Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zrušení quicku ?? Jak to je ??

Zrušení quicku ?? Jak to je ??

falen (17.3.2007 17:58:19)

Dobrej podvečír , Mám přítele který má dva důležité pracovní maili.jeden @quick.cz a jeden @mujbox.cz oba dva přestali fungovat před asi dvěma dny , nechápu proč. Nemůžu se tam ani příhlasit....... místo quick.cz nastakuje O2 a když tam zadám přihlašovácí jmené a heslo tak nic . U mujbox.cz to pise "zadane uziv jmeno nebo heslo nejni platné" nechápu to . Vždycky to jelo NoProblemo a tedka tohle a v zadavaní to nejni a cookies mam taky povoleny....... pocitacem to nejni ....... Děkuji za každou radu............

Anonym (17.3.2007 22:10:57)

okopírováno ze stránek O2active (bývalý quick): zkus to tam: buďto malïlem, nebo telefonem ;) ---------------- Napište nám help@o2active.cz Kontaktujte nás Telefonní čísla800 02 02 02 O2 Linka pro nové zákazníky 800 123 456 Centrum péče o zákazníka *11 Centrum péče o zákazníka z mobilního telefonu v síti O2 +420 720 720 720 Centrum péče o zákazníka pro volání ze zahraničí 800 184 084 Technická podpora

falen (17.3.2007 22:27:15)

jj jasne to jse m již udělal....... ale teprva dneska takže to bude chvilu trvat .a ten mujbox.cz ???

Anonym (18.3.2007 20:33:59)

okopírováno ze stránek GTS :) zkoušel jsi někdy něco taky najít sám? -------------- Contact Centre We are at your service 24 hours a day, 7 days a week, 365 days a year. You may call at any time toll-free at 800 990 990 or write to us using the contact form. Fault reporting hotline: 13 100 GTS Novera Přemyslovská 2845/43 130 00 Prague 3 Tel.: +420 2 25 25 25 25, +420 800 990 990, 13 100 (fault reporting hotline) Fax: +420 2 25 25 15 15 E-mail: info@gtsnovera.cz

h4k4cek (18.3.2007 21:32:15)

Stejny problem mela znama - volal jsem na hotline, bylo mi receno, ze odeslo diskove pole (bylo mi to receno jeste nez jsem polozil dotaz, takze asi vedeli o co jde), ze to meli behem patku dat do kupy.. ale jak tak koukam, skutek utek :-) no snad to zitra bude v cajku. hk

h4k4cek (18.3.2007 21:33:18)

jo a jeste, mail quick.cz, takze to asi teda pohltil dusik :-) hk

Zd.Dostal (21.4.2012 19:08:40)

quiuc.cz mne dobre pracovala po 8let. Nova webmail je k nicemu. Po tri dny se snazim otevrit moji schranku. Mnohokrat jsem volal na technickou pomoc a by;p to k nicemu.

František (17.3.2007 22:40:41)

Zkoušel jsem přístup do schránky na quick.cz (o2active.cz) jak přes webové rozhraní (webmail.quick.cz, webmail.o2active.cz), tak přes POP3 (pop3.quick.cz) a obě varianty jsou momentálně funkční. Ovšem od 10.3.2007 měly mailservery TO2 (iol.cz i quick.cz) velké problémy s dostupností (slušně řečeno). Co se týče schránky na mujbox.cz, tak to je bývalý Contactel (nyní GTS Novera) a tamní mailservery mají problémy s dostupností permanentně (vlastní dlouhodobá zkušenost, mám tam schránku v jiné doméně). Ještě podotýkám, že u Contactelu je přihlašovacím jménem celá e-mailová adresa (ne jenom část před zavináčem).

falen (18.3.2007 11:57:52)

Díky moc , jj to o tom přihlašovacím jméně vím ..... Díky :-)

falen (18.3.2007 14:00:44)

Jo tak si ce jsem se tam dostal na ten quick.cz ale je mi to k nicemu pac do te mailovky nechodeji maili :-( . Poslal jsem je tam z jineho mailu a neprili ...... Ach jo :-(

František (18.3.2007 14:17:39)

Bohužel, doručování e-mailů do schránek na iol.cz a quick.cz od zmíněného 10.3. funguje značně chaoticky (pokud vůbec), zpoždění 1 - 2 dny není žádnou výjimkou. Na (placeném) webmail.iol.cz je alespoň omluva (z 15.3.), na (bezplatném) webmail.quick.cz ani to ne.

falen (18.3.2007 15:20:26)

Aha tak to bude ono ...... ale na placenem to chodilo .... Nj tak díky moc . Budeme volat :-)