Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Starosti se změnou poskytovatele ADSL

Starosti se změnou poskytovatele ADSL

DSL.cz (25.9.2003 14:33:26)

Zdá se vám, že váš poskytovatel neplní sliby, kterými vás nalákal před uzavřením smlouvy? V takovém případě je určitě na místě se poohlédnout po nabídkách konkurence. Pokud se pro jiného poskytovatele rozhodnete, následně zjistíte, že změna není vůbec tak jednoduchá, jak se na první pohled může zdát.

Pipa (25.9.2003 17:44:37)

co na to CTu, nebo sdruzeni na ochranu spotrebitele?! V tomto pripade se evidentne jedna o zneuzivani monopolniho postaveni na trhu.

Karel (29.9.2003 21:10:16)

článek Telecom popisuje příliš optimisticky. Podle jejich pravidel, nad kterými se asi nikdo moc neobtěžoval přemýšlet, není možné novou objednávku u providera provést hned jak odnesou původní modem, ale až služba předcházejícího providera zmizí z jejich systému. Může to trvat i více než měsíc.

Hanka (1.10.2003 13:33:37)

Problém není jen se změnou providera... Službu ADSL jsem objednala v květnu od Nextry (přes DSL.CZ) na své jméno s tím, že ale majitelem telefonní linky je doposud manžel a je podána žádost o její převedení na mě. Byla jsem upozorněna na to, že v případě, že k převedení linky nedojde dřív, než bude instalováno ADSL, bude technik Telecomu požadovat plnou moc od majitele linky (nechtěl - přesněji řečeno odmítl ji, nic prý nepotřebuje...). Až nyní, se zpožděním několika měsíců (např. Telecom na mou žádost o převod podanou formulářem na www stránce vůbec neráčil reagovat...), jsem se prokousala k bodu, kdy by mělo konečně k převodu dojít. ALE OUHA! Dozvěděla jsem se, že spolu s tímto krokem bude zrušena služba ADSL (poskytovaná mně!) a budu si ji muset nechat zřídit znovu!!! A jedna perlička na závěr - (zvláště pánové) POZOR! V souvislosti s mým sdělením, že manžel se mnou nebydlí (a že je tedy poněkud obtížnější sehnat jeho podpis), jsem byla pracovnicí Telecomu upozorněna, že v tom případě měl manžel povinnost informovat Telecom, a to do 30 dnů. Ovšem můj manžel je dosud mým manželem a má tedy dosud i užívací právo k bytu, v němž je dotyčná telefonní stanice umístěna (na což se ale zmíněná pracovnice nepovažovala za nutné zeptat), z čehož plyne, že mu nic nebrání tuto stanici nadále vlastnit - takže je povinen informovat o čem? Vychází mi z toho, že majitel telefonní stanice je pravděpodobně také povinen informovat Telecom o svém odstěhování se k milence... Jenom to sakra v těch Všeobecných podmínkách nemůžu nikde najít... :-))

Pavel (2.10.2003 00:21:32)

No co to je za troufalost neinformovat telecom ?? jak má pak pro vás připravovat všechny ty skvělý služby co vám nabízí, telecom musí vědět že se manžel odstěhoval k milence protože pak jim bude moc nabídnout službu tarif pro dva a Vám sama mini :))) P.S: příště se na ně vyprdněte a vystupujte jako majitel linky, nikdo nepozná že ten škrábanec je Váš nebo jeho podpis, já sem si zřídil ADSL na telefonní lince, která je psaná na mojí mámu a nikdo se mě na nic neptal, a máma to snad ani neví ...

Karel (2.10.2003 01:58:36)

Ty seš teda dobrej, kolik ti je?:o) Mně 20 a ví o tom...chi chi

Pavel (2.10.2003 19:58:46)

Néé, moje máma ví, kolik mi je, ale telekom to neví :)

Karel (2.10.2003 21:03:39)

Nejsem blbej, to je mi jasný...tak a to platíš celou fakturu ty?Pokud jo tak hlavně se modli aby si mamča nezavolala někam do Ughanali :o)

Pavel (3.10.2003 09:48:10)

Já platim DSL a máma za telefon, choděj faktury dvě, takže ať si mamka volá třeba na Mars :)

Jarda (3.10.2003 14:48:17)

Když máš ADSL tak ti chodí faktura za telefon od telecomu a faktura za ADSL od ISP, takže je to rozdělený

Prober (2.10.2003 21:11:41)

Nemáš náhodou ma smlouvě rodné číslo? Z toho se ročník vyčíst dá....

Pavel (3.10.2003 09:49:04)

To je fakt, ty hajzlové to vědi, jsem v řiti ...

kalibr (5.10.2003 18:35:04)

Pokut to všichni berou jako ty tak potom se nemůžeš divit , že je v tom takovej bordel ...Nazdar

Pavel (6.10.2003 09:05:46)

nojó tyve dyť to byl joke né ?! :)

Jirka (7.10.2003 19:08:59)

Prave se v nachazim v situaci, kdy menim poskytovatele. Sluzba mi byla zrusena k 15.9. 2003, ihned jsem uzavrel smlouvu s novym poskytovatelem VOLNY. Je neuveritelne jaka nekompetentnost a neochota existuje u zamestnancu IOL a CT. Neustale zadam o vymaz historickych zaznamu, ktere brani v podani objednavky od VOLNY. Od IOL se mi nekolikrat ozvali, ze zruseni probehlo a ze jiz nove objednavce nic nebrani. Ale neustale to nejde. IOL tvrdi, ze tento problem musi resit CT, naopak CT tvrdi, ze se musim obratit na IOL. Prehazuji si me jako horky brambor a nikdo nic nevi. Vubec nevim jak dlouho to jeste muze trvat. To je neuveritelnej bordel.

Milan (7.10.2003 23:39:58)

U mě to trvalo od února do června takže si to užij ...