Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Proč tu posloucháme "BOHA" Šilhavého a slepě mu věříme ????

Proč tu posloucháme "BOHA" Šilhavého a slepě mu věříme ????

y2k (27.3.2004 19:56:13)

Dnes jsem si pročítal pár threadů a všude jsem našel stupidní odpovědi Mirka Šilhavého, které jsou podávány velmi odborně. V převážné většině jsou to nic neříkající slinty, které se nezakládají na pravdě. Já osobně jsem s touto "personou" měl několik rozporů, které vždy končili tím, že MiYrek musel jít spát a nebo něco obdobného. Jste taky téhož názoru ??? V jiných chatech ho prý už vyhodili, ale to mám jen z doslechu a nevím, zda se tato informace zakládá na pravdě. Napište svoje poznatky.

(27.3.2004 20:03:02)

No.... je fakt ze takoveho uzivatele adsl jeho odpovedi nastvou, pac "ospravedlnuje" telecom, nicmene ty odpovedi jsou vetsinou pravdive.....

Jolinar (27.3.2004 20:41:25)

Nejsou pravdivé, kdyby byly pravdivé je to ve všech zemích s dsl stejné, neříkej mi, že jsme tak jiní oproti slovákům ,polákům a madarům...

(27.3.2004 20:58:06)

Rozdil je prave v te agregaci.... proste 1:50 je vazne na hov*o.... co se tyce zapadnich zemi, tak tam to bude tim ze ti co maji vetsi naroky nemaj nejlevnejsi sluzbu, no a na "vychode" to uz asi zalezi na tel.operatorovi. Nevim jak v Polsku nebo Madarsku, ale na Slovensku napriklad ma adsl dokonce 100% rychlost, cili nejake ty pakety "potrebne k spojeni" se tam nepocitaji, takze i to uz o necem svedci.... v cechach je bohuzel nasazena cena pomerne vysoko, takze pochopitelne temer vsichni jdou po te nejlevnejsi variante, bez ohledu na jejich narok....

Anonym (29.3.2004 14:22:09)

to ne, 740 Kc neznamena vysoko ! oni pujdou po te nejlevnejsi variante i kdyz bude za 200 Kc, jsme proste cesi ! A i tak ji pak jeste nasdileji aby ji meli za 20 Kc mesicne ...

(29.3.2004 14:55:30)

No, ceny bez DPH jsou tak trochu mimo misu, protoze ty nejlevnejsi varianty jsou urcene pro domacnosti ktere, jak jiste vite, musi vse platit s DPH... Ale mate pravdu, v cechach nikdo neda ani halir navic, agregace neagregace, takze nejaka cena je vsem ukradena. Tady se holt nikdo nezmeni :(

kaox (27.3.2004 20:58:46)

nemužu než souhlasit je to človek ktery te má preswedčit že služby od českeho telekomu jsou vlastne ferove tak jak sou nabizeny a za všechno si mužou uživatele sami. Je to samozřejme nesmysl, ale jak sem koukal par lidí už zblbnul.......:-(((( Muj nazor je že mira je čerááák (omluva všem slušnym lidem ale musel sem to říct) tečka

Vladimir T (27.3.2004 21:49:02)

Nerad bych se vas jakkoli dotknul, ale je velice zajimave, ze Mirek Silhavy zblbnul same lidi z fakult informatiky, lidi kteri se pohybuji v oboru etc. Nekdy jsou jeho nazory podle me az prilis vyhranene, ale na pravde se rozhodne zakladaji vzdy. Jake je vase "informaticke" vzdelani???

Dzerzinskij (27.3.2004 22:24:55)

Informatici moc z oboru nejsou. To jsou telekomunikacnici. A me teda nezblbl.

Vladimir T (27.3.2004 23:10:13)

Nevim jak vy, ale dle meho nazoru internet a prenos dat celkove spada do oblasti informatiky, vzdyt uz z nazvu (informatika - ze by to melo neco spolecneho se sluvkem informace) je to zrejme. Me take nezblbl. Ja jsem mel velice podobny nazor uz drive. Pokud vam to nedoslo, bylo to mineno s nadsazkou. A podle vasi reakce je zrejme, ze vam to nedoslo.

Zajda (27.3.2004 23:42:46)

No muzeme o tom polemizovat:) No vzhledem ke vseobecnemu informacnimu mumraji lze predpokladat ze se tyto obory budu cim dal tim vice od sebe vzdalovat(specializace). Informatici jsou od toho aby umneli z informacemi pracovat. Ukolem telekomunikacniku je ty informace prepravovat.

Zajda (27.3.2004 23:45:41)

Říká se tomu brainwashing. Ten pan Šilhavý ovládá docela dobře. Nicméně nevyčítejte mu to. V jeho oboru je to docela třeba.Takže tuto profesionální deformaci můžeme tolerovat. J

y2k (28.3.2004 00:56:37)

Nesdílím s Vámi Váš názor. Z threadů, které jsou psány Vámi bych Vás typnul na čerstvě vyštudovaného školáka, který vý hodně ve svém oboru a snaží se neustále vzdělávat. Vaše připomínky (ač s nimy vždy nesouhlasím) se zakládají vždy na pravdě a mají "koule". Ale Šilhoun opakuje pořád to samé a když se s ním kdokoliv pustí do pře tak jde spát ! Je to invalidní důchodce s grácií filcky :-)))))))))

Zajda (28.3.2004 01:17:49)

Konzultant musí umět vymývat mozek to mi nevymluvíte.Nejednalo se o ironickou narážku ale konstatování faktu. No čerstvě vystudovaný. Jak se to veme. Čerstvě zrovna moc ne:)Já se vzdělávám rád a neustále to máte pravdu.Ale to je v tomto oboru nutnost nikoliv výhoda. Krom toho mě to baví. Většinu věcí si ale taky mem domácím počlabu vyzkouším, otestuju, provedu měření takže nezůstává jenom u toho vzdělávání. Faktem je že když jsem nastupoval do svého prvního zaměstnání tak byť už s CCNP certifikací se na mě křenili blbě... Opakuje pořád to samé.Toho si všiml každý.-U nás jsou zas levné jiné věci,Proč agregovat agregované?,Tak se odstěhujte co vám v tom brání., Když na to nemáte tak si to nekupujte. A jiné věci. Trochu mi připomíná jednoho politika.

y2k (28.3.2004 23:11:50)

:-))))))), hmm, to sedí. Když já mám pocit, že MiYrek opakuje pořád dokola a do zblbnutí jen jednu věc, kterou si někde přečetl !

Keddie (29.3.2004 12:03:46)

A co je na tomhle hesle spatneho? Resp. pripada vam na nem neco nelogickeho? Kdyz uz tu mame ten slavny "kapitalismus" tak se vse ridi podle toho kdo di to chce koupit a kolik je za to ochoten dat. To aby dulezite veci byly nejakym schudnym zpusobem dostupne by se podle me mela snazit osetrit vlada. Bohuzel pro nas mi prijde, ze resi spoustu jinych veci (a IMHO ne zrovna uspesne). A rozhodne mi pripada logictejsi, kdyz si nekoupim to na co nemam, nez kdyz si to ukradnu nebo to budu pomlouvat. Prijde mi, ze jsme trosku divny narod.

Zajda (29.3.2004 13:04:49)

Když už jsme u toho trhu. Stát zde zavedl monopol. To je prvek který znemožňuje hospodářskou soutěž a tedy základní principy tržního hospodářství. Pokud by byl stát tenkrát co k čemu(kdyby,kdyby tenkrát nebyly ty chyby:) tak by rozprodal shnilou měď několika firmám. Dodatečně by se pak regulovaly propojovací dohody. Dnes se snaží monopol odbourat. Ale je tu pár let a zavedené struktury se těžko odbourávají. Na začátku byla chyba...

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 13:58:29)

Ano, minimálně z dnešního pohledu to chyba byla. Bohužel se s ní musíme smířit. Vrátit už to nelze a možnosti státu, jak regulovat, jsou velmi omezené :(

zzz (13.4.2004 21:53:59)

Proč bohužel, když podle vás,je to jako koupě (závist) auta,že.. :(

Miroslav Šilhavý (14.4.2004 07:44:48)

Nikdy jsem netvrdil, že si nedovedu představit lepší scénáře vývoje; ale je to tak jak to je...

TC (28.3.2004 00:07:33)

Jo snazi se nas vsechny presvedcit ze to ze nas CTC ze svoji pozice s radosti (okrada agregace 1:50) je naprosto v poradku a pokud se nam to nelibi muze me si poridit jeste silnejsi linku kde z toho bude mit CTC jeste veci prachy. (staci se podivat kolik stoji konektivita do nixu a do zahranici) Jeste ze lezem do EU uvolni se generalni licence na 5GHz a vubec bych se nedevil kdyby stim naka spolecnost natrhla adslku prdel.

Keddie (29.3.2004 11:41:53)

Aha a Ty si vedes nejakou statistiku, jo? :o)) Hmm zarazejici, jak se nazory na stejne prectene prispevky muzou ruznit, ze? Nebo, ze bys cetl prispevky od nekoho jineho se stejnym jmenem? Me rozhodne neprislo, ze by nejakeho ISP protezoval, asi jde jen o to jak to kdo pochopi :o).

Keddie (29.3.2004 11:35:54)

A ja si myslim, ze jsme jini. Vzdyt se podivejte napriklad na tento thread - pokud se objevi clovek, ktery je ochotny (byt nepochybne ma lespi veci na praci, nez se nechat urazet) podelit o svuj nazor a podporit ho logickymi argumenty, tak je casto napadan za spolupraci s kdo vi kym vsim a jine obraty. Proste u nas nejsme schopni akceptovat pravdu a pravy stav veci, ktery panuje a hned si hledame neprave obetni beranky. A nejvice a "nelepe" samozrejme oponuji Ti, kteri tomu nerozumi a jsou nastvani, ze jim to nejede. Kdepak at si rika kdo chce co chce, ale tohle cechckovstvi se asi bohuzel nezmeni...

Keddie (29.3.2004 11:36:51)

A tohle samozrejme neplati zdaleka jen pro diskuse na tomto serveru.

Anonym (29.3.2004 08:47:10)

1000x omilana lez se stava pravdou

Anonym (29.3.2004 09:03:27)

Já bych to viděl spíše tak, že co řekne telekom je pravda a ikdyž je třeba ze zákonného hlediska nečistá, tak i tak to nevadí, protože v týdle zemi je zákonem telecom - těch 200 šašků je totiž nedělaj pro něj (aby měl co dodržovat), ale podle něj (schválí, co (sekundárně - prostřednictvím jiných institucí) navrhne). Jenom je pan Šilhavý velice pružná a přizpůsobivá osoba, která to tak pochopila a taky podle toho jedná...

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 09:20:28)

Není to o tom, jestli má někdo pravdu, nemá někdo pravdu, dělá svinstvo nebo nedělá; je to o tom, jaké máme _předpoklady_ a z nich plynoucí _možnosti_. Je zcela nesmyslné se zabývat možnostmi, pro které zde, v ČR, předpoklady nejsou.

Hanz (29.3.2004 11:44:00)

Nesouhlasím. Myslím, že pokud nebudeme vyjadřovat svoji nespokojenost podloženou na různých srovnáních a statistikách, tak se na problém zapomene a lidé kteří na něj upozorňují budou brání jako ti špatní. Myslím, že je to v podstatě jediná možnost jak na tento problém (problém s dostupností kvalitního připojení pro běžné lidi) upozornit a vyjádřit nespokojenost českých uživatelů internetu se stavem připojení na internet v ČR! Pro pana Šilhavého: i nesmyslné možnosti, jak jste specifikoval některé názory a nároky uživatelů se dějí, vždy to záleží na vládě kam nasměřuje svoji politiku. A jedině neustálím upozorňováním na různé věci kolem internetu, máme i když malou ale máme šanci na zlepšení. Dle Vašich názorů by jsme k žádnému zlepšení nedošli!!! A co vše je možné, stačí se kouknout na strategie ostatní států a ne pořád zastavat současný stav u nás a malovat katastrofické scénáře při reakcích na uživatelské nároky na připojení na internet!

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 11:58:28)

To si nemyslím; historicky české vlády na internet kašlaly a kašlat budou nadále; a i přesto vidím zcela jasný trend zvyšování rychlostí a klesání cen; možná to nejde tak rychle, jak by si mnozí přáli, ale jde to... A bez nucení.

Anonym (29.3.2004 12:17:38)

Výjimkou je ovšem stavba akademické sítě CESNET která k dostupnosti připojení přispěla opravdu významným dílem. Od té doby prt.

Anonym (29.3.2004 12:20:57)

Cesnet je absolutne nejdrazsi sit ! Jen s tim rozdilem ze to neplati ta hrstka vyvolenych, ale prispivame na to obrovskymi prostredky my vsichni !

Hanz (29.3.2004 12:25:52)

Je dobré říct, že zvýšení rychlosti, snížení cen, zavedení obrovské agregace a velkých datových limitů! Takže výsledek je vůči červencí 2003 buď stejný ale spíš bych řekl že horší. Další změna je v proměně stahovačů na přeprodejce:-) Ale nikde nečtu něco jako něco co přinese zlepšení služby???

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 12:33:45)

V červenci 2003 byla rychlost 2,5x nižší při stejné agregaci a cena o něco vyšší. Nebo snad ne? Kromtoho nemluvil jsem jen o ADSL ale o českém internetu vůbec.

y2k (29.3.2004 13:22:58)

Ano, to je pravda, ale prozměnu přibyly datové limity takňák u všech provaiderů. A kde nejsou, určitě brzo budou ! :-(

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 13:55:42)

Limit nijak neomezuje; ISP může data nad limit ufinancovat křížem; limitující faktor je jen agregace, která se nezměnila.

Anonym (29.3.2004 15:46:43)

Nooo... tak v červenci 2003 mi jela linka cca 170 kbps, během srpnového dočasného zapnutí agregace 24 kbps... dneska mi jede 12 kbps. Čili ne 2,5x rychlejší, ale 2x pomalejší. Cena - nezajímá mě že dph se zvýšilo, já platím jednu cenu jako celek, takže cena je vyšší.

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 17:13:27)

;-) ale notak, přeci nemůžete soudit celé ADSL podle toho, že jste si vybral GTS nebo Tiscali...

Washek (29.3.2004 17:59:33)

Ale joo, my vime ze to PEMACu slape nejlip ;-p

Saper (29.3.2004 19:09:36)

Washeku Pemac je minulost,koupil ho v patek Skynet :(

Washek (29.3.2004 21:33:14)

Vim, jen jsem si chtel malinko rypnout :)

Anonym (29.3.2004 19:32:58)

Nextra... a v první prioritní skupině...

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 19:40:19)

;-) zapomněl jsem ji zmínit; prostě obecně ISP, kteří nalákali nebo stále lákají sosače na neomezená data.

Petr Borecek (29.3.2004 18:43:32)

Jestli je rec o ADSL v cervenci 2003 tak ne rychlost u nejlevnejsich tarifu byla non-stop stabylne mezi 150 - 167 kb s latenci do 80 s 0% packet loss to co mame ted je neporovantelny paskvil hodici se paradoxne vetsinou jen na to prenaseni dat jo kde ty loncke snehy jsou :-). Ps: prvni agregace byla spustena v srpnu agr. bod Brno u Nextry ktera v te dobe mela okolo 4000 zakazniku a radila se v te dobe spolu s IOL mezi nejpocetnejsi.

Petr Borecek (29.3.2004 18:46:35)

A cena samozreme byla nisi pro koncove zakazniky z domacnosti pro ktere naprosto nepoctatne zda jde DPH vlade nebo ISP je to soucast ceny.

Miroslav Šilhavý (29.3.2004 19:10:08)

Agregace nebyla spuštěna, ale nic to nemění na tom, že být měla. Vezmete-li parametry, vyjde vám současné ADSL 2,5x rychlejší na Basicu (Plus) a stejně ryhlé, ale levnější na Profi (Extra). K tomu všemu na Basicu (Plus) šly ceny dolů. ;-) pochopitelně domácnosti je to jedno, komu DPH jde. Ale Telecom ani ISP z toho vinit opravdu nemůžete.

y2k (29.3.2004 11:20:52)

To s tím ČTc je sice pravda, ale je špatně to, že tady má takový podnik monopol erc klasa a antimonopolní úřad s tím nic nedělá ! Mě sice jede připojení dobře, ale ostatním, no fuj! A v tomto threadu nechci řešit Telecom, nýbrž prolhaného Šilhavého.

Keddie (29.3.2004 11:50:43)

Muze rict (a dat nejake skutecne dukazy), ze jsou to jen hlouposti zahalene do odbornych slovicek? :o) A vubec, podle ceho jsi dospel k tomu, ze tu nekdo nekomu "slepe veri" - to prece zadny rozumny clovek, zucastnujici se internetovych diskusi neudela - vzdy je treba si zachovat odstup a ridit se predevsim vlastnim rozumem. Vedes si nejakou statistiku, o tom, kdo mu uveril? :o) Promin, ale tohle mi pripada jako dalsi zbytecny nenavistny thread o nicem. Zajimave je, ze lidi, kteri si tu navzajem notuji napadani nejsou, ale pokud nekdo projevi v necem odlisny nazor, tak "HRRR NA NEJ!". A ja vzdycky myslel, ze diskuse jsou o tom diskutovani. Njn, my cesi :o).

devast (29.3.2004 13:10:06)

no nejstupidnejsi thread si vytvoril prave ted Ty........osobne sem rad, ze sem p. Silhavy neco napise. Jinak by se to tu hemzilo podobnyma nesmyslnyma prispevkama......

Roman Novotny (29.3.2004 18:16:33)

Provozovatele DSL.cz by mohli zverejnit IP adresu/y, ze ktere prispiva Silhavy a individuum podepisujici se jako A. Mozna by vyplavaly na povrch zajimave skutecnosti :)

y2k (29.3.2004 23:58:54)

Docela dobrý nápad, ale obávám se, že by vypadla adresa z rozsahu Pemacu a nebo z UPC. Ale jsem pro :-))))))), ne samozřejmě že ne, to by šlo veškeré soukromý do řiťky !

Vladimir T (30.3.2004 00:11:59)

A co alespon HASH ip??? Ne jsem take proti, to bych nemohl tak casto stridat image =)

Zajda (30.3.2004 12:05:21)

domain: jelly.cz descr: JELLY production admin-c: JELLY tech-c: JELLY nserver: ns.jelly.cz ns.pemac.cz glue: ns.jelly.cz 213.216.32.12 role: Petr Rosol - Jelly Production address: Radlicka 112 address: Praha 5 address: 150 00 address: The Czech Republic admin-c: ROSOL tech-c: ROSOL bill-c: ROSOL nic-hdl: JELLY e-mail: jelly@jelly.cz person: Petr Rosol address: Radlická 112 address: Praha 5 address: 150 00 address: The Czech Republic phone: +420 602265285 fax-no: +420 224909257 nic-hdl: ROSOL e-mail: rosol@jelly.cz pokud se mrkneme na www.jelly.cz zjistime ze reverzni zaznam tohoto stroje je syrah.jelly.cz a jeho ip je 81.0.234.68 zkusme se kouknout koho ma adresni rozsah inetnum: 81.0.234.64 - 81.0.234.71 netname: EXPANSION-CZ descr: Expansion Group a.s. country: CZ admin-c: MS29114-RIPE tech-c: JJ527-RIPE status: ASSIGNED PA mnt-by: MS29114-RIPE-MNT changed: milan.svacha@casablanca.cz 20030526 source: RIPE route: 81.0.192.0/18 descr: Casablanca INT origin: AS15685 mnt-by: MS29114-RIPE-MNT changed: milan.svacha@casablanca.cz 20020723 source: RIPE person: Milan Svacha address: Casablanca INT adresni rozsah je pod Casablancou(ISP,datové služby,housing atd.) A konkretne adresni rozsah 8 IP adres pod kterym je i jelly.cz patri Expansion group a.s. Tak se mrknete do obchodniho rejstriku A k cemu to cele je? No jen k tomu aby se sirily drby. Samozrejmne propojeni muze byt a nemusi. Adresu ma treba u kamarada. To vas nenapadlo? Je lepsi mit necoconikdonema.cz nez seznam.cz,email.cz atd.

CZH (30.3.2004 01:25:55)

Míra je opravdu dost silnej ubožák, ale pro jeho skalní fanoušky mám tip :) www.jelly.cz -> Tam asi Miro pracuje. Jelly Production ale není firma, je to Petr Rosol na živnostňák a nemá žádné zaměstnance => Mira ho má zřejmě taky. No a modří již vědí kde najít i jeho adresu a zasílat děkovné dopisy za plodné příspěvky v diskuzích...

wojta (30.3.2004 13:25:36)

(teorie spiknuti) Už jsem na to přišel. Zjistil jsem, že jediný člověk nedokáže přečíst takové množství příspěvků a ještě na ně všechny odpovídat. Pan Silhavy mozna neni clovek ! Jedná se o jednu z prvnich lidmi (rozumej T*****mem) zkonstruovanych umelych "inteligenci", ktera ma za ukol vychvalovat ADSL. A kdyz rekne, ze jde spat, tak se dostala pravdepodobne mimo sve moznosti.

y2k (30.3.2004 22:44:17)

Je to mimozemštan !!!!!!!! :-))))))))))))

Tips (30.3.2004 23:33:01)

sohlasim s touto diskusi, jen se divim, ze to uz neutnuli! Take jsem se s M.S. prel, ale vzdal jsem to. KONECNE NEKDO NAPSAL PRAVDU o tomhle balamuteni od M.S.

y2k (31.3.2004 22:45:50)

Také jsem očekával, že tento thread nějak zmizí :-)

Miroslav Šilhavý (1.4.2004 08:05:16)

Proč by měl mizet? Když všechny tak zajímám, tak prosím, poslužte si. ;-)

Prober (1.4.2004 10:03:48)

A některým by jisě udělalo radost, získání tvojí fotky jako podkladu pro terč na šipky ;)))

y2k (1.4.2004 16:09:39)

:-)))))))))))) lol bych si s dovolením vzal :-)

Jolinar (14.4.2004 08:20:16)

Já mam taky zájem!!!A hned pro několik :o)