O2 (26.2.2007 11:15:51)
Mno určitě si nás vylekal ty, ty anonyme. Hlavně že rádoby obchodní zástupci, pro mě jsou to normální podvodníci, podomní prodejci z ČRa se tady věčně podbízej.
Chodí sem také totiž normální lidé, kteří jsou hold z našich operátorů na infolince bezradní. A chtějí pomoci. Takže nevidím na tom nic špatného, když se jim někdo nabídne. Aspoň vidíš, že ne všichni lidé, či zaměstnanci nejsou stejní. A alespoň trochu jim záleží na tom, jak reagují lidé na jméno jeho firmy. Osobně sám nejsem z toho šťastný, protože více jak 2/3 operátorů jak už kdekoli jsou jenom loutky, za které se schovávaj ti nahoře. A ani se nesnaží nějak věc vyřešit. Prostě vidím na monitoru, že to nejde, tak máš smůlu zákazníku. Ale že je to asinelogické, když zákazník má ADSL a najednou mu to nahlásí, že na lince lze mít pouze rychlost 0/0, tak asi někde chyba bude. Zkus si zavolat na jakéhokoli operátora. A je to všude stejný, dokud nenarazíš na někoho, kdo chce trošku pohnout prstem a pomoci. Viz reklamace - naúčtujou ti něco, co si ani neposlal, třebas 10 MMS - no operátor ti jen zdělí - To je chyba systému, zadáme reklamaci.
Kdo neobsluhoval takový systém, který se stará o statisíce zákazníků, tak tomu nikdy nebude rozumět a jen bude zde stále vykřikovat do tmy nějaké své žblebty.
A jinak - ta pomoc se tu objevila již vícekrát a zatím vše s úspěšným koncem. Takže na tom vidím jen pozitivum a nevidím v tom žádnou ostudu. Bohužel jen těžko se ubránit primitivům a jejich vulgráních urážek. Tím zas nemyslím tebe, u tebe je vše zatím v normě.
Cilek (27.2.2007 08:11:17)
Dnes ráno nová služba plně funkční včetně možnosti přechodu na nejvyšší rychlost. Chyba byla opravdu na židli v zákaznickém centru (dokonce na více židlích). Jsem rád, že existuje toto fórum a že se mi dostalo pomoci od kompetentního člověka, který zde nabídnul pomoc. Firmu jako celek ovšem pochválit nemohu, protože kdybych se nesnažil a byl "obyčejný" neznalý zákazník, službu bych asi nikdy neměl. Myslím, že vedení O2 by si mělo začít mezi svými lidmi dělat pořádek ve vlastním zájmu.
Anonym (27.2.2007 13:10:44)
Tím vylekáním jsem nemyslel na sebe. Tak vysoké mínění o sobě zase nemám. Myslel jsem jen, že se asi někde v O2 něco pohnulo k nápravě a tak to vaše náhlé rojení je toho odrazem. Byl jsem ale vyveden z omylu, což kajícně přiznávám.;-)) V té větě o obchodních zástupcích mi uniká spojitost s tématy tohoto serveru. Těmi diskuzními. Nepatřilo to jinam?
Jinak ale, oceňuji tu sebekritiku do vlastních řad. Skoro se ani nechce věřit, že to má původ u zaměstnance O2. Vždyť je to porušení firemního tajemství a loajality. Nevím si tak rady s faktem, že někdo, a nejspíš je to zaměstnanec O2, má páky na nápravy stížností které se tady vyskytnou, což lze považovat za dost vysoký post ve firmě a přitom zde vyjeví, že nemá vliv na nápravy systémových kiksů v téže oblasti téže firmy. Jako by to ani nebyla firma založená na maximalizaci zisku a tím nutně na všech svých stupních řízení i ochotná mít co nejefektivnější činnost všech svých částí a příznivý ksicht u zákazníků, i těch potencionálních, bez nechutné svépomoci vlastních zaměstnanců alterujících oficiální aktivity firmy, což vidím jako ostudu firmy, nikoliv těch ochotných k pomoci. Těch si samozřejmě cením, protože takové projevy nejsou právě časté.