Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Objem dat mesicne

Objem dat mesicne

Opicak (20.4.2007 19:25:47)

Zdravim. Kdyz tady procitam ruzne diskuze, tak narazim na jednu skupinu lidi, kterym stavajici FUP (ted je jedno, u ktereho ISP) vyhovuje a na druhou skupinu uzivatelu, kterym je x desitek GB malo. Zajimalo by me, kolik GB mesicne tahate - nezavisle na tom, jestli je to Linux, warez, YouTube, radio, hry ... to je jedno, data jak data. Ty z Vas, kterym nestaci FUP, bych poprosil, aby celkovou sumu dat "dopocitali". Napr. za 14 dni akorat stahnu 20GB, aktivuje se mi fup ... potreboval bych 40GB mesicne. Tak nejak od oka, +/- Jiste, varianty bez FUPu by byly nejlepsi, ale rozumnych rychlosti / dat. limitu / ceny se asi hned tak nedockame.

Anonym (20.4.2007 20:15:15)

jo X desitek ja neved ze 3GB je az tolik, zamysli se

Anonym (21.4.2007 09:11:52)

Když si koupíš Babettu, nemůžeš čekat, že bude mít stejný výkon jako nejnovější Honda :)

Anonym (22.4.2007 15:42:28)

Tady je to naopak, tady se prodává honda, ale nastavená jako babeta :-)

Anonym (30.4.2007 11:06:42)

babeta? to jsi přehnal

Anonym (2.5.2007 18:34:03)

To jsem teda nepřehnal.. a jestli to tak půjde dál, tak za chvíli tady máme 10 mbps přípojku s 6 gb limitem... a to už nebude ani babeta, ale koloběžka...

Anonym (20.4.2007 20:50:34)

premium adsl 5mbit, driv sem mel WiFi neagregovany-castecne garantovany(castecne protoze je to wifi) 1mbit... moje mesicni prenosy jsou porad kolem 100gb limit 200gb na mesic by me nevadil, az na to ze clovek ztrati pocit "neomezenosti" :\

Anonym (20.4.2007 21:07:49)

premium adsl, 2M, mesicne 30+/-5GB (celkovy trafic, down+up)

Nargon (20.4.2007 21:13:18)

Ted od zacatku mesice jsem prenesl cca 8GB, na normalni pouzivani netu, tj hlavne web, maily. Hry pres net nehraju, nic jsem zatim nestahoval. Ale kdyz neco zajimaveho vyjde tak si to stahnu a to dam mesicne tak cca 30-40GB. Ale ted pro me nic zajimaveho nevyslo, tak nic nestahuju.

Anonym (24.4.2007 09:27:32)

8GB? OK, dejme tomu, že 4 GB na mail a 4 GB na web... Tato stránka má 75,6kB. Budeme-li tuto velikost brát za průměrnou a pokud je skutečně od začátku měsíce přeneseno 8GB (z toho polovina na web), jednoduchým výpočtem dojdeme k následujícímu: Za oněch 20 dní by muselo být prohlédnuto přes 55 tisíc stránek, to jest přes 2 tisíce stránek denně, téměř 100 stránek za hodinu, nebo také téměř 2 stránky za minutu. Teď maily: Jak tak koukám, tak se mi doma vyskytují maily s průměrnou velikostí 12,1kB. To by odpovídalo téměř 350 tisícům mailů za 20 dní, což je přes 17 tisíců mailů denně, 722 mailů za hodinu, 12 mailů za minutu. --- Ergo je Nargon buď lhář, nebo má seriózní problém se spamem. ;)

Anonym (24.4.2007 14:26:55)

75,6 kilo? no to ano, protože tady je jen text, ale zkus si třeba jenom úvodní stránku seznamu, hned máš z toho 150 kB a to seznam si dává jo bacha, aby jeho úvodní stránka nebyla náročná na objem přenesených dat při najetí. Kdybys řekl stránka průměrně 200 kB, tak se máme o čem bavit, jenže to už by ty tvoje statistiky narazily, protože jenom tím surfováním už to vychází na 1 stránku za dvě minuty.

Coellon (26.4.2007 18:26:13)

Jednoduchá textová stránka jako tato rozhodně není stránka, kterou lze velikostně považovat za průměr, ten bych viděl někde okolo 150-300Kb. To ani nemluvím o stránkách s obrázky, kde to může jít do megabajtů. Dále pak taky musíš brát v potaz, že připojení je většinou pro domácnost, která má více členů, takže si to ještě vynásob třeba 3x a už vůbec nezmiňuji to, že se někdo může dívat i na TV archív občas, či nějáké to video na webu...

wifi (21.4.2007 18:34:52)

Koukám do shrnutí(DU meter) a měsíční rekord jsem měl 21GB down a 28GB up(wifi 512/512kbit, bez limitu). To byl ale extrém a net byl ten měsíc fakt hodně využívaný, většinou mám kolem 8-10GB download a tak 2-6GB upload. S přenesenými daty(hlavně uploadem) dokáže krutě zahýbat používání torrentů.

T (21.4.2007 23:13:40)

02 - FUP neaktivní a je to 3místne číslo

Anonym (22.4.2007 00:51:13)

WIFI 700kbps 40-120GB měsíčně, jak kdy, ale teď sem skoušel udělat minimum, 5GB za 14 dni a to sem ten inet vubec nepoužíval.

Bilbo (22.4.2007 06:48:49)

Nechapu. Tak si objednej treba 2 nebo 4 Mbity bez FUPu, stoji to jako rychlejsi linka s FUPem, ale muzes sosnout kolik chces. Ja mam 4 Mbity a 600 GB mesicne ;).

Ja (22.4.2007 09:09:03)

A co delas s 20GB dat denne ?

Anonym (22.4.2007 09:20:43)

coby dělal, buď je maže, nebo prodává(zajímalo by mě, za jak dlouho tu službu zruší - aby ho to při té podmíce co dostane nelákalo:-)

Anonym (22.4.2007 15:43:50)

Ano, všichni, kdo mají traffic větší než 3 GB za měsíc jsou automaticky zloději, podvodníci a psychicky postižení.

Anonym (22.4.2007 16:28:14)

Jasne, neni automaticky zlodej nebo cvok, ale stejne me nenapada, co s takovym objemem dat jinak delat ...

Anonym (22.4.2007 17:45:31)

To je snad každého věc, ne? Když někoho žere, že neumí tolik dat ani přenést, tak snad nemusí automaticky zatracovat lidi co maj větší přenosy a spekulovat že dělá to či ono. Zaplatil si bezlimit a tak ho také používá. Na co by asi existovaly bezlimitní tarify, kdyby mělo každýmu stačit 40 GB?

Anonym (22.4.2007 18:02:41)

Vsak at si taha 2x tolik, je mi to jedno, jeho penize, jeho linka, jeho vec ... a nikdo ani nespekuluje. Jen by me zajimalo (bez emoci a urazek), co s tim dela ... Vy snad mate nejake rozumne vysvetleni ? Sam sedim na 100Mbit lince, muzu tahat kvanta dat, ale 600GB se mi zda vazne hodne :-)

Bilbo (22.4.2007 20:07:27)

Vam skutecne nic nerika HD DVD a Blu-ray Disc? A to netaham cely disky, ale jenom ripy. Ten, kdo sosa cely disky ma traffic v TB.

Anonym (22.4.2007 21:46:00)

Dobre, HD video je jedina moznost (uprimne - nenapadlo me to) ... rikate, ze film ma 4 - 16 GB, to by sedelo. Prumer +/- 9GB (HDDVDRip, 720p, DVD9) ... tim padem se divate na dva filmy denne ? Klidne se divejte, data Vam take nezavidim, ale tolik volneho casu ANO :-)

Bilbo (22.4.2007 23:59:25)

Nedivam, archivuju na BD-R. Vytvarim sbirku. Pak kdyz mam naladu jen sahnu do skrine, vytahnu disk a pustim si na HD projektoru film. Boze, si tady pripadam jak v digitalni dobe kamenny.

Cilek (23.4.2007 08:25:14)

Najdi si babu a vyser se na filmy a seriály! Byls už letos venku? Na sluníčku..?

Bilbo (23.4.2007 09:36:26)

Tyhle lidi miluju. Jenom kvuli tomu, ze taham filmy ve vysokym rozliseni musim bejt nejakej debilek, co sedi 16 hodin denne u pocitace. Bejku, mam babu ;), byt v centru Prahy, jezdim kazdej druhej az treti den na kolo 20-40 km (zrovna vcera sem byl celej den na vejlete podel Sazavy), miluju filmy, ale to neznamena, ze na ne cumim od rana do vecera a nevylezu ven. Za tejden zas jedu na vikend na kolo do Plzne a ten nasledujici mirim na mensi vejlet do Liberce. Comp sosa sam. Na to, aby natahnul film me u sebe nepotrebuje. Naklikat to trva par minut.

Anonym (23.4.2007 14:20:19)

Taky bych se tak chtěl mít :oD.

Eda (24.4.2007 08:04:15)

jenom 20-40km? to ani to kolo nevytahuj

Bilbo (24.4.2007 12:06:08)

Ja jezdim rekreacne. Nepotrebuju se profilovat jako desne drsnej cyklista, co si dava 100 km k snidani. Na nic si nehraju. Napsal sem tam holou pravdu. Pouze jsem narazel na to, ze je vylozene trapnym klise si myslet, ze clovek stahujici HD filmy musi byt nutne "prirostly" k pocitaci. Doba pokrocila, pocitacove hry uz dnes nehraji jen deti a teenageri a stejne tak uz neni internet a pocitace rajem tech techto vekovych skupin. Spis mi prijdou trapne komentare tohoto typu ;), protoze je jejich ucelem druheho shodit. V tomto pripade se ti to ovsem zcela neporadilo ;). Ja jsem v pohode a rozhodne mi nebeha mraz po zadech z toho, ze ma HD film 8 GB :D jako nekomu v tyhle diskuzi. Jsem na foru o ADSL,ale nekteri jeho "clenove" snad ani nevi, co to DSL je, kdyz jsou uplne vedle z toho, ze muze mit film 8 GB. Je pro ne nepredstavitelne neco takoveho stahnout. 1. Na 4 Mbit adsl lince trva stazeni 8 GB filmu necelych 5 hodin, coz je v podstate chvilka vzhledem k objemu dat. 2. Zcela bezne uz jsou ted na netu plny Blu-ray a HD DVD disky a treba takovy Kralovstvi nebesky ma asi 44 GB, pricemz ho stahovali i lidi na 2 Mbit linkach ;) (uznavam, ze vetsina stahujicich mela ovem 10+ Mbit). Mne bezi comp 24/7, platim nehoraznej ucet za elektrinu, mam relativne drahej net a je to dany tim, jaky mam priority. Mam rad filmy, mam projektor i televizi s HD rozlisenim a tak chci i filmy a serialy v HD rozliseni. Neznamena to ovsem, ze nedelam nic jinyho nez sedim u compu a cumim na stazeny veci. Jak uz sem psal vyse, comp to sosa sam a nakliknout 30 GB filmu v HD je otazkou minuty, mozna i min.

Anonym (25.4.2007 07:29:11)

A kdy se na to budeš koukat? Až si rozbiješ držku na tom kole?

Bilbo (25.4.2007 07:41:00)

Divam se na jeden film za dva az tri dny. Jsou filmy, ktery v HD stahnu, ale hned si je nepoustim. Takovy klasiky jako Casablanca v 1080p apod. nepotrebuju videt hned, protoze je znam, ale zase je chci mit, protoze az si ten film treba za rok budu chtit pustit, tak si ho pustim v ty nejlepsi kvalite. Je to stejny jako kdyz si nekdo kupuju DVD. Proste si dela sbirku a plno veci shledne jednou a pak to da do skrine, aby to vytah treba az za rok nebo za dva. Je to asi stejny jako sbirat znamky. Clovek si prohlidne to svoje album, ma z toho radost a tim to konci. Ve svy podstate to nema vubec zadnou logiku stejne jako sbirani filmu, ale clovek uz je takovej. Proc treba nekdo sbira zatky od piva? K lepsimu zivotu mu to asi nepomuze, ale proste je to zabava a zivot bez zabavy je nuda. Ja sbiram filmy, hlubsi smysl bych v tom nehledal stejne jako ve sbirani znamek nebo zatek od piva.

Anonym (23.4.2007 12:56:58)

Tak tohle mě fakt upřímně pobavilo. Bože jaká je v tomlhe hluboko ukrytá pravda si možná ani sám neuvědomuješ. LoooL :)

Anonym (23.4.2007 13:08:19)

Neco na tom je, ja kdyz byl jednu dobu bez zenske, vyletel mi traffic na dvojnasobek :-D

Anonym (23.4.2007 13:57:20)

Ale aspon sis posílil pravačku.... nebo jsi levák? :-)

Anonym (23.4.2007 14:10:47)

NO TO UŽ SNAD NEE !! :D

Anonym (24.4.2007 14:55:40)

Bilbo, Bilbo, kdybys tak nekecal. O kousek výš v diskuzi mluvíš o tom, že 600GB měsíčně je normální. Teď tady děláš z lidí blbečky, kteří nevědí, co že je to ten blue-ray. --- Jenže my zase tak hloupí nejsme: Když vypálíš 600 GB na BR media (o kapacitě 25GB), musíš jich použít přinejmenším 24. Při dnešních cenách je to skoro 10 tisíc měsíčně za média!! Pořád si ještě připadáš normální?

Anonym (24.4.2007 15:01:38)

Urcite to neni bezne, ale proc by to bylo nenormalni ? Navic argument ohledne penez je uplne mimo. Jestli na to ma prijmy a chce si udelat archiv filmu, proc by nemel ? Stejne tak bych mohl rict, ze kazdej, kdo si koupi auto za 3 mil. Kc, je magor ...

Anonym (24.4.2007 17:18:37)

Problém je že on si to auto opravdu koupí kdežto ty ty filmy kradeš a platíš si jen kanál k tomu kradení ... není se moc čím chlubit

Anonym (24.4.2007 18:03:00)

To je spis moralni otazka. Ano, chapu Vas, ale stahovani je legalni, to je druha strana mince.

petr (24.4.2007 18:14:12)

mas pravdu ze je stahovani legalni ale nevztahuje se to na veci ktere sou chraneny autorskym zakonem. ja sam taky stahuju protoze cena hudby a filmu je hodne vysoko

Anonym (24.4.2007 19:04:38)

99.9% filmu je chranenych autorskym zakonem a je legalni je v CR stahovat ...

Anonym (25.4.2007 06:29:40)

To je samozřejmě zásadní omyl. Opakované postihy tímto směrem (i pro ty, kteří "pouze" kradené zboží stahují), to dokládají.

Anonym (25.4.2007 06:50:37)

Stahovat je v čr legální... cokoliv...

Bilbo (25.4.2007 07:28:50)

Vubec nevis o cem mluvis. Stahovani filmu a hudby chranenych autorskym zakonem je stale legalni. Nesmis ovsem mit vic jak jednu kopii daneho dila, dale ho nesmis nikomu nabizet (at na internetu v podobe sdileni dat ci vypalovat znamym apod.). Je sice jen otazkou casu nez stahovani postavi mimo zakon, ale lide si vzdycky najdou cesticky. Napriklad ja pouzivam, jak uz sem psal vyse, VPN pripojeni se 128bit sifrovanim dat, takze muj provider ani nikdo mezi mnou a tim serverem, pres kterej sem pripojenej nevi, co prenasim. Vi akorat celkovy objem dat, ale nezna soubory. Diky tomu, ze poskytovatel toho VPNka neni primo poskytovatel pripojeni, neplati pro neho stejne zakony jako pro bezneho poskytovatele. To znamena, ze nemusi uchovavat zadna data v logu. Vzhledem k tomu, ze ani registrace neni na jmeno, ale pouze na prezdivku a e-mail pro registraci jsem si vytvoril samostatny, platil navic pres PayPal, je prakticky nedosledovatelne, kdo ve skutecnosti jsem. Nehlede na to, ze ta spolecnost, co tuto sluzbu nabizi, neuchovava zadna data ani o mych pripojenich, ale ani o me IP atd. Jediny co maji je moje prihlasovaci jmeno a heslo + mail, na ktery jsem se ze sve skutecne IP adresy nikdy neprihlasil. Kdyz vam u nich vyprsi zaplacena sluzba, musite provest novou registraci, zakladam kvuli ni novy e-mail a jako novy zakaznik dostavam prirazenou opet uplne jinou IP adresu (behem pouzivani sluzby se meni take - pripojujete se nahodne na 1 ze 3 serveru). Diky tomu proste nikdo nema sanci se ke mne dostat. Jedine snad nejaka sofistikovana informacni sluzba, ale ta se nebude zajimat o nejakyho typka, co sosa filmy, ale ma dulezitejsi veci na praci. Obycejni cesti fizlove jsou diky VPN a sifrovanemu pripojeni proste mimo hru. Minimalne na nekolik let. Pritom pouzivami toho VPN zvladne i uplne pocitacove negramotnej clovek. Po registraci si clovek stahne jejich aplikaci, tu nainstaluje a pak uz jenom dvakrat klikne, vyplni login a heslo a sup, jede pres VPN a ma IP jejich serveru, pres kterou vystupuje vsude na netu vcetne P2P.

Hehe (26.4.2007 17:42:35)

Klidne at si dela archiv ale legalne

Bilbo (26.4.2007 19:11:53)

Stahovani filmu a hudby pro vlastni potreby je podle ceskeho autorskeho zakona legalni. Pouze sdileni je nelegalni a ja nic nesdilim.

Bilbo (24.4.2007 15:09:59)

BD-R kupuju za 170 KC jedno. Cast palim na dvouvrstvy DVD, ale vetsinu na BD-R. Kupuju je v hshopu, maj 5 kusu Verbatim za 870 KC.

Bilbo (24.4.2007 15:11:09)

Jestli se nepletu, tak to je 4 tisice za 600 GB, pricemz musite pripocitat, ze vsechno nepalim (kinoripy, teleciny, dvd screenery atd.) Takze realne napalim tak 400 GB, coz bude tak 2500, coz je castka, kterou skutecne za media mesicne utratim.

Hehe (26.4.2007 17:42:02)

Nevim co se divite kdyz vezmu v potaz ze ma platno 93cm plazmu 600GB mesicne stahne kopiruje prodava hosi neni blbej na to se da vydelat :-D :-D ...ale takove casy jedno pominou :-D

Bilbo (26.4.2007 19:11:14)

Nic neprodavam. Nejsem magor. Naprosto legalne si stahuju filmy a nic nesdilim. A mam 93 cm LCD, to me stalo 25 litru a projektor 35 litru. Myslim, ze na to nasetri dneska skoro kazdej s prumernym platem. Jde o priority. Nekdo ty prachy narve do dovoleny a treba novyho auta, ja do technicky pro domaci kino.

Bilbo (24.4.2007 15:13:08)

Jeste jedna vec. Neni to Blue-ray,ani BR. Je to Blu-ray Disc (to je oficialni nazev). Od toho je zkratka BD, nikoliv BR. Zkracene se pouze pouziva Blu-ray, ale bez toho "e".

Anonym (23.4.2007 00:14:41)

Hele podívej se někdy na nějakou Tv v Hdtv rozlišení, uvidíš jak se ti povalej data. Pak si pust radio v high kvalite stahni demo a hned mas 40giga v prd*li

Bilbo (22.4.2007 20:06:10)

Sosam filmy v HD rozliseni. 4-16 GB jeden. Pouzivam sifrovany pripojeni pres VPN, takze vas zdravim z Bonnu ;). Kdo zjisti moji skutecnou IP adresu, je borec ;). Tenhle mesicni objem prenasim uz zhruba rok, predtim to bylo tak 100-400 GB posledni 3 roky podle toho, jak se zrychloval net. V zivote mi nikdo nevolal od providera. Stejne nevedi, co prenasim diky sifrovanymu pripojeni, takze me muzou vlzet nekam ;).

Anonym (22.4.2007 20:38:54)

jak se tady tim ještě vychloubaj a sou na to hrdý, fakt lidem co přenesou víc jak 30GB za měsíc (to se nedá překročit) bych internet odpojil

Bilbo (22.4.2007 20:42:12)

A proc? Ja si platim za linku 4096/512. Neomezenou linku, takze ji muzu vytizit 24/7. Je to moje vec. Zaplatil sem za to 2100 mesicne. Ja zas nechapu lidi, co maj tyhle kecy. Ja na to nejsem hrdej. Akorat me naprosto sokuje, jak je nekdo v dnesni dobe udelanej z toho, ze nekdo stahne 600 GB. V dobe, kdy ma film v HD rozliseni bezne 4 a 8 GB, a serialova epizoda 1,4 GB na tom neni proste nic divnyho. Navic jsem si jistej svou ochrannou proti buzeraci, takze si dovoluju otevrene mluvit. Navic teda zakon neporusuju, pouze stahuju, nesdilim.

Anonym (22.4.2007 21:13:01)

pak sme v háji všichni kvůli takovým jako ty seriál - LOST, PB nebo jakejkovli jinej se dá stáhnout 350mega film 750mega a obojí v dost dobrej kvalitě, to je jen rozmar, jak někoho může napadnout stahovat pětigigovej film??? O_o

Bilbo (23.4.2007 00:01:21)

350 MB release vypada jako shit. 700 MB taky. Jediny solidni je 720p. Jakmile si na to clovek jednou zvykne, dvdrip se pro nej posune na pozici kinoripu. Navic mam HD projektor a poustim si Prison i Lost na platno - uhlopricka obrazu 2 metry - tam uz je ta kvalita videt. Nema cenu to resit. Platim si za linku neomeznou, takze ji muzu pouzivat a protahnout ji tolik dat kolik se da.

Anonym (23.4.2007 00:08:13)

100% Souhlas. Ale vypadá to tak, že v týhle republice bude neomezenej a vysokorychlostní internet jen Českej sen

Anonym (23.4.2007 11:39:56)

Twe vzdyt to ani nemusej bejt filmy v HD (taky sem si jeden stahl, krasa) ale jakykoliv pitomy demo hry ma dneska 1 GB. Ano, tech 12GB treba staci, ale fakt tem co to maji na maily a web. Trailery na filmy ktery stahuju - 100MB jeden. Ohledne internetove TV ? Kdyz vam to staci nekolik hodin denne tak se na to koukate v jakym prosim rozliseni? V takovym tom kde sou videt spis fleky? Inet TV sem mel zapnutou chvili a radsi sem ji kvuli FUPu vypnul.

Moff (23.4.2007 14:14:43)

700MB verze mi přijde adekvátní - mam LCD 82cm a mezi 1GB verzí a touto nevidím podstatný rozdíl ;-). Tedy krom toho, že 700MB HR HDTV verze začínají bejt trochu rozšířený a sosá se to jedna dvě :o). Holt využívám veřejný torrenty, na privátní nemám linku.

Bilbo (23.4.2007 15:30:21)

Taky ze mezi 700 MB a 1 GB zadny zcela zasadni rozdil neni, protoz warez scena neumi 720p ripy delat a dela je s prilis nizkym datovym tokem. Lepsi jsou 1,4 ci 2 GB releasy epizoda. Datovy tok jde az na 5 Mbitu a na platne ci LCD televizi (mam 93 cm) to vypada uzasne.

Anonym (23.4.2007 15:50:48)

Ty skoro 1.5GB verze ale moc lidí nesdílí. Taky se mi ještě nepodařilo stáhnout žádnej rip filmu HD DVD nebo Blue-ray, na torrentech je málo seedů, neporadíš něco :o)?

Bilbo (23.4.2007 16:46:21)

Co se tyce HD DVD a Blu-ray ripu tak na to je v oblasti torrentu jedinej recept - privatni site. Nejlepsi je HDBits.org, ale tam se dostanes jedine na pozvanku. Bit-HDTV.com je snad jeste otevreny, taky docela slusny. Na verejnejch torrent sitach toho moc neni.

Moff (23.4.2007 20:44:23)

Bit-HDTV.com je taky plnej, ty bys neměl volnou pozvánku ;o)?

Chuta (23.4.2007 21:15:56)

jakmile jednou uvidis film v HD kvalite, tak je bolestny koukat na obyc.DVD kvalitu...

Anonym (24.4.2007 09:25:31)

Nic divnyho?????? Coze? Ty ses fakt nemocnej, vid? I kdybysme vzali v uvahu nejvetsi uvadenou velikost filmu, znamenalo by to 600/8=75 filmu mesicne, coz je 2,5 filmu denne. Pri delce filmu 2 hodiny to znamena pet procucenych hodin za den (minimalne). Vyhod pocitac, najdi si praci a obcas vyraz nekam do prirody, je tam docela pekne. Jinak do pul roku zmagoris!!!

Anonym (24.4.2007 09:50:38)

Já nechápu tyhle lidi jako jsi ty. To si jako myslíš, že když někdo stahuje tak u toho sedí 18 hodin denně, nebo co? Počítač umí stahovat bez naší přítomnosti. A co se týče filmů, neznamená když je stáhne, že se na ně hned kouká. Dělá si třeba jen sbírku a koukne jen když má čas. Já mám doma taky kolem tisícovky filmů, ale 50% jsem jich ještě neviděl.

Anonym (24.4.2007 14:18:18)

No, doma musis mit slusny skladiste :) Kazdopadne plati rada: najdi si praci a obcas vyraz nekam do prirody.

Anonym (24.4.2007 14:26:03)

Do práce chodím a v přírodě jsem víc než doma u počítače. Skladiště? Penál na 196 DVD nezabere moc místa, mám jich plných pět.

Anonym (24.4.2007 14:40:25)

este jednu vec prosim vysvetli: kdyz na ty filmy nestihas koukat, proc je teda stahujes?

Anonym (24.4.2007 14:53:32)

Protože se mi filmy líbí, rád je sleduji, a když je čas tak na ně koukám, většinou večer před spáním, skladuju je proto, že chi mít větší výběr. Hodně stahuju i pohádky, kvůli neteřím atd.

Cilek (25.4.2007 07:19:37)

No, zkrátka MAGOR..

Anonym (25.4.2007 07:37:04)

Ja bych rekl, ze naprosto normalni clovek. Misto toho, aby se socil nejak do pujcovny, kde navic dostane casto poskrabany DVD, tak sahne do skrine a neco si pusti. Snaha vsugerovat lidem, ze pripravuji filmove spolecnosti o miliardy je smesna. Kazdy clovek, ktery dane problematice jenom trochu rozumi, vi, ze diky mnoznosti kopirovani DVD se tato technologie dostala dnes do pozice cislo 1. Kdyby se DVD nedalo kopirovat, rozhodne by nemel skoro kazdy DVD prehravac. Ostatne boom s DVD nastal az ve chvili, kdy byla prorazena jeho ochrana. Diky tomu, ze lze DVD kopirovat, se rozjel neskutecnym zpusobem trh s DVD playery, domacimu kiny, vypalovackami, prazdnymi medii, plochymi televizory, DVD rekoderdery, v podstate s tim spojenymi i digitalnimi kamerami, ze kterych nahravat zaznam na VHS bylo trosku mimo misu, a samozrejme i dalsi technikou. Dale si obrovske mnozstvi lidi plati vice za internet, porizuje lepsi pocitace atd, aby mohli filmy prehravat, stahovat atd. Proste je multimiliardovy byznys a filmove spolecnosti na nem vydelavaji majlant, protoze rada z nich je s vyrobci elektroniky spojena. Takze ztraty na strane kopirovani filmu jsou jedna vec, ale nekolikanasobne vetsi zisky z masoveho rozsireni DVD technologie je vec druha. Diky tomu, ze lze kopirovat Blu-ray Discy a HD DVD, zacne nyni klesat cena vypalovacek a medii vetsi rychlosti. Jeste pred Vanocemi staly vsechny palirny pres 20 tisic, ted uz se da nejlevnejsi poridit tak za 15 a media uz stoji nekde jen 170 KC. To znamena, ze se stanou i pro bezne lidi tyto technologie zajimave vzhledem ke stale klesajicim cenam HD televizi a projektoru.

Anonym (25.4.2007 10:26:24)

Tady z někoho mluví závist, ty nemůžeš sosat, nebo máš limitovaný připojení? Co je špatného na tom mít na výběr. Každý člověk má jiný priority, někdo sbírá známky, někdo sbírá pivní tácky atd. Já sbírám filmy.

Hehe (26.4.2007 17:26:16)

Kdyby si je sbiral legalne jako ti co sbiraji ty znamy a podtacky ... me se jen libi ta mentalita cechu vsechno chteji super bozi bajecny ale zadarmo a hned :-D :-D

Bilbo (27.4.2007 08:33:57)

Ale pochop, ze stahovani uverejnenych del (cili del, ktera byla vydana, mela premieru apod.) je naprosto legalni. Muzes mit jednu kopii pro osobni potrebu, coz je presne to, co delame my. Nesirime ty kopie nikde atp. Je to uplne stejny jako kdyz si zaplatis HDTV vysilani a budes si ty filmy ve vysokym rozliseni nahravat a v pocitaci z nich delat ripy do x264 nebo xvidu. Je snad nejakej rozdil mezi timhle a nahravanim z televize na VHS? Ja myslim, ze rozhodne neni - po pravni strance, kvalita obrazu je samozrejme nekde jinde.

Anonym (27.4.2007 16:25:09)

A když je teda nešíříte tak kde je bereš? Je to stejný jako kupovat kradený rádia v bazaru - někdo to krade za tebe.

Hehe (26.4.2007 17:22:34)

No doby kdy stahujes a nesdilis a je to legalni jsou chlapce davno pryc :-D

Anonym (27.4.2007 07:27:23)

tak to se "chlapce" pletes, stahovani filmu a hudby pro svou potrebu je po vydání díla legální stále....nelegální je to pouze před oficiální vydáním, pro jinou než vlastní potřebu a pokud se jedná o software, nebo databáze

Anonym (22.4.2007 21:22:35)

To je hovadina, 30GB je fakt málo..... Já mám lepší variantu, u nejvýkonější varianty 8MBit bych dal fup pro Down 100GB a pro UP 40GB a myslím, že by to bylo easy,....... Dostatečná data na COKOLIV na jeden kalendářní měsíc a dle mého názoru dostatečné pro poměr cena-výkon...

Anonym (22.4.2007 22:21:11)

Odpojeni je kravina, to absolutne nic neresi. Spis me stve, ze se tady kazdej predhani s rychlosti, ale dat 1Mbit/512kbit za rozumnou cenu a neomezene je problem ... pritom linky by to utahly, sosaci by byli snad spokojeni, mesicne by natahali bohate a zajem o tu sluzbu by urcite byl.

Anonym (23.4.2007 00:04:56)

1 mega? V jakým století žiješ? Ted si přešel z Dial-Up ne?

Anonym (23.4.2007 00:25:37)

Ale prd, v praci mam 10Mbit, doma 3. Nicmene kdyz se podivam po okoli (vesnice atd.), je to vetsinou tragedie (dsl s fup, predrazene bezdraty) a na takove to bezne sosani, kde nepotrebujete mit vsechno okamzite by megabit stacil. Prece jen se s tim da udelat 10GB denne ...

Enigman (24.4.2007 19:30:42)

Od koho máš tu VPN?

Hehe (26.4.2007 17:20:07)

To je jen otazka casu nez si pro tebe prijdou ... my tvoji IP treba nezjistime, ale oni jooo to si pis a je nezajima co presne si v tom sifrovanem spojeni prenasim jim staci z jake IP na jakou IP a kdy to bylo ... a to provider podle zakona musi uchovavat :-D

Anonym (1.5.2007 12:23:59)

zjistime :-) 89.176.12.86

:-) (30.4.2007 17:21:32)

89.176.12.86

xxx (30.4.2007 17:24:45)

89.176.12.86

IP (30.4.2007 17:38:04)

89.176.12.86

Anonym (30.4.2007 17:39:18)

89.176.12.86

Anonym (3.5.2007 14:57:08)

IP 89.176.12.86

Anonym (22.4.2007 16:09:41)

download vzdy do 20GB/mesic. (Karneval Light)

tataik (22.4.2007 21:29:09)

pruměr mi stačí 10 - 12 Gb na měsíc pohoda, nepařím , ale jedu stream radio i TV a denně několik hodin

Anonym (23.4.2007 11:35:09)

Rychlosti 32kbit?

tatik (24.4.2007 09:19:33)

když tomu nerozumíš tak sem nepiš - hamty hamty ?

bufeťák (23.4.2007 08:24:13)

:o) tak jak zde čtu , jedni se holedbají, druzí se rozčilují :o) Ale proč? prosím vás vždyť každý snad ví co dělá. když tak stojím v bufáču , vidím tam také jak si jední dávají do nosu nezřízeně a bužírují, a druzí po nich koukají a nejraději by jim za to rozbili papulu za přejídání. Ale vážení , vždyť oni si to papní zaplatili , tak ať jim chutná. Nechme v klidu stahovat třeba i 100Gb denně , když si to zaplatí. Nebojte nikdo jim nic zadarmo nedá. To zase jednou ta naše POVAHA ČESKÁ. Jak to že ten druhý tak baští? Jak to že má takové auto? jak to že tolik stahuje? Mně stačí 10Gb na měsíc , MHD používám na dopravu , a dvě jídla denně. A jsem spokojený a vůbec nepotřebuji vědět co má v talířku můj souosed.

Anonym (23.4.2007 08:38:10)

Mozna do te doby, nez zjistis, ze prave kvuli tomu, ze tvuj soused zere jako prase, tak nezbyva jidlo pro tebe ...

Anonym (23.4.2007 10:15:30)

ano a nejen pro něj, ale i pro všechny ostatní, neomezenou službu zdražit tak na 10k

T (23.4.2007 15:23:11)

Pořád nezaviďte a připlaťe si taky za neomezený tarif, že vy nejste ti zlí stahovači, takže jej nepotřebujete ? Tak proč vám potom vadí, že vám net může jet občas o max 20% pomaleji (něco jiného je to u ČRa které prodáva to na co nemá...) Vy přece nic nestahuje ? Jen vás trapí fakt, že když si změříte rychlost na pochybném měřáku tak tam nemáte 100% rychlost a to vše jen kvuli těm stahovačum....

mynonA (23.4.2007 15:31:10)

A potom největší sosači budou ti co maj tu O2TV a maj to puštěný skoro nonstop, ti parachanti zase vám ujídaj z vašich linek :-)

Anonym (23.4.2007 15:36:42)

Neprohlížím si jen stránky, stahuju a neomezuju se, do 20GB se ale vždy vpho vejdu, jde o to, že když si chci něco stáhnout, tak chci, aby mi to jelo 430 jako v noci a ne 250.

Anonym (23.4.2007 21:12:23)

Pokud mám rychlost ve výši cca 30% zakoupené služby (ČRa), tak mně to logicky sere. Těch Tvých 20% úbytku rychlosti je jen moje zbožné přání.

Anonym (23.4.2007 08:48:54)

Jenže tady je to trochu jinak, něco na zpusob rautu: Každý zaplatí za vstup, a pár jen žere, žere, tebe odstrkává. Každý zaplatí za službu, a pár jen tahá, tahá, a ty máš kvuli němu nízkou rychlost. To že někdo zaplatí 500Kč uplatku ochrance, aby ho nevyhodila... To že někdo zaplatí 500Kč extreme, aby mu nesnížily rychlost...

Anonym (23.4.2007 10:33:17)

Jenze ono zalezi, hochu na tom, co si zaplatil. Pokud nejakej provider nabizi neomezenej net bez FUPu, tak je to neco jinyho nez pripojeny za par stovaku. Navic v dnesni dobe, i kdyz lidi stahujou, tak se agegrace stejne nezapina, protoze Telefonica nakoupila novy DSLAMy a agregrace uz dnes nehraje roli, tudiz objednavat v dnesni dobe treba dvojnasobne drahou linku jenom kvuli tomu, ze tam je 1:20 misto 1:50 je blbost. Ja mam 4 Mbity, stahuju opravdu hodne a v zivote se mi agregace nezapla. Linka jede konstantne 450 dolu.

Anonym (23.4.2007 10:37:55)

seš holt štastnej člověk, minimálně třetina lidí to pocituje celkem dost (nepočítám čra) 2048kbps -> 150kB skoro celej den

Anonym (23.4.2007 10:53:34)

j, me to taha kolem 200 tzn skoro o pulmegabit dolu, ale tak co muzu delat

Anonym (23.4.2007 12:02:14)

Jenze to taha skoro kazdymu o 0,5 Mbit min. Psal sem ze mi to jede 450. 4096/8 je 512 - melo by mi to jet dolu 0,5 MB/s, ale jede to "jen" 450. To je dany vzdalenosti od ustredny, kvalitou linek a taky tim, ze Telefonica automaticky nastavuje maximalni rychlost na kazdy lince nizsi nez je jeji teoreticka rychlost. Je to svinarna, ale je to tak. Mam znamyho, co dela primo v ADSL sekci Telefonicy, takze vim, ze to tak je. Alepson pred rokem bylo. Od ty doby jsem to s nim znova neresil.

Anonym (23.4.2007 12:03:06)

Mam pocit, ze mi tehdy rikal, ze u 512 linky je to nastaveny automaticky na 480 nebo tak nejak.

Anonym (23.4.2007 12:05:25)

kecal

Anonym (23.4.2007 12:20:12)

Pitomost

Anonym (23.4.2007 12:06:14)

Jo, ale režie je max 20% ale 150kB po celý den je trochu někde jinde

T (23.4.2007 15:14:24)

Jestli ti to jede po ceý den tak to určitě není agregací, ale například utlumen linky nebo jiným technickým problémem si nech přeměřit linku.

Anonym (24.4.2007 14:14:09)

Lol, takovych, co maj vsude znamy znam spoustu. Vetsinou se jedna o zneuznane holobradky, kteri si neumi ani zavazat tkanicku. Protoze jsou neschopni delat sami neco uzitecneho, chlubi se svymi smyslenymi znamymi. ;)

Danecek (24.4.2007 18:59:06)

"Telefonica automaticky nastavuje maximalni rychlost na kazdy lince nizsi nez je jeji teoreticka rychlost" a to jsi vzal kde, který známý v TO2 ti to povídal, nedělá třeba v účtárně?

Anonym (23.4.2007 10:53:47)

Chudáku, tebe omlová snad jen to, že nevíš co je agregace.

jober (24.4.2007 09:20:53)

Tedy s vámi bych nechtěl sedět u jednoho stolu - hamtáci

Anonym (24.4.2007 07:54:39)

K tomu lze snad jen dodat pockej, az se tu zacnou lidi rozcilovat, ze v kazdem miste je cena stejna. Proc ma nekdo v miste, kde je ta konektivita za par korun stejnou cenu jako clovek v miste, kde stoji 10x tolik ?

Anonym (24.4.2007 09:40:32)

Nekdo si zaplati par korun za snidani, nekdo prihodi 500 navrch a muze jist co hrdlo raci ;) Uvedomte si, ze z lidi, co vic plati ma provider vic na urzbu a rozvoj site. Wellcome to reality :)

bufoš (24.4.2007 09:46:46)

Tak správně, každému ne podle chuti , ale podle peněženky, takový je zákon , bohužel - to platí i pro vyčúrané české kebule, které by chtěly hned vše zadara

Martin Dukát (23.4.2007 11:34:12)

Mate hovno co na praci akorad si stezujete jak ostatni stahujou a vy to mate chudaci pomaly, mam na Vas takovy dotaz... Jste doma? Asi vetsina z Vas ne.... Ja ano pisu ze sve pripojky kterou si radne platim ale hodne z Vas tady kaza jak na druhym prispiva na stahovani... Jenze Vy samy kolikrat pisete ze zamestnani z pripojeni ktere hradi vas zamestnavatel... v pracovni dobe se vykecavate misto toho abyste makali.... Zamyslete se nad s sebou.....

Anonym (23.4.2007 11:43:52)

Kdyby včichni, co maj službu 2M s agregaci 1:50 přenesly za měsíc 13,45 GB(a s vyšíma rychlostma odpovýdají objem dat), tak buď by se prostřídali vždy 2% uživatů by stahovali plnou rychlostí 14,4h, a pote by se odpojili, nebo by přenášeli data rychlostí 44 kbps(u vyších rychlostí vyší) celí měsíc. JEDNÁ SE MATEMATIKU PŘENÁŠELI = STAHOVALI+ODESÍLALI

Anonym (23.4.2007 23:42:04)

Ty bys měl přestat tahat a naučit se nejdřív mluvit a psát ... prospělo by ti to ...

tfbilly (23.4.2007 15:25:45)

No a co si tim chtěl říct? Moc to nechápu. No a co že jsem v práci? Tak když nemam v práci co dělat tak mam čumět do blba? To radši budu na netu ne? :-D

Anonym (24.4.2007 07:55:47)

Ze by jsi mel jit rict sefovi, ze jsi nadbytecnej, ze te ma vyhodit.

tfbilly (24.4.2007 08:32:16)

Hmm, ale já šéfa nemam, já podnikam :-D

Anonym (23.4.2007 11:47:44)

pokud by ti stacilo 40G mesicne , tak to lze pretahnout i s 2M pripojenim + FUP..

moff (23.4.2007 14:25:44)

Průměr mam 40Gb down a 5Gb up a to se neomezuju, ale zase nevyšiluju a netahám každou blbost (hry).

Chuta (23.4.2007 21:04:52)

z ceho tak usuzujes, ze hry jsou blbost?

Anonym (23.4.2007 23:04:05)

Špatně sem to podal, samozřejmě hry sou dobrý na odreagování, sám hraju v klanu BF2142. Ale blbost je stahovat 5-10 her za měsíc ;o), jak někteří dělají.

Anonym (25.4.2007 18:05:58)

Počítačové hry jsou naprostá šílenost a dělají z lidi odosobněné tupce

Anonym (25.4.2007 18:10:15)

Naopak ... u her musis aspon obcas premyslet. Debily dela z lidi TELEVIZE - jen pasivne sedis a cumis. btw. ja sam nehraju :-)

petr (25.4.2007 19:04:14)

negativni vliv na lidskou psychiku ma oboji kdyz se to zacne prehanet. protoze kdyz nekdo sleduje ty priblble serialy co bezi na nove a prime tak mu z toho zacne casem hrabat a zase na druhou stranu kdyz nekdo hraje extrmne hry tak je z toho vypatlany taky. Ja osobne se doma na televizi divam skoro kazdy den od 7 vecer do 8(to tam sou zpravy) a potom pokud bezi na CT2 naky zajimavy dokument. Kdyz se vysila naky sport jak napriklad bude ted mistrostvi tak na to zajdu s kamosema do hospody A hry si taky obcas zahraju ale to sou vetsinou stare strategie protoze ty nove tupe strilecky me nebavi a pocitac je bez problemu rozjede

Prema (26.4.2007 01:07:40)

Mas uplnou pravdu, kvalita her uz vzala davno za sve. Dnes plati heslo : kup si, dohraj, zacni se nudit a kup si dalsi...atd. Nebo kup si, zaplat za mesic par dolaru a hraj si online do chcipnuti viz WOW. Mimochodem zkuste dat na youtube do vyhledavace world of warcraft addict a pustte si hned prvni video...otresny....

petr (26.4.2007 18:12:34)

celkem drsny zavislak, uz by nemely byt poradny pro akoholiky a kuraky ale i pro zavislaky na hrach, protoze strasne moc lidi si raci sedne ke kompu a cely den propari nez aby hnuli tou svoji vyrzanou r**í. Vim to z pozorovani vlastniho okoli, kdysi(tak 5 let zpatky) sme porad nekde chodili bo skoro nikdo nemel komp ale kdyz se ted zeptam te samych lidi tak vsichni nemuzou bo musi hrat a jenom hrat

Anonym (26.4.2007 20:25:22)

A nejhorší na tom je vidět školní děti, které u těchto naprostých idiotin vysedávají též celé hodiny ... A když jim pak z toho začne hrabat, jdou občas vystřílet nějakou tu školu... V každém případě jsou počítačové hry zdrojem závažné emocionální a komunikační deprivace, zdrojem odlidštění vůči normálnímu světu a životu. A je to svým způsobem časem a druh mentální narkomanie ...

Anonym (26.4.2007 21:27:11)

No teda:), a pak se clovek divi, ze sou nektery casti republiky sto let za opicema. Tohle je opravdu nazor uplnyho blce, kdyz to tak reknu. Nikdo normalni, i kdyby paril strilecku 10 hodin nepujde postrilet v realu lidi do skoly apod. Takovej clovek uz musi bejt narusenej a ta hra v nem tu reakci spusti. Kazdopadne ja paril od 12ti celkem prumerne strilecky a dnes je ze me filmovej kritik, pisu taky recenze na hry, hudbu, elektroniku atd. A rozhodne nemam tendence nekoho zabijet nebo mucit.

petr (26.4.2007 22:07:52)

no to zas musim napsat ze si napsla pekny blabol, sice v nasi republice se nestalo aby nekdo nekoho zabil kvuli hry ale v USA a japonsku je to celkem casty jev. V japonsku treba zabil jeden hrac druheho za to ze ten 2hy prodal ve hre pujceny predmet od toho prvniho. V USA myslim tak 2 roky zpatky vystrileli 2 kluci celou skolu pomoci samopalu protoze byli natolik zmagoreni hrama ze to brali jako hru a ne realitu.

Anonym (26.4.2007 22:29:50)

Dyt rikam, nazor blbce. Az si ten pripad podrobne nastudujes a nebude to jen "mam pocit, ze pred par lety nejaky skolaci nekde vystrelili skolu, protoze to videli ve hre", tak prijd diskutovat ;). Rikat, ze je hra spatna je nesmysl. Hry jsou odstupnovany podle veku stejne jako filmy a je jenom na rodicich, aby si svy ratolesti ohlidali. Myslim, ze snad neni takovej problem diteti zakazat strilecku. Ja hraju vyhradne strilecky, protoze se u nich clovek bezvadne odreaguje a je to typ hry, kterej se da zapnout na 10 minut i 2 hodiny. Treba strategie hraju jen kdyz mam vylozene volno. Kazdopadne zatim nepocituju potrebu nekoho zabit, i kdyz pri hrani F.E.A.R. ci Half Life 2 si headshoty apod. hlasite uzivam.

Anonym (29.4.2007 08:53:31)

Vidím, že vám ty "střílečky" opravdu už trochu lezou na mozek (od vyjadřování až po sdělené "myšlenky"). Že se někdo dokáže s potěšením a celé hodiny na obrazovce věnovat střílení a vraždění jiných (byť virtuálnímu), je samo o sobě dost psychopatické.

Anonym (29.4.2007 10:13:16)

já už hraji dobrých 16 let, střílečky strategie, rpg, závodní hry. Byl jsem v armádě, teď jsem u policie takže zbraň nosím v práci pořád, ale že bych měl nějaký tendence střílet po lidech to tedy ne, ono totiž stát proti živému člověku je něco jiného než ve hře a pokud to máte v hlavě v pořádku tak zbraň je to poslední na co si vzpomenete. Sváďet něco na hry je velmi jednoduché. Kdyby ti lidé nehráli hry stejně by to udělali jen by se to svedlo na něco jiného. Ale především je to výchova, rodinné zázemí popřípadě nějaká ta duševní porucha. Ač hraji rád tak až po tom co se věnuji dostatečně své ženě, svému synovi a svému psu.

Anonym (29.4.2007 11:01:02)

Naprosty souhlas - taky rad hraju 3D akce, zbrojak mam ... a taky nechodim na ulici strilet lidi.

Anonym (29.4.2007 12:10:12)

Nejde o střílení na ulici .. to bohudíky dělá málokdo, ale o tento dost odlidštěný a ubíjející druh "zábavy" - simulované vraždění a masakrování na obrazovce... Nacházet v tom potěšení a trávit u toho celé hodiny je už určitá diagnóza. Stopy to v člověku zanechá ať chce nebo ne ... A když u těchto debilit vidím sedět malé děti , je to dost hrůza.

Anonym (29.4.2007 17:25:46)

Zabijeni a agresivitu ma clovek v krvi. Je to dano uz od prvopocatku lidska, kdy clovek lovil. Agresivita a pud zabijet je prirozeny muzum, protoze to byli lovci. Cela lidska spolecnost a jeji historie se toci kolem zabijeni - od valek az po krimi serialy apod. Pokud si clovek nenajde zpusob, jak svou agresivitu vybit - nemusi to byt nutne nejake rozbijeni neceho, staci treba sport apod., ve kterem je cilem prakticky vzdy porazit druheho ci druhe, tak to take neni dobre. Je potreba mozek stimulovat a vybit svou agresivitu ve hre v primerene mire (myslim z casoveho hlediska) je naprosto normalni a neni rozhodne duvod tvrdit, ze hra, ve ktere se strili, nekoho navede k tomu, aby sel pak zabijet v realu. Naopak, pokud je clovek dusevne, psychicky v poradku, vybije svou agresivitu ve hre a nema potom duvod to delat nekde jinde.

Chuta (29.4.2007 20:35:35)

Ja bych to videl takhle: lide, kteri si mysli, ze hry jsou spatny, bezducha zalezitost, zvysuji agresivitu, blabla kecy kecy, tak je stejne nepresvedcite, ze tomu tak neni - budou si porad mumlat to svoje, at je zahrnete sebepresvedcivejsimi argumenty. My ostatni vime, ze tomu tak neni a to nam asi bude muset snazit...

Anonym (29.4.2007 20:56:57)

Bohužel to tak je. Ani kuřák si nepřizná, že kouření mu moc neprospívá ...

Anonym (29.4.2007 23:20:52)

prekvapuje me jedna vec a sice jak malo lidi je schopnych pohocpit, ze ne vsichni uvazuji stejne... tzn. ze pokud na vas negativne nasilne pocitacove hry nepusobi, neznamena to, ze u nekoho, kdo k tomu ma sklony, tomu nemuze byt naopak... ano, souhlasim, ze pro normalni deti nepredstavuji hry vetsi problem (snad jen problemy se zady a mozne odcizeni z kolektivu, ale to je neco jineho), ale u labilnich ci od prirody agresivnejsich povah skutecne hry mohou nasilne chovani v realite podporovat... zkratka poc. hra problemy nezpusobi, ale jen je muze podporovat ve specifickych pripadech, ktere nemuseji byt na prvni pohled zrejme... neni vse cernobile

Anonym (30.4.2007 10:46:53)

Jezis, ale to tady celou dobu resime. To bychom pak mohli kvuli hrstce narusenych jedincu zakazat zbrane, filmy s nasilim, pohadky...proste vsechno, co se toci okoli smrti, krve, nasili atp. Takze rikat, ze je akcni pocitacova hra spatna, protoze muze u nekoho zpusobit nastartovani nasilnich sklonu, je proste blbost. Stejne tak to muze zpusobit film nebo treba vysmech od kolektivu. Jde o to, ze zdravi lide rozhodne nikoho po zahrani strilecky zabijet nepujdou. A zakazovat nebo brojit proti hram kvuli minoritni skupine narusenych je volovina. Jak jsem rekl, to bychom potom museli pomalu zakazat vlastni existenci. Co takhle mini sukne? Vzdyt to preci provokuje sexualni nasilniky, ne? A co deti? Prestaneme plodit deti? Vzdyt ty preci provokuji pedofily.

Anonym (30.4.2007 10:49:09)

Sorry, spatne smerovana reakce :) . Reagoval jsem na prispevek pod timhle - z 29. dubna 2007 v 23:20.

Anonym (1.5.2007 01:07:17)

ale proto prave nektere hry maji oznaceni 15+ apod.... pro deti skutecne neni dobre, aby vysedavaly u nasilnych pocitacovych her, v nizkem veku jeste nemuzete s alespon nejakou jistotou urcit, zda bude nebo nebude mit nekdy skolny k nasilnostem, navic je rozhodne lepsi nechat dite probehnout venku s kamarady, nez ho nechat nicit si zada a oci u obrazovky... z techto duvodu by podle me male deti nemely tyto hry prilis mnoho hrat, dospeli at si pak "pari" kazdy, co jen zvladnou... jinak pokud je mi znamo, tak zbran u nas take dostane jen clovek se zbrojnim pasem, rovnez filmy maji oznaceni 15+ atd., takze ono zakazovani jiz ve skutecnosti funguje... nikdy sice nemuzete zakazat vsechno, ale o to prave jde, ze neni vse cernobile, je nesmysl uvazovat zpusobem "ted jsem zakazal detem mladsim 12 let hrat akcni krvaky, tak jim zakazu i vsechno ostani", jde o to zvolit vhodny kompromis a podle meho nazoru omezovani ucitych her vekem je rozumne P.S. s temi minisuknemi by to byla skoda ;)

Anonym (1.5.2007 01:08:09)

aha, tak ono to asi uz dalsi uroven nebere, opet reakce smerovana na Anonym 30. dubna 2007 v 10:46

Anonym (29.4.2007 08:49:05)

O tvém "filmovém kritikování" mám jisté pochybnosti, když ani neumíš psát pořádně česky ...

Anonym (26.4.2007 22:16:30)

To sou kecy jak z huby nejakyho vezenskyho kazatele. 60 leta zkoncily vítej v jednadvacatym stoleti

Anonym (25.4.2007 18:39:45)

Toto je nazor blbce.

Anonym (23.4.2007 14:28:12)

0.5GB/měsíc - max jsem měl cca 1,1GB.

tfbilly (23.4.2007 15:24:29)

Měsíčně tak 10 GB, víc ne.

Anonym (23.4.2007 15:27:57)

tak su na tom ja prvni rok 1024/256 ponem 3M R Dw UP 05-05-27 do 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05- 08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:46:22)

Měsičně tak 120 TB víc ani tuk.

Anonym (23.4.2007 15:50:27)

JéééJda to je máálo, tak to bych už zvedal tel.. co to má bejt SAKRAA!!

Anonym (23.4.2007 23:18:12)

Hehe:-) Ještě napiš, že je to wifi za 300,- / měsíc:-)) a dovedeš místní subkulturu do varu.

Anonym (24.4.2007 00:08:14)

Prdlajz jedu na mistni optiku od ČRa 100MB/10MB za pětikilčo mesíčně. Japonci sou béčka.

wikx (24.4.2007 14:04:43)

ja mam 10GHz spoj neco kolem 4.6mbit wifi 300/mes mesicne mam tak kolem mno spis do 20gb. chtel bych i vice ale musim brat ohledy na ostatni v siti;-)

Anonym (24.4.2007 14:27:07)

To byl asi drahej spoj ... takove SVMko 10GHz neni nejlevnejsi :-)

Anonym (23.4.2007 15:26:36)

toto jsou moje statistiky prvni rok 1024/256 ponem 3M Dw UP od 05-05-27 do 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05- 08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:02:23)

prvni rok 1204/556 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 200- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:03:33)

prvni rok 1204/556 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:04:36)

prvni rok 1204/556 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:05:13)

prvni rok 1204/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:09:43)

prvni rok 1204/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:12:46)

prvni rok 1204/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:24:25)

prvni rok 1024/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:30:56)

tak su na tom ja prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:33:15)

tak su na tom ja prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:34:01)

to ma tady omezenej pocet znaku? me sem nejdou vrazit moje statistiky

Anonym (23.4.2007 16:02:30)

tak su na tom ja, jsem velkej sosac ? prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

JAja (23.4.2007 15:35:30)

tak su na tom ja prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dow UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:37:57)

tak su na tom ja, jsem velkej sosac ? prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

sakra (23.4.2007 15:38:17)

tak su na tom ja, jsem velkej sosac ? prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:41:15)

tak su na tom ja, jsem velkej sosac ? prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Jméno. (23.4.2007 15:52:15)

tak su na tom ja, jsem velkej sosac ? prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Igor (23.4.2007 16:00:58)

ja nataham tak 380Gb mesicne porad.. mam 2Mb linku a komp vypinam jen na spani.. Taham serialky,DVD-filmy a neco v HDTV,tudiz nic nelegalniho..

anonym (23.4.2007 17:45:28)

Ted mam prenos tak 6 GB za mesic....potreboval bych aspon 20 GB, ale FUP nedovoli :(

Anonym (23.4.2007 17:46:44)

ja taham pouze pres noc.. postavil sem si specialni kompik ktery je energicky nenarocny, plni ulohu routeru/proxy/stahovace/p2p stahovace :) navic v noci (od 2rano do 7rano) to jede vzdy uplne naplno (CRa 5Mbit) pres den moc velke veci netaham, zaprve to jede pomalu (njn CRa) a za druhe nechci skodit ostatnim jsem takovy slusny stahovac :)

Anonym (23.4.2007 18:08:32)

Ja mam třeba 5Ghz spoj rychlost 15Mb bez fupu a nataham tak max 30GB mesicne normalne tak kolem 10-15GB.

Anonym (23.4.2007 18:35:25)

ja, prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 18:39:22)

prvni rok 1024/256, ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 18:40:16)

prvni rok 1024/256, ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42

Anonym (23.4.2007 18:41:03)

takhle jsme na tom ja prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71

Anonym (23.4.2007 18:41:55)

takhle jsem na tom ja, prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55

Anonym (23.4.2007 18:42:39)

prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93

Anonym (23.4.2007 18:51:19)

takle jsem na tom ja s datama od roku 2005-05-27 az do 2007 tohoto mesice Down UP 155.63 34.14 5969.73 2210.68 2138.19 348.61 2789.87 632.20 5808.37 1236.20 4099.31 884.55 6360.57 969.14 7444.11 1287.93 8228.97 2107.35 2279.60 749.74 170.22 392.55 5725.99 3297.52 8604.85 4182.71 12864.15 5303.49 12698.51 3504.04 2841.09 185.94 6385.38 1249.27 6029.71 928.63 11034.95 2731.99 14078.05 1395.59 11780.85 5591.89 1832.16 744.42 10491.40 3512.38 8457.63 4803.89 34809.29 6909.86 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 18:52:00)

takle jsem na tom ja s datama od roku 2005-05-27 az do 2007 tohoto mesice Down UP 155.63 34.14 5969.73 2210.68 2138.19 348.61 2789.87 632.20 5808.37 1236.20 4099.31 884.55 6360.57 969.14 7444.11 1287.93 8228.97 2107.35 2279.60 749.74 170.22 392.55 5725.99 3297.52 8604.85 4182.71 12864.15 5303.49 12698.51 3504.04 2841.09 185.94 6385.38 1249.27 6029.71 928.63 11034.95 2731.99 14078.05 1395.59

David (24.4.2007 09:07:46)

Mě v pohodě stačí 20 GB FUP limit. Dělám na tom vše co potřebuju, na druhou stranu už jsem vyrostl ze snah zálohovat si u sebe doma obsah internetu :-D

Anonym (24.4.2007 11:06:55)

15 - 20GB mesicne Rychlost připojení k internetu: 6,85 Mbit/s Rychlost stahování dat: 876,7 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 8,836 ms max 8,952 ms Ø 8,895 ms

000 (24.4.2007 11:07:49)

15 - 20GB mesicne Rychlost připojení k internetu: 6,85 Mbit/s Rychlost stahování dat: 876,7 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 8,836 ms max 8,952 ms Ø 8,895 ms

WIFI (24.4.2007 11:29:41)

měsíčně tak do 12 GB (na 2,4 GHz bezdrátu)

Luftak (24.4.2007 20:43:34)

Trochu kecání s kamerou, rádio a sem tam televize a trapných 12G je pryč. Žádné stahování a žádné hry, komu FUP stačí, nevyužívá net a nebo kecá. Mám 50 let a využívám net pro běžnou potřebu, ne hry, ne film, ne hudba. Kde se ztrácí data?

Anonym (24.4.2007 22:12:05)

ja mesicne delavam tak 100-200 na downloadu... upload dela zhruba to stejne.. takze pokud FUP u CRa tak doufam ze pri 100GB nebudou otravovat

Karel72 (27.4.2007 08:34:40)

Opravdu data letí čím dál víc-všechny aplikace na netu jsou čím dál víc náročnější-vždyt i to surfování si sežere víc než třeba před pěti lety kdy na každé stránce nebylo milion reklam.Nechápu společnost která má ve své nabídce FUP na 1GB stažených dat a ještě k tomu jak jinak počítáno v obou směrech.Ještě ža mám kabel 2560/256 garantovanou rychlost a žádné omezení dat a za lidových 500 korun.

hans (27.4.2007 08:37:36)

Karle prozrad kde je takový šikovný kabel ? na ten bych přešel hned . díky za odpověď

Anonym (27.4.2007 15:35:44)

na jakyho Providera jedes Karle a jaka lokalita? Do toho bych sel jeste dneska.

Karel72 (28.4.2007 10:56:22)

je to naše městská kabelovka v Rožnově pod Radhoštěm a je ta rychlost garantovaná a většinou to jede oněco málo rychleji.www.roznovan.cz.Jo a 5megovka vyjde na 900 samozřejmě taky neomezená.Takže jak vidíte u menších společností to jde a u hamounů jako O2 a podobných se asi no FUP nedočkáme.

Anonym (28.4.2007 14:44:38)

mezi 1 000 a 500 000 zákazníky je docela rozdíl :)

Eser (29.4.2007 06:57:38)

co to plácáš Karle, mám O2 a bez FUP

Anonym (29.4.2007 16:56:53)

Kolik platis Eser mesicně? Budu hadat 4 kila za pevnou a 1700 za net?

Eser (29.4.2007 18:35:37)

tak nějak, nesleduji to, řeším to inkasem

Anonym (29.4.2007 20:20:37)

Nejlevnejsi net od O2 bez limitu je za 1069 vc. DPH (2Mbit)

Anonym (27.4.2007 16:55:40)

Nemas garant, ani kdyby ses na hlavu postavil. Jen se ti neprojevuje agregace ... Lidi uz by si v tech cenach a pojmech meli udelat poradek, protoze jinak jdou vsechny diskuze ... vite kam.

Anonym (28.4.2007 11:04:38)

Opravdu garantovanou rychlost mám a žádnou agregaci ,nemám důvod si něco vymýšlet.Jen chci poukázat na to že jsou i solidní poskytovatelé internetu.http://www.roznovan.cz/tarify.html

Anonym (28.4.2007 11:21:59)

100Mbit do NIXu stoji 60.000,- Takze 1Mbit stoji kolik ? Ano, 600,- Kc a v tom neni zapocitana spousta dalsich nakladu. Tvuj 2,5Mbit by musel stat asi 1500,- (bez technologii atd.), aby to byl opravdu GARANT. Agregace se vyuziva VSUDE, jen ji nemusis pocitit.

obrbaz (29.4.2007 11:32:27)

Omyl, 10Gbit stoji 60.000

Anonym (29.4.2007 11:33:11)

10Gbit stoji 60.000

Anonym (27.4.2007 14:39:08)

Nevim co to tady placate ale stahovani jakyholym autorskych del... cili vsechno od audia video programy ap. je trestne. Unie (viz dnesni clanek) chce tresty sprisnit.

Anonym (27.4.2007 15:30:30)

Programy ano, audio a video (filmy, serialy apod.) je dle ceskych zakonu legalni stahovat - muzes mit jednu kopii pro svou vlastni potreby. V rozhovorech to priznavaji i predstavitele protipiratsky unie, i kdyz jednim dechem dodavaji, ze je to nemoralni a ze bychom to tedy nemohli delat. Trestne to ovsem neni a v EU se naopak ozyvaji spise hlasy, ktere z trestanim stahovani nesouhlasi. V Italii i Spanelsku nedavno probely soudy s lidmi, ktery data SDILELI a oba dotycni byli v obou zemich zprosteni obzaloby. Evropa je v tomto protipol USA, kde to naopak pritvrzuje.

jiku (28.4.2007 14:37:43)

Vy jste fakt lamy , to už se nedá číst , copak když si oustím stream TV nebio radio tak stauju? tak proč to tam dávají, nebo to nejsou stažená data? to jsou zrovna tak stažená data jako každá jiná. Jestli chcete konkrétně debatovat lamy tak začněte debatovat o kopírování děl. V tom je veliký rozdíl , ale protože něco stahuju tak nejsem pirát , až když začnu kopírovat to je něco jiného.

Mark (29.4.2007 13:37:44)

No nevim,ale me data taky nejak nestaci a to zadnou nelegalni cinnost nedelam.. Hraju online hry,stahuju patchy,koukam na youtube,google video,net TV stahuju videa z her. Ono se to nascita..

Anonym (29.4.2007 18:30:02)

riderx (30.4.2007 10:28:12)

vim, že to sem nepatří, ale jede někonu s netem od o2 DC++?