Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Triky telefonních společností

Triky telefonních společností

Anonym (21.8.2007 00:00:00)

Američané si v poslední době začínají stěžovat na to, že budoucnost broadbandu, která v minulosti vypadala tak slibně, se nějak vypařila. Většinou se vina klade na bedra ziskuchtivých telefonních společností a nevalné regulaci FCC.

Miky (21.8.2007 11:13:50)

Koukám, že telefonní společnosti jsou všude na světě stejní vychcani...

Anonym (21.8.2007 12:42:39)

A cos čekal? Že to budou samaritáni, kteří budou tahat optiku i do nejposlednějšího kouta světa za almužnu? Omg. Jsou to firmy. Jejich cílem a zájmem je zisk. Jejich prostředek je zákazník. Nikoliv naopak.

mungo (21.8.2007 20:37:33)

Je to běžný výsledek tržního hospodaření s důrazem na maximalizaci zisku.

Anonym (21.8.2007 21:32:07)

To je s podivem, jak rychle se na Západě naučili podnikat podle Divokého Východu. Nebo že už by tam odešlo tolik lidí od nás?

Anonym (22.8.2007 05:56:23)

Kecko, i tam se našli vykukové, co berou pěkně u huby, třeba Wallmart, ten řetězec. Spíš si myslim, že kdyby nebylo úspěchu komunistů v Rusku, že měli vlastní stát a tedy mohli pro neznalé dělat dojem funkčního života, že i na západě se měnil obraz podnikání k sociálnímu aspektu.

nemam (21.8.2007 12:14:17)

muzou se prijit podivat na nase NEOMEZENE ADSL ktere frci jeden den 2Mbit a konec a to jeste hoodne zalezi kde kdo je.

Michal (21.8.2007 12:32:14)

JJ vina je na nedostatečné regulaci. To určitě. Něco tak stupidního může napsat jenom člověk, který neví jak vypadalo centrální plánování mezi lety 1948-1989 a jak dnes ČR jen velmi zvolna dohání západní svět v kupní síle a v kvalitě života.

Anonym (21.8.2007 20:36:14)

No já bych to tak neviděl Trvalo dobrých 10 let, než jsme se dostali na srovnatelnou úroveň, jakou jsme měli před sametovou revolucí a v některých oborech se na tutéž úroveň už nikdy nedostaneme.

Mirek (30.8.2007 01:56:45)

například ve výrobě surového železa nebo šití stejnokrojů pro LM.

m.dodo (29.8.2007 10:16:47)

RE: Neustálé poruchy O2 TV Netýká se to O2 TV ale O2 jako takového.Jejich chování k zákazníkovi je něco otřesného.Před měsícem mne kontaktovali po tel. zda nemám zájem o jejich internet,nabídku jsem odmítl,po týdnu mne nabízeli O2 TV ,které jsem opět odmítl.Aco se nestalo ,zhruba po týdnu mi domů pošta v klidu přivezla balíček O2 s modemem.Balík jsem nepřevzal,protože jsem si nic neobjednal,čímž jsem záležitost považoval za vyřízenou.Ale ouha,včera při vyúčtování služeb na faktuře za červenec mám v pohodě naučtované ADSL.Po zavolání na jejich help linku a po půl hodinovém čekání mne spojili s operátorem ,který mne po sdělení přepojil a zároven odpojil se slovy at zavolám pozdeji.Při pozdějším pokusu se mi povedlo opět asi po 15 min čekání spojit a po několika ostřejších frázích sem byl přepojen na konkr. operátora,který mi klidně sdělil že na mém tel čísle provozují O2 TV a ADSL.Když jsem říkal jak můžu mít jejich ADSL když nemám ani jejich modem,uznala že se asi někde stala chyba a že to předá reklamaci.Takze ted cekám na vyjádření,jsem zvedavý jak to dopadne.POdle mne jde o nekalou metodu lovu zákazníku ve stylu "pošlem mu to snad je blbej a chytne se".Zajímalo by mne jestli nekdo máte podobnou zkusenost a jak jste dopadli

Mirek (30.8.2007 01:52:13)

Já jsem sice modem nainstaloval, nastaly však potíže ze strany O2 nejprve s telefonní linkou, následně s internetem, žádná komunikace, žádné dovolání, neustálé marné ugence a čekání, doma bez Internetu 14 dní. Když už už Internet běží po nekonečných urgencích, jede na 3,5 až 4,0 místo placených a slibovaných 6,0 mega. Hanba jim!