Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > CRa: Limit pro 10Mbit Premium bude 50GB mesicne!

CRa: Limit pro 10Mbit Premium bude 50GB mesicne!

Gastapo (30.4.2007 11:01:14)

Tak uz se to vi a neni to vubec pekne :( Limit u 10Mbitu od Radiokomunikaci bude pouhych 50GB mesicne coz neni ani 2x tolik co nabizi treba O2 u 8Mbitu.

Anonym (30.4.2007 11:18:29)

Kde se to uvádí?

tatik (30.4.2007 12:49:06)

kde to ctes ?pokud to nepude ofic na jejich webu tak only spekulace sry

Duran (30.4.2007 22:07:35)

1.května to pry uvedou, takže jim na to davam přesně 2 hodiny :D

Anonym (30.4.2007 12:08:27)

Já si před časem dělal legraci, že tady jednou budeme mít 100 mbps symetrický přípojky a na nich 20 GB FUP... A hele, ono to tam vážně spěje :-D

kufik (30.4.2007 12:34:13)

na webu cra jsem nic takoveho zatim nenasel..

Mark (30.4.2007 13:19:01)

MUZU TO POTVRDIT konkretni cisla se nikdy nedovime oficialne, protoze ve smlouve se nic o FUP nepise jen ze muze dojit k subjektivnimu omezeni

Anonym (30.4.2007 13:48:28)

To si pak můžou ČRa strčit svoje Bluetone Premium do zadní části těla.

Hroch (30.4.2007 14:25:40)

a to vam jako 50 GB mesicne nestaci jo? Mate doma server hosting ne?

Anonym (30.4.2007 15:22:11)

platit 1700 za 50GB mesicne? to staci tak absolutnimu debilovi co nevi nic o nabidkach od jinych firem a nebo nekomu kdo je bohatej a je mu to jedno

Duran (30.4.2007 22:05:38)

50Gb s 10Mb/s = 10dnu takoveho normalniho sosani... doba jde dopředu

Anonym (30.4.2007 16:34:04)

To zacina smrdet. Jestli zavede tenhle shit i GTS, tak asi budu nucen prejit na nejakou wifinu bez limitu nebo nevim. At klidne ty neomezeny linky o neco zdrazej po tom zrychleni, ale at na ne necpou nejakej skrytej FUP. Jsem ochoten platit klidne 3 litry za tu 8 Mbit linku, ale at pres ni muzu protahnout stovky GB jako doted na 4 Mbitu. Nebudeme si nic nalhavat, sosam, ale podle toho taky platim ucet. Kazdej mesic vcas a bez zadnejch kecu, jak je ADSL drahy. Btw - cela myslenka FUPu je trosku zvrhla. Jeste jsem ji ochoten pochopit i pomalejsich linek s nizkou cenou. Nechteji, aby na levne lince tekly relativne velke objemy dat, protoze by se jim to pak nevyplatilo. Ale jakou ma logiku zavest fup na 8 nebo 10 Mbit lajnu, kterou si dle meho nazoru 75 % lidi poridi kvuli tomu, aby stahli velky objem dat za kratkou dobu. Vzdyt na maily, surfovani i nejake to streamovane video bohate staci 2, maximalne 4 Mbity. At tedy rychle linky vubec nenabizeji, protoze nema zadnou logiku si "kupovat" 10 Mbit k tomu, aby se mi o pul vteriny rychleji stahl mail od znameho. Jediny ucel techto linek je, jak jsem jiz rekl, stahnout velice rychle velky objem dat. 50 GB je pro 10 MBit uplne prd - vzdyt to se na tom da sosnout za jeden jediny den. Treba pro 2 Mbit je 50 GB naprosto dostatecnych, tam bych takovy limit klidne zaved, ale u 10 Mbitu by mel by minimalne podobny jako u UPC - kolem 200 GB prinejmesnim. Spise 300. Musite se na ten objem divat dnesnima ocima. Vzdyt uz se rozjizdi prvni streamove HDTV, na netu jsou terabajty filmu v HD rozliseni, dema her maji casto i 1 GB a vice.

Duran (30.4.2007 22:04:38)

Ano, s timto nazorem souhlasim,... jde o politiku, plaťte rychly net, vyčerpejte si rychle nizky limit, a tim budete platit hodně peněz za r. 128/128 :D ... takže asi tak posrane to tu je, co se tyče emailu a stranek, stači 512, takže fakt nevim na ktere hovno takove "Extremni" rychlosti ...

petr (30.4.2007 23:12:36)

jak tady nekdo psal: "kdyz si koupis adsl tam platis za rychlost 128/128 kterou mas zrychlenou na X Mbit do vycerpani limitu" takze to je to same jako kdyby sis koupil nejnovejsi porsche ale na superkvalitni dalnici by si s nim mol jet jak chtel jenom treba 10 km a pak by se ti zapnul omrzovsc ns 60 km/h

+Nikitk@+ (6.5.2007 13:11:29)

Tyjo tak 3 lity za neomezenej 8Mbit :) ja mam neomezenej 4Mbit od Volny.cz download jede na agregaci 1:40 kolem 480kbps a maj to zrychlit na 8Mbit do konce kvetna. Platim 653Kc s DPH + teda jeste O2 za pevnou linku. Takze 3 litry bch opravdu platit nechtel :)

Anonym (1.5.2007 11:14:05)

tohle jsou jen tvy spekulace, nevim kdes to vzal Gastapo, na strankach CRa nic neni... imho jen provokace

Anonym (1.5.2007 11:40:38)

ses blbej? uz to tu dva lidi potvrdili a bylo take napsano ze oficialne to nikde napsano nebude protoze normalni FUP nemaji resp. v te podobe jak ho zname

Antonín Vlk (1.5.2007 11:51:46)

Že nemaji oficiálně napsanej FUP nikde je podle mě horší než kdyby měly stanovený nějaký data. Protože takhle si můžou teoreticky vymyslet cokoli Když jim služba nepojede tak klidně tě omezej po 10GB a nic s tim neuděláš protože maj nějakou větu o regulaci ve smlouvě. Takže ruce pryč od čra.

Anonym (1.5.2007 23:09:50)

jakmile te omezi tak uz se proflaknou jakej limit tam tedy je a da se to zverejnit.. udajne to ma byt vic nez u konkurence

Scharley (2.5.2007 01:19:24)

Jakmile mne omezi, tak uz si muzu akorat stezovat na lamparne, protoze jsem tu smlouvu uz podepsal. Ja potrebuji znat parametry sluzby predem, abych se mohl kvalifikovane rozhodnout.

Kejli (1.5.2007 23:57:36)

Oni potrebujou vydelavat. To znamena mit zakazniky, tak mi vysvetli, proc by tohle asi delali.

Anonym (1.5.2007 12:14:31)

a ty ses blbej? 2 lidi to anonymne na anonymnim foru potvrdili z anonymniho zdroje :))... dokud tu nekdo z vlastni zkusenosti nenapise "mam 10MBit od CRa, stahnul jsem 50GB a napsali mi dopis at prestanu zatezovat sit", tak to budou jen a jen spekulace

tatik (1.5.2007 13:03:28)

asi tak taky muzu napsat limit na 10 mbit pude 8 TB a vcil verte neverte:-)) proste dokud to nepude ofic na jejich vebu tak at si ty new ceny strici do zadku nepudu neco kupovat a nevedet co a jak

admin (1.5.2007 12:39:39)

potvrdili to dva lidi se stejnou IP :)

Anonym (1.5.2007 23:12:05)

no treba je na wifi tam ma treba 300lidi stejnou IP

Anonym (7.5.2007 08:28:38)

Nebo to potvrdil tatínek a maminka :-)

Anonym (1.5.2007 12:33:42)

blbost.. 50GB dam u 10mbit za pul dne..

Anonym (1.5.2007 12:44:11)

jeden zdroj rika 20GB, jeden 50GB, dva okolo 100GB a nekteri ze nebude zadny, jen pro nonstop stahovace.. cemu verit? :)

Anonym (1.5.2007 17:05:56)

Proboha o čem pořád tady píšete? Copak si zálohujete celej internet když vám nestačí ani 50GB?Opravdu nevím co pořád můžete stahovat.

Anonym (2.5.2007 07:56:53)

A co je vam do toho? - To ted nepisu jako nekdo, kdo uz sem psal, ale ciste jako filosoficky smerovany dotaz. Co je vam a komukoliv jinymu do toho, co si nekdo stahuje? Dotycny si objednal linku bez FUPu, to znamena, ze ji muze vytizit zcela 100% po cely mesic 24 hodin denne. Pokud vsak zacne jeho poskytovatel aplikovat jakysi FUP, ktery oficialne ve smlouve vubec neni a dela to jen pomoci nejakeho triku, ze v nejakem padesatem dodatku smlouvy je jakasi drobna veta, tak chapu, ze jsou nekteri znepokojeni. Ja platim za neomezeny adsl pres 2 tisice mesice a ocekavam, ze si budu moci stahnout 2 GB mesicne stejne jako 400. Platim si za to. Taky me nikdo od operatora neupozirnuje, ze jsem nektery mesic prenesl malo, at si tedy objednam linku s limitem, ktera pro me bude vhodnejsi. Tak nechapu proc buzerujou, kdyz clovek prenasi dat hodne - kvuli tomu si poridil 10 Mbit bez FUPu, kvuli tomu, aby stahnul klidne 1 TB mesice. A je uplne jedno ceho, to je jeho vec a nikomu z nas do toho nic neni a stejne jako nikomu nic neni do toho, jestli nosite ruzovy spodary nebo modry.

Spoďáry (2.5.2007 08:26:14)

Tak si konečně připlať ty lovečáku za extreme a přestaň tady slintat nesmysly.

Anonym (2.5.2007 09:22:44)

BOZE, vzdyt pisu, ze mam adsl za 2 litry. Myslim, ze na tom je FUP nebo co? Pisu o tom, ze nikomu neni nic do toho, co si stahuju stejne jako by melo bejt operatorovi burt kolik sem prenes dat, pokud nabizi neomezenou linku.

Anonym (2.5.2007 09:23:09)

Misto "myslim" melo bejt samozrejme "myslis" - preklep.

Anonym (4.5.2007 08:34:35)

A proc si radsi nekoupis za ty dv alitry garanta 512kbps s agr 1:1 ??

Anonym (2.5.2007 14:43:26)

Proc by si mel priplacet? V tyhle zemi drazsi net nez v Anglii Nemecku... Diky takovejm V*lum jako Ty jde tady net dop*dele

Chuta (2.5.2007 15:48:01)

kdyby sis poradne precetl jeho prispevek (se kterym se plne ztotoznuji), tak bys zjistil, ze naopak tvuj prispevek je zcela zbytecny. (coz ten muj sice taky, ale nedalo mi to zareagovat na prispevek cloveka, ktery zjevne ani neumi cist a akorat nekomu nadava)

Anonym (2.5.2007 12:47:23)

spis bychom se meli divit tem se 4mbitem co mesicne sosnou jen treba 5GB ... to je totiz komicke pouzivat net jen na serfovani a postu kdyz nabizi tolik moznosti

Alex (9.5.2007 00:08:13)

predstav si ze je dost lidi kteri ziji zivot i tam venku za tim sklenenym co neni obrazovka a da se to otevrit :-) Ja jsem pocital jaky limit by me skoro neomezoval respektive narazil bych do nej tak jednou do roka a dosel jsem k nejakym 20GB. A az bude venku zase krasne (dnaska prselo) tak zmacknu kouzelny cudlik, oblecu se , vyjdu ze dveri a FUP bude to posledni co me bude trapit ;-) a vis co je na tom nejhorsi? ze v momente kdy me zapnou FUP tak muzu proklinat prave tu cast osazenstva tehle stranek ktera se chlubi kolik "nutne" potrebuji stahovat a kolik uz dokazali stahnout za mesic protoze kdyby meli i jine zaliby tak by nikdo zadny FUP nepouzival a ja bych mohl mit treba 20Mbps linku za stejne penize a bez omezeni protoze kdyz bych treba v zime stahnul 30GB tak v lete zase jen 3GB protoze jsem neprosedel tolik casu u pocitace.... svet je opravdu kruty :-))) Mozna je to tim ze starnu ale nezda se mi ze bych na internetu krome toho ze je vsechno baravnejsi a hybe se to pozoroval nejake zlepseni od dob skripani modemu (ktere jsem umel uz i "zaspivat" jak casto jsem ho slysel:-) ) nasel neco vyrazne lepsiho spis naopak. Obsah je stale "lidovejsi" a clovek se holt musi smirit s tim ze s masovosti prichazi nutne upadek . na druhou stranu z "davnych dob" zbyli kamaradi a doba dala dobry duvod k tomu aby jsme hledali i jine spolecne zajmy a vylezli ze zatuchlych kobek na svetlo a opravdu to neni spatne.

Piiitr (9.5.2007 01:47:19)

Proboha co to tady smolíš za žvásty??? :D:D:D Taková kůpa textu, která je absolutně o hov...:D:D

Anonym (2.5.2007 17:30:22)

Ty vis o internetu velkej prd :) jen koukani na TV zere X stovek mega denne a to je jen jedna sluzba. Dema her maji minimalne 500MB ... a tak bych mohl pokracovat jeste u X prvku na co ja insternet vyuzivam.

David (4.5.2007 09:08:21)

No tak to spočtněme, TV žere tak 100 MB/hodinu... Kdybys čuměl na TV pět hodin denně celej měsíc, tak to je 30*0,5=15 GB. Demo hry, kdyby bylo jedno denně , dejme tomu taky 15 GB. Takže celkem třicet. Zbyde ti dvacet, který mám jako FUP limit já na 3072/256 a na tom tři PC. Občas internet TV , občas hra přes net, práce via VPN+Remote desktop... Jestli jsi puberťák co nemá do čeho píchnout,tak řekni rodičům, ať ti koupí něco dražšího, jestil fakt 50 GB nestačí. A jestli makáš, tak máš těžko čas na víc jak 5 hodin TV a jedno 500 MB demo denně :-D A nebo prostě kecáš a sosáš furt prasečiny z DC++ a je to nepřiznáš, kdybys uvedl, že ještě taháš "nejnovější distra linuxu", byl by to kompletí výčet obvyklých výmluv internetových stahovačských onanistů :-D

Anonym (4.5.2007 13:28:39)

Tos ujel 100MB/hodina s TV. To máš cca 220kb/s Počítej alespoň 700kb/s na TV, to máš 300MB/h

Mr.X (4.5.2007 14:52:54)

Pro predstavu: v x264 jeden film v HD = 4-8GB, 1 dil serialu = 1-1,5GB (720p), extrem jsou 40Mbit ripy serialu 12GB/1dil. v 1080i se dostaneme na 8-16GB, 1 dil serialu 2-5GB. O 40GB bluray / 20GB HDDVD filmech ani nemluvim. K tomu nejaka hudba ve FLACu par set mega / album, pripadne nejake to DVD-A... Pro dost lidi bezna realita, s 50GB se vam vysmejou. Uprimne zavidim tem, kterym staci bezne xvidy.

dux (4.5.2007 15:39:54)

Pro mě dát měsíčně 300-400Gb--->No Problem

Duran (4.5.2007 22:42:05)

Blazni :D :D :D .... ale to je blbost take rychlosti od IPS ČRa ne ? To mate optiku nebo jak ? ... :D .. až nebudu mit u O2 posranych 20GB, taky si troufnu na těch 300GB/měsic :D

Anonym (4.5.2007 16:49:57)

Měsičně dám 20 TB víc ani tuk:o)) Jedu na 100 MB/100 od Cra no fup non limit pětičento mešíčně

Anonym (4.5.2007 21:50:44)

ja dal uz 131 TB a jedu na gigabitu od CRa

Anonym (6.5.2007 13:54:28)

ste hovada :)

David (5.5.2007 16:14:20)

Jo, docela stačí :-) Nemám internet jako hlavní zábavu a smysl života, na druhou stranu, pokud to někdo tak má, tak by měl být ochoten za alfu a omegu svého bytí a nebytí dávat víc jak 1700/měs s DPH, ne? :-P

Anonym (4.5.2007 16:12:39)

ste blazni na 700kb/s TV se neda koukat.. optimalni datovej tok u WMV televizi je kolem 1-1,5mbit (v pal rozliseni)

(2.5.2007 20:43:49)

pár dní jsem si teĎ dopisoval s operátorem BT.dohadoval jsems jak to teda je.že kdy žjsem si internet zřizoval tak žádný FUP ve smlouvě nebylo tak že to je podraz a v tom případě chci zrušit smlouvu.byl mi sděleno.stručnej výcuc:.. Nově bnabízený produkt Premium ADSL 2007 nemá prozatím nastavený FUP. Naše společnost si jen umožnila vyšší péči o zákazníky formou tzv. soft FUP. Jedná se o to, že v případě zneužívání sítě formou stahování velkého množství dat, může naše společnopst závést omezení ve formě FUP. V případě, že si ponecháte stávající službu, tak se pro Vás žádné nově stanovené podmínky nevztahujou. Vše se řídí smlouvou, jež jste s námi uzavřel.

Anonym (2.5.2007 20:51:54)

ses blbec... uz krat tady bylo receno a je to i logicke ze to plati jen pro NOVE smlouvy

Lojza (6.5.2007 11:23:03)

"zneužívání sítě formou stahování velkého množství dat" - tak to už je extrém, to je jak kdyby řekli že ježdění na kole je zneužívání silnice!!! To je humus. Pošli je někam s takovejma názorama!!!

Anonym (7.5.2007 00:24:51)

proste nemaji zdroje site a pokud od nich zac nou odchazet lidi s vyprsenymi smlouvami, tak to proste pojedou ke dnu uplne... ja jsem jim pooslal nekolik vypovedi a zda se, ze je to nevzrzusuje, doporucuji i ostatnim, aby se poucili. kdyz jsem ted zavolal na ET s tim, ze budu zadat prenos cisla go karty, protoze znemoznili nastavit Quatro (kde volam za 3,- do O2 po 16h), tak mi to hned zapli quatro (pry vyjimecne)... no u Radiokomunikaci na to dlabou, prestoze jejich naklad na zakaznika je 3000, radeji si nechaji uteci ty stare anebo trapne podminuji zrychleni dalsim zavazkem! a pritom novym nabizeji mesic zdarma - jsou to nekonecni hlupaci ty CRA anebo pocitaji s tim, ze maji HLOUPE ZAKAZNIKY :-)

Anonym (4.5.2007 08:37:14)

Ciste teoreticky by mel byt takovy ferovy limit an 10mb adsl cca 100-150 GB protoze za ty 2 tis si koupite zhruba 512kbps garant linku s tim kdyby jste stahovali nonstop tak za mesic stahnete cca 162GB.

Anonym (4.5.2007 16:20:14)

to je teda hovadina srovnavat 512 s 10mbitem... kdyz uz tak srovnavej treba 4mbit noFUP od O2 s timdle... protoze se 4mbitem udelas snad 500GB mesicne a nikdon ti nic nerekne

Anonym (5.5.2007 08:33:03)

No to bych se asi hádal kdyby nekdo mel EXTREME a tahal nonstop 24H denně. tj asi 1,2 TB. Hádal bych se že by mu to nezkrouhli. Protože mas agregaci 1:50 tj mas narok na min. rychlost 81Kbps .

Anonym (5.5.2007 13:14:27)

O2 omezene neni takze zkrouhnout nemuzou... ale Radiokomunikace by se uz asi ozvali :) sosani 10Mbitem dela pres 86.4GB za den s tim ze sosate presne 1000KBs a to je 2.5 TB za mesic :D

Anonym (5.5.2007 14:11:41)

musime jeste uvazit ze 10mbitem to nikomu nepojede.. mam ted 5mbit od CRa a v dobe absolutni nevytizenosti (4-6hod rano) to jede jen 4,7-4,8mbit.. takze ten 10mbit odhaduju tak na 9mbit

Anonym (5.5.2007 16:01:33)

Uvedom si agregaci takze ti z toho klidne muzou udelat poloviční luinku a na nikom si nic nevezmeš jak by k tomu prisli kdyby na sdílenejch tarifech kazdej tahal ja k o zavod.

Anonym (7.5.2007 00:18:56)

...ale to by byl dost PODVOD ze strany poskytovatele, maximalne muzou dat do jedne agregacni skupiny samy sosace a ty se pak poperou o tu skupinu ale to je dost nesmysl kdyz ta agregace ma byt "cela skupina" na jednej sajte, tj. soucet vsech prodanych kapacit na dane ustredne podelenych 50 musi byt

Anonym (7.5.2007 00:20:18)

...ale to by byl dost PODVOD ze strany poskytovatele, maximalne muzou dat do jedne agregacni skupiny samy sosace a ty se pak poperou o tu skupinu ale to je dost nesmysl kdyz ta agregace ma byt "cela skupina" na jednej sajte, tj. soucet vsech prodanych kapacit na dane ustredne podelenych 50 musi byt mensi nebo roven privodni paterni konektivite. Otazka je, zda O2 a jini opove maji nekde specifikovana pravidla agregace, extremnim pripadem by byl treba jeden DSLAM s privodem 512K a na nem 50 lidi... Jenze to pak neni overbooking (agregace), ale prachsporsta sdilena linka... IMHO.

Anonym (4.5.2007 16:43:55)

Není to "vůbec pěkné"? Ono, všechno je dost relativní.... Co by za tyto "špatné" parametry dali zákazníci O2.... ;-)

Anonym (5.5.2007 14:22:56)

50GB tejdne, to by bylo u toho 10mbit tak maximalne pripustny (kdyz si uvedomime ze 50GB 10mbitem dame za den)

Anonym (5.5.2007 19:47:24)

Proc tu resite kraviny !!! Kupte si 10Mb Garanty a máte to. A dělejte si s tim pripojenim co chcete.

David (5.5.2007 23:20:23)

Přesně. Každej tady koupí lacinou rychlou připojku a pak se diví... Když máte potřebu tahat xxx TB měsíčně, musíte tomu odpovídajícím způsobem přizpůsobit i produkt (a hlavně cenu, kterou jste ochotni platit)... Když si vybíráte byt, máte taky dvě možnosti - za stejný prachy buď malej v Praze někde dopravně dostupnej, nebo velkej, ale v nějakým menším městě, případně hnusnej na periferii... A s připojením k netu je to stejný - vývoj ještě nedospěl tak daleko, aby bylo za kilo připojení 10Mb/10Mb no limit :-)

Anonym (5.5.2007 23:50:47)

To sou kecy jak z huby nejakyho vezenskyho kazatele. V tyhle zemi vcetne hlavniho mesta Prahy jsou na nekterych mistech moznosti pripojeni hodne omezeny natoz vybirat si nejakyho lepsiho poskytovatele.

Anonym (6.5.2007 00:18:32)

a tobe pripadaj ceny za ty sluzby nizke? si to clovece srovnej se zbytekm evropy co dostanes za 1000-1500 mesicne cili za 30-50 euro mesicne blbce

Anonym (6.5.2007 11:12:45)

Kdo ti brání aby jsi založil firmu nechal se připojit do NIXU a poskytoval internet ty ?? A muzes prodavat treba 10Mb/10Mb garanta za 1 000,-Mesicne

Anonym (6.5.2007 11:18:11)

Jo jeste bych mel neco vem si ze 100Mb link astojí min kolem 80 000kc mesicne 80 000/10= 8000 + 19% = 9520,-kc Vc. DPH a to je nejlevnejsi mozna 10Mb grarant linka. A to jen kdyz mas koupeno 100Mb jinak bys za ni dal 25 000 + 19% = 29 750,-Kč tak si to uvedom ze 10Mb stojí 30 klacků. A nediv se ze ti nikdo nedovolí aby sis ji využil stahováním sám pro sebe.

Anonym (6.5.2007 13:49:01)

nikdo tu nechce garantovany pripojeni.. jen kecate hovadiny.. vsem by bohate stacilo neco co by treba kolisalo mezi 3-10mbit.. coz neni takovej problem podivame li se nejen na adsl konkurenci ale hlavne zadny datovy omezeni!

Petereček (6.5.2007 14:49:29)

Garantované, bože bože, to ADSL vždycky pofičí maximálkou - režijní data, tak co řešíte, mám net od o2 a za ty 3 royk co ho mám mi spadl snad 2x, nemůžu si vůbec stěžovat

Anonym (6.5.2007 20:52:07)

Nechápu, jak si někdo může myslet, že připojení do NIXu je internet. To vůbec není. Jednak budeš muset sepsat peeringové smlouvy a to s tebou jen tak kdekdo nesepíše, když budeš mít připojených 20 počítačů a co mezinárodní tranzit?

David (7.5.2007 07:58:21)

Oslovení si vyprošuji, zas tak dobře se neznáme. Porovnával jsem to s Británií a Německem a zas tak blbě na tom nejsme... Ale jak říkám - dokud tady nebude za pár šestáků 10 Mb internet bez limitu, pořád bude někdo řvát... Někdo proto, že tu rychlost opravdu potřebuje, někdo jen tak "z principu", protože je to v módě...

Anonym (7.5.2007 11:34:08)

Nebo spis proto ze je debil

Anonym (7.5.2007 14:26:59)

a ty jsi hulvat? :-) ale vazne, i ta pitoma O2ka ma v nabidce variantu pro mene narocne a variantu unlimited, co vy na to?

Anonym (7.5.2007 19:04:02)

At si to O2 strci doprdele ty Vole

Anonym (8.5.2007 23:15:46)

Jezis ty jsi ale kokot ;-DDD

EL (10.5.2007 22:51:27)

reakce na cenu připojení: Rychlost připojení k internetu: 8,422 Mbit/s Rychlost stahování dat: 1,1 MByte/s Rychlost odezvy (ping): min 8,438 ms max 11,757 ms Ø 9,948 ms ...bez FUP to za 500,-

David (11.5.2007 07:27:07)

Děkujeme, ale bavíme se tady o šíře dostupném operátorovi, nikoli o výhodných nabídkách lokálního charakteru :-)

EL (18.5.2007 20:16:58)

OK ja jen tak...

rodier (7.5.2007 01:55:21)

a kde je to psane?

Anonym (7.5.2007 12:13:39)

neni to nikde psane, on si to vymyslel.. kdyz zavolas nebo napises k CRa tak ti reknou jak to je (zatim zadny limit, ale vyhrazujou si pravo v budoucnu fup zavest)

Anonym (7.5.2007 16:04:14)

psane to nikde neni a ani nebude ale jistej limit tam je

Anonym (7.5.2007 16:13:07)

je a taky nemusi :) kdyz to nemas nikdy pevne uvedeny tak nemuzes vedet..

Anonym (7.5.2007 17:06:34)

jak nemusi? uz to neni neomezene pripojeni a opak neomezeneho je asi tak co ? das pres 100GB a verim tomu ze se ozvou

Anonym (8.5.2007 02:42:24)

Mam ten novej 4Mbit a nasosal jsem nejak +-78GB a uz mi volali :((((((( ale zatim nic neomezili jen upozornili.

Piiitr (8.5.2007 03:23:19)

:D:D To nasere.... no ještě že mám starej tarif...

tatik (8.5.2007 09:32:39)

a kolik ti to jede pls

Anonym (8.5.2007 09:40:40)

Po 78 GB??? na bezlimitu??? Tohle není vhodné ani jako aprílový vtípek - čili fáma.

tatik (8.5.2007 09:42:56)

no jo ale on ma tu novou variantu kde uz to muzou omezit

Anonym (8.5.2007 16:26:07)

Jasan, ale po 80 GB? Dyť limitovaný tarify mívaj 40-60 GB... na bezlimitu bych nějaký volání čekal tak od 200GB/měsíc a více opakovaně za sebou

tatik (8.5.2007 16:52:43)

jenom ze to je ta prasarna od radiokomunikaci ze nikde nemaj napsany kolik!! jeden mesic tech nechaj druhej muzou omezit treba po 10GB ATD proste jak se jim pude chtit O2 to ma alespon presne definovane kolik muzes sosnout a tak si to uzivatel ktery treba nema nebo nechce extrem muze pohlidat a nemusi se lekat po kazde kdyz mu doma zazvoni pevna linka ze je to nekdo od radiokomunaci a pude TYTYTYTY:-))

tatik (8.5.2007 16:55:11)

ja sam mam starej premium 3mbit/s MESICNE DELAM +-30GB chtel sem prejit ale jelikoz to neni nikde presne definovane prechazet nepudu alespon to te doby nez mi vyprsi smlouva +- 6 mesicu jeste pak zvazim co a jak dal

Anonym (8.5.2007 17:05:31)

Šak voni si rozmyslí, jak upraví ty podmínky, páč takhle budou mít zanedbatelný počet nových zákazníků a to voni nechcou...

tatik (8.5.2007 18:00:53)

jenomze kdyz ti zakaznici new nevi ze tam muze byt to omezeni proste to na webu nikde nevidi:-)) pomatuju jeste masivni obednavani I EXPRESU a pak tady lidi psali mne to jede nejak pomalu:-)) O fupu 90% nevedelo ze takoveho neco vubec existuje

tatik (8.5.2007 18:08:14)

jeste neco sam sem volal na oparatora radiokomunikace kolik pude limit napr na ty 4mbit/s nulova odpoved proste oni jeste nemaj ty(pravidla definovany ani nahore) tak sem ji rekl sory pani ale nehodlam se uvazovat na dalsich 12 mesicu a stat se pokusnym kralikem:-)) proste az uvidim na webu a ted placnu 2mbit/s 50GB 4mbit/s 70GB atd tak zatim nic:-))

AXA (9.5.2007 06:45:56)

No tohle je vážně paráda :O Sice je to dražší,ale u toto 02 aspon opravdu vím,co si můžu dovolit... Jinač já si platím 4Mb extreme a obousměrně pro mě není problém dát cca 300Gb a to naprosto bezproblému..to byl ale úlet,běžně dávám do 200Gb...stabilně to jede 3380Kbit s pingem do 8-10ms takže naprostá spokojenost... Jen ta cena 2700 je ranec... (připlácím si pevnou IP) Pro rypáky..dávam to sem jako příklad,né abych se chlubil,narážky mě nezajímají a nebudu na ně reagovat. Co si stahuju je věc moje,zrovnatak jako vaše co děláte večer v ložnici.)

Duran (7.6.2007 22:07:06)

Jo 200Gb je slušny :-D ... a jinač ja v ložnici nespim :-D

Anonym (11.5.2007 01:15:20)

přesně tak , by mě zajímalo kterej vůl jim na to skočí

Anonym (11.5.2007 01:27:02)

až si ujasnijou ty posraný limity, tak až pak se bude moct uvažovat o přechodu na nový tarify, a ne aby mě otravovali telefonátama po stáhnutí 80GB ,

Anonym (8.5.2007 13:25:03)

no, nechci tady nikoho rozdelovat na stahovace/nestahovace. FUP u modryho prdu mi prijde naprosto DEBILNI a ZBYTECNA (pouze je to marketingovy nastroj, jak z lidi vytahnout vice penez za prodej tarifu Extreme). Ale zase na druhou stranu 78 GB za 8 dni! To je cca 10 GB dat/ den!!! to musim uznat zase i ja, ze na DOMACI pripojeni je celkem dost. Proboha, co to tahas??? Nejsem zadny moralista, taky si stahnu obcas nejaky film atd. Ale vzdyt ty na to ani nemuzes stihat koukat!!!!! Tady se Radiokomunikacim ani nedivim, ze se jim nelibi tvuj traffic........

Anonym (8.5.2007 14:42:26)

Fup u O2 zajistuje ze to vsem lita super. Radiokomunikacni mrdka bez Fupu lita 300-400 Kbit u 4Mbit

Anonym (8.5.2007 14:44:44)

jo, FUP 3 GB/mesic opravdu zajistuje, ze to vsem lita super, po tydnu normalniho pouzivani internetu opravdu vsichni dosahuji zavratncyh rychlosti kolem 128 kbits.... to je opravdu super!! :) k nim asi pujdu :) verim, ze Radiokomunikace po nejakem rozumnem Fupu (napr 100 Gb/mesic) budou zase slapat jak hodinky......

Anonym (8.5.2007 15:12:04)

Tak to ses bud debil, nebo zmrd od Radiokomunikaci

Anonym (8.5.2007 15:36:29)

jeste ze jsou tady na foru tito lide, co opravdu umi rict poznamku k veci, ktera vsem hned vsechno osvetli!!!!

Pincek (8.5.2007 17:18:12)

Já například jsem u Českých radiokomunikací už rok, mám ten jejich 5Mb/s za 1700Kč měsíčně pro celou firmu a nemůžu si stěžovat běží to stabilně tak na 4200-4600Kb/s a měsíčně máme staženo tak 200 - 250GB a úplně vpohodě. Už mám zažádáno o zvednutí rychlosti na max., tak doufám že to naše kabely budou zvládat a budu i nadále s Bluetonem spokojenej.

Anonym (8.5.2007 18:36:43)

a co to sem tahas? tudle moznost uz v nabidce nemaj!

Ferda Mravenec (8.5.2007 20:40:26)

jo 128, ted mi to bezi sotva nejakejch 43 kbps, takze real nejakejch 5kb/s, to at jdou do někam... vim, ze jsem tahal jeden 600mb soubor, nic vic, tak mi nerikejte, ze za tejden dokazu proserfovat dve a pul giga, aby mi hodily fucking user policy !!! a kdyby to bezelo aspon tech 128, to bych byl fakt rad, ale nebezi ... mrdky dojebany !

Anonym (10.5.2007 09:27:48)

Jeee, ty ses ale debil

Anonym (8.5.2007 14:55:41)

to je dyl jak 8dni, ja to mam uz nekdy od pulky dubna jsem totiz novy zakaznik

Anonym (8.5.2007 17:19:15)

Lol, ja mam 4 Mbity a sosnu ta 20 GB denne a kdyz vyjde hodne HD releasu tak i 30.

vlado (8.5.2007 14:17:05)

jak to obednat? dik a kolik to lita???

pavel368 (7.6.2007 21:01:44)

Hele kdyžtak dej vědět jestli by ti tu rychlost nejak regulovali jsem zatím na staré smlouvě 2006 a mam velky chutě přejít na 4mb/s ale tohle co píšeš mě dost odrazuje

Anonym (8.5.2007 14:57:01)

Radiokomunikace: 10Mbit limit 100 GB 4Mbit limit 75 GB 2Mbit limit 50 GB

Anonym (8.5.2007 14:57:21)

Radiokomunikace: 10Mbit limit 100 GB 4Mbit limit 75 GB 2Mbit limit 50 GB

Anonym (8.5.2007 14:57:33)

Radiokomunikace: 10Mbit limit 100 GB 4Mbit limit 75 GB 2Mbit limit 50 GB

Anonym (8.5.2007 14:58:17)

10Mbit limit 50 GB 4Mbit limit 35 GB 2Mbit limit 25 GB

Anonym (8.5.2007 14:58:39)

10Mbit limit 50 GB, 4Mbit limit 35 GB, 2Mbit limit 25 GB

Lukky (8.5.2007 22:18:47)

No vy mate problemy.... Ja mam puvodni neomezeny 1Mbps a cely vecer mi to jede 0,1-0,2Mbps :o( Za dobu co mám Premium ADSL (cca pul roku) to takhle mizerne nejelo ! Ze by me chteli vystrnadit na 2Mbit a by me po mych 50GB/mesicne mohli omezit ???

Anonym (10.5.2007 01:51:05)

tezko kdyz mas premium 2006