Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > 23.5.2007 na zrychleni maji O2 už jen par dní že by to opravdu zrychlily až 31 .5 ?..-)))

23.5.2007 na zrychleni maji O2 už jen par dní že by to opravdu zrychlily až 31 .5 ?..-)))

ja (23.5.2007 14:47:40)

ja Extreme 3M zatim nic...jsem sice už přepojen asi měsic na PPPOE ale rychlost pořad puvodní...jak jste na tom vy ?

NoName - homosexualni kapela (23.5.2007 15:31:02)

Zatim taky stale 2 MB; cekam na 4... urguj u (OO / O2) a hlavne klidek, nebo se tu hned sleti ti, co maji kabel pres MASKARNIBAL nebo wificove ;-)

Kolemjdouci (23.5.2007 15:41:08)

V tomto pripade urgence nepomuze, pouze odhalite operatorum svoje IQ. Vy jste si prece navyseni zdarma neobjednal, nebo snad ano?

Vanislav (23.5.2007 20:13:08)

ganialni, urgovat navyseni, ktere ma probehnout do posledniho dne tohoto mesice a jeste je zdarma. Na co vse si uz dnes lide nedokazi stezovat

Petereček (23.5.2007 20:19:37)

Znalec promluvil :) ... poklekám před tebou bohu :)

Vanislav (24.5.2007 12:27:20)

kolik ti proboha je? Tvuj jedinej argument je radoby posmesna reakce. Pokud nevis o cem mluvis tak na tyto debaty nechod nebo na me prosim nereaguj do te doby, nez se naucis vyjadrovat a obhajovat sve nazory. Pokud se ti neco na mem nazoru nelibi napis o co jde

Petereček (24.5.2007 12:58:18)

Ty jsi celý rádoby :) ani nepochopí doaz který jsem tu položil, změnil jsi směr diskuse na zcela jiný směr a aby ses ještě k tomu všemu doplnil, hraješ si tady na někoho, kdo se podobá stvořiteli ADSL, probuď se ty operátore :) a opravdu nemám zapoptřebí hádat se s lidmi jako jsi ty, myslím že by mi to za moc nestálo :) ... a kolik mi je, to je jedno :) nebo si chceš dokázat že jsi starší a v důsledku toho tisíckrát zkušenější a zběhlejší životem??? :) ... nou nou, be bye

Petr (27.5.2007 12:22:19)

vzdyt ma pravdu, zrychleni je za daram, narychlenej mas bejt az na konci mesice tak drz tlamu a nenadavej. Kdysi jsem delal na stejne pozici jako tady vama nenavidenej Vanislav a docela s nim souhlasim. Proc nadavate na navyseni rychlosti ktere ma byt na konci mesice a jeste je zdrarma? Kdyz ti nekdo rekne, ze ti da za mesic auto, budes si stezovat jaktozeho jeste nemas kdyz ¨ti do konce mesice zbejva deset dni?

Petereček (27.5.2007 14:20:53)

v tvém přirovnání to je u mě takto: auta se rozdávají do konce měsíce, ty ho ale dostaneš jíž v půlce měsíce... nedostal jsem, ptal jsem se proč, čekal jsem další dva týdny, nic :) ...

Petr (28.5.2007 11:11:44)

jsi proste posledni na seznamu

Anonym (28.5.2007 17:39:16)

Proc? Protoze technici od O2 tvrdi,ze to ani do konce kvetna nebude a bude se zrychlovat i v cervnu. Treba proto. Navic dost dobre nechapu,proc jsou uprednostneni ti,co meli 512ky pred tema,co maji 4Mb. Kdyby to aspon dodrzeli do toho konce kvetna,ale ....

Anonym (28.5.2007 18:44:57)

Protože na tom, co máš za rychlost to vůbec nezáleží. Akorát 512kbps mělo zdaleka největší % lidí, takže byli nejvíc vidět.

Anonym (30.5.2007 19:25:36)

Česká Lípa a taky nezrychleno a dle infolinky ani ještě nebude. Přitom mne donutili zakoupit jiný modem, nedobrovolně převedli na PPPoE, dokonce mi drze poslali SMS že už zrychlily, že mám modem připojit. Ovšem jede stále starou rychlostí. Jiným tady ve městě už zrychlili v dubnu. Myslím, že ani nejde o rychlost ale spíše o to, že to navýšení prostě měli spustit všem naráz. Centrálně příkazem/restartem o půlnoci z 31.5 na 1.6 u všech naráz. Protože nejde o to si stěžovat na navýšení zadara, ale jde o to si stěžovat na to, že já platím za 4 mbps 2140 Kč zatímco jiný, kterému již před měsícem navýšili z 2 na 4 mbps platí 1307 Kč. Tedy za dvě totožné služby rozdílné peníze. A že to je snad dočasné je hezké, ale ne spravedlivé. Kdo mi vrátí těch 733 Kč / měsíc. Nebo si myslíte, že to je správné platit dvě různé ceny za stejné rychlosti? A nebude to náhodnou další měsíc? To by mohli za chvilku říct, že na navýšení nemám nárok a že budu platit stále stejně pořád, zatímco jiní méně. Mělo by dojít k proúčtování fyzických hodin na dané rychlosti, protože takhle to není fér.

Petereček (24.5.2007 12:58:18)

Ty jsi celý rádoby :) ani nepochopí doaz který jsem tu položil, změnil jsi směr diskuse na zcela jiný směr a aby ses ještě k tomu všemu doplnil, hraješ si tady na někoho, kdo se podobá stvořiteli ADSL, probuď se ty operátore :) a opravdu nemám zapoptřebí hádat se s lidmi jako jsi ty, myslím že by mi to za moc nestálo :) ... a kolik mi je, to je jedno :) nebo si chceš dokázat že jsi starší a v důsledku toho tisíckrát zkušenější a zběhlejší životem??? :) ... nou nou, be bye

Sergey (24.5.2007 12:58:30)

Vážený Vanislave, než se ze mne stal před 4 lety invalidní důchodce, pracoval jsem v také v tehdejším SPT/CTc a nářky některých zdejších(zřejmě ještě předpubertálních) přispěvatelů mi taky lezou na nervy. Bohužel jsi se v mých očích svým vystupováním zde ve fóru zařadil na jejich úroveň. V problematice se trochu orientuji a chápu že mohou nastat různé problémy, spíše mi vadí že O2 se stále orientuje na urvání dalších nových zákazníků a na nás kteří už několik let platí měsíčne nemalé částky se jaksi zapomíná. Nový zákazník dostane modem za korunu, okamžitě vyšší rychlost. Konec měsíce se blíží a mám dojem že to dopadne podobně jako při loňském únorovém zrychlování (zrychlili mi až druhý týden v březnu). Jestli mám 3Mbit nebo 6 Mbit pro mne nepředstavuje zas až takovou změnu, ale vadí mi postoj "ten už nám neuteče, necháme ho na konec"

Vanislav (27.5.2007 12:20:00)

a? co s tim mam delak ja jako technika? Pane a pokud se vam nelibi moje chovani na techto strankach, podivejte se jak dlouho jsem si tu nechal nadavat to czuraku a ko*otu. Vim,ze jako zamestnanec mam nake povinosti, ale kdyz mi tu nekdo zacne nadavat, tak snad necekate ze stahnu ocas mezi hony a zacnu se mu tu omlouvat. Moje profesni chovani a osobni nazory jsou dve odlisne veci. Pokud se vam nelibi technicka stranka veci o ktere se tu bavime stezujte si konkretne. Pokud se vam nelibi me nazory, proc nenadavate lidem, kteri tu sproste nadavaji ci dokonce propaguji rasisticka hesla.

Anonym (23.5.2007 15:35:27)

mě zrychlí až v červenci a nemůžu nic

Anonym (27.5.2007 01:21:04)

No me zrychlily 23.5..2MB Extreme na 4MB......ale jede mi to ted pomaleji nez predtim...co se tyce P2P site..nevim jestli to delaji naschval nebo co....jestli se to nezlepsi padim jinam....

Duran (28.5.2007 17:50:18)

No joo, 4 Mb/Bez FUPu,asi jim lepi že by každy sosal jak o život a s takovou rychlosti to neni problem

Anonym (23.5.2007 15:36:19)

To buď ještě rád, u mě ještě ani to PPPoE. Přišlo mi echo poštou, že se jako bude zrychlovat, pak volal kdosi z O2 osobně, že se jako bude zrychlovat a ono se stále nezrychluje ... Poč mě to jenom nepřekvapuje :-(

Anonym (26.5.2007 19:20:49)

Prišlo mi ECHO poštou - tak to je to nejlepsi co jsem na tomhle foru cetl ses fakt maník xD

Anonym (23.5.2007 19:58:45)

Mne prepli dneska protokol na PPPoE, ale zrychleni porad nikde.

Mates (27.5.2007 09:20:36)

Me napr. rekli, ze migrace budou probihat i v nasledujicich mesicich a ze budu zmigrovanej mozna v cervenci.

Anonym (27.5.2007 14:55:50)

Zrychleno Rychlost připojení k internetu: 5,7 Mbit/s Rychlost stahování dat: 729,6 kByte/s Jedu také O2TV a pohoda,vše jak má.

Petereček (27.5.2007 23:11:10)

A jak je na tom prosím upload?

Anonym (28.5.2007 11:49:55)

upload cca 400kbps

Anonym (29.5.2007 11:02:40)

Upload na DSL 1 max 512 -+ resp 768 ale to je asi jen technicka hranice realne +- 480 Kbit takze vazne paradni, co nevidet budem zrychlovat na 8Mbit s uploadem stale 512 protoze technologie vic nedovoli. a DSL2 jen tak nebude natoz bezlimitni, velebnosti du blejt.

Anonym (27.5.2007 17:26:27)

Podle te jejich zazracne stranky zrychleni probehlo, ale kde nic tu nic..

Ondras (27.5.2007 20:34:23)

No taky nám to ještě nezrychlili, jako uvítal bych kdyby upload byl treba tech 1024kbps a download klidne 4 nebo 6Mbps. Jinak znamemu prestali jit P2P a po navyseni zas naskocili, jako co tohle ma byt? Za chvili budou filtrovat snad i FTP. Uz takhle mam mit 3072/256kbps a jede to max 2,4Mbps. Nedodavaj to co jim clovek plati.

Jekula (27.5.2007 23:44:18)

mno,take by mne zajimalo,jak to vlastne je...papirove uz mam zrychleno na 6 Mb(poslali dopis) ale real kde nic tu nic.Navic jsem si zmeril ted rychlost pripojeni,platim 4 Mb/s a namerilo mi to rychlost 1.6 Mb/s!!!!Jsem u O2.To asi neni moc v poradku co myslite?Da se proti takovemu jednani nejak vubec branit?poradte prosim...

Anonym (28.5.2007 17:31:46)

Zkousel jsi reset modemu? Vypnout a zapnout...

jekula (29.5.2007 09:46:09)

jj,zkousel,ale stale mam namerenou rychlost 1,6 G ale platim si 4 G

Anonym (29.5.2007 10:47:09)

A kolik platis za ty 4G ?

Anonym (29.5.2007 11:00:19)

U O2 za 4GB to asi plati stat protoze asi cely mesto by se nedoplatilo.

Anonym (28.5.2007 11:43:21)

Ja uz mam zrychleno od minuleho tydne, mel jsem Extreme 4 Mbit, ted by to melo byt 8 mbit, ale realne to jede tak 6.6 Pingy porad stejny, na Seznam tak kolem 10 ms.

jaaaaaaaaaaaa (28.5.2007 11:43:46)

karviná 28.5 a pořad nic....-((((

Anonym (28.5.2007 20:40:41)

orlová 28.5 a taky nic

neznalek (30.5.2007 12:55:24)

krnov 30.5 a taky nic.... ale mozna uz jo ..protoze vypis s telekomu pise ze platim 4 mega ..ale u me porad 2 ... ale za debilanebudu ..uz sem to zrusil a budu bez telefonu a netu :))

hunkao (28.5.2007 19:58:12)

To víte první písmenko je A a jako A se označuje Praha.Přece nemůžou mít ve Zlínksém kraji nebo někde jinde vyšší rychlost než v Praze.Například jako já bydlím ve Zlíně tak tady to bude jako poslední.Pepíci to musejí mít všechno první.

Anonym (28.5.2007 21:53:19)

To vis na burany se sere a tuplem na moravskou chamrad.

Anonym (29.5.2007 01:16:55)

hehe:o)) fakt nevim proc se Vidle do nas furt navazej. Na Moravu bych se nejel ani vych*at. Zato Vidli je v Praze jak holubu.

Duran (29.5.2007 09:34:06)

Řika se čim vic na zapad, tim blbější, že jo ... (Heleee,voleee tady leeetaj pavoukoveeee,... co dodat .. ) .. A postupuje to až k USA kteři jsou pravym přikladem stupidity

pan-x (29.5.2007 19:20:05)

:)))) ...ee mimochodem stále taky bez zrychlení (okolí Šumperka - kamoš 1km odmě zrychleno hned toho 2.4. já stále čekám)

Anonym (29.5.2007 23:28:57)

Jasně, ale bohužel, na východ to postupuje daleko rychlejc. Nejdřív Čechy to je ok,ale potom hned exponenciálně debilita stoupá. Morava, hned potom Slovensko, Ukrajina, Rusko, ... Nevim, nevim. Radši beru tu Prahu.

Duran (30.5.2007 10:02:40)

Země kundiček na vychodě ! :-d

Anonym (30.5.2007 12:08:49)

Sám jsi!

Duran (30.5.2007 13:49:52)

Co jsem, jako kunda jo ? .. No to asi ne, bo kunda je rodu TA, a ja nejsem TA, protože nemam TU mezi nohama

MyNet (30.5.2007 21:28:35)

A co Japonsko kámo? Je to na východě? Je. Není tak retardováné jako většina populace prahy? Není. Takže bys měl upgradovat svou teorii o exponenciální debilitě

Anonym (30.5.2007 22:34:21)

Tonoucí se stébla chytá... A teď už si radši jdi zkontrolovat, jestli máš vyžehlený sváteční tepláky, kdybys náhodou musel zejtra do vsi...

wikx (30.5.2007 13:34:40)

a praha už voláá...:-D fůůůj praha, to je ale hnusnej název! A před hlavákem za vecera je to také fajn, viď helee? Nikdo Tě na Moravu nenutí, tak si běž chcát do metra!

Anonym (30.5.2007 14:53:42)

Vzdyt rikam ze bych se k vam nejel ani vy*cat. Za to vas je v Praze jak holubu hlavně před tím Hlavákem je to znát!

mam rad ceskou republiku (za prahu se stydim) (30.5.2007 21:07:10)

Jaké nádraží, takové město. Ještě se musím pousmát, když pražáci všem kdo není zrovna z prahy nadávaj do vidlí. Si myslíte že se kolem vašeho města točí svět? Jo možná svět korupce atd nebudu dále rozepisovat. A co si myslíte že si říká řadový občan USA nebo jiného většiho města než praha (a že jich je.!) co navštívil prahu o pražácích potažmo o té "historické vesnici" ve které bydlejí hm? Odpovězte si sami ale nebuďte příliš najivní;-) Jěště mi řekni důvod proč by ses na moravu nejel ani vych*at ? Ale rozumnej důvod ok? Další věc: někteří automobilisté s spz prahy, po výjezdu mimo prahu nejlépe však na moravu (a chuťovkou je Ostrava) zapomínají, že už nejsou v praze, a tudíž už by neměli jezdit jako rádoby-prase automobilový závodník co vyhrál grand-prix (Nic proti slušným pražským šoférům, ale každý víme své.) Ale přitom je zajímavé že v samotné praze až tak jako dobytci nejezdi, to si totiž individualisti musi ujistit, že jsou KINGS OF DEMENCE mimo svůj píseček, protože ve vlastním písečku se ztratí. To spíš já mám obavy chodit po praze a kontrolovat jestli jsem zrovna nešláp do hovna od moravského holuba:-D, dýchat ten čerstvý smog a spoustu dalších pražských specialit..

Anonym (31.5.2007 02:26:48)

Proč ne na Moravu? Nehci se vracet do sedesatejch let a ty nareci... jako z kulometu. Praha se pise s velkým P ty Vidle

Anonym (31.5.2007 02:26:48)

Proč ne na Moravu? Nehci se vracet do sedesatejch let a ty nareci... jako z kulometu. Praha se pise s velkým P ty Vidle

Anonym (30.5.2007 21:01:52)

Tak co se sem furt serete, kdyz se vam tu nelibi. Jo pardon, ja zapomel ze byste na Morave chcipli hlady, tak tu radsi rovnate zbozi v hypermarketu.

wikx (30.5.2007 21:23:12)

Já se nikam neseru. Mimochodem ty se taky přisíráš k Bruselu (EU) aby jsi se nažral ty vidlaku. Ty si myslíš že když máš metro že si král světa? Jo a ještě jedna věc. Proč spousta mladých pražáků odjíždí do anglie apod?. Pardón, ja zapoměl není nad jahodové plantáže. Na rovnání zboží v hypermarketu nevidím nic špatného když už jsme u toho. Každý nemůže být automobilový magnát jako ty.

Petereček (30.5.2007 21:42:19)

Takovéto ''lidi k pousmání'' mám velice rád :) ... zamysli se, jste tam kde jste jen proto, že ti ostatní dělají an vás abyste si mohli válet prdele :) ... ale jste na nás prostě závislí ať chcete nebo ne :) a říkej si co chceš o vidlákovech, mě osobně je to celkem jedno, já jsem rád za to kde žiju, nestydím se za to a v Praze bych opravdu bydlet nechtěl :) ... tak tady nenadávej lidem do vidláků, kdyby moc toužili po tom bydlet v Praze, tak tam klidně bydlí :) ... měj se

Castelli (29.5.2007 17:49:43)

Nenech se mýlit, na Praze 4 taky nic. Asi pořadí losují z klobouku.

Anonym (28.5.2007 22:26:27)

chtělo by to dát demonstraci před jejich hlavnim sídlem ,nebo jak to nazývaj :-) aby měli v tv další hezkou reklamu :-))) samozřejmě jen pokud nám to ještě 31.5.2007 nepojede tak jak má :-)

Duran (29.5.2007 09:30:46)

Demonstraci ne, chtělo by to bandu lidi a vysklit jim par oken dlaždicovymi kostkami :-D ... Lidi ja nevim, ja mam taky na faktuře už 6m a mam jen 3m .. ale možna to bude i tim že nejsem ochotny si kupovat novy modem za svoje, takže zrychleni se u mě nekona dokuď nebudu mit ADSL2 modem.. Jinač, by byl odobre jim udělat nějakou reklamu na nějakych strankach a ten link všude davat (teda jestli to nebudete mit do 1.června) ... Ale mě osobně to je jedno, 3m je rychle dost a kdyby aspoň dali větší FUP než nějake star wars rychlosti diky kteremu ještě rychleji lidi spadnou do FUPu

nemam (29.5.2007 10:59:09)

chtelo by to realne popsat jejich sluzbu a vysvetlit vsem jejich fup, upload apod. aby byly videt vsechny stranky!! Aby konecne potencionalni zakaznik vedel, do ceho jde.

Anonym (29.5.2007 11:09:50)

dobrej nápad

Duran (29.5.2007 12:20:51)

No problemo, tak to stači jen sepsat, a hodit někde na web a ten pak publokovat.... Znate to, jak všude davaji ISP +sy jejich internetu, tak tam by byly leda tak minusy !

Anonym (30.5.2007 13:29:28)

FUP je vsude zverejnovana, viz. stranky spolecnosti

ja (29.5.2007 14:42:06)

mužu tě uklidnit mám novy modem s ADSL2+ a rychleji to nejede....dneska je 29.5.2007...(((((

petr (29.5.2007 09:39:47)

a co provokativne zrusit pevnou linku, misto nake prblble demonstrace

Anonym (29.5.2007 18:10:20)

Šťastnou cestu do Madridu. :-D Jen tak mimochodem, já mam už 6M

Anonym (28.5.2007 22:29:58)

nemyslim ze O2 ma nejakej termin do kdy to MUSI vsechno zrychlit.. nejsou nicim takovym vazani

Anonym (28.5.2007 22:38:04)

no jelikož maj na netu napsaný od dubna do května tohoto roku tak by to tak mělo být.nejsem odborník ,tak mě za to neukamenujte ale nejde to brát taky jako klamavou reklamu? :-/ ale každopádně to jde brát jako nehorázné svinstvo vůči zákazníkům. Proč má někdo platit za 4Mbit když má jen 2 a ostátní platí 4Mbit a 4Mbit maj???malé okrádání

bajtík (29.5.2007 09:17:43)

29. května a Olomoucký kraj stále na starých rychlostech.

Anonym (29.5.2007 10:50:02)

Ja sem si teda zrychlil sam v mojem konte a za par hodin bylo po akci...

Anonym (29.5.2007 11:22:20)

jak po akci??jako ze se ti to zrychlilo nebo to zrusili?

Anonym (29.5.2007 13:10:19)

Za par hodin po odeslani pozadavku na tom zacal jejich pocitac makat.

awas (29.5.2007 11:13:27)

Světlá nad Sázavou stále beze změn.Na dotaz na oo mi odpověděli,že se zrychluje vždy v úterý v noci tak jsem zvědav dnes je poslední úterý v měsíci.Mimochodem je tu někdo další ze světlé?

j0sh D. (29.5.2007 14:31:23)

Havířov ze 3 na 6, stále nic ... Ale taky nejsem nějak hrrr do toho kupovat si za vlastní prachy modem;o) ... přemýšlím o telefonatu... Zajímalo by mě jestli by mi mohli zvýšit upload a download na max pro adsl1 a zbytek ubrali z ceny ? dík za odpoved

Anonym (29.5.2007 16:09:22)

to asi ne j00000000000

j0sh D. (29.5.2007 14:32:15)

btw: GTS NOVERA

Korok (29.5.2007 14:32:36)

Hmmm, vidím že když v Karviné nic tak asi ani nemusím psát že v Petrovicích u Karviné taky nic :-) Ještě je 2 dny čas to jsem zvědav....

prdas (29.5.2007 15:55:47)

Praha 10 stale bezezmnen cekam na na 6 mbit

Luba (29.5.2007 21:15:34)

Tak já taky ještě čekám na zrychlení ze 3Mbit na 6Mbit.Ze strany operátora neproběhla žádná komunikace,ani poukázku neposlali.Vůbec nic!!!Já jim také nevolal,ale 1.června se chystám do Pointu.tak uvidíme,co mi řeknou....zdar

Trex (30.5.2007 06:07:57)

Lokalita Letovice (okres Blansko) 30.5 zrychleno na 3584 (Kbps.), jsem tak 4-5km od ustredny...

Anonym (30.5.2007 07:32:22)

V mém městě už leckomu zrychlili a já stále čekám na zrychlení ze 3Mbit na 6Mbit. Modem vyměněn, stále nic. Volám tedy na ústřednu čistě z informačních důvodů a víte co mě paní řekla? V mé lokalitě se údajně ještě nezrychluje, jelikož se čeká na posílení linky. Hlavně že spousta lidí už na nové lince jede...

kosta (30.5.2007 08:10:09)

kdyz se kouknu do nastaveni modemu tak ten se mi pripojuje 4M ale vezkutecnosti jedu furt na 2M tak nevim na lince O2 mi rekli ze muj modem 4M jeste zvladne tak sem nejak na meko

Anarki (30.5.2007 08:42:34)

me zrychlili vcera :))

Anonym (30.5.2007 09:34:41)

odkud jsi ?

Anonym (30.5.2007 22:42:14)

me taky v utery super z 2 na 4 a benesov u prahy, ale jsem daleko od ustedny asi 4 km a mam 2,7 mbit/s, takze me pustili jak to linka zvladne. a mám moden xavi, jede dobre.

Dan (31.5.2007 23:28:56)

to je fakt super :-))))platite 4Mb a mate 2,7 to je bombaa!!!!no nekupte to za ty penize :-))))nevim ale asi nejste normalni , kdyz nekomu platite penize za sluzbu, kterou Vam plni na 65% objednane rychlosti....a jeste jste spokojen, nevim jestli by jste byl spokojenej kdyby jste u pumpy do nadrze auta nacerpal jen 27l a u pokladny zaplatil za 40l benzinu ????asi ne ze...

ja (30.5.2007 11:27:39)

30.5.2007...pořad nikde nic....Karvina....mám pocit že to je v P****

Petereček (30.5.2007 12:04:44)

Věř mi, mám úplně ten samý pocit, pochybuju o tom že to bude do konce měsíce zrychlené :) nemají nárok :)..... ------------- co ty na to Vanislave¨? :)

ja (30.5.2007 12:07:45)

no tak jsem pravě volal na infolinku a bylo mi sděleno že to bude do 31.5 určitě ok..tak uvidime maji ještě jeden den..-)))

Petereček (30.5.2007 12:09:43)

No počítám že 1.6.2007 00:00:01 GMT+1 zažije infolajna TO2 asi celkem dobrý pád jestli to nezrychlí :)

Vanislav (30.5.2007 13:22:23)

az tak okolo 7 rano

Anonym (30.5.2007 12:40:02)

Orlová taky prd, mají mi to zrychlit na 4Mbps extreme

Jirka (30.5.2007 20:31:06)

dnes mi operátor Volný sdělil, že na linkách od O2 se zvedání rychlosti odkládá na červen (zatím), omluvili se mi, ale nevím proč, když přeprodávají (u nás) jen službu telekomu-O2. Omluvit by se měl ten zparchantělý telekom.

Anonym (30.5.2007 21:08:11)

ty a omluvit se? tak na to můžem zapomenout ,ty budou o5 dělat jako že se nic neděje a nikde nenajdem vyjvětlení ,natož omluvu!

ToM (30.5.2007 12:11:30)

Zajímá mě, jak je zrychlování postaveno, O2 jako hlavní prodejce dsl má právo zrychlit jako první (tedy duben - květen) a ostatní přeprodejci mají období červen - srpen? Protože jsem si dneska zjištoval, kdy by mi měli zrychlit a je tam napsáno, že v červenci (2 na 4). Jsem 700m od ústředny a všude mi to píše, že můžu mít 8Mbit, ale pořád mě ani nepřehodili na PPPoE. ADSL2+ modem mám Zyxel.

Anonym (30.5.2007 16:58:59)

tak jak to je?

Anonym (1.6.2007 00:31:30)

Já jsem 2 km. o2 ma na zrychlení duben kveten pokud se tak nestane reklamovat sluzbu dne 1.6.2007 maj to naspany a nikde neni psano že červen a dalsi mesic! ;-)

Anonym (30.5.2007 13:58:47)

Zajímalo by mě jestli by mi mohli zvýšit upload a download na max pro adsl1 a zbytek ubrali z ceny ? A jak je to vlastně s kupony na modemy u NOVERY ? dik za odpoved

Anonym (30.5.2007 14:39:01)

btw: mění mi z 3 na 6(novera)

Tonny (30.5.2007 14:44:02)

Pročetl jsem diskusi a mám pocit, že jsme na tom všichni stejně. moloch monopolu nás oblbnul navýšením rychlosti, které se u spousty uživatelů nekoná zatím nekoná. Za doposud 3 mega ADSl chtějí něco kolem 800.- Kč bez DPH, a navíc na to dají dnes už celkem nesmyslné FUP. A k tomu, jak jeden z uživatelů kousek dole píše, že urgovat na zákaznické lince: nevím jak vy, ale vždy, když jsem něco potřeboval po zák. lince, pak to přineslo jen problém - jakoby odveta. Podle mých záznamů mám tento měsíc staženo kolem 8 giga, podle O2 údajně 22,5 giga, a není s nimi řeč. Od 11.5 jedu na FUP, rychlost odpovídající prehistrockému dial up. A přejít jinam: wifi nereálné, kabel tu nejde a jiný operátor? Za jak dlouho O2 uvolní a odblokuje linku? Kamarádovi to šlo převést jinam po 3 měsících, tu dobu byl bez netu.

Jirka (30.5.2007 20:38:58)

telekomáci to brzdí, ku*vy jedny, dnes jsem se dozvěděl, že termín je odložen až na konec června (zatím), přitom čerství zákazníci mají navýšení ihned, půlroční zákazníci už také jedou na vyšší rychlosti (u nás) a dlouholetí zákaznící mají smůlu. Být u nás jiná slušná altrnativa než dráty od O2, beru kombinačky a sříhám se od těch parchatů.

Anonym (31.5.2007 06:04:29)

dneska je 31.5.07 a u mne stale nic no nevim uvidíme

batt (31.5.2007 10:13:24)

mají na to jeste čas jeste 14 dnu ,ted jsem mluvil s operatorem jse to prouloužilo nedá jse nic delat

Anonym (1.6.2007 00:29:32)

heh každy rika neco jineho ... nemaj na to 14 dní ;-) obdobi je duben kveten pokud 1.6.2007 nebude zrychleni požadovat reklamaci služby ! nezajem že si to prodloužili maji naspany do konce kvetna! a NE v červencu. neboj te se a reklamovat sluzby. Oni pak dostanou zase milionové pokuty ;-)

Anonym (31.5.2007 11:10:07)

Extreme 4M, Praha, dosud vse pri starem ...

Jikra (31.5.2007 11:16:49)

Nezkousel si to nekdo zmenit v moje konto? Tam se to dá normálně změni ta vyšší rychlsot aspon u mě, ale netestoval jsem to a to z důvodu, že tam mám všude dopsáno se závazkem a to by mě zajímalo když už to mám víc jak 2 roky jakej další závazek by to byl? :)

Petereček (31.5.2007 11:26:47)

Vidíš, já mám v kontu možnost změnu jen na 4M (ze současaných 3) a po zrychlení mám mít 6M, ptal jsem se u nich na infolince, že když mi poslali poukázku na modem, tak přece musí 6M jít ne??? A oni že jo :) .. tak jsem zvědav jak to dopadne, nejoptimálnější by pro mě bylo třeba 4096 / 768, nechápu proč něco takového nedají ...

sdf (31.5.2007 14:12:50)

Obávám se, že pokud máš možnost změny max. na 4 tak máš ještě PPPOA. Byl jsem na tom stejně.

Petereček (31.5.2007 19:47:29)

Určitě nemám, už v dobách kdy jsem zaváděl svůj rpvní net od ČT ješět 1024 / 256 tak už tehdá to bylo PPPoE

sdf (31.5.2007 21:29:29)

Ano, to já když jsem zaváděl svůj první net od ČTc tak už taky bylo PPPOE ale přesto jsem dostal PPPOA. Celý roky to šlapalo. Ale teď jsem také viděl v "změna služby je možná" jenom 4096. Dole na té stejné stránce pak najednou přibylo "změnit na PPPOE" tak jsem to dal, do týdne bylo změněno a pak už jsem taky viděl až 8. Před 3 týdnama jsem si nafasoval od O2 novej modem na jejich šeček a dodnes čekám :-))

Anonym (31.5.2007 13:32:36)

Hm, tak i prislo vyuctovani za 6Mbit, ale samo ze to jede stale 3Mbit.

zutro (31.5.2007 20:43:54)

nak se jim to nedari, smetakum :(( tudle sem je cvicne siknul jak to tada je, protoze jsem chtel navisit rychlost a tudiz i za sluzbu zaplatit a technik mi zdelil, ze to technicky neni mozny a svete div se - za 3 dny sem mel ve schrance canc, ze prej mi navysujou automaticky rychlost. to bylo v dubnu a zatim ho.....

Anonym (1.6.2007 00:26:43)

ano na fakture budes mit 6mb/s proto, že 3mb/s neni .... Pokud ti nezrychli a 1.6.2007 nebudes mit 6mb/s volej 800 02 02 02

Anonym (31.5.2007 21:37:56)

Tak mi vcera nesel celej den net, uklidnoval sem se tim, ze mi predelavaj rychlost. Pred chvili mi naskocil hnedka sem kouknul na moje konto a svete div se 2M extreme aktivni radosti sem malem vyletel ze zidle :))) , dam premerist tady na dsl.cz a co nevidim rychlost 421kbit/s a naky drobny :/// . Na techniky se samozrejme nemuzu dovolat.

Anonym (1.6.2007 00:32:54)

jj se divis ?! každy tam vola že ma ten stejny problem jak ty ja ted volam volam a dovolat se nemuzu ... normalne reklamuj sluzbu neserse s nima ;-)

Kulik (1.6.2007 01:13:05)

Trapas !!!!!!!!!!!!!!!!! Nemaj tlachat a zbytecne prudit lidi . FuCKT TRAGEDIE UZ se ASI 30 Min snazim odeslat objednavku a vono \ NO NIC\ jako to je k .... rdsi si du lehnout

Venda (1.6.2007 05:09:32)

Sedlčany UTO 318 je 1 června a stále nic ,modem vyměněný,čekám na 6M....

Anonym (1.6.2007 05:47:12)

Praha 10 čekam stale na 6m

Anonym (1.6.2007 06:03:46)

Česká Lípa 6 M také v nedohlednu

Mirek (1.6.2007 06:28:43)

Tanvald-taky stále čekám na 6M. A to mi ve středu operátorka sdělila,že mi to do večera určitě poběží. Zapoměla mi říct do kterého večera...

MIlan (1.6.2007 06:53:06)

Také Česká Lípa - 8 M v nedohlednu - dnes jsem jim zaslal následující: Vzhledem k tomu, že je již 1.července a Vámi plánované navýšení rychlosti nebylo během Vámi slíbené doby dubna a května 2007 provedeno Vás žádám, aby byla má služba O2 Internet ADSL 4096 Extreme účtována až do doby zrychlení jako stejná služba, ovšem dle Vámi nově zveřejněného ceníku na Vašich stránkách - tedy nikoliv za cenu mi účtovanou doteď (2140,81 Kč s DPH), ale za cenu novou 1307,81 Kč, s DPH. Pokud dojde k navýšení v průběhu následného období žádám o vypočítání a účtování poměrné části.(pravidelný reset modemu a testování rychlosti si provedu sám denně/ popř. i vícekrát). V opačném případě by se pak bezesporu jednalo o žalovatelné poškozování spotřebitele, neboť nový uživatel využívající stejnou službu nebo uživatel s již navýšenou rychlostí na tuto službu za tyto platí méně než ostatní. Pokud k navýšení rychlosti nedojde ani v následujících 2 měsících požádám Vás o setrvání na stávající rychlosti 4096 samozřejmě s novým nižším účtováním ceny a vyzvu Vás ke zpětnému odkupu Vámi mi bezúčelně prodanému modemu, neboť můj starý protkol PPPoE i rychlost 4096 zvládá též. S pozdravem prozatím spokojený zákazník.

Mirek (1.6.2007 07:30:01)

Dnes je 1. června, nikoliv 1.července....

Milan (1.6.2007 07:34:02)

Už jsem na to přišel též, ale editovat to bohužel nelze. Trapně jsem se spletl při pohledu na ně :-D Ale myslím, že jinak k věci to je a správným pohledem taky.

Petereček (1.6.2007 07:02:09)

Dle očekávání - ani h***o :) dnes tam volám a řeknu jim k tomu své :)

Anonym (1.6.2007 07:45:49)

Jinak k termínu dvojí ceny ještě nalezeno na www.spotrebitel.cz : Je zřejmé, že uvedená praxe je v rozporu se zákonem i s dobrými mravy. Stanovením různých cen za služby identické kvality totiž dochází k cenové diskriminaci. Tento závěr byl dovozen i judikaturou - viz např. rozsudek Obvodního soudu pro Prahu 6 ze dne 13.1.1999, sp.zn. 6 C 209/98. Jiná je pochopitelně situace v případech, kdy za vyšší cenu je poskytována jiná (hodnotnější) služba, například cizojazyčný výklad průvodce apod. Pokud jste tedy zaznamenal případ cenové diskriminace, obraťte se na Českou obchodní inspekci s podnětem k provedení kontroly. Kromě toho je pochopitelně možné se nápravy domáhat i soudní cestou, jak tomu bylo i v případě citovaného soudního rozhodnutí. Závěrem je třeba dodat, že tzv. dvojí ceny v České republice jsou dnes již spíše výjimkou. Rozmach jejich uplatňování byl charakteristický spíše pro devadesátá léta minulého století.

ja (1.6.2007 07:46:55)

tak jsem volal O2 a zdělily mi že jsem zakazník ve skupině "N" a že mám počkat do pondělí..-((((( jsou to K**** telekomunistický....co vice dodat měli na to 2 měsice asi se škrabaly na koulích...a ted musite čekat ve finale mi řeknou že to nepujde a ja osobně zajedu do prahy na centralu a ten modem co jsem si zakoupil kvuli ADSL2+ jim rozbiju o hlavu....

Mirek (1.6.2007 07:54:14)

To jsme všichni ve skupině "N". Jako Nedočkaví.

Petereček (1.6.2007 09:01:05)

Teď jsem tam volal, až an druhý pokus, rpvní mi trval asi 20 minut, to si mě přehodili 3 operátoři a tam kam jsem potřeboval jsem se nedostal a teď jsem volal asi 25 minut, chytil jsem po 15 minutách jednoho vstřícného operátora, ten mi vše řádně vysvětlil jak to je a pak mě přepojil na jiné oddělení kde mi řekli, že moji linku zadávají na technciké šetření a měl bych být do 5ti dní vyrozuměn o výsledku .. jsem zvědav tedy :) ...

Anonym (1.6.2007 09:21:33)

kecaj a tys jim na to skočil. Já jsem kilák od ústředny - nemaj co šetřit. A u nás všech jo? :-D Když jsem tam vola poprvé, tak mi tvrdili, že to je díky nedávné bouřce, když po druhé že nestíhají ať vydržím, a tobě tedy budou měřit linku :-D

Petereček (1.6.2007 09:32:46)

Asi to tak bude a jestli ne tak tam budu urgovat pořád :)

Anonym (1.6.2007 11:47:26)

Osum let to urkuju..... Osum let nejim... Geniální dialog Šimka a Soboty...

Anonym (1.6.2007 11:14:00)

fakt to nemá cenu. Osobně jsem navštívil O2, sliby a opět jenom samé sliby. Doporučuji všem skončit s O2 a přejít někam jinam. Já to udělal

Anonym (1.6.2007 11:29:18)

to by si fakt pomohli já mám slíbenou migraci až na SRPEN

LofaZ (1.6.2007 13:19:53)

tak jsem se dozvedel nasledujici od jednoho kamose co pracuje v o2 : zbývající část zákazníků (cca 60 000) bude zmigrováno v průběhu příštího týdne. Po úspěšné migraci zákazníci obdrží informace formou sms zprávy. Za vzniklé potíže se omlouváme.

Anonym (1.6.2007 14:40:50)

zajímalo by mě co vymejšlí novera, že budou zrychlovat až v srpnu??

Anonym (2.6.2007 15:03:55)

To já mám informaci jinou trošku jinou: Migrace se provádí ve dvou vlnách. V první vlně migrujeme nižší rychlosti, ve druhé vyšší. Ve Vašem případě se jedná o vyšší rychlost, proto Vás prosíme o trpělivost. O migraci budete informován pomocí SMS zprávy. Tuhle zprávu jsem dostal, když jsem napsal, že si budu ztěžovat . A oni druhý den napsali to co čtete nahoře. Podle toho se dá usoudit , že ten kdo má vetší rychlost , tak si počká .

Anonym (1.6.2007 18:41:10)

tak to já znám ze svého okolí 3 lidi co jim to navýšili a 4(včetně mne) co jedeme starou rychlostí, tzn. že průměrně ti kok.ti zrychlovali 2 měsíce 3/7 zákazníků a za 6 dnů zvládnou zbývajících 4/7 zákazníků?

Slemi (1.6.2007 13:45:57)

Mam zmeneno na PPPoE a porad cekam na 6Mb ted me to mesic bezi kolem 1,5mb:(

Anonym (1.6.2007 13:54:48)

ja taky cekam na 6m a zatim to bezi 2,5m

BiFOiL (1.6.2007 14:14:12)

ja jsem s O2 spokojen, nic jsem neurgoval, nikam jsem nevolal, nic jsem nechtel, modem jsem nemenil, z 3M me to zmenili na 6M sami v pondeli 28.5. (PRAHA 3), je fakt ze informaci o tom ze mam navysenou rychlost vypustili o 14dni driv nez me to zvedli fyzicky, ale to jsem si rikal treba to je modemem co jsem si nevymenil :), pak se zjevil technik ve dverich a rek "A JE TO"

Lou (1.6.2007 14:28:49)

To ja mam 2Mbit a porad nic. To jsem novy zakaznik. Linka zavedena 7 dubna!!!. Ani se neobtezuji dat cokoliv vedet. Pritom pri objednani sluzby hlavne na zklade zrychleni se dusovali, ze budu mit 4Mbit. Moc toho lituju a po roce to hned rusim.

nakakanej (1.6.2007 16:51:29)

Vy, co jste dál od ústředny, tak se modlete, abyste nedopadli jak já. Já věděl, že zvýšení rychlosti se mne zřejmě nedotkne, že jsem na hranici, kde to víc jak 2M nepojede - bydlím v obci, kde místní wifiny většinou jedou jako kdyř s..e a maluje, u místní kabelovky se dá čekat internet v roce 2546. Zhruba do poloviny května jsem využíval k plné spokojenosti 2048/256 s FUP 12G (599,-). Pro naše domácí potřeby postačující, z limitu vždy čerpáno cca okolo 10G. Zhruba po půli května jsem zjistil, že mi to najednou jede 64k. Konto pravidelně kontroluji kvůli FUPu, kouknu do něj, vyčerpáno cca 7G, ale FUP aktivní! Píšu reklamaci. Druhý den kouknu do konta, vidím, že změnili službu na 4096, jinak žádná změna. Následující den opět v kontě vidím, že je zpátky služba 2048, ale ta současná s 3G FUP (399,-)! Píšu další reklamaci a volám na technickou podporu, následně hovořím i s obchodním. Prý do pěti dnů dají vědět. Samo nikdo nevolal, nepsal. Včera jsem volal dvakrát, poprvý mne nějaký utřifous z obchodního tvrdil, že mi prostě nemohou dát zpátky mojí službu, ale že mohu využít Dataklik k navyšování limitu - což by mne ovšem stálo víc, než jsem platil za původní službu, abych se dostal na svůj limit, když vůbec pominu poloviční odchozí rychlost. Kompenzací za cca 10 dní, kdy byl jejich vinou aktivní FUP, mi nabídl, považte, 60 minut na volání zdarma :) Ani prý nejde, že bych platil za 4096, jak jsem navrhoval (pro mne stejná cena a nevadilo by mi, že to prostě víc jak 2 nepojede), že to systém neumožňuje. Takže jsem to podal jako stížnost, prej na to mají dva dny, takže v pondělí se rozhodnu, co dál. Jak jsem koukal po konkurenci, ČRa nebo Volný by taky pro mne nebyli žádná extra výhra. Takže shrnuto: nic vám neřeknou (za celou dobu mi žádná informace od nich nepřišla), s vaší službou si manipulují jak chtějí, pak vám ji předělají na horší než původní a díky tomu vás ještě omezí na rychlosti kvůli FUPu, který se aktivoval jejich vinou. A myslím, že takto postižených nebude málo.

pan-x (1.6.2007 19:33:33)

můžu se zeptat na vzdálenost od ústředny???

nakakanej (1.6.2007 20:39:41)

Neco pres 3 kilometry, odhaduji. Nejlepsi na tom je, ze po vnucene zmene sluzby (coz reklamuji) mi to prumerne jede download 1200, predtim mi to jelo okolo 1900. Takze se jen potvrzuje, na co Telefonica sahne, to pohnoji - viz zhruba trimesicni nefunkcnost filtru na mailboxech, uzivatelske konto, ktere od pocatku neustale deklaruje omezeni ci nedostupnost nekterych sluzeb ("docasne" :), napr. vypisy provozu atd.), nyni "zrychlovani" ADSL. Jeste budem se slzou u oka vzpominat na Telecom.

Anonym (1.6.2007 21:35:21)

Zkus tam ještě jednou zavolat (na technickou podporu, ne na obchodní) a jestli by nemohli zkusit tam pustit aspoň 2,5Mbit. Ten už má parametry stejný jako ten 4Mbit.

Anonym (1.6.2007 16:57:06)

Tak teď mi na dotaz emailem O2 odepsalo: V případě, že již máte zapojený nový modem ADSL2+ a ke zrychlení služby O2 Internet ADSL nedošlo, doporučujeme Vám zadat si změnu služby na vyšší rychlost v internetové aplikaci Moje konto. Jak jsme Vás již informovali, naše společnost přináší svým zákazníkům od dubna 2007 nové, až čtyřikrát rychlejší, ADSL připojení k Internetu. Postupně všem novým i stávajícím zákazníkům umožníme rychlejší přístup ke všem službám internetu, a to bez navyšování cen. V praxi to znamená, že všem našim zákazníkům poskytujeme služby minimálně v rozsahu, který byl při uzavírání služby sjednán a za cenu, která této variantě služby odpovídá. V souvislosti s touto změnou jsme od 1. 4. 2007 změnili označení nabízených služeb xDSL. Vztah mezi novým a starým označením služeb ukazuje převodní tabulka názvů, kterou pro Vaši informaci uvádíme v tomto dopise. Rádi bychom rovněž uvedli, že změna názvu jednotlivých služeb a zvýšení rychlosti nemění podmínky pro jejich poskytování. Převodní tabulka názvů nejrozšířenějších služeb xDSL: Název služby do 31. 3. 2007 Název služby od 1. 4. 2007 O2 Internet Expres 512 O2 Internet ADSL 2048 O2 Internet Expres 2048 O2 Internet ADSL 4096 O2 Internet Expres 3072 O2 Internet ADSL 6144 O2 Internet Expres 4096 O2 Internet ADSL 8192 V případě, že v průběhu několika dní nedojde ke zrychlení služby, obraťte se prosím na linku Technické podpory 800 184 084. Ovšem nějak neřeší to, že v nabídce Moje konto vůbec novou rychlost nemám :-D Myslím, že to má O2 pomalu u mne spočítáno - za barákem již vidím kopáče co k nám zavádí optiku :-) No považte 10240 kbit/sec up i down za 1315,- s DPH

Anonym (1.6.2007 17:42:24)

ja jsem to presne vedel mam 512 od O2 a dnes mi rekly ze mi zrychlej az 6.6. 2007 takze ou tuuu zase keci v kleci. A co vic ted si pripadam trochu poskozenej protoze uz vlastne 512 vubec neexistuje a ja platim za 4x nizsi rychlos hrozny penize. Proste jak si tady tenkrat na foru nejakej radoby technik vyskakoval ze do 1.6. 2007 je more casu tak ted at nam rekne v cem se stala chyba no coment to je spolecnost jestli vam tam delaj i drahoty s vejplatama tak to potes pan buh

pan-x (1.6.2007 19:14:09)

Tak jsem taky bez navýšení, ted jsem dokonce volal na technockou podporu, tam mi rekly ze to neni technicky mozne mit z 2MB na 4MB na mou vzdalenost 3120m, faktura samozrejme je na 4Mega...tak fajn teda, fakt parada...kokoti!

Adam (1.6.2007 18:15:06)

Možná dobrý obchodní tah jak prodat co nejvíce modemů bez možnosti si ověřit,jestli to neutáhne ten stávající.Platnost kuponu(aspoň u mě) do 31.5.

Jirka (1.6.2007 18:53:06)

Na stránkách VOLNYho už změnil konečný termín z 30.května na 14.6.2007. Viz:" O navýšení rychlosti si nemusíte žádat, bude probíhat automaticky. Rychlost budeme navyšovat průběžně od 1.dubna 2007 do 14.června 2007." To je musí strašně srát být za kokoty kvůli těm parchantům z O2, co jim přeprodávají služby jak jim to zrovna pasuje. Asi vyčkám na fakturu za květen a když tam bude něco jiného jak 768k tak písu štížnost na Telekomunikační úřad na neetické chování OO, které poškozuje nejen mne, ale i dobré jméno alternativních poskytovatelů jedoucích na jejich drátech. Ať si ty ku.vy žluto modré vys.rou oko.

Anonym (1.6.2007 20:35:20)

Nejvic curam s toho, ze ja mit 2mb nemuzu, soused jo a taky naky dva tejdny ma. Pritom rozvodna je na mojem plote a jeho barak je od mojeho vzdalen 2m, sem pri daleko od ustredny tolhe sou fakt lolci.

Anonym (1.6.2007 20:36:35)

A to tě nenapadá, že je to možná proto, že máš např. blbý vedení v baráku?

Anonym (1.6.2007 21:27:06)

Napadla zas tak blbej nejsem )) jenze oni samy tvrdej, že zavada je u nich respektive slabej signal. Kazdopadne sem zazadal o technika pri se do dvou tri tejdnu dostavi. Jestli nedojde k naviseni rychlosti.

Anonym (1.6.2007 22:05:36)

Tak ja jsem vcera zmenil na PPPoE a dneska jsem pres Moje Konto zazadal o vyssi rychlost podle novych tabulek a uz mi to jede. ;)

Kossik (3.6.2007 13:42:20)

Jen, aby ti pak nenauctovali neco za "zmenu sluzby" apod.. :) U nich clovek nikdy nevi.

Anonym (1.6.2007 23:19:24)

A nejvíc mne může nas..t, že po staru mi má 4 mb/s linka jela 3.2 mb/s naprosto normálně a teď "před údajným zvýšením" my jede úplně normálka 2.2 mb/s. Normálně bych vyskočil z kůže, co si ti hajzlové nedovolí. Ne že nezrychlí, ne že dělají blbýho, ale ještě mne poškozujou na dosud existující službě, to svět nežral?

Anonym (1.6.2007 23:36:31)

Poradi mi nekdo, proc mi po prechodu na PPPoE nejdou torrenty? Strasne pomaly to je a ani stranky se nezobrazujou, je to desne pomaly a kdyz torrent vypnu, tak to jede maximem... :('

Anonym (2.6.2007 08:54:57)

Je to stejné nastavování i jako pro FTP server, WEB server, IP telefonii apod., jen sdílení se pochopitelně snaží blokovat. 1) Pokud nemáš, nastav v routeru pevné směrování portu, který používáš na dané aplikaci na konkrétní IP tvého PC. Hledej něco jako NAPT nebo Port Forwarding. 2) Nepoužívej obecně známé porty pro sdílení jako např.6881.(Nebo prostě takové, které byly v programu již přednastaveny po instalaci - zvol jiné). Ty defaultní bude O2 blokovat jako první. 3) Ať už jsi měl jakýkoliv - změň port. Použij jiný port než do teď, pokud už ten stávající blokují, ty budeš mít jiný :-) 4) Zkus dát IP adresu tvého PC v routeru do DMZ. 5) Pokud router má - zkus vypnout firewall. 6) Povypínej všechny torrenty a zkus spustit jen jeden. Mohou totiž blokovat počet současně otevřených spojení - to by odpovídalo tomu, že by ti pak nešli ani načítat stránky. Sdílení totiž těch spojení otevírá, až hanba. Pokud nepomůže nic z tohoto, tak nevím.

Anonym (2.6.2007 08:59:53)

Heh, ale ja o routeru nic nevim. Kde ho masm? Nikdy jsem s nim nic nedelal a moc tomu nerozumim. Mam tu jen modem...

Anonym (2.6.2007 09:02:00)

No však ten modem je současně router. Ovšem pokud se do něj ani neumíš přihlásit, tak to je pak těžká pomoc.

Anonym (2.6.2007 09:03:32)

No ten modem ani nic moc nema, jen male okenko, kde se ukazuje stav a pak nejaka nastaveni (tam se menilo na to pppoe), ale jinak tam nic neni... A ani strong nejde poradne. Je to cely divny. :( :( :( Jak se vratim na pppoa?

Anonym (2.6.2007 09:08:37)

Na to zapomeň, to mění u O2 a kvůli tobě jedinému se na starý protokol vracet nebudou. Jinak to nastavení se dělá přes webovou stránku :-) a ta je uložená uvnitř toho modemu, tu z venku neuvidíš.

Anonym (2.6.2007 09:14:12)

A ma to ten muj Sagem Fast vubec udelany? Nikdy jsem to nevidel

Anonym (2.6.2007 09:17:24)

No tak ten to nemá, tím jsme měli začít. Tento USB modem je vůbec na dvě věci - jak často ti padá spojení? Teď mám před sebou jeden co mi dal človíček zadarmo poté co jsem mu to připojil přes síťovou kartu a klasický modem s ethernet porty. Doporučuji zahodit Sagem :-)

Anonym (2.6.2007 09:18:56)

Spojeni mi nepada. Od zacatku jde v pohode, pak jednu dobu casto padal, ale ted je zase v pohode. S prohlizenim ani p2p nikdy problemy nebyly, az ted kdyz jsem to zmenil na ten pppoe to zaclo blbnout...

Anonym (2.6.2007 09:20:30)

Ten propouští vše, takže to bude u O2. Změň aspoň ty porty na jíné v programech.

Anonym (2.6.2007 09:21:07)

Zkousel jsem a nic... maximalne to dotahnu na 30 kB/s A jakto, ze to vzdycky slo a najednou to nejde? A jenom me...

Anonym (2.6.2007 09:24:16)

30 kB/s = 240 kb/s. To odpovídá rychlosti posílání (uploadu) 255 kb/s. Kolik ty máš mít? Rychlost stahování je zase něco jiného. O jaké mluvíš ty.

Anonym (2.6.2007 09:25:41)

Upload bezi naplno, ten je fajn, ale ted kdyz vypnu p2p tak prohlizeni stranek bezi tim 4Mbit co zrychlili, ale stahovani, ktere by melo bezete neco pres 400 Kb/s bezi jenom tech 30 kB/s :(

Anonym (2.6.2007 09:26:59)

Kdyztak mi prosim pisni na icq (278685973) Dikes ;)

Anonym (2.6.2007 09:29:41)

No počkej, rychlost stahování nezávisí jen na tvém připojení. Když budeš tahat např. ode mne, tak je ti k prdu, že máš stahování 4 mb/s, když já mohu posílat maximálně 512 kb/s.(A ještě teoreticky). Tedy - když nebudu mít připojeného nic jiného (to sotva - ICQ, MSN, Skype, IE, služby Windows apod.), tak bychom se mohli dostat na nějakých 400 kb/s a to je nějakých 50 kB/s. Záleží kolik tam je také posílačů a stahovačů.

Anonym (2.6.2007 09:31:37)

Ale tomuhle vsemu rozumim a znam to, problem je, ze i z overenych zdroju, ktere vzdycky bezely maximem (200 kB pred zrychlenim) se to ted na vic nez 30 nevytahne...

Anonym (2.6.2007 09:33:49)

hmm, tak to nevím. Snad si jedině objednej veřejnou IP.

Anonym (2.6.2007 09:34:47)

IP mam porad stejnou co mi to zridili... Pockam dokud moje kontro neodklepne objednavky jako hotove a pak jim asi zavolam, nebo jdu jinam...

Anonym (2.6.2007 09:29:33)

... jeste bych doplnil pouzivat uTorrent a zapnout sifrovanou komunikaci.

Anonym (2.6.2007 12:12:06)

krok 4 a 5 se temer duplikuji....jinak toto resi stahovat prez dc++ me staci nastavit v dc port a ipadresu a jede to uplne suprove

Pablo (2.6.2007 21:55:34)

K bodu 2) Tve rady-pokud vim z int zdroju,o2 neblokuje zadne porty pro torent pripojeni,ani jine...dela to ale napr UPC...