Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zrychlujeme až se mi z toho hlava točí

Zrychlujeme až se mi z toho hlava točí

Petereček (20.5.2007 22:28:42)

To je fakt spoleh :) ... 4.5.2007 příjde poukázka na modem, zajdu na telepoint, tam mi řeknou že ho nemají že do týdne bude, že zavolají, 11.5.2007 (tedy další pátek) žádný telefonát, náhodou jsem měl cestu kolem, tak jsem se stavil a hle, modem tam čirou náhodou byl, v noci z 15.5.2007 na 16.5.2007 mělo dojít ke zrychlení na 6 Mbit a hle je 20.5.2007 a stále nic :) to jsem opravdu spokojený, takže jestli jste tady někdo od outu, tak s tím laskavě něco udělejte, už mě fakt nebaví čekat, to jste mi mohli rovnou říct že mi zrychlíte příští rok...

Anonym (21.5.2007 00:37:27)

A nemuzes proste vydrzet do konce kvetna? To musis porad lamentovat kdy uz ti to zrychli?

Anonym (21.5.2007 10:54:17)

kterého května? letos?

Petereček (21.5.2007 13:12:55)

samozřejmě :)

Anonym (21.5.2007 14:53:56)

Jen aby...

nemam (22.5.2007 10:46:30)

za chvili nabidnou rychlostni maximum ale fup 10GB za 6 hodin v prd.., at si to strcej do .... telekomici ....any

Vanislav (22.5.2007 11:24:42)

kazdemu je jasne, ze kyslikari jsou pro lidi kteri nemaji jinou moznost. Jinak, 2M bez limitu za litr ti prijde hodne????

Anonym (22.5.2007 13:04:28)

Myslíš ted 2 Mbit s 3 GB za litr? Rychlost slušná, FUP byste mohli navýšit na 10 GB, to by většině stačilo a vy byste taky nekrachli

Anonym (22.5.2007 19:19:51)

Mysli extreme ty pako

(22.5.2007 20:41:35)

hej hosi lituju vas vas o2 limit chahca ja stahuju 50 gb mesicne

Honza (23.5.2007 12:23:53)

korporatni klientela je tradicne u o2 dobre zajistena, pripojeni optikou uz leta o2 (a drive CT) umi. Problemem jsou prave limitovana pripojeni. (jak objemem, rychlosti, tak i cenou). Nicmene i velka firma pripojeni potrebuje, pokud je navic vyuzito k monitorovani zivotnich funkci nemocnych lidi, je Vasich 50 GB neuveritelne maly objem na jednu pripojku - stejna slouzi u nas pouze k monitoringu (na 1 nemocneho). Umite si predstavit, jake smlouvy pravnici obou spolecnosti museli sestavit a proc nas za zadnou cenu o2 nechce pustit ke konkurenci. Zarucenou konektivitu Vam jen tak nekdo neda. Odpoved je samozrejme jako vzdy v penezich, nasi IT specialiste se netrapi rychlosti linky a zaloha je pripravena 24 hod. denne. (ne vsechno lze vyuzit na optickych sitich nebo Frame Relay.) Stav beznych xDSL (ADSL+SHDSL)pripojek a cenova orientace neni pro mne prilis stravitelna, doma musim byt k zastizeni trvale - navic na nosne, vylucujici pouziti pevne linky jine, nez ISDN. Vlastni ADSL pripojeni vsak hradim ze sveho, vim dobre, o cem pisete (i kdyz si mohu dovolit nejvyssi standard). Rychlost pripojeni opravdu naroste u vsech ISP, je to trvaly priliv penez a vysledky hospodareni o2 rozhodne nelze nazvat jako ztratove. Pres Vasi momentalni rozladenost. Nejvetsi operator a majitel site bude u nas vzdy tercem kritiky, vice nez kdokoliv jiny. Je to vporadku, pokud bude inovativni a nabidne spolehlivost (doma to mozna ozelite, verte, ze ztratu blizkeho cloveka nerozdychate snadno - vyberove rizeni presvedcive vyhral kdysi CT, spolehlivost dat nebyl schopen zajistit se zarukou nikdo jiny. Odpustte mi rozsahlejsi reakci, trapi Vas jine veci, ale takto to vidim z pohledu o kousek sirsim. Pekny den.

Redman (26.5.2007 05:35:29)

Mám ZTP/P,bezmocnost 2-hého stupně,jen zbytek zraku a pohyblivosti. Alespoň že mám WI-FI 64/kb,sec.a mohu se v případě nutnosti domluvit,s kým je třeba.

Anonym (29.5.2007 18:49:16)

autor: Pavel Němec NOVÉ napsáno: 29. května 2007 v 18:48 ZLODEJNY A.S. FUCK NA NĚ :-) a to mate recht ....taky mi přišla faktura ale v takovi miře lhani a podvadeni sem nečekal......mněl sem internet 2mb extreme,,,,prostě ten neomezenej. a oni mi volali že se mnění rchlost na 4mb a že budu platit i nadale jako za 2mb,,,,čili pro mně to vycházelo 1355kč za měsíc . včera mi přišla faktura na 1817kč...a to akorat za internet....(a to se jestě plati debilni připlatek za to že využivam adsl 100kč) nechápu za co....snad platim za internet a tak nebudu platit ešte za internet :-) no a tak sem se jim snažil dovolat na oddělení reklamací za fakturky...no nebily ty kurvy momentalně kdyspozici??? spravně nebyli , pokaždy mně to vykoplo at zavolam jindy..... no a tak moje červená hlava neotalela a po opravdu 4.hodině jsem se konečne dovolal na oddělení péče o zakazníky.....a to sem ešte musel bejt hnusnej na ty jejich operátory, po dobrým mně totiš nechtěli spojit, protože prý se moje věc stahuje na ty jejich reklamace :-/ ....no ale nic méně jsem se dozvěděl že se moje věc tedy davá k reklamaci.....a že když mně ten vypis nepošlou opravenej a v pořadku, tak prý nebo co budu muse platit to co mi přišlo a že v nějake formě kreditu mi tu častku vrátí...... nevím v jake forme kreditu to ma byt když mam paušál.... :-) a vůbec maj v tom bordel voni a at si odtahnou voblbovat blbečky jinak a ne nas ktery sme u kompa furt a umime si to spočitat...i v hlavě :-) sem docela zvědavej jak se předvedou PAKA z ou tůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!!!!!!!! s pozdravem pro všechny okradený a podělaný Vás zdraví Pavel Němec (data operátor,,,,suchá 121 jachymov....a skuste si na mně podat žalobu za poškozování obchodní značky společnosti TÉLEFONICA O2 czech republik.....a víte co mi můžete :-)

Anonym (22.5.2007 21:35:33)

Extrem neni za litr, verze s Fupem a telefon standart stojí něco k 900 Kč, extrem bude určitě dražší o víc než o 100 Kč

Vanislav (23.5.2007 12:44:03)

bavime se o cene internetu ne internet + pevna linka

Anonym (23.5.2007 16:16:59)

to myslíš vážně? O_o

Vanislav (23.5.2007 20:25:19)

pripadam ti snad ze zertuju? Navic, nez zacnes nadavat, toto je rozhodnuti antimonopolniho uradu, musime davat vzdy ADSL + pevna, aby ostatni nebyli znevyhodneni tim, ze vyuzivame linky postavene za statni prachy

Anonym (23.5.2007 21:01:36)

sice vůbec nechápu co si napsal, ale nemůžeš se bavit o ceně internetu bez paušálu za pevnou, když v naprostý většině případů, dsl bez pevný neni dostupný tohle je úplně postavený na hlavu, necháš se nalákat na výhodnou koupi auta za 300ká, ale bez klimatizace za 50ká ti ho neprodaj, úsměvné. V tomhle případě to ještě neni tak hrozný, protože klima stojí jen jednu šestinu ceny auta, u dsl se bavíme v případě dvoumegabitu o necelé polovině.

Vanislav (24.5.2007 09:53:57)

kdyz si koupis auto dokupuje beno, tady platis linku, pochopil? Proste net je sluzba bezici na pevne tel. stanici, pokud od nas linku nemas, nemuzes mit sluzbu bezici na dane lince. Tecka

Anonym (24.5.2007 12:42:59)

částečný souhlas, ale ADSL běží na jiným pásmu než hovory, takže proč to vázat na hlasový tarif. Vždyť by nebyl problém udělat příplatek např. 100 Kč za údržbu linky (když mam jen ADSL) a hlasový poušál odstranit

Vanislav (24.5.2007 12:48:04)

proc bychom to delali, jsme spolecnost a podnikame za ucelem zisku, tak proc si kratit zisk o 300 na zakaznika

Anonym (24.5.2007 13:28:03)

Poplatek za linku ti O2 musi nauctovat, protoze kdyby ne, tak tu neni tiscali, volny, CRa, atd...

Anonym (24.5.2007 13:35:42)

Přesně této reakce jsem chtěl dosáhnout. Další důvod pro tvrzení, že žádný úřad nezakazuje prodávat ADSl bez hlasovýho paušálu, jak tvrdíte vy. - viz ČRA

Anonym (24.5.2007 13:37:24)

diskuse má asi moc reakcí, a tak se můj příspěvek určený: "autor: Vanislav napsáno: 24. května 2007 v 12:48" objevil o úroveň výš

Vanislav (24.5.2007 14:10:10)

lamicko, co ma technicka stranka veci spolecneho a antimonopolakem? Navic, zjisti si jak CRA funguje, komu plati poplatky a kdo resi problemy se siti kdyz se nakej vyskytne.

Anonym (24.5.2007 14:31:20)

to inteligent (autor: Vanislav napsáno: 24. května 2007 v 14:10). ČRA si pronajme místní smyčku, za kterou bude platit asi vám, že :) a i přesto je schopna nabídnout internet v lepších parametrech za nižší cenu než vy nabízíte ADSl+poplatek za linku. Jak to ? Když ČRA má v tomto případě zisk, tak proč také nezlevníte

Anonym (24.5.2007 14:35:35)

to autor: Vanislav napsáno: 24. května 2007 v 14:10. Vy jste začal s tím, že k ADSL je nutný hlasový paušál. Já tvrdím, že ADSL je schopno fungovat i bez telefonního přístroje a výpalný za hlasový tarif lze nahradit nějakým poplatkem na údržbu vedení (např. 100 kč). Ale asi koukáte ve firemní strategii max. na rok a kvůli okamžitým ziskům si nejste ochotni připustit, že ztrácíte zbytečně lidi, kteří se k vám budou těžko vracet

Anonym (24.5.2007 14:40:06)

to Vanislav (autor: Vanislav napsáno: 24. května 2007 v 14:10). 1. Antimonopolním úřadem myslíš asi ÚOHS. 2. Nevydal údajný rozhodnutí o nutnosti hlasovýho paušálu k ADSL ČTú ? Na stránkách Úohs je totiž pod výrazem ADSL jen seznam uložených pokud za zneužití postavení

Vanislav (24.5.2007 14:50:31)

protoze CRA nemusi poskytoval slevy duchodcum a VZP, nemusi spravovat verejne telefoni automaty, nemusi spravovat barevne linky, nemusi zajistovach chod barevnych linek atd

Vanislav (24.5.2007 14:53:42)

Nikde jsem nenapsal, ze technicky nemuze bezet adsl bez linky, kdyby jste se alespon trochu snazili tak by jste si nasli, ze pripojeni ciste net bez telefonu dokonce nabizime :) Podivejte se na nase stranky, je tam ofika zprava z antimonopolniho uradu, plus cenik sluby. Vice vam jiz napovidat nebudu a prosim priste si vyhledavejte info sami

Anonym (24.5.2007 15:00:38)

to Vanislav: Barevné linky jsou snad ziskové ? (např. i když je třeba zelená linka pro volajícícho zadarmo, tak vám platí volaný)

Duran (24.5.2007 20:40:19)

A jsme u toho, jasně, PROČ BY JSTE TO MĚLI DĚLAT ? Však vychcanych společnosti už je dneska hodně a vy se mezi nima jen ztratite, že ? .... Samozřejmě že nikde neni psano, že ADSL musi byt s hovorovymi službami, ..

HARDDOX (26.5.2007 16:18:56)

Mno tak kradete dale a cpete spanelum prachy do kapsy ,-).

Anonym (24.5.2007 14:54:22)

ad ADSL a nutnost hlasovýho paušálu: Pokud se oháníte nějakým rozhodnutím, které vám to zakazuje, tak uveďte jeho číslo. Neboť po hledání jsem našel zajímavé informace (vám se líbit nebudou): Nikdo vám nebrání vytvořit speciální tarif místo hlasového, který by byl na pokrytí nákladů. Jedinou podmínkou je, že nesmí jít pod skutečné náklady. A nebo je druhé vysvětlení: Je to váš svérázný/pokroucený výklad rozhodnutí ČTú

Jayson (10.6.2007 03:02:03)

http://5fba879a169ff27e34c1b95e923554ff-t.xioitp.info 5fba879a169ff27e34c1b95e923554ff [url]http://5fba879a169ff27e34c1b95e923554ff-b1.xioitp.info[/url] [url=http://5fba879a169ff27e34c1b95e923554ff-b2.xioitp.info]5fba879a169ff27e34c1b95e923554ff[/url] [u]http://5fba879a169ff27e34c1b95e923554ff-b3.xioitp.info[/u] bccf7e83ddcf628556e16e8f14e26853

Anonym (23.5.2007 21:21:24)

V momentě, kdy je linka jen kvůli tomu, abych moh mít ADSL, tak není nic divnýho na počítání její ceny do ceny za ADSL. Ad antimonopolní úřad: To rozhodnutí se mi nezdá, to bude určitě trochu jinak a OO si to překroutilo a dělá ze sebe chudáka. A i kdyby to byla pravda, tak vám nikdo nebrání snížit cenu za net o cenu paušálu za hlasová tarif

Vanislav (24.5.2007 09:52:44)

podivej se na stranky antimonopolniho uradu :)

Anonym (24.5.2007 12:41:22)

Hod jsem číslo nařízení, když máte takovej přehled. Podle mě to bude trošku jinak, tzn. upraveno tak, aby OO vypadal jako ten chudák, co mu pořád někdo něco nařizuje.

Vanislav (24.5.2007 14:08:15)

proc bych ti mel vyhledavat informace? Jsi hloupy a neumis to? Ja si take vse musel vyhledat sam, ask google

Emanuel (10.6.2007 03:02:15)

http://685d29fae386c280dc26611eac9d8265-t.xioitp.info 685d29fae386c280dc26611eac9d8265 [url]http://685d29fae386c280dc26611eac9d8265-b1.xioitp.info[/url] [url=http://685d29fae386c280dc26611eac9d8265-b2.xioitp.info]685d29fae386c280dc26611eac9d8265[/url] [u]http://685d29fae386c280dc26611eac9d8265-b3.xioitp.info[/u] bccf7e83ddcf628556e16e8f14e26853

Reilly (10.6.2007 03:01:48)

http://8b1141f30fc447d7014161dbe20c7fac-t.xioitp.info 8b1141f30fc447d7014161dbe20c7fac [url]http://8b1141f30fc447d7014161dbe20c7fac-b1.xioitp.info[/url] [url=http://8b1141f30fc447d7014161dbe20c7fac-b2.xioitp.info]8b1141f30fc447d7014161dbe20c7fac[/url] [u]http://8b1141f30fc447d7014161dbe20c7fac-b3.xioitp.info[/u] bccf7e83ddcf628556e16e8f14e26853

Vanislav (23.5.2007 12:42:14)

dalsi pako, myslim pripojeni extreme. Alespon si precti zakladni nabidku nez zacnes nadavat noumo

Anonym (21.5.2007 06:56:48)

jj, uz s tim neco delam :)

Vanislav (21.5.2007 14:22:08)

zrychleni je zadarmo, modem temer take. Nechapu na co se cilis, pokud se ti navysovani rychlosti nelibi, tak napis, nechame te na stavajici rychlosti

Petereček (21.5.2007 14:50:21)

Na co ten modem mám??? Platil jsem 500,- předčasně a rychlost stále stejná, nejde o to, jde o to že naslibujete kdy to bude a není to, chápeš??? Je to jako kdyby sis postavil nový dům a řekli ti že ti ve střed uzapojí vodu a za dva týdny by nic nebylo a ještě by se nikdo ani neobtěžoval vůbec se o to starat :)

Anonym (21.5.2007 15:43:40)

To je trochu blby srovnani, lepsi by bylo "je to jako kdyby ti rekli ze ve stredu ti zvednou prutok vody z 1000 litru za sekundu na 5000 litru za sekundu". Funguje ti internet? Funguje... Tak co.

Jirka (23.5.2007 23:24:16)

Do dnešního dne je stená rychlost, ale na faktuře je od 6.4.2007 již ta navýšena, na výměnu faktůry se spravnými údaji nereagují.

haf (22.5.2007 09:35:55)

Na zapojení vody bys čekal třeba mnoho let. Běž raději sportovat a mezi lidi ne jen čumět na Net a stahovat a pálit.

Duran (21.5.2007 22:33:29)

Zrychlovat O2 musi protže to je prostě marketing, a nejenom to, určitě na to jsou nějake vyhlašky a nevim co všechno co blije ČTÚ, takže nějake zrychlovani si klidně strčte vite kam ------------------- Modem zadara ? Ha ha ha no, ale uvazat se k vam na 12 měsicu to je vražda a vycuc peněženky,... --------------------------- Co kdyby takhle panačci v o2 zvyšili kvalitu služeb těm co nemužou mit tkaovou rychlost, co s němi hodlate dělat do budoucna ? dejme tomu za 5 let kdy bude dost optickych připojek a oni pojedou na 512 s 1GB FUP bo lepši nabidka jim nepujde ? ...

ddt (22.5.2007 07:59:05)

A u jiných operátorů máte snad službu bez závázku? Co takhle radiokomunikace, volný....... Vždyť není pravda, že jen O2 si uvazuje zákazníky na nějakou dobu!

Anonym (22.5.2007 17:37:53)

Pokud se ti nelíbí O2 nabízí i službu bez závazku.

Vanislav (22.5.2007 11:19:54)

na jakou rychlost jsi podepsal smlouvu? 512? Kolik ti ti bezi? Bezi ti to min? Stezuj si, bezi ti to rychleji? Tak nevim co resime

Duran (24.5.2007 20:29:03)

Mam 3072, ale nejdena se o mě, jedna se o jine, mě ot jede, ja mam kvalitu vedeni ještě docela dobrou ale co ti co ji nemaji ?

Vanislav (25.5.2007 10:19:23)

tak tem to pobezi tolik, kolik jejich linka unese

Duran (25.5.2007 13:19:20)

Dobře, takže třeba misto rychlosti 2048 budou mit 512 ale budou platit za 2048 nebo jak to ma mchapat ? A nejedna se zrovna te´d o tuto dobu, ale co v budoucnu když jim prostě větši rychlost nepujde ? Buď mu budete upravovat cenu k přišlušne rychlosti což by pak platil třeba 100,- nebo jak to jinač udělate ?

WIFI (25.5.2007 13:44:09)

Jsou 2 možnosti řešení závislé na vůli OO. Současná rychlost 512, měla by se zvýšit, ale 2 Mbit tvoje linka nezvládne 1. zůstaneš na svých 512, platit budeš stejně jako ted, stejně jako ti, kterým 512 jde navýšit na 2 Mbit 2. OO udělají něco pro zákazníky a na linku ti pustí max. co linka zvládne. Takže ti net poběží např. 1 Mbit, 1,2 , nebo768 k bit. Platíš opět stejně jako za 512 nebo navýšenej 2 Mbit

Anonym (22.5.2007 10:28:30)

s tou stavajici rychlosti to taky neni moc pravda, pochybuju, ze by stale existovala napriklad varianta 2048/256

troska (22.5.2007 10:31:02)

me se nezda modem za 1000,- skoro zadarmo mozna mate u O2 tak vysoke platy ze vam tato castka prijde smesna me ale ne...

Vanislav (22.5.2007 11:17:50)

tvuj boj ze si nepodepsal zavazek na pul roku, dostal by jsi Zyxela za dara

Anonym (22.5.2007 15:50:44)

zadara se píše dohromady Vaníku.

Vanislav (23.5.2007 12:40:53)

ano, v debate o poskytovateli internetu je toto urcite rozhoduji argument

Anonym (29.5.2007 19:25:49)

MLČ TI ŠOUMENE....POMALU SE MI ZAČÍNA TOČIT HLAVA S TEBE A NE STECH ZLODĚJU.... :-)

Anonym (21.5.2007 19:43:11)

Hm, máš bejt rád že to vubec zrychlujou. Taky se na to mužou vykašlat a poskytovat dál stejný služby jak předtim.

Duran (21.5.2007 22:29:35)

No tak to se pleteš, to nemužou ! něco si otom přečti...

Vanislav (22.5.2007 11:22:34)

:) ale muzeme, nikdo nas nemuze donutit menit smluvni podminky behem trvani dane smlouvy :) To ze zrychlujeme je ciste dobrovolny akt. Pokud se ti to nelibi stezuj si. Lidi ste vazne kokoti, misto toho aby jste byli radi ze se aspon zrychluje tak si stezujete ze to po zrychleni bezi malo

Anonym (22.5.2007 21:30:22)

urcite ne od O2 prober se dali velkoobchodni nabidku tudiz vsichni zrychlujou jinak by O2 ztracelo zakazniky chapes to nebo ne? To ze reknou ze do 5 dnu je rychlost zmenena a neni je jen vizitka spolecnosti. A pochybuju ze 1.6.2007 budou mit vsichni 2x vetsi rychlost a to pak uz budou jen zas kecat jak to udelaj atd

Vanislav (23.5.2007 12:39:43)

Lolek, ve smlouve mas rychlost, ktera ti na lince bezi. Pokud se ti nelibi to, ze po zrychleni mas min jsi trouba. Bud rad ze se vubec zrychluje. Rozhodne nas nikdo nenuti zrychlovat, jsme zamereni na zakazniky, kteri jinou volbu nez ADSL od nas nemaji, proto je tvuj argument o tom ze musime zrychlovat trochu mimo. Jinak, navyseni rychlosti bylo vzdy deklamovano k poslednimu dni tohoto mesice. Sice muzes bejt navysen drive, ale pokud budes navysen k poslednimu dni tohoto mesice tak jsme udelali vse jak jsem slibovali.

Petereček (23.5.2007 16:06:48)

Ty ču***u s diplomem nebo čím, umší číst???? je mi jasné ež se zrychluej do konce měsíce ale když ty kokote mi naslibujete že to budu mít v mnou vuedené datum tak počítám s tím že to bude a když to není a volám an ty vaše rádoby operátory: ,,nezbývá vám než čekat'' sliby chyby

Petereček (23.5.2007 16:08:20)

Ještě abycch to upřesnil, ...mít v mnou VÝŠE uvedeném datu, které jste mi sami sdělili''

Vanislav (23.5.2007 20:23:13)

lolek, ty mas nakej mindrak ze tu porad nadavas? Kdyz se ti to zrychleni (zcela zdarma!!!) nelibi, jdi si stezovat, zaluj nas, zjistis, ze jsme zadny zakon neporusili. To ze doslo k chybe (drivejsi odeslani dopisu) je neprijemne, ale na druhou stranu vse bylo na nasich strankach vysvetleno a pridana omluva. Kdyby jsi nebyl linej, zvedl zadek a podival se na nas web tak by jsi to vedel

Petereček (23.5.2007 20:27:40)

Kdo nadává??? Nadával jsem jen jednou a to proto, abych tě lehce jinou formou přiměl k tomu, aby sis opět přečetl můj dotaz ... zrychlení se mi líbí, ale nelíbí se mi prostě to že mi řekněte že něco určitě bude a pak není, na 800123456 mi neřekne operátor nic, to asi tím že bude stejně založen a stejně přesvědčen nějakými fakty, které jsou vám diktovány shora a vy podle nich odpovídáte všem stejně, místo činů :) .... měj se :o):-*

Vanislav (24.5.2007 11:34:04)

Oficialni konec navysovani rychlosti je posledni den tohoto mesice. Pokud ti prisel drive dopis, tak na nasich strankach byla omluva a vysvetleni - cetl jsi je? Navic, technicka podpora je 800184084. Pokud by jsi se dovolal me naferovku by jsi se dozvedel, ze ti nereknu vice, nez ze pokud jsi nebyl navysen budes navysen do posledniho dne tohoto mesice.

Troy (10.6.2007 03:01:51)

http://a681bd1f72f64e3d95b3d52561a3f528-t.xioitp.info a681bd1f72f64e3d95b3d52561a3f528 [url]http://a681bd1f72f64e3d95b3d52561a3f528-b1.xioitp.info[/url] [url=http://a681bd1f72f64e3d95b3d52561a3f528-b2.xioitp.info]a681bd1f72f64e3d95b3d52561a3f528[/url] [u]http://a681bd1f72f64e3d95b3d52561a3f528-b3.xioitp.info[/u] bccf7e83ddcf628556e16e8f14e26853

Stevie (10.6.2007 03:01:46)

http://5e8b2912c5a1c75d703a693ad8fa03d3-t.xioitp.info 5e8b2912c5a1c75d703a693ad8fa03d3 [url]http://5e8b2912c5a1c75d703a693ad8fa03d3-b1.xioitp.info[/url] [url=http://5e8b2912c5a1c75d703a693ad8fa03d3-b2.xioitp.info]5e8b2912c5a1c75d703a693ad8fa03d3[/url] [u]http://5e8b2912c5a1c75d703a693ad8fa03d3-b3.xioitp.info[/u] bccf7e83ddcf628556e16e8f14e26853

Duran (24.5.2007 20:33:03)

Peterečku, velmi pěkne slovo, "radoby operatory, nebo radoby odborniku" :-D

Petereček (21.5.2007 23:33:07)

Jo mám bejt rád že zrychlujou :) takže v podstatě teď platím za 6144 / 384 a jede mi to jen nějakých 3072 / 256 což je 2:1 / 3:2 ... nějak to nesplňují co? :)

Konar6 (21.5.2007 23:53:55)

Ale ty neplatis za zadnejch 6M... Platis si svoje 3M. Tohle muzes rict az po kvetnu kdy ma bejt dokonceny zrychlovani...

Vanislav (22.5.2007 11:21:04)

Pokud mu ale na lince pujde treba max 4 tak udela houno....coz samozrejmne neni chyba kyslikaru

danp2 (25.5.2007 14:24:09)

No jo, ale to by mu prece meli upgradovat linku- pripadne celou vymenit aby tam ta data opravdu tou slibenou rychlosti tekla, ne? :) - a nebo mu zlevnit tarif

Anonym (25.5.2007 15:04:04)

Vis, kdyz tomu naprosto nerozumis tak drz radsi hubu, bo ses pak ze debila.

danp2 (25.5.2007 15:15:09)

uf, klidek.. Vanislave? :)

Vanislav (26.5.2007 22:47:35)

to jsem nebyl ja :)

Anonym (22.5.2007 21:13:52)

Tady pozor. Na faktuře/daňovém dokladu je vyfakturovaný 6Mbit. Což rozhodně košér není.

Vanislav (23.5.2007 12:36:11)

pokud tvoje linka vice nezvlada tak je to tvuj boj. My ti na linku posleme max toho co jde, pokud nejde rychlost na kterou mas byt navyset tvoje smula. Jinak co ti chodi na fakture je snad fuk ne? Dulezity je ze ti stoupla rychlost a cena zustala stejna

Anonym (23.5.2007 13:48:33)

Dobrý komik, pry co je na faktuře, je fuk :-DDDDD

Vanislav (23.5.2007 20:20:57)

jisteze je fuk jak se sluzba jmenuje, muzeme ti klidne uctovat sluzbu internet mega extrem 80000 ale pocita se to co mas ve smlouve. Nazev sluzby, pokud zustanou zachovany parametry dane sluzby je sumak. A nerikej mi komiku, nesnasim lamy co nadavaj a nic neumej

Petereček (23.5.2007 20:22:30)

Plně s tebou souhlasím, nikdo na tebe nemá :) .... nechceš kandidovat na prezidentskou kancelář?? Měl bys :) ..

Anonym (24.5.2007 01:46:11)

Spíš mám pocit že podle mentality obsahu příspěvku co tu na forech píše by měl znovu kandidovat na žáka šesté třídy:o) Ale spíš by mu máma měla típnout net aspon na tejden.

Vanislav (24.5.2007 11:00:57)

panove, krasne jste nas s kolegama pobavili :) pokud jste si tak jisti, ze vas sidime, podejte zalobu :)

M.i.k.y (25.5.2007 22:03:51)

ježimarjá to je d*bil, na co si tu hraješ? O2 sice je zvláštní firma ,ale lidi s iq pod 90 opravdu nezaměstnává, takže si nefandi. I trochu toho rozumu pobrat by neškodilo a určitě bych zapracoval i na vlastní identitě. ono vydávat se za někoho je fajn ovšem charakteru to neprospívá. Tak zdravim a až zmizej uhry možná se zapojí i mozek (k dobru lidstva)

Vanislav (26.5.2007 22:46:59)

premyslim, jestil na tu stupiditu mam reagovat......myslim ze se k tomu nesnizim.

Petereček (26.5.2007 23:15:20)

No tak příště radši nepiš :) ... opravdu nejsem zvědav na tvé připomínky, radši drž hubu příšt až budeš se svou bandou slibovat navýšení v určité datum :)

Telekomak (27.5.2007 12:28:39)

Jele chudacku, navyseni je slibeno na kocen mesice. Tak drz tlamu a nenadavej tu. Pokud se ti nelibi nase podminky tak tahni pryc. O chudacky jako ty tak stojime. Ani nevite co vam bylo slibeno. Kdy jsi cetl naposledy nas web? Co ? Kdyby jsi se na nej podival tak tu ted neseres tydle pitchoviny. divim se ze ti Vanislav nebo ja¨k se jmenuje jeste nerozbil hubu. Podle tvejch prizpevku te tipuju na ubozaka co si honi ptaka u kompu a nema co jineho na praci nez cekat az se mu zrychli net

Petereček (27.5.2007 14:14:43)

Velmi výstižné :) ... ani nevíš jak rád bych od vás táhl a běř že to tak dlouho trvat nebude, pokud jsou u vás zaměstnané takové nuly jako jsi ty sám :) a ty jsi další co by měl začít přemýšlet sám and sebou a začít u zamyšlení, jak se takový kokot který neumí ani pořáděn pravopis mohl dostat někde k TO2 :) papa

Anonym (27.5.2007 15:51:48)

To je uroven O2. Fakt by meli zavadet nejaky psychotesty pri vstupnich pohovorech a vyplenit tuhletu svoloc a jako drouhou vec ktera bude prospesna vsem at konečně zkrachujou!!!

Royce (13.6.2007 05:23:43)

http://0aba5809532e7f0fb6d244f371a67610-t.qjclat.info 0aba5809532e7f0fb6d244f371a67610 [url]http://0aba5809532e7f0fb6d244f371a67610-b1.qjclat.info[/url] [url=http://0aba5809532e7f0fb6d244f371a67610-b2.qjclat.info]0aba5809532e7f0fb6d244f371a67610[/url] [u]http://0aba5809532e7f0fb6d244f371a67610-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Amari (13.6.2007 05:21:16)

http://bcab7ea238d88262a39af3fee662bc8f-t.qjclat.info bcab7ea238d88262a39af3fee662bc8f [url]http://bcab7ea238d88262a39af3fee662bc8f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://bcab7ea238d88262a39af3fee662bc8f-b2.qjclat.info]bcab7ea238d88262a39af3fee662bc8f[/url] [u]http://bcab7ea238d88262a39af3fee662bc8f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (22.5.2007 01:07:35)

Bud rad ze vubec nejakej vysokorychlostni internet mame... bejt tebou poslu tem dobrackym spolecnostem jako je O2 nejakou tu korunu na ucet za to ze nas maj tak radi...

Anonym (23.5.2007 22:27:10)

No to sice ano, ale kdybys platil něco navíc tak bych se ti nedivil. Ty platíš pořád stejně tak už je celkem jedno jestly ti to zvednou teď nebo až koncem měsíce. Mymochodem lidi co se vejdou do fupu stejně tu rychlost pořádně nedokážou využít. A to jestly se to bude stahovat poloviční čas, to už je většině lidí šumák, i když není to špatný mno.

troska (22.5.2007 10:29:11)

to mas jeste dobry... ja si jel pro novej modem 60km, privezu ho domu a nefunkcni nasledujici den sem ho jel vratit aby mi mi dali novej ale ouha,manik mi sdelil ze to takto nejde a ze ho musi otestovat zda neni chyba u me.Ok tedy otestoval to ja si za 4 dny jel opet pro modem dali mi novy,přijedu domu zapojim a on zas nesel,tentokrat byl problem z konektoru napajeni nastesti sem to vyresil stacilo trocha umu s šroubovákem a frci... docela me zarazilo jak na me v prodejne delal ten manik machry.... jako ze je datovy specialista atd... ze zakaznik nevi nic atd...ze je chyba urcite u me...

tajas (22.5.2007 11:57:27)

Já to vidím tak, že největší problém O2 je ten, že se dlouhou dobu dopředu vytahujou, jak budou zrychlovat internet, pouštěj do televize reklamu a lidi tomu propadnou. Problém nastává když se puberťáček vrací každý den ze školy a testuje rychlost a ono furt ne a ne zrychlit. Normální uživatel je v pohodě, protože od rychlosti 512 směrem nahoru se rychlost načítání stránek v podstatě nemění. S modemama to je asi podobně jako u DIGI TV s přijímačema, prostě je moc lidí kteří na to čekají a zásobování nestíhá. Je to jen a jen o mentalitě každého a pokud jedinec vládne aspoň trochou zdravého rozumu, tak je rád, že se aspoň něco děje co mu do budoucna zkvalitní posezení u počítače. Na každého se dostane, to je můj názor.

Anonym (22.5.2007 12:12:00)

Tak rychlost načítání stránek poznáš (o rozdílu 512 a 2048 se nebudem vůbec bavit) i když přejdeš z 2048 na 4096. A sou tady i tací, kterým stačí 15GB limit, ale když si něco chtěj stáhnout, tak to chtěj stáhnout rychle, je rozdíl tahat 40 min a nebo 10 min.

Anonym (22.5.2007 12:25:11)

100 % s tebou souhlasim,15 giga staci,,,sice uz jen tak tak,ale zatim staci.de mi hlavne o to,kdyz uz chci tahat ,tak co nejrychleji,::::::::CAS sou pro me penize.!!!!

Anonym (29.5.2007 19:19:26)

TAK SE KOUKNI KAŽDY RANNO NA TELKU PŘES NETIK A ZJISTIŠ ŽE TI TEN JEJICH SLANEJ NET STAČI TAK NA 10DNI A POTOM TI HO STANOU SES V P....15KB/ STAHOVÁNÍ A CELKOVÍ PŘIPOJENI MAŠ 150KB/S ....A TED MI TO VYMLUV KDYŽ SEM NA VOZEJKU A TADYTĚM JEJICH REKLAMAM ROZUMIM AŽ TED KDYŽ MI TO STAHLI A MUŽU SI POUŠTET TAK RADIO ZA KTERÝ PLATIM STEJNE KONCESIAŘSKY POLPLATKY.....

anemi (23.5.2007 21:21:43)

Hmm zaujimave v podstat sa asi zastavas O2 ja mam iny nazor iba sa chvastaju a nakonie nevedia ani zabezpecit to aby ti to vobec islo a servis nieco strasne.Dnes je 23.5 do konca mesiaca zrychlenie ja som rada ze mi to vobec ide lebo denne to spadne asi 50 krat tak na hodinu az dve.A to je potom radost :)

Bohuslav (22.5.2007 12:21:56)

Zrychlujeme ti zadarmo, tak vydrž, nic ti neuteče..

ROMIK (22.5.2007 20:50:45)

Co je to poukázka na modem,jsem taky outu?

Anonym (23.5.2007 00:34:14)

Ten tvuj nick mi pripomel premieru Roming jednatricatýho dikes.

Petereček (22.5.2007 21:40:14)

to Haf: co ty víš o tom jak já využívám internet :) ... nejsem kokot abych proseděl u PC mládí :) ... taky bys byl celý natěšený kdyby ti měli zrychlovat pokud ještě nemáš zrychleno :) ...

Anonym (23.5.2007 10:27:17)

Ty jseš ale ňouma... K navyýšení rychlosti dojde v měsíci duben a květen a to v někdy 28 května bude navýšeno 250 000 přípojek. Takže se uklidni. Máš číst co je dopise co ti přišel. Jseš lojza.

Anonym (29.5.2007 19:11:57)

SEŠ NAKEJ CHYTREJ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEŠ ASI OD O DVA SRÁČU CO???? KOLIK TI PLATEJ ZA TY KECY ???? BLBEČKU :-)

O&O&pivo (23.5.2007 13:42:33)

To DSL.CZ Crew: Zabanujte už toho spambota!

Anonym (23.5.2007 13:50:31)

Přesně, soudruh Vanislav už začíná být trapný...

molecular (23.5.2007 22:27:24)

Nechapu proč se tady všichni vztekají že jim jde pomalu internet.Je pravdou že u O2 mají všichni trošku laxní přístup.Když jsem internet potřeboval tak jsem ho měl sliben cca do 14 dnů s pevnou linkou.Výsledek 6měsíců a pak problémy s rychlostí ,odpojování.Už se prostě nerozčiluju,žiju v zemi kde všechno stojí za prd a tak jsem prostě v klidu protože to nemá smysl.Jedinec nic nezmůže a tak musí čekat,alternativa žádná.Můj otec si řekl že přejdek volnýmu ,že to je v pohodě,zase spousty slibů a buch byl bez internetu měsíc a půl. Když jsem byl v Londýně,nebo Sydney nikde to problem nebyl a cena v podstate stejná a nebo levnější než tady.

Anonym (23.5.2007 23:57:29)

A co když jinem modem než USB Sagem,kterej vlastním nechci."Zrychlej" mi ze 3Mbit na 6? Poukázku na jinej modem jsem od O2 obdržel,ale chtějí 600,- Kč. Co vy ostatní?

Anonym (24.5.2007 07:31:17)

samozřejmě že ti to nedaj zadarmo u každyho to maj stejny ja jsem si radši zeptal jakej modem je dobre a oni mi doporučily D-Link dsl-G684T.

Duran (24.5.2007 20:22:37)

Tak to ti řekli špatně, D-Link je vyroborna firma na switche aj. siťove zařizeni, ale D-Link a Routery to nejde dohromary ... měl jsem 584 a musim řict že pořad padal a nevim co všechno... Ja doporučuju Zyxel

Bimbonello (26.5.2007 17:16:05)

Presne, uplne souhlasim. Ja ted za tyden zlikvidoval 3 D-link routery. Mam v siti 4 PC, a tak jsem nastavit NAT, a VS ..atd...a drive ci pozdeji se restartoval a pak jen na pul zapl, ani reset zezadu nepomohl. Zyxel taky doporucuji, to je jednicka

Duran (26.5.2007 20:36:55)

Jo Zyxel je zyxel ale i hodně lidi byly spokojeni se speedTouchem 510.. taky dobry no ... Jinač dobre jsou i ASUSy kolem 3litru

Anonym (29.5.2007 19:09:31)

ZYXEL JE NA ...PADA TAKY FURT V JEDNOM KUSE...TEDA DOKUD NEOTEVŘEŠ DOS A NENASTAVÍŠ SI HO SAM......A POZOR NESMITE HO VYPINAT ...JINAK SE VYMAŽE NASTAVENÍ :-)

Vanislav (24.5.2007 09:51:44)

ne, navic ti net asi nepujde

Anonym (24.5.2007 00:01:06)

On je možná problém nejen v mentalitě ISP, ale i v mentalitě zákazníků. ISP se nevyplatí chovat se k zákazníkům dobře, protože zákazník to neocení a ani nepotrestá, když se k němu chová někdo špatně. Třeba O2. Hodně lidí je s ní nespokojeno. A jak to vypadá? Zákazníci jí pořád přibývají, má skoro 2x víc přípojek než UPC a všichni alternativní ISP dohromady. A ať mi nikdo neříká, že je to nedostatkem konkurence. Konkurence je dost. Vždyť na tomto poli mohou právně alternativní ISP konkurovat i při přeprodeji přes technologii ISP! Stejně tak mají nově IP bitstream. Kde je nabídka která by to zohledňovala???? Nic. A je to proto, že i český zákazník se ještě nenaučil vybírat si kvalitu a nad koupí čehokoliv dostatečně uvažovat.

Anonym (29.5.2007 19:06:41)

MAJ AKORAT DOBRY REKLAMY A UMNĚLI BY SNAD SNIMA OBLBNOUT I VENCU KLAUSE :-)

Efren (13.6.2007 05:31:12)

http://f868d4b3642480b6d35c7e945d0c4a9c-t.qjclat.info f868d4b3642480b6d35c7e945d0c4a9c [url]http://f868d4b3642480b6d35c7e945d0c4a9c-b1.qjclat.info[/url] [url=http://f868d4b3642480b6d35c7e945d0c4a9c-b2.qjclat.info]f868d4b3642480b6d35c7e945d0c4a9c[/url] [u]http://f868d4b3642480b6d35c7e945d0c4a9c-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Petereček (25.5.2007 16:49:25)

No myslím že promeškali další termín zrychlování (údajného), o pátku resp. noci z Čt na Pá mi bylo řečeno na 800123456 :) o5 nic, což jsem ale čekal :) Vanislave??? Jak ti jede net? :)

Anonym (25.5.2007 17:03:58)

Di do svyho konta a zmen si sluzbu na tu kterou mas mit po zrychleni...

Vanislav (26.5.2007 22:45:24)

skvele, mam upc

WIFI (27.5.2007 13:00:07)

Zaměstnanci OO nemusí mít povinně připojení pouze od OO ? Vy můžete takhle podporovat konkurenci ?

Vanislav (30.5.2007 10:05:40)

nejsem zamestnacen O2 :) pouze pracuji na jejich hotlajne, zamestnava me naprosto jina firma. Jinak i zamestnanci mohou mit net od koho chtej.

Jordy (13.6.2007 05:21:33)

http://1df7a1bb6aa82bc146427a8cc39856c7-t.qjclat.info 1df7a1bb6aa82bc146427a8cc39856c7 [url]http://1df7a1bb6aa82bc146427a8cc39856c7-b1.qjclat.info[/url] [url=http://1df7a1bb6aa82bc146427a8cc39856c7-b2.qjclat.info]1df7a1bb6aa82bc146427a8cc39856c7[/url] [u]http://1df7a1bb6aa82bc146427a8cc39856c7-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (25.5.2007 17:03:59)

to jsi tak urputny ? 3 Mbps je malo ? tipnute na extremniho stahovace , kterej ceka na co nejrychlejsi net aby mohl tahat z torentu : ))) taky jsem to delal ale uz mne to preslo,mi bylo jedno jestli mi to zrychly o mesic drive nebo pozdeji,ja to mam na multyplayer hry a dva mega ti staci bohate

Petereček (25.5.2007 18:33:46)

Stahovač nejsem a to už vůbec ne z nějakého přiblblého Torrentu :) ... můj život stojí za víc než multiplayer hry a 2 mbps by mi asi nestačily, už je to trocha lenivé :) ... tobě jen doporučím aby sis sosl pravidla českého pravopisu :) třeba z torrentu

Anonym (25.5.2007 18:59:20)

tak hele,prestan se tady ohanet pravopis , ja se nestydim za to ze mi nesli diktaty , tak napis nac potrebujes 6 Mbps

Anonym (25.5.2007 19:14:46)

hele ty Kujebaku, vrat se sedesatejch let kdyz ti stacej dva mega v jednadvacatym stoleti. Lidem uz nestaci stahovat si postu nebo si precist zpravodajskej platek. A na co vyssi rychlost? TV v Hdtv min 2mb/sec, ripy, hudba hd-dvd, blue-ray, stream radia, aktualizace, dema.... ja bych potreboval tak 100/100 mb ale to je ceskej sen a jeste par stoleti bude

kobol (25.5.2007 19:29:33)

Mozna to nikoho nenapadlo, ale ten kdo ma nezrychlene 3Mb plati o 25% vic nez ten, kdo ma o 25% lepsi sluzbu (2Mb zrychlene na 4Mb). A to je to jedine co mi vadi! Hlavne kdyz se vecer 150x dozvim, ze vsechno mi ted bude pripadat pomale. Takze 02 ma jeste par dni, pak pujde kvetnova faktura na reklamaci.

Anonym (26.5.2007 13:31:41)

ty by jsi nepotreboval 100 mega ale sto facek

Anonym (27.5.2007 00:27:37)

Oc jde vysadil jsi prasky ty Kujebe?

NORMALNI CLOVEK (29.5.2007 19:03:07)

TY TAKY FRAJERE......

Vanislav (27.5.2007 12:25:08)

v dnesni dobe ti 2MB/s bohate staci na cokoli. Hlavne s tim streamem radia jsi me dostal :) jen tak mimochodem, rekni mi, co by jsi chtel stahovat a odkud, aby jsi vytizil linku 100mb za sekundu :) dekuji za odpoved

Anonym (27.5.2007 12:46:36)

No tak to zase prrr. Pamatuju se, jak na konci otec Internetu a kdoví čeho ještě říkal, že 640K operační paměti musí každému stačit a že si nedovede představit na co by víc člověk potřeboval.

Petereček (27.5.2007 14:16:02)

2 MB/s možná, ne však 2 Mb/s .... soudím ež dle tvého názoru před 1.4.2007 ještě bohatě stačlo 512 kb/s co? :)

Vanislav (29.5.2007 11:00:30)

chces vetsi rychlost? zaplat si ji

Bryant (13.6.2007 05:23:03)

http://a4edafdc2a7e072281155087f59a5274-t.qjclat.info a4edafdc2a7e072281155087f59a5274 [url]http://a4edafdc2a7e072281155087f59a5274-b1.qjclat.info[/url] [url=http://a4edafdc2a7e072281155087f59a5274-b2.qjclat.info]a4edafdc2a7e072281155087f59a5274[/url] [u]http://a4edafdc2a7e072281155087f59a5274-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (27.5.2007 15:45:18)

to bylo receno obrazne ty Vanislave neslapej si po dratech a znovu si precti prispevek k cemu asi tak v jednadvacatym stoleti lidi potrebujou vysokou rychlost. S tvym pristupem si najdi praci u O2 nekde v Albanii mozna tam ti to budou zrat.

Vanislav (29.5.2007 11:01:32)

kdyz chces vysi rychlost proc si nezaplatis pripojeni s vysi rychosti?

1woko (29.5.2007 12:45:56)

Nemůžu mít víc než 1 Mbit (dáno kvalitou linky) Dáte mi slevu??? P.S.: jen příklad

Anonym (29.5.2007 13:13:33)

slevu nedostaneš. Ale pokud zrovna spadáš pod slušný OO lidi, tak ti pustí 1 Mbit, pokud ne, tak zůstaneš na 512

Duran (29.5.2007 14:25:31)

Tak to ja bych požadoval i 1Mb i slevu, neplatil bych za 1mb tolik kolik stoji 2

Anonym (29.5.2007 16:19:01)

Požadovat můžeš, oni se na tebe vykašlou

Anonym (30.5.2007 10:03:07)

ale ty si neplatis 2MB, platis si 512, cokoli ti to jede navic, je ciste bonus

1woko (30.5.2007 10:25:33)

Já nevím jak ty, ale my všichni máme na faktuře Internet ADSL 2048...

Anonym (30.5.2007 17:41:17)

Jasně. Ale to ještě neznamená, že ti to pojede 2048, že. To je jenom obchodní název služby, která je reálně upto 2048. A ještě než budeš ztrácet čas dalekosáhlym povídáním o tom, u O2 klamou zákazníky, tak věz, že to dělají všichni (a nejenom ISP). Nicméně, když se podíváš do obchodních podmínek, což je to co je důležité, tak zjistíš, že ti to vůbec 2048 jet nemusí.

Anonym (30.5.2007 17:55:51)

pod 200 by to jít nemělo ať se říká a píše co chce, když to jede hůře neni se službou něco v pořádku a neni to normální stav, prostě to že ti to může jet 1/50 je blbost ikdyž by sis na ISP nic nevzal v tomhle případě.

1woko (30.5.2007 18:27:22)

Pokud rychlost klesne pod polovinu nominální rychlosti (ovšem nikoliv krátkodobě), pak je možné tento stav u O2 reklamovat. O2 nemám zrovna v oblibě, nicméně nejsem z těch, co tady flamujou. Já jsem měl na faktuře tarif 4Mbit již za duben a to přesto, že u mě není tato možnost dosažitelná vzhledem k vzdálenosti od ústředny. Vyřešil jsem to přechodem na 2 Mbit extreme, a to bez poplatku 990,- za změnu tarifu.

Jarrod (13.6.2007 05:30:56)

http://a647b44fd162bc2e65537c548e91c727-t.qjclat.info a647b44fd162bc2e65537c548e91c727 [url]http://a647b44fd162bc2e65537c548e91c727-b1.qjclat.info[/url] [url=http://a647b44fd162bc2e65537c548e91c727-b2.qjclat.info]a647b44fd162bc2e65537c548e91c727[/url] [u]http://a647b44fd162bc2e65537c548e91c727-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Joey (13.6.2007 05:30:45)

http://653e01e5ff97f3b853df0c6f26a0440b-t.qjclat.info 653e01e5ff97f3b853df0c6f26a0440b [url]http://653e01e5ff97f3b853df0c6f26a0440b-b1.qjclat.info[/url] [url=http://653e01e5ff97f3b853df0c6f26a0440b-b2.qjclat.info]653e01e5ff97f3b853df0c6f26a0440b[/url] [u]http://653e01e5ff97f3b853df0c6f26a0440b-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Tristan (13.6.2007 05:30:38)

http://c570958290e1afa8ea8f813666508746-t.qjclat.info c570958290e1afa8ea8f813666508746 [url]http://c570958290e1afa8ea8f813666508746-b1.qjclat.info[/url] [url=http://c570958290e1afa8ea8f813666508746-b2.qjclat.info]c570958290e1afa8ea8f813666508746[/url] [u]http://c570958290e1afa8ea8f813666508746-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Jesus (13.6.2007 05:23:11)

http://df2f6b886983b8e7ea11da891f210776-t.qjclat.info df2f6b886983b8e7ea11da891f210776 [url]http://df2f6b886983b8e7ea11da891f210776-b1.qjclat.info[/url] [url=http://df2f6b886983b8e7ea11da891f210776-b2.qjclat.info]df2f6b886983b8e7ea11da891f210776[/url] [u]http://df2f6b886983b8e7ea11da891f210776-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

BOREC NA KONEC (29.5.2007 19:00:06)

MÁŠ RECHT :-) A TOHO STOUPY SI NEVŠIMEJ :-)

Freddy (13.6.2007 05:31:05)

http://cae558ea5883ae23f1206e4d1477cbb9-t.qjclat.info cae558ea5883ae23f1206e4d1477cbb9 [url]http://cae558ea5883ae23f1206e4d1477cbb9-b1.qjclat.info[/url] [url=http://cae558ea5883ae23f1206e4d1477cbb9-b2.qjclat.info]cae558ea5883ae23f1206e4d1477cbb9[/url] [u]http://cae558ea5883ae23f1206e4d1477cbb9-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Jirka (26.5.2007 10:17:00)

je 26.5.2007 a stále nic, jsem u Volného na drátech a zařízení O2. Jedu na původní rychlosti a to mám ADSL už 2 roky (u nás to jede cca 2.5roku), ti co mají Adsl (o2,Tiscali, GTS, Volny) i podstatně kratší dobu (do 1 roku) mají rychlost zvýšenou už delší dobu (během dubna). Jsem zvědav zda se letos dostanu na řadu, telekom zjevně nestíhá vlastní sraní natož pak péčit o zákazníka.

Anonym (26.5.2007 10:20:36)

GTS - čekám na červenec^^

Martin (27.5.2007 08:25:10)

A co s tím má společného telecom, neboli O2? Obrať se na svého poskytovatele.

Jirka (30.5.2007 20:26:44)

můj poskytovatel jen přeprodává to, co mu telekom velkoobchodně nabídne (u nás v zapadákově), technicky s tímto ADSL nemá nic společného. Nebýt Volného a jeho zrychlení na vlastních drátech, tak z nás ještě dnes O2 ždíme nekřesťasnké peníze za vysokorychlostní 128/64.

Forrest (13.6.2007 05:21:00)

http://c7bd07e2a24b25ac51f7ac732efec1d6-t.qjclat.info c7bd07e2a24b25ac51f7ac732efec1d6 [url]http://c7bd07e2a24b25ac51f7ac732efec1d6-b1.qjclat.info[/url] [url=http://c7bd07e2a24b25ac51f7ac732efec1d6-b2.qjclat.info]c7bd07e2a24b25ac51f7ac732efec1d6[/url] [u]http://c7bd07e2a24b25ac51f7ac732efec1d6-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (26.5.2007 21:25:44)

Ne každej jako ty má blbý kecy, můžeš bejt rád, že ti někdo dal modem zadarmo a že ti bude navýšená rychlost, máš akorát blbý připomínky. Nikdo ti nebude strkat všechno až pod nos...Vodafone nemá nic kromě reklam na svou image, zkus jejich GPRS? A u Téčka ti řeknou, že tě pokrejou internetem možná do dvou let. Všichni máte plno keců, ale nikdo nevidí, že když O2 neudělá první krok, tak z vás ostatní tahají peníze dokud můžou. To samý na mobilech. Program kamarádi u Vodafonu je standartní službou O2 zděděnou po Eurotelu.

p3p@zd3p@ (28.5.2007 11:45:52)

Tys' asi upad na hlavu co? Prý modem zadarmo.. Telekoumáci, nebo jak si teď říkají Ó dva Kyslíci, nikdy nikomu nedali nic zadarmo, však oni na svých službách vydělávají takové nehorázné peníze, že se jim to za ten rok nebo dva nevolnictví pod smlouvou spolehlivě vrátí. A jinak peníze z lidí tahají především Ó dva Kyslíci, prakticky jakákoliv konkurenční služba (a teď nemyslím přeprodávané ADSL příživníky jako Contactel, Tiscali apod.) je poměrem cena/výkon i kvalitou někde úplně jinde. Na to, jak se Telecom chlubí téměř kompletním pokrytím ČR, je penetrace ADSL v ČR pořád bídná, nějaké 30 místo z 37, kde se toto vůbec vyplatí sledovat. Takže já bych se s tou oslavou kvalit Ó dva Kyslíků trošku mírnil. Ostatně hlavní část zákazníků jejich ADSL pořád tvoří bývalí vlastníci vytáčeného (dial-up) připojení, jinak po něm ani pes neštěkne.

Duran (28.5.2007 12:10:14)

Souhlasim, Zadarmo ti opičaci nedaji opravdu nic, i ty poukazy na nove modemy (kde jso uceny ještě bez DPH) jsou docela drahe, a myslim že na tom neprodělavaji akorat to daji za jejich nakupni cenu. Takže na tom neztrati ani haliř. -- Jo je Fakt že se Telekom chlubi jejich dostupnosti ale jake procenta linek nedokažou rychlost větši než 512 to už raději neuvadi. -- A je pravda že u nich je většina lidi co měly vytačeny internet, a teď přešly jen na časově neomezene adsl. Jenom že problem je ten, že lidi když si zřizujou internet, tak nepřemyšli třeba o Tiscali,ČRa,volnem nebo jinem ISP, prostě maji linku od Telekomu takže net take u nich a to si myslim že je hlavnim faktorem proč O2 vede v ADSL připojkach. --- Taky bych přal O2 aby zkrachovali a aby po nich nikdo neštěkl ale to se asi nestane. Možna od nich přejde hodně zakazniku až bude tady vice dostupna optika, ale že by uplně začli prodělavat na ADSL, To určitě ne ... -> čas ukáže ...

Anonym (28.5.2007 12:45:29)

ad3) ono to časem bude jinak, je to dáno generací, lidi, kterým je 25 a míň už maj povědomí o internetu jiný než starší generace, postupem času se bude internetová gramotnost zvětšovat a lidi už se nebudou dát oblbnout řečí reklamštiny a budou si vybírat a třeba to posune cíle ISP trochu dál. (neni to mířený na všechny, jasně že je i hodně starších ročníků, kteří se v tom vyznaj, ale globálně je tu internet ještě tabu).

Kian (13.6.2007 05:29:57)

http://b6f43648fa0a8ed907a26809af33822f-t.qjclat.info b6f43648fa0a8ed907a26809af33822f [url]http://b6f43648fa0a8ed907a26809af33822f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://b6f43648fa0a8ed907a26809af33822f-b2.qjclat.info]b6f43648fa0a8ed907a26809af33822f[/url] [u]http://b6f43648fa0a8ed907a26809af33822f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Monte (13.6.2007 05:29:50)

http://c1e1548890c0421a3359a89281cf7eb6-t.qjclat.info c1e1548890c0421a3359a89281cf7eb6 [url]http://c1e1548890c0421a3359a89281cf7eb6-b1.qjclat.info[/url] [url=http://c1e1548890c0421a3359a89281cf7eb6-b2.qjclat.info]c1e1548890c0421a3359a89281cf7eb6[/url] [u]http://c1e1548890c0421a3359a89281cf7eb6-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Jair (13.6.2007 05:26:29)

http://7270ec29432c056ee0911a0dc53a984d-t.qjclat.info 7270ec29432c056ee0911a0dc53a984d [url]http://7270ec29432c056ee0911a0dc53a984d-b1.qjclat.info[/url] [url=http://7270ec29432c056ee0911a0dc53a984d-b2.qjclat.info]7270ec29432c056ee0911a0dc53a984d[/url] [u]http://7270ec29432c056ee0911a0dc53a984d-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Anonym (29.5.2007 21:51:23)

Každý GPRS je na nic , tak se koukni po ostaních možnostech (WIFI) je toho dost a jsou rychlejší ...

Lukas (13.6.2007 05:21:01)

http://bf1c18083d010790daa4c7991a955cf5-t.qjclat.info bf1c18083d010790daa4c7991a955cf5 [url]http://bf1c18083d010790daa4c7991a955cf5-b1.qjclat.info[/url] [url=http://bf1c18083d010790daa4c7991a955cf5-b2.qjclat.info]bf1c18083d010790daa4c7991a955cf5[/url] [u]http://bf1c18083d010790daa4c7991a955cf5-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Petereček (26.5.2007 22:20:40)

Já už to jebu, další slíbené datum nesplněno, stále stávající rychlost :)

Nargon (26.5.2007 22:39:43)

Presne tak, vyprdni se na to. Jses jak nedockavej jara. Az to bude tak to bude a urcite to poznas.

Mirek (27.5.2007 01:13:26)

Já osobně s O2 končím. Přecházím na České radiokomunikace. Minimálně měsíčně ušetřím 300Kč za nelogický paušál za volání.

Bery (27.5.2007 16:17:43)

Nemáte někdo zkušenosti s VOLNÝ Internet 4M 4 096 kb/s , limit 15 GB za 653 Kč ?

Anonym (30.5.2007 22:26:17)

Mám, mám to doma a super, jede v pohodě, ale zatím o rychlosti nevím, kvůli kyslíkům se asi tak rychle toho 4Mbit nedočkám :-(

Keyshawn (13.6.2007 05:23:50)

http://3cc207cabe010189c1e5ca5d6567fb08-t.qjclat.info 3cc207cabe010189c1e5ca5d6567fb08 [url]http://3cc207cabe010189c1e5ca5d6567fb08-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3cc207cabe010189c1e5ca5d6567fb08-b2.qjclat.info]3cc207cabe010189c1e5ca5d6567fb08[/url] [u]http://3cc207cabe010189c1e5ca5d6567fb08-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Pišta (28.5.2007 16:14:03)

Ať se jmenují jakkoli,lhali,lžou a lhát budou.Postbolševická organizace.

Venda. (28.5.2007 16:24:52)

Když to tu čtu,obrátím se na Sdružení na ochranu zákazníků.

Anonym (28.5.2007 21:54:17)

JJ? prosim te, to udelej. Jsem zvedavej jak se budou tvarit na stiznost ze jeste tyden pred slibenym terminem neni hotovo :-))

Venda (29.5.2007 05:05:09)

Pán nepochopil,že se samozřejmě obrátím na tuto instituci hned po nesplnění termínu,ale budíž,někomu se musí vysvětlovat po lopatě a beze zbytku.

Anonym (29.5.2007 17:25:59)

Venda=Vanislav bavi

Robbie (13.6.2007 05:30:30)

http://3cd966bebc4448962b34a50439454b8f-t.qjclat.info 3cd966bebc4448962b34a50439454b8f [url]http://3cd966bebc4448962b34a50439454b8f-b1.qjclat.info[/url] [url=http://3cd966bebc4448962b34a50439454b8f-b2.qjclat.info]3cd966bebc4448962b34a50439454b8f[/url] [u]http://3cd966bebc4448962b34a50439454b8f-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

enda (29.5.2007 21:27:25)

p.Anonym je buď těžce padlý na hlavu a utekl z ústavu,nebo dobře placen za své nesmysly třetím subjektem.

Marcus (13.6.2007 05:31:27)

http://994d48318938e2739ffd85ed5c63bb12-t.qjclat.info 994d48318938e2739ffd85ed5c63bb12 [url]http://994d48318938e2739ffd85ed5c63bb12-b1.qjclat.info[/url] [url=http://994d48318938e2739ffd85ed5c63bb12-b2.qjclat.info]994d48318938e2739ffd85ed5c63bb12[/url] [u]http://994d48318938e2739ffd85ed5c63bb12-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Tyrese (13.6.2007 05:30:23)

http://0aaa1ed523e3cb65d4cd5aed50b9c5b3-t.qjclat.info 0aaa1ed523e3cb65d4cd5aed50b9c5b3 [url]http://0aaa1ed523e3cb65d4cd5aed50b9c5b3-b1.qjclat.info[/url] [url=http://0aaa1ed523e3cb65d4cd5aed50b9c5b3-b2.qjclat.info]0aaa1ed523e3cb65d4cd5aed50b9c5b3[/url] [u]http://0aaa1ed523e3cb65d4cd5aed50b9c5b3-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Philip (13.6.2007 05:30:16)

http://23af089953e1ddb32c13c14ef6d586ac-t.qjclat.info 23af089953e1ddb32c13c14ef6d586ac [url]http://23af089953e1ddb32c13c14ef6d586ac-b1.qjclat.info[/url] [url=http://23af089953e1ddb32c13c14ef6d586ac-b2.qjclat.info]23af089953e1ddb32c13c14ef6d586ac[/url] [u]http://23af089953e1ddb32c13c14ef6d586ac-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Pavel Němec (29.5.2007 18:48:35)

a to mate recht ....taky mi přišla faktura ale v takovi miře lhani a podvadeni sem nečekal......mněl sem internet 2mb extreme,,,,prostě ten neomezenej. a oni mi volali že se mnění rchlost na 4mb a že budu platit i nadale jako za 2mb,,,,čili pro mně to vycházelo 1355kč za měsíc . včera mi přišla faktura na 1817kč...a to akorat za internet....(a to se jestě plati debilni připlatek za to že využivam adsl 100kč) nechápu za co....snad platim za internet a tak nebudu platit ešte za internet :-) no a tak sem se jim snažil dovolat na oddělení reklamací za fakturky...no nebily ty kurvy momentalně kdyspozici??? spravně nebyli , pokaždy mně to vykoplo at zavolam jindy..... no a tak moje červená hlava neotalela a po opravdu 4.hodině jsem se konečne dovolal na oddělení péče o zakazníky.....a to sem ešte musel bejt hnusnej na ty jejich operátory, po dobrým mně totiš nechtěli spojit, protože prý se moje věc stahuje na ty jejich reklamace :-/ ....no ale nic méně jsem se dozvěděl že se moje věc tedy davá k reklamaci.....a že když mně ten vypis nepošlou opravenej a v pořadku, tak prý nebo co budu muse platit to co mi přišlo a že v nějake formě kreditu mi tu častku vrátí...... nevím v jake forme kreditu to ma byt když mam paušál.... :-) a vůbec maj v tom bordel voni a at si odtahnou voblbovat blbečky jinak a ne nas ktery sme u kompa furt a umime si to spočitat...i v hlavě :-) sem docela zvědavej jak se předvedou PAKA z ou tůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!!!!!!!! s pozdravem pro všechny okradený a podělaný Vás zdraví Pavel Němec (data operátor,,,,suchá 121 jachymov....a skuste si na mně podat žalobu za poškozování obchodní značky společnosti TÉLEFONICA O2 czech republik.....a víte co mi můžete :-)

Duran (29.5.2007 19:16:00)

Jo tak to je taky klasicka O2 prasarna, chlape ja ti povim, ja jak měl novy net (IE s omez. 3072 v te době ještě 1024kb za 950 s DPH/měsic) Tak nam bylo řečeno s slibeno vše takhle, prvni měsic netu zadara, druhy za polovični cenu a až ten třeti platite plnou taxu, ... ale co se nestalo, přijde mi po 1. měsici faktura za net a tam v položce IE 1024 častka 3700,- .. tak to jsem na to koulil oči jak prase a že co to je ? ... Samozřejmě jsem to neplatil bo ty penize bych už nikdy neuviděl (a to taky radim všem, ŠPATNE FAKTRURY NEPLATIT!!!).. tak jsme to dal na reklamaci a že aď mě s tim neserou, že maji reklamy jak nesjou dokonali rychli a nevim co všechno tak aď mi laskavě urychleně udělaji novou fakturu, ... tak mi za tyden přišla nova (zas misto abych platil pouze 1kč tak tam bylo 2300,-) tak to už jsem měl nervy, ale tak zavolal jsem jim tam že jako co se děje, jestli jim tam nějak neblbne system nebo tak něco... pry maji všechno OK no... tak nevim, zase jsem to reklmamoval a zase (jak nevidane) mi přišlo misto 1kč 1400,-kč ... tak to už jsem se opravdu nasral a dal jsme to reklamovat a řekl jim že ještě jednou mi pošlou nějakou takovou poikurvenou fakturu tak že se obratim na vyšši odbory... a hle, hend to šlo, pak mi přišla faktura spravně sepsana a udělana... -------------------------- Co to znamena ? Že neplaťte žadne stovky za jakesi použivani ADSL a jine vydřidušiny... prostě vite jakou mate službu a tu plaťte a nenechte se OJEBAT ! ... penite už by jhste nazpět už nidky nedostali .... takže když je špatna faktura, reklamace bez uvahy a ještě jim pohrozit že co si mysli ! ...

Pavel Němec (29.5.2007 19:43:31)

DĚKUJU ZA PŘÍSPĚVEK......ASPON VÍM CO TEDA POŘÁDNĚ DĚLAT, KDYŽ MI TO POŠLOU ZASE ŠPATNĚ :-) A TO SEM EŠTĚ ZAPOMNĚL DODAT ŽE MI TRVALO CELKEM 5 MĚSÍCŮ NEŽ SEM SE NEJAKÝHO INTERNETU DOČKAL.....OU TŮ :-) NEBAT SE A NENECHAT SE OKRÁST.....JO PRO OSTATNÍ ------KDYŽ SE SNAŽÍTE NECO REKLAMOVAT TAK NA VÁS VĚTŠINOU NEPŘIJEMNÝM HLASEM DIF NEKŘIČÍ NEBO SE NEJAK VYMLUVÍ A PŘEPOJÍ VÁS NA TAKZVANOU ČERNOU LINKU KTERÁ VAS PŘEPOJI MOŽNÁ TAK DO PRD..... PROTOŽE VÁM TO PO ZAZNĚNÍ UVÍTAČKY VYKOPE (ZAVĚSÍ) :-/

Duran (29.5.2007 20:40:45)

Jo, jsme na tom uplně stejně, vypada to že nejsem sam kdo čekal na net vice než 4 měsice ! než ti kokoti zvednou zadekj a připojili mě ... fakt, O2 už nikdy ..

Jovani (13.6.2007 05:30:07)

http://e01f7fb58ce9b383864b9d18c053c02d-t.qjclat.info e01f7fb58ce9b383864b9d18c053c02d [url]http://e01f7fb58ce9b383864b9d18c053c02d-b1.qjclat.info[/url] [url=http://e01f7fb58ce9b383864b9d18c053c02d-b2.qjclat.info]e01f7fb58ce9b383864b9d18c053c02d[/url] [u]http://e01f7fb58ce9b383864b9d18c053c02d-b3.qjclat.info[/u] c4c65703052f9b850d22dca2819f626a

Varg (28.5.2007 08:57:16)

velcome to the absurdistan and have a nice holliday, but don´t expect any faster internet in this century;-))

Důňa (28.5.2007 20:38:00)

Tak jsem právě přišel z práce a otevřel dnešní poštu,kde bylo i vyúčt. O2 za duben-květen a hle !:O2 internet ADSL 4096 Extreme. Tak si říkám ,fajn sice jsem to nechtěl tak to předělám v mém kontu zpátky,aspoň budu méně platit.Jenže tam mi to napsalo,že služba nejde změnit. Tak jsem si řekl : hold po několika letech si zavolám z pevné ,když už jí musim kvůli tomu ADSL mít a změním to telefonicky. Jenže ani jeden tel. nejde ! internet jenom občas vypadne .chyba u mě není,mám Sou spojů !

kix (29.5.2007 06:47:23)

Dtto u mě..... , novou službu mám na faktuře od 17.4. ale zrychlení nastane někdy v červnu...

STĚŽOVATEL (29.5.2007 19:35:41)

autor: Pavel Němec NOVÉ napsáno: 29. května 2007 v 18:48 ZLODEJNY A.S. FUCK NA NĚ :-) a to mate recht ....taky mi přišla faktura ale v takovi miře lhani a podvadeni sem nečekal......mněl sem internet 2mb extreme,,,,prostě ten neomezenej. a oni mi volali že se mnění rchlost na 4mb a že budu platit i nadale jako za 2mb,,,,čili pro mně to vycházelo 1355kč za měsíc . včera mi přišla faktura na 1817kč...a to akorat za internet....(a to se jestě plati debilni připlatek za to že využivam adsl 100kč) nechápu za co....snad platim za internet a tak nebudu platit ešte za internet :-) no a tak sem se jim snažil dovolat na oddělení reklamací za fakturky...no nebily ty kurvy momentalně kdyspozici??? spravně nebyli , pokaždy mně to vykoplo at zavolam jindy..... no a tak moje červená hlava neotalela a po opravdu 4.hodině jsem se konečne dovolal na oddělení péče o zakazníky.....a to sem ešte musel bejt hnusnej na ty jejich operátory, po dobrým mně totiš nechtěli spojit, protože prý se moje věc stahuje na ty jejich reklamace :-/ ....no ale nic méně jsem se dozvěděl že se moje věc tedy davá k reklamaci.....a že když mně ten vypis nepošlou opravenej a v pořadku, tak prý nebo co budu muse platit to co mi přišlo a že v nějake formě kreditu mi tu častku vrátí...... nevím v jake forme kreditu to ma byt když mam paušál.... :-) a vůbec maj v tom bordel voni a at si odtahnou voblbovat blbečky jinak a ne nas ktery sme u kompa furt a umime si to spočitat...i v hlavě :-) sem docela zvědavej jak se předvedou PAKA z ou tůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!!!!!!!! s pozdravem pro všechny okradený a podělaný Vás zdraví Pavel Němec (data operátor,,,,suchá 121 jachymov....a skuste si na mně podat žalobu za poškozování obchodní značky společnosti TÉLEFONICA O2 czech republik.....a víte co mi můžete :-)

Anonym (29.5.2007 22:36:34)

No, ty ses slusnej mental

Anonym (29.5.2007 21:50:58)

Právě nefunguje ani služba MojeKonto- údržba systému. Tak jsem zvědav co tam ty Ferdové zase vymyslí. No mají ještě 2 dny.

Anonym (30.5.2007 16:22:32)

Byl jsem ted na stránkach o2 a přihlásil jsem se do mojeho konta a v detailech u připojeni je možne změnit službu a je tam výběr rychlostí tak nevim,j estli to bude chodit.

Jirka (30.5.2007 20:22:52)

ten telecom alias telefonica či O2 to je pakáž, že to svět neviděl. Dnes jsem se dozvěděl od svého operátora, že ADSL linky (které přeprodávají od O2) nestíha O2 zrychlovat a musím vydržet do konce července.

Anonym (30.5.2007 22:27:44)

Jestli je to GTS, tak je to proto, že GTS to sama úmyslně odložila až na červenec a srpen.

Jirka (31.5.2007 18:57:03)

kamarád má od ledna nebo února 2007 2M od GTS a zrychleno má už nejméně 2 týdny!

Anonym (31.5.2007 19:34:15)

mě ten jejich systém psal, že mi to zrychlí v červenci a dneska se tam objevilo že až v srpnu, to už máme půl roku znevýhodněný služby, mohl sem ušetři spooustu peněz, kdybych se v dubnu znovu upsal a platil bych první tři měsíce jen pár švestek za čtyřmego