a bylo mi receno ze ma linka umi jen 512 takze sem byl nucen prestoupit na IE 512 FUP , v lete se na vy*eru a du do Wifi 3 mb za 990 ,- tak asi tak

Telefuckoffonica (25.2.2007 19:08:18)

Mám pro tebe dobrou radu, udělej to jako já! Měl jsem doma telekom ADSL jako jeden z prvnich, původně jsem si od podomního prodavače-kašpara nechal objednat 512kbps, načež jsem se po třech měsících naprosto lhostejné nečinosti musel probojovat skrz tupý operátory ke zjištění, že mi stejně nic rychlejšího než 256 nejsou schopný poskytnout. Trvalo asi dva roky než mi konečně pustili 512mpbs a s měsíčním FUP 1GB se mi stávalo, že za svých cca 850,- CZK (s daní) jsem si od telekomu pronajímal tuto rychlost nanejvýš na dva týdny. Tak jsem jednoho krásnýho dne přešel i s hlasovými službami ke konkurenci, která, ačkoliv si od outů pronajímá metalickou síť, mi za STEJNOU CENU poskytuje 2048/512kbps a to prosím bez omezení (ačkoliv to je napsaný stejně jako v outů letáků, znamená to i bez FUP). Dlouhodobý průměr rychlosti je 1850kbps, takřka bez kolísání, bez výpadku. Samozřejmě by to mohlo bejt levnější, ale i tak oproti O2 balzám na duši.

Anonym (25.2.2007 22:34:04)

To ovšem předpokládá, že ta konkurence má v tom daném místě smlouvu o kolokaci...

Anonym (28.2.2007 21:56:22)

Mám přesně stejnou zkušenost!!! Jeden kámoš co je manažerem v O2 mi podvrdil tvoji terorii, je to přesně tak jak píšeš!!! Jsou to zrůdy!!!

Anonym (28.2.2007 22:03:00)

To si neměl prozrazovat. V béčkovejch hororech všichni, kdo odhalí skrytou zrůdu, umřou strašnou smrtí. Přijdou si pro tebe faxem, jako somálci. A potom, to dostaneš kyslík, že se budeš divit. A potom, na konci, vylezeš z Olšanský, změněnej, taky zrůda. Budeš nosit jenom modrou, dejchat jenom kyslík a místo vočí budeš mít dvě modrý bublinky. Budeš milovat o2, mít všechny jejich služby a zapáleně je hájit na diskuzních fórech... Do konce života, ten malý kousek vědomí v tobě, který nebude chtít dva roky volání zdarma, bude ďábelsky, zvířecky trpět. A to všechno jenom kvůli jedný malý chybě...

Anonym (10.3.2007 13:17:04)

Nápodobně. Přestěhoval jsem se a chtěl jsem v novém bydlišti adsl od CRa...tak jsem zkoušel ověření služby a takové ty věci a bylo to v pohodě...potom proběhlo "technické šetření" a najednou už nebylo adsl technicky možné. A to se strašně divili, když jsem jim teda obratem řekl, že chcu zrušit pevnou.