Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Dotaz na uživ. Nextry, kteří přešli z unlimited na limited

Dotaz na uživ. Nextry, kteří přešli z unlimited na limited

Jan (30.3.2004 08:14:01)

Blbá otázka - jak jste zjistili, že už nejedete unlimited, ale na limited variantě ? Nextra mi sice poslala email číslo 6 "Vazeny uzivateli,gratulujeme k zmene sluzby.", ale na user.nextra.cz mám stále "ADSL modem in progress" a rychlost/ping/packet loss je stále stejný... podle IP to nezjistim, protože mám mít stejnou před i po změně služby... Jak dlouho trvala změna vám ? v neděli jsem on-line zažádal o změnu služby, v pondělí ráno poslal doporučeně dodatek a v pondělí večer mi přišel email č.6 "Gratulujeme" :-D Tak nevím...

Anonym (30.3.2004 09:28:35)

A kdo říká, že se změnou služby se změní rychlost/ping/packetloss ???

Anonym (30.3.2004 10:20:33)

Hehe, no tak pokud je pod FUPem tak ho po tvem prohlaseni zarucene klepla pepka :-)

Anonym (30.3.2004 12:59:58)

No protože já nejsem pod FUPem a linka mi jede 12 kbps s půlsekundovýma pingama... Packetloss je sice minimální, ale i tak se na tom normálně surfovat nedá... Tudíž nemám důvod se domnívat, že kdybych přešel na jinou službu, tak se mi změní rychlost.

Honza (30.3.2004 13:12:44)

To usuzujete celkem spravne. Nicmene jedna poznamka.: Takhle se mi chovala linka kdyz jsem chytil nejakyho IRC vira, ktery floodoval do internetu a linku naprosto zahlcoval. Vysledkem byl sice nizky packetloss ale ping 500-3000 ms a rychlost linky limitne k 0. Schvalne se zkuste podivat na LEDku sitovky signalizujici provoz kdyz overite, ze prave nic z internetu nestahujete ani vam nic dalsiho nekomunikuje.

Anonym (30.3.2004 13:55:41)

Jednak mám antivirák, už spoustu let (pravidleně aktualizovanej samozřejmě :-) ). A pak taky se dívám na graf, jak to všechno chodí... teda spíš nechodí. Tam nic není a modem ani síťovka taky v klidu nebliká. Tím to nebude, ale každopádně díky za radu. Třeba z podpory od nextry žádná taková nehrozí... Ikdybych toho vira měl, tak by mi jak gramofon opakovali, že je to agregací nebo že mám přejít na 1:20.

Pavel Urbancik (31.3.2004 14:43:25)

Co se divis, vzdyt delaji nabor mezi pasaky koz nekde v Tatrach :)

alca (7.4.2004 15:10:22)

ty jses vazne omezenej ze jo?kdyz mluvis s nekym slusne ,tak se da vsechno zaridit...umim si predstavit jak ses prezentoval...

martin (7.4.2004 18:11:59)

S nextrou am vlastni zkusenosti a musim bezpecne rict, ze ac se chovas sebeslkusneji, nezaridis nic. Naopak!!! Pokud nejsi dost tvrdy a nekompromisni a nemas dost duraznych a zrejmych argumentu (tak zrejmych aby to zahybalo i temy pasaky koz z podtater) tak si ani nefiknes a pujdes pekne rychle se svym broadbandem do prdele...

Honza (7.4.2004 19:19:20)

Tak tomu nebudete verit, ani ja jsem z prvu neveril. DNS nextry mel opet svuj den a neodpovidal na dotazy tykajici se nekolika domen, vcetne me oblibene. Toz jsem cvicne zprudil hotline, prvni odpoved byla obvykla ve stylu, ze jim to jde a ze je to muj problem, ale ze to proveri a ozvou se. Az sem standartni postup. Za cca hodinu mi skutecne nekdo volal ze slovenskeho cisla (ten samy borec z hotline) a sdelil, mi ze to admin proveril, a ze jim to funguje takze je chyba u me (jak jsem mu poznamenal, na jine resolvy dns.nextra.cz odpovidalo, takze zcela jiste chyba u me nebyla). Toz celkem bez problemu se borec nabidl, ze to teda proveri jeste jednou. To uz jsem byl ve strehu. Za cca hodinu borec vola znovu, ze to proveril s jinym adminem, ze tam nasli chybu a ze to opravili, a ze uz by to mohlo fungovat. Pokud prej ne, tak to bude urcite fungovat rano. A ze tedy to mam rano zkusit. Zkusil sem to hned a svete div se, dns.nextra.cz najednou resolvovalo ty problematicke domeny spravne! Kdyz mi druhy den rano borec volal, jak to teda dopadlo a jestli uz to funguje tak uz jsem fakt neveril a jen ho nekolikrat ujistil, ze uz to opravdu funguje a ze on je jediny, kdo mi dokazal pomoci a problem vyresit po opakovanych urgencich na infolince i pisemne mailem na reklamacnim! Nevim jestli ho to potesilo nebo ne, v kazdem pripade ja byl prekvapen naprosto neuveritelne navic tim, ze to stale jeste porad funguje... Jestli tenhle pristup vydrzi.... Kez by...

PK (7.4.2004 22:51:25)

Asi jste měl štěstí na toho správného pasáčka. Ode mě si vždycky vezmou telefonní číslo, s tím, že zavolají zpět až budou něco vědět. Nechápu sice proč si ho nenajdou v databázi, ale budiž, vždycky (asi 30x) jsem jim ho dal. A NIKDY opakuji ani 1x mi nikdo zpátky nezavolal!

martin (8.4.2004 03:19:21)

Me taky ne... Kurvy jedny z podtater, zmrdi zajebani...

Pavel Urbancik (7.4.2004 20:21:09)

Vis houby. Hodne dlouho jsem byl velice velice slusny, ponizene jsem je prosil,med jim kolem huby mazal, aby se obtezovali odpovedet na me otazky a pomohli vyresit nektere problemy s ADSL. Jenze po case mi proste dosla trpelivost a zacal jsem byt stale mene a mene slusny, az jsem tomu chudakovi na hotline celkem od plic vynadal a zacal ho bombardovat neprilis slusnymi maily. Ale i to se ukazalo jako zbytecne, uz mesic jsem stale v druhe fronte a lituju chvile, kdy jsem si vybral Nextru.

Anonym (7.4.2004 22:50:28)

budu rad az vypadnes aspon nam to pojede rychleji. pak tu napis, u ktereho ISP ti pujde rychleji telekomacke ADSL

Pavel Urbancik (7.4.2004 22:53:46)

Bez se obesit idiote

Anonym (7.4.2004 22:52:25)

ze ktereho chleva vytahli tebe

Dufus (30.3.2004 14:00:02)

Nextra.... Pri zmene sluzby lze pocitat s lepsenim..... a pak nabidka na 1:20 ze tam to pojede este lip....

Anonym (30.3.2004 16:05:12)

Jistě, pokud přejdu na 1:20, tak lze teoreticky předpokládat zlepšení. Ale pokud zůstávám na 1:50, tak procházím stejným agregačním bodem, stejnou trasou, zůstávám ve stejné prioritní skupině (v té první samozřejmě). Fakt nechápu, proč by se to mělo nějak zlepšit...

Anonym (30.3.2004 16:11:24)

Jestli se to zlepsi, bude to jen dukaz, ze Nextra svevolne a ucelove omezuje unlimited tarify. Tedy ne jen pomoci FUP.

Anonym (30.3.2004 16:20:44)

Přesně... ale tohle už se asi nedovíme...

Petr Borecek (30.3.2004 17:45:28)

Pod FUP jsou zdrzovane do fronty a kdyz se nevejdou zahazovane pakety jak v siti Ctc agregace tak jeste od ISP (uprednostovani pred limit tarify) to znamena dvakrat proto ta 44% strata paketu a ten sileny ping.U limit tarifu to je uz zas jen na agregacnim bode v siti Ctc.

Anonym (30.3.2004 17:52:00)

No kdyby nextra používala i jiné prostředky kromě FUP v podobě druhé prioritní skupiny, kde je o tom nějaká informace? nějakej papír? cokoliv? To už by teda hezky zavánělo....

Petr Borecek (30.3.2004 18:13:46)

Ne krome FUP prave tohle je to jejich FUP druha fronta to co jsem psal vis.

Anonym (30.3.2004 20:32:27)

Na stránkách (v sekci o FUP) nic takového není a ve specifikaci taky ne... Pokud něco takového skutečně aplikují, tak už s tím vážně pudu na nějakej úřad, protože to není normální jednání...

Petr Borecek (30.3.2004 21:40:48)

Tuhle moznost jim dal v posledni nabidce Ctc RAO jinak v faq na FUP to je popsany.

Anonym (31.3.2004 10:17:12)

Nevím.. asi jsem slepej, nic takového tam nevidím a na podpoře mě melou pořád dokola, že se jedná pouze o agregaci na straně telekomu.

Petr Borecek (31.3.2004 16:59:58)

Vynatky z FAQ k FUP Jaký je rozdíl mezi Fair Usage Policy a běžnou agregací? Fair Usage Policy není další stupeň agregace, ale pouze deprioritizace datových paketů těch uživatelů, kteří svým využíváním přesahují průměrné datové přenosy kalkulované z aktuálního stavu všech přenosů všech uživatelů služby. Deprioritizace paketů je jednou ze standardních součástí stávající agregace. to co jsem psal jednou v siti Ctc a podruhe u Nextry uz chapes.deprioritizace = zarazeni do fronty az na posledni misto oproti limit tarifum a kdyz se fronta zaplni zahozeni.

Anonym (31.3.2004 17:28:49)

Ale tady oni popisujou to, co je u telekomu.... nikde tam není psané, že pokud nolimit není v druhé frontě, tak limit má i přesto před nolimitem přednost.

Petr Borecek (31.3.2004 18:47:25)

Precti si to znovu a nekolikrat myslim tim to faq k FUP.FUP provadi Nextra teda oznaceni klienta ktery spada do druhy fronty ne Ctc ve sve agregaci.

Petr Borecek (30.3.2004 17:41:20)

Ja to rozhodne ten packet loss i ta latence ted to jde jak slusny dial - up ve dne v noci po 1 h rano to jde uplne dobre. Je treba si uvedomit ze pod FUP to ve dne nejelo skoro vubec kdo nezazil neuveri.

Karel (30.3.2004 10:58:12)

Já jsem to provedl a přešel na 1024/256 s 6GB jelikož se do limitu 6GB vejdu bohatě a myslel, že bude rychlost lepší. Nic se nezměnilo ba naopak rychlost od 40kbps do 160kbps to po osmé hodině ráno. V šest ráno mi to běželo 600 i 800kbps. Mnoho urgencí a nic se nezměnilo. 18.února NEXTRA zavedla FUP a nastala změna. Celý den to šlo v pohodě. OVŠEM po 18. BŘEZNU mám to samé jako před FUP. Staženo v obou směrech 4GB a nejsem zařazen mezi stahovače. Těch dopisů a telefonátů a nic. Hotline NEXTRY posílá předem napsaný(slovensky) dopis s tím, že to může jed i 20kbps. To je holá skutečnost u NEXTRY. Jsem z Prostějova a nevím jak to běží jinde, ale tady si myslím, je zakopaný pes (a hnije). Myslím si, že je to vše jen podvod. Když to mohlo běžet měsíc a najednou je stav jako před FUP a nikdo z NEXTRY ani nemrkne. Dělají si z lidí jen rukojmí pro jejich výdělek. Zrušte připojení které je naprosto nefunkční a zaplať 2,500Kč. Připojení je něco mezi dial-up a ISDN a odezva (ping) okolo 250ms se ztrátami 16%. Takové to je u NEXTRY zde v Prostějově. Není co dodat.

Anonym (30.3.2004 13:02:14)

Přesně tak... po zavedení FUP to jelo super... ale tedka po víkendu 20,21.3. to zase nejede. Podporu už ani nemá smysl kontaktovat. Stačil by tam robot, který má v sobě nahraný tři hlášky a nevyřeší stejně tak nic, jako ty slovenské nastrčené figurky. :-(

Petr Borecek (30.3.2004 17:38:19)

Ale vzdyt je to naprosto jasne po zavedeni FUP jste byli dotovani starsimi zakazniky nolimit tarifu co spadli pod FUP a ti uz presli na limit tarify nebo zrusili linku nebot FUP se rovnalo ve dne vypla linka v praktyckem slova smyslu. Ted vam skratka nemaji od koho davat pasmo ale ver mi byl jsem pod FUP 6 tydnu a tohle co je na limit i s temi 90 kb ve dne pohadka.

Karel (30.3.2004 11:27:53)

Toto je momentální připojení: down: 47.896kbps up: 23.752kbps Odezva(min,avg,max):173ms/857.3ms/2364.1ms Skutečnost a to vám řeknou u NEXTRY, že by to mohlo jed i 20kbps. Placeno mám 1024/256 se 6GB. Tak si to přeberte !!!

Jan (30.3.2004 13:50:53)

hmm. máte taky stále položku FUP v menu na user.nextra.cz, i když už jste na limited variantě ? máte dole napsáno "ADSL upgrade in progress" ???

Anonym (30.3.2004 13:52:34)

Musite pockat, on ten mail co vas vita se dost predchazi. Az to bude skutecne prevedeno tak vam zmizi polozka FUP z user.nextra.cz a bude tam spravne typ sluzby. Takze jeste tak den pocitejte. Nicmene si nejsem jisty ze si prechodem pomuzete, resp. na JAK DLOUHO. Az budou vsichni za +- stejnou cenu na 10G limitech a tech 10G a vice budou mesicne tahat, tak to zase nikomu nepojede.

Jan (30.3.2004 17:33:07)

Díky, přesně to s tou FUP položkou jsem potřeboval vědět ! Takže ještě nejsem přemigrován... Hůř než unlimited mi to už jet nemůže, dosahoval jsem rychlosti tak 100Bytes/s, packet loss 40% a pingy nad 800ms...takže i kdyby to teď s limitem bylo stejný, tak alespoň budu platit o 600kč měsíčně méně...

Petr Borecek (31.3.2004 16:52:38)

Presne tak.

Adin (30.3.2004 14:12:26)

Ja cekam na zmenu uz 14 dni, dneska jsem se ptal jestli je to normalni, pry ze se snazi zmenit stavajici system ci co. Bylo mi zdeleno ze zmenu muzu ocekavat 1.4.2004.

Dufsu (30.3.2004 14:03:03)

Nekdy nextraci cekaj na dodatek ke smlouve(nekdy to jede hned), az pak to zprovozni.... Pak dojde potvrzovaci mail ze dodatek dostali, ze jsou radi.. blablabla.... upozorneni ze zaplatite 2500 nebo 990 +22% za zmenu sluzby.....

someone (30.3.2004 14:11:00)

tech 990 +22% je za prechod z unlimited varianty na limitovanou? Na strankach nextry sem nic takovyho nevidel.

Dufus (30.3.2004 18:10:18)

je to poplatek za prechod na limited pro zakazniky kteri uzavreli smlouvu pred 31.12.2003.... Prikladam i mail od lumiku z nextry, ktery mi poslali :-) ------------ Pro zakazniky se smlouvou z lonskeho roku je prechod na sluzbu Basic Lite za 990 Kc + 22%DPH. Vzhledem k Vasim objemum stahovani dat a k tomu,ze kazdy dalsi 1 GB nad limit 3 GB stoji 60 Kc + 22%DPH, se jedna o investici vratnou relativne rychle. Jen pro doplneni uvadim, ze pro zakazniky z letosniho roku a od 1.4.04 jiz pro vsechny zakazniky bude zmena z Basic na Basic Lite za 2500 Kc + 22% DPH. Do konce brezna provadime zdrama prechod ze sluzby Basic na sluzbu Standard. O rozdilech v techto dvou sluzbach se muzete docist na nasi strance http://adsl.nextra.cz v casti Informace.

someone (31.3.2004 13:00:50)

thx man...:)))

Petr Borecek (30.3.2004 17:32:41)

U me jsem proved zmenu 20.3. za tri hidiny jsem mel jinou IP ale stale podle user.nextra.cz stary tarif pod FUP porad rychlost 980 b a latence 440 - 1100 a za 4 dny se mi to zmenilo uz na ty 3G limit a i net byl uz o necem jinem den do 110 kb a latence stabilne do 160 a vecer uplne godd. Dotazoval jsem se i koordinatorky a ta mi tvrdila ze hned 20.3. mi preradili tarif no podle me ne ale to neresim.

Anonym (30.3.2004 17:45:26)

No jasně a v noci z 20 na 21 mě to začlo ze stabilních 400 kbps klesat na totéž a ted si nestáhnu ani mejl... :-(