Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.

Petr

TO2 - Garance (10.8.2007 10:38:40)

Predem rikam, ze se v IT technologiich moc nevyznam. Pracuji jako manager pro jednu firmu a nechapu proc tu vsichni nadavaji na TO ci ADSL ISP obecne. Ve firme mame 8mb bez fup, zaplacena zvysena technicka podpora (+/- 500kc mesicne - pro firmu pakatel a garance opravy do nasledujiciho dne) Vypadel byl za rok dvakrat, vzdy opraveno podle smlouvy. Nevim proc tu nadavate TO2 do zlodeju, vsichni ISP chtej +/- stejne.

Auder (10.8.2007 10:42:28)

A to mam jako jeste platit prachy aby mi to vopravili??? TO je snad samozrejmosti ne

Anonym (10.8.2007 14:12:14)

Prachy platíš v případě že je výjezd technika marný nebo pokud se dožaduješ nadstandartních služeb. Vytrhaný dráty v druhým patře a bordel v počítači nesouvysí s poskytováním služby.....

David (10.8.2007 11:16:26)

A nepřijde vám trošku trapné při cenách v ostatních zemích to, že vy musíte dávat skoro tři tisíce (chápu to dobře, že máte za cca 2150 s DPH Extreme 8192 a k tomu za +/- 500 tu podporu) za to, aby se o vás aspoň trošku někdo staral? Až budou mít lidé ve smlouvě napsáno "na zákazníky do 1 000 Kč/měs serem a pojede jim to v úterý a na podzim", tak asi není o čem... Nicméně dokud si člověk řádně platí paušál, jaký mu stačí (tj. klidně levnější) a TO2 často není schopna zajistit akceptovatelnou funkčnost a na zákaznické lince sedí naprostí dementi, co pořád melou dokola tak pět frází, budou lidi asi nadávat, no...

Anonym (10.8.2007 14:07:55)

Hele nenadávej mi do dementů . Těch pět frází dokola se plíst musí jinak neplníš normy odpálkovaných zákazníků a jsi za to popotahován . Podpora není od toho aby zákazníky konejšila nebo jim nedej bože pomohla a nic přitom neprodala. Podpora je od toho ,aby každý zákzník získal dojem , že se zrovna o jeho problém někdo aktivně zajímá a je stále na pořadu dne . add. Nečiní mi problém pracovat pro satana pokud doposud plní podmínky na kterých jsme se dohodli . To činí i jiným zákazníkům jen to v praxi vyzní jinak než v reklamě .....

David (11.8.2007 08:47:31)

Nikdo tu nemluví o konejšení. Chci prostě jen "vyřešit daný problém", který mám s již zakoupeným a placeným produktem. Jinak tohle: "Podpora je od toho ,aby každý zákzník získal dojem , že se zrovna o jeho problém někdo aktivně zajímá a je stále na pořadu dne" To nemyslíš vážně, že? Já ten pocit z podpory TO2 fakt nemám. Dám ti příklad, jak to funguje jinde - dovolám se na hotline jednoho nejmenovaného ISP, od kterého mám ADSL připojení já, že potřebuju pomoc s nastavením nového modemu. Operátor se zeptá, co je to za typ, chvíli klape do počítače a pak mi během minuty vyřeší můj problém. Bez zbytečných "odpálkovacích" frází... Když jsem něco podobného (podotýkám, že ADSL o TO2 jsem DOMA - což neznamená, že jsem s nim nepřišel do styku a nevím, jak "funguje" - nikdy neměl) zkoušel na lince TO2, dočkal jsem se přepojování "od čerta k ďáblu" a stejně prdlajs... Upřímně mám pocit, že tamější operátoři doopravdy umí pět frází - každý jinou pětici a musí se pořád navzájem přepojovat :-D

mynona (11.8.2007 10:00:06)

To by mě docela zajímalo, co za ISP to bylo... Mám zkušenosti s TO2, ČRa, Volným, GTS Nextra, GTS Contactel, Skynetem a Ipexem. A všechny tyhle firmy vám pomůžou, pokud máte jejich modem a chcete nastavit připojení k internetu. Pokud bych chtěl např. konfiguraci NAT nebo statického routingu, na modemu, který není od nich, tak se na mě vykašlou. (kromě TO2, ta na to má spec. linku, ale za 16,-/min. No ale aspoň něco). Takže možná štěstí na operátora?? Mimochodem, přijde mi celkem normální, že pokud někdo chce nadstandardní služby, tak si za ně připlatí. Třeba TO2 má v provozních podmínkách dobu opravy 4 dny. Když to chci do 24h, tak proč si za to nezaplatit. Chápu, že asi budete argumentovat, že by to měla být samozřejmost, ale bohužel, u nás ne. Jací zákazníci, takový ISP:-((

David (11.8.2007 11:37:57)

Můj ISP je GTS Novera a pro Vaší informaci to byl modem zakoupený zcela "mimo" navíc v době zapojování už starší (SpeedTouch 510i V4). "Štěstí na operátory" mám u GTS zhruba od doby, kdy to přestala být Nextra a zrušili obligátního slovenského operátora "tu Martin pri telefone". Do té doby uznávám, že podpora bývalé Nextry stála za h*vno, respektive byla zcela srovnatelná s TO2 :-D A po tom, co u babičky vinou "přepojení na jinou ústřednu" vyřadili Internet z provozu na šest týdnů a nebyli schopní ho znovu zprovoznit (a dokola nás drze ujišťovali "že problém musí být u nás" - samozřejmě nebyl) mi tu o čtyřech dnech laskavě nic nemelte. S "kyslíky" mám svoje zkušenosti...

Anonym (11.8.2007 12:09:03)

Jenom proto, že zrovna vám spravovali linku šest týdnů to neznamená, že to tak je u všech. Ale jak se říká. Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, žejo.

David (11.8.2007 12:22:23)

Hele takhle - stát se může leccos, kdyby byl jiný jejich přístup a nepřehazovali si mě jako horkou bramboru, tak já jsem člověk, co je schopen a ochoten leccos tolerovat... Ale musí k tomu být taky adekvátní přístup z druhé strany. Ten zde prostě nebyl. A nejsem jediný, kdo se s podobnou "ochotou" od "kyslíků" setkal...

Anonym (13.8.2007 15:53:10)

pracuji na technicke podpore a lidi jako vy znam. Zavolate, rovnou zacnete nadavat, nejlepe jeste rvete ze nic delat nebudete a chcete technika. Argumenty chyba je uvas me na modemu sviti svetelka jsou naprosto bezne. Kdyz mi zavola hulvat, kterej se neumi slusne chovat tak se s nim nebavim. Velmi rad pomohu, klidne se zakaznikem projdu i veci ktere by mela resit placena linka, ale kdyz narazim na noumu, co mi nadava, je na me drzej tak co ceka?

David (14.8.2007 11:21:15)

Díky za rychlou psychoanalýzu. Neřvu a jsem člověk, co všechno řeší velice rád v klidu. Takže si svoje řečičky nechte od cesty. Lehce podrážděný jsem byl až ve chvíli, kdy jsem volal už asi poosmé a mezitím jsem si asi potřetí udělal "volno v programu", protože mi operátor sdělil že se přijde na linku podívat technik tehdy a tehdy a vždycky těsně předtím to zrušili. Tolik moje osobní neblahá zkušenost. Na operátory zásadně neřvu, chápu, že to taky nemají lehké, ale zas na druhou stranu člověk není špalek na kterým každej trouba může štípat dříví.. Jak říkám - jsem schopen ledacos tolerovat, ale musím vidět alespoň SNAHU z druhé strany. To tu bohužel vidět nebylo. Pokud VY jednáte se zákazníky tak jak píšete, tak je to fajn a mělo by to tak být všude. Jenže bohužel když si naše největší telekomunikační firma bere na zákaznickou linku lidi, z jejichž tónu hlasu je často tak nějak ta úžasná "ochota" přímo slyšet, tak se prostě člověk asi zrovna moc radostně z takové podpory necítí, to snad chápete...

Anonym (13.8.2007 07:33:53)

Jasně, to není jenom o ceně a přepočtu ceny ze zahraničí. Je přece rozdíl, jestli já jako čech dávám na internet 20% výplaty nebo němec ani ne jedno procento (za úplně stejnou službu) !!!

David (13.8.2007 08:34:40)

No tak to jsem radši ani neuváděl, protože to bychom se pos... rovnou :-D

Anonym (13.8.2007 15:43:14)

vy jste ale banda dementu. Co sem tahate zahranici? Rika vam neco kupni sila obyvatele? Nerika, tak si to zjistete a potom mozna pochopite proc rozdilna cena za pripojeni. Pokud se vam nelibi podminky smlouvy pro adsl (2dny na prevzeti poruchy + 2dny na opravu - pote platite jen cast mesice kdy vam net sel) tak jste ji nemel podepisovat. Pokud se divite tomu, ze za nadstandartni sluzby platite vice tak vam nemam co rici.

David (13.8.2007 20:19:22)

Duševní ejakuláty začínající výrazy z restauračních zařízení IV. cenové nekomentuji...

Anonym (13.8.2007 22:42:11)

Vy sice píšete spisovně, ale zvratky tady blejete stejný.

Anonym (14.8.2007 07:09:34)

Naštěstí lidi mají rozum (ikdyž je to v čr těžko uvěřitelné) a takové telekomunistické lobbisty už nikdo nebere vážně.

Anonym (14.8.2007 09:29:10)

Zajimave, kazdy tu na TO2 nadava, ale ma nejvetsi pocet zakazniku, je ziskova a vice nez konkurence schopna.....jestlito spis nebude tim ze tu kazdej nadava na TO2 protoze to je v mode

David (14.8.2007 11:12:38)

A proč by neměla? Solidní podmínky pro "alternativce" jsou výrazně kratší dobu než je nabízeno samotné ADSL. Navíc v mnoha místech je internet od TO2 jedinou možností internetu via ADSL. Mimochodem,dost velkou část ziskovosti TO2 tvoří mobilní divize - aka bývalý Eurotel. Samotné pevné linky docela upadají, hodně lidí je má už VYLOŽENĚ jen kvůil Internetu.

Anonym (15.8.2007 17:23:28)

To máte pravdu, ale alternativci se taky nějak extra nesnaží být konkurence. Stačí jim jejich teplé místečko na trhu. Jinak, co se týče ziskovosti, tak jak pevná, tak mobilní divize jsou ziskové. Je pravda, že mobilní divize je relativně ziskovější (v absolutních číslech je to tak nastejno), ale to je logické, najdete to všude na světě. Mobilní divize má menší náklady, personální nároky, atp.

David (15.8.2007 17:27:17)

Já bych se spíše u pevné divize zaměřil na trend, nežli absolutní čísla. Je faktem, že počet pevných linek rok od roku klesá.... Pevnou divizi drží dle mého názoru v podstatě už hlavně ADSL Internet, docela by mě zajímala čísla pevné divize očištěná o paušály za Internet, tedy čistě služby přes pevné linky BEZ ADSL připojení.

David (15.8.2007 17:30:11)

Ještě k alternativcům - no ono to bohužel tak nějak je způsobeno také tím, že (pokud mě paměť neklame) TO2 vlastní i přenosovou soustavu (což mi pořád nějak hlava nebere, proč privátní firma dostala do vínku i "dráty" a ostatní hrabou prstíčkem o zpřístupnění). Myslím, že kdyby přenosovou soustavu spravovala nějaká jiná firma a všichni operátoři si prostě od ní ty "dráty" pronajímali, bylo by to konkurenceschopnější, a rovnější podmínky pro všechny.

Anonym (15.8.2007 17:41:13)

>Pevnou divizi drží dle mého názoru v podstatě už hlavně ADSL Internet ... Nesmíte zapomínat, že Divize pevných služeb poskytuje i jedné služby... Logicky, hlavním zdrojem zisku jsou datové okruhy, SLA služby, různá komplexní řešení pro bankovní domy, pojišťovny atp... Pevné linky a ADSL budou, alespoň podle mého názoru, tvořit max. do 20% celkového zisku. Ono to tak většinou v teleco bussinesu bývá, že korporátní klientela tvoří 80%+ celkového zisku. >TO2 vlastní i přenosovou soustavu (což mi pořád nějak hlava nebere ... Tu vlastní proto, protože si ji koupila od státu, společně s povinností poskytovat některé služby (universální službu, např.). Ono, ač se to zdá být zvláštní, tak tento model je v Evropě i v Asii dost rozšířený. Pravda, v Asii se toto netýká FTTx rozvodů (u nás ano:-( Díky ČTU). V podstatě jediná alternativní situace je, že by přenosová soustava byla vlastněná státem... A tedy nevím jak vy, ale to radši ať to má TO2, než banánová republika. Pokud by přenosovou soustavu vlastnila "jiná" firma, situace by byla stejná jako teď. Spíš je nutné, aby alternativci využili IP bitstreamu, který TO2 od dubna nabízí. To jim dovolí si určit míru agregace tak jak oni chtějí (tedy nikoliv pouze 1:20 a 1:50) a hlavně se budou např. data počítat pro celého ISP dohromady. To umožní alt. ISP diverzifikovat nabídku => zvětší se konkurenční prostředí. Ale rozhodně bych nečekal nějaké dramatické snížení cen. Už teď jsou stlačené doslova "pod podlahu".

Eva (14.8.2007 01:16:49)

Napsal to hrube, ale jinak ma naprostou pravdu. Ve smlouve je doba opravy a pripadne postih pro poskytovatele presne popsan. pokud jste s timto nesouhlasil, nabizi TO2 moznost zvysene technicke podpory. Pokud nemate a nadavate tak jste hlupak. Ale to se nic nedeje, delam v oboru jiz nakou dobu a drzgreslu jako vy jsou hromady.

David (14.8.2007 11:10:39)

Vážená slečno/paní z oboru, já jsem žádnou smlouvu nepodepisoval, protože já osobně internet od TO2 nemám. Takže řeči o hlupácích si nechte pro někoho jiného, děkuji. Ve smlouvě to možná je, nicméně to neznamená, že když Internet nefunguje od konce srpna do začátku září, tak to pak z TO2 netaháte až do prosince (protože TO2 i přes nahlášenou závadu posílá -nebo aspoň posílala, když jsme to u příbuzné řešili-dále "plné" faktury a musí se to zpětně reklamovat, což jsou mj. zcela zbytečné další peníze pro zákazníka za tlf. hovory a za poštovné). Nene vážená, já jsem schopen a ochoten za kvalitní službu platit, ale nechápu, proč má pak zákazník škemrat kvůli něčímu bordelu a platit další peníze za poštu a hovorné aby vyřídil reklamaci, která by měla být samozřejmostí...

Anonym (14.8.2007 12:18:32)

pokud nemas net od TO2 nevim proc tu blbe kecas o veci o ktere nemas paru. Jinak jak ctu vas vyblitek jste vazne magor. Pokud vim veskere linky TO2 jsou zdarma. Pokud vam chodi faktury neni nic snazsiho nez zavolat na obchodni oddeleni ze to nejde, oni reknou ok, az bude znamo jak dlouho to celkove neslo bude se financni situace resit. Mam net od TO2 bez fupu a maximalni spokojenost.

David (14.8.2007 13:16:35)

Doma ne, ale teta linku od TO2 má a odtud pochází výše zmíněná anabáze. Linky už možná teď jsou zdarma, nicméně tuším že rok nebo rok a půl zpátky, co se uvedený případ řešil, jsem technikům volal na linku začínající nikoli 800... ale pěkně placenou, ale jestli je to teď už vše "zelená linka", tak tím líp... Nahlásil jsem závadu na zákaznické lince, na technickém oddělení tak jsem předpokládal (asi holt bláhově), že si to nějak "mezi sebou předají". Nenapadlo mě, že to mám sdělovat pomalu i uklízečkám co pracují v jejich centrále na Olšanské :-D

Filip (14.8.2007 15:42:33)

Pane, zavolate na linku 800 123456 (zdarma) kde nahlasite ze nechtete platit za urcite odbodi. To je vse. Zadne velke anabaze.

WIFI 2,4 (14.8.2007 16:19:36)

A Davidek ani nevi ze centrala TO2 neni v Olsanske..

Anonym (14.8.2007 18:14:40)

Musím se slečny/paní z oboru zastat. ADSL od O2 mám tři roky a za tu dobu jsem vyúčtování reklamoval třikrát, vždy jedním telefonátem na BEZPLATNOU! zákaznickou linku, a ve všech třech případech proběhlo vyrovnání reklmované částky v následujícím vyúčtování. Možná by stačilo zamyslet se, jestli při reklamaci postupuji správně (mám na mysli hlavně slušné chování a schopnost vysvětlit co vlastně reklamuji nebo chci, aby zbytečně nedošlo k nedorozumění. Jestli-že tuto schopnost nemáte, poraďte příště příbuzné ať požádá o pomoc někoho jiného) Jestli-že reklamujete poštou, která se dá nahradit např. mailem z jiného připojení, nebo telefonujete na jinou linku než bezplatnou zákaznickou a ještě si stěžujete, že to stojí peníze, je slovo hlupák více než přiměřené.

Anonym (15.8.2007 13:22:42)

Ve čtvrté cenové mnohdy potkáte chytřejší lidi než např v hotelu Astoria...

David (15.8.2007 15:33:31)

Já mluvím čistě o stylu vyjadřování, nikoli o inteligenci. Beru, že například některé au-pair manažerky (tj. pipinky z au-pairu co umějí anglicky a roztáhnout nohy a dělají tudíž "píár" nebo "ejčár manažerky") v lepším hotelu toho mají v hlavě kolikrát daleko méně :-D

Anonym (14.8.2007 07:07:37)

No... kupní síla je trošku něco jiného. Je vidět, že celé problematice opravdu "rozumíte," proto nemá cenu vůbec nějaké arguemnty psát - to je jak házet hrách na zeď.

Anonym (10.8.2007 14:12:04)

co se tyce vypadku tak ty jsou jak rikate dvakrat za rok ale u vsech ADSL ISP, nikde to nepada treba kazdy den (jedine nejaky lokalni problem).. lidi tu z 70% nadavaji na ze si koupily datove omezene adsl (fup) technicka podpora neni problem, pokud je chyba opravdu u nich tak se nebojte ze by to nevyresili (nekdy to chce ale zavolat vicekrat .) ) za to co tvoje firma mesicne plati za internet by byl jinde krasnej symetrickej 8mbit (ne adsl)

Anonym (13.8.2007 15:40:38)

no nevim.......pronajati linky stoji kolem deseti koliku.....

Anonym (14.8.2007 08:51:10)

kdyby OO pojmenoval službu internet express 128kb s omezeným bonusem 8MB, tak je to v pořádku když je to naopak tak je to čirý podvod když si chcete koupit nové VW, tak si taky nekoupíte kupujete škodovku, která přece patří pod VW a má s VW třeba společné koberečky. Navíc v tom případě na oné škodovce prodejce napsal velký nápis VW a jen v vzadu v licenčních podmínkách malým písmem najdete že to platí jen pro koberečky...

Anonym (14.8.2007 09:27:51)

dalsi dement co si koupi sluzbu s FUPkou a pak se divi ze ono to ma limit? Jezisi me to nikdo nerekl, ono to je jenom vsude napsany, na netu, v letaku co jsem dostal v prodejne, vsude by mi to rekli kdybych se zeptal ale BYL JSEM PODVEDEN. A ted vyhonit a spat a zejtra popros maminku at ti koupit extrem

David (14.8.2007 11:25:07)

Jenže on si honit nemůže, kvůli FUP nemůže stahovat další Pčko a tak nemá u čeho :-))))))))))))))))))

Anonym (15.8.2007 17:37:19)

Nepracujes ty u O2? Oni to totiz, treba na tech letacich, moc pekne krejou... Hlavne ze ses tady predved

Anonym (16.8.2007 16:51:24)

Kyslikare moc nemusim, ale jeste vice me stvou dementi kteri se vymlouva na to ze se v reklame nerika cela pravda. Vzdyt je to reklama! Dela to kazda firma a delat se to bude. Navic v pripade FUP se musim TO2 zastat, protoze na jejich strankach je velkym pismem napsano u kazde fupove sluzby co to je a pro blbe tam je graf.

David (14.8.2007 11:24:29)

Heh? Promiňte, ale váš přístup mi spíš připomíná přístup, kdy si koupíte auto, po nějaké době začne zlobit a vy najednou zjstíte "jeee, on se tam leje olej? To mi ale prodejce explicitně neřekl!" Tady bych se zase TO2 zastal - omezení pomocí FUP je velmi jasně (a i s doprovodnou grafikou) popsáno přímo na stránkách každého produktu. Takže malé písmo vzadu v tomto případě neberu. Prostě si musíte přečíst i další podmínky a ne jen ty čísla kolem lomítka a pak už "honem honem ať mám ten superrychlej net" :-D

polarbear (18.8.2007 23:07:49)

to je sice hezký, ovšem jedna věc je, že třeba telefonní operátoři při prodeji přes telefon se o datovym omezení zpravidla nezmiňujou -> přiznávám že to je situace trošku "jiná", osobně bych si nic přes telefon nekoupil osobně si pod pojmem "neomezený internet" představuju něco jinýho

STOP TO2 (19.8.2007 00:47:38)

tjn, maj přesně definovat co si jejich firma pod pojmem neomezený představují, protože podle slovníku to znamená neomezený ve všech směrech a ohledech. .... Z toho plyne, ze jejich reklamy jsou ve své podstatě jen kecy a téměř lži TO2 suxx

Anonym (19.8.2007 01:17:51)

No a teď mi schválně jmenuj jednu jedinou reklamu, která není snůškou keců a téměř lží.

Anonym (19.8.2007 15:16:25)

ikdyby premejšlel rok, tak na žadnou neprijde, protože žadná takova reklama neexistuje. V každé reklamě se aspoň trochu lže

Anonym (19.8.2007 09:53:46)

Neomezeny internet je dan historicky. Drive jste meli urcity limit dat ktery jste mohli stahnout a dale vam potom net nesel. Tady kdyz prekrocite limit tak internet dale funguje. Proto neomezeny. Jinak chyba toho dementa co si koupi sluzbu o ktere nic nevi.

WIFI 2,4 (14.8.2007 16:22:49)

Vzhledem k tomu ze se v Evrope pod nazvem VW Caddy prodavala Felicie PickUp tak je tvuj primer naprosto nevhodny, respektive pusobi presne opacnym dojmem nez jsi zamyslel. Protoze ano, kdyz kupujes VW tak skutecne muzes dostat Skodovku s premalovanym logem. Stejne tak se na nekterych trzich prodava Dacia Logan jako Renault Logan a dokonce i jako Nissan Aprio.

Anonym (19.8.2007 09:24:03)

když kupuješ VW Passat tak nedostaneš Fábii takový je totiž rozdíl mezi Fuck internetem a ne Fuck internetem takhle taky byl příspěvek napsán, pokud jsi to pochopil jinak, tak je mi líto...

Anonym (19.8.2007 10:32:24)

No kdyz kupujes passat nedostanes fabii. Kdyz kupujes Extreme tak nedostanes FUP Co ti neni jasný?

Anonym (19.8.2007 10:39:49)

to, že FUP existuje. Pokud pominem, že ve většině Evropy je net be FUPu a nebo se FUP aplikuje jen pro velké přenosy dat (myslím opravdu velké, ne 3 GB donedávna, nyní 10 )

Anonym (19.8.2007 16:03:05)

To sice ano, ale ve většině Evropy zase platí jiné standardy. Třeba je úplně běžné, že si platíte výjezd technika bez ohledu na to, jestli je chyba v sítí ISP nebo u vás. Nebo na vás všichni kašlou co se rychlosti týče. Prostě agregace. Taky je běžné hlášení poruch na placené linky a podobně. Třeba kamarád si takhle hlásil, že mu 16Mbit běží 2Mbity... Řekli mu, že smůla. Agregace. Takže asi tak. Někde to ISP šetřit musí. Jsem radši když je to na FUP...