Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Moderní telefonování vám ušetří spoustu peněz

Moderní telefonování vám ušetří spoustu peněz

Anonym (28.11.2007 00:00:00)

Dneska není problém si vybrat hlasového operátora, se kterým ušetříte ročně i desítky tisíc. Ač na poli VoIP telefonie se stále hovoří o společnosti Skype, tuzemští VoIP operátoři nabízejí zdaleka lepší ceny a samozřejmě i volání zdarma.

Radouch (28.11.2007 12:44:34)

Informace v článku bych ještě doplnil pro všechny, které daná problematika zajímá, ale nevědí to - k problematice VoIP (převážně na bázi SIP) existuje velmi obsáhlé české fórum http://telefonujeme.cz , kde lze najít kromě informací o všech možných tuzemských i zahraničních VoIP operátorech též rady a řešení problémů kolem nastavení všemožného VoIP HW i SW atd. Vřele doporučuji...

Anonym (28.11.2007 13:49:37)

Hmmmm, to je hodně zajímavé, jen jsem na tom 802.cz nějak nenašel cenu toho tel. přístroje.

Mator (28.11.2007 15:53:42)

To asi bude tim, ze je davaji zadarmo :-) , ale presne je to zde http://www.802.cz/index.php?sec=telefon&sub=3 Jen bych vcelku pochyboval, ze Fayn ma 15k uzivatelu, mozna tak pridelenych cisel, protoze jak jim to nefungovalo, tak vsichni utekli. Dnes maji novy system a udajne se jim sluzby zlepsily, nicmene s krizkem po funuse. Trh jim utekl, ceny taky. Jednoznacne vede, 802.cz. Ceny za volani, zarizeni v cene kreditu, takze zadarmo, velikost site - pocet uzivatelu, funkcionality,... Ja jsem trochu zaujaty, s 802 mame aktivni vztahy, mame propojenou PBX na bazi Asterisku, 80 internich aktivnich uzivatelu, pro jistotu mam jeste trunk k Ha-vel pro pripadny vypadek levnejsi volaci cesty, tedy 802. V provozu je hlavni smer spolehlivy, coz se o alternative neda rici. Jako zalohu budu muset najit nekoho jineho. Ale zpet k VoIP. V nasich firemnich nakladech jsem usetril cca 80% a majitel je spokojen. Jsem rad, ze jsem reseni prosadil.

Radouch (28.11.2007 16:12:53)

Já za skvělou novinku u 802.cz považuji přenos čísla od jiného operátora (typicky pevná linka O2) za navýšení hovorného - funguje to tak od půlky září a už jsem k nim v okolí úspěšně převedl 3 lidi, aniž by museli někomu sdělovat změnu čísla, a ty 2.000,-, co to stálo mohou následně libovolně provolat. :-D

Anonym (28.11.2007 22:48:07)

Mator: Mě se na tom linku od Tebe nic nezobrazuje, jen prázdná stránka :-( http://www.802.cz/index.php?sec=telefon⊂=3

petr (28.11.2007 23:49:51)

U 802.cz dostanes jakykoliv telefon co maji v nabidce zadarmo. Ja osobne sem si od nich koupil ten SPA921 za 4400 ktere mi prevedli do volaciho kreditu. Celkem dost volam do nemecka a cena 0.80 za minutu z DPH je bezkonkurenci Vsem jejich sluzby muzu doporucit, mam od nich i internet 2.5/1 Mbit bez jakehokoliv omezeni a touto rychlosti mi to jede cely den

Ben (29.11.2007 00:44:57)

No já zase jejich služby nemůžu vůbec doporučit. Zloušel jsem u této společnosti jejich služby a byl jsem velice zklamán, kvalita nic moc a hlavně nezájem řešit problém. Zkoušel jsem je několikrát kontaktovat s problémem, ale bez odezvy. Dnes jsem naštěstí u jiného operátora mikrotech.cz a jsem nadmíru spokojen. Nižší hovorné, perfektní kvalita a podpora. A hlavně, když je problém, tak jej řeší.....:-)

moby (29.11.2007 15:03:17)

bene, perfektni kvalita a podpora? proc vlastne volas podporu, kdyz ti vsechno skvele funguje? ;-) jinak souhlasim, ze skvely zdroj informaci je forum telefonujeme.cz. tam je videt, ze ani ta benova dvd pujcovna nema voip bez problemu ... ale kdo ma dneska cas resit porad nejakou konfiguraci a podporu? ma to fungovat samo! presne jako kdyz si objednas voip krabicku na www.802.cz, pripojis to k internetu a telefonujes :-)

Ben (2.12.2007 19:58:15)

To je právě to, u 802cz jsem si objednal krabičku a nechodilo to jak má:-((když jsem se pokoušel dovolat na jejich podporu, tak absolutní nezájem :-( po několika týdnech nezájmu řešit cokoliv jsem si našel na internetu mikrotech.cz a dnes jsem nadmíru spokojen u mikrotechu :-))

ViR (28.11.2007 18:12:04)

Měl bych drobnou připomínku k tomu výčtu operátorů, označovaných za "největší a nejznámější". I když samozřejmě autorovi článku neupírám právo na názor, v rámci objektivity bych určitě doplnil spoluzakladatele Asociace operátorů digitální telefonie, z.s.p.o., provozovatele služby "ERI VoIP" (http://www.erivoip.eu ) Český bezdrát s.r.o., který poskytuje služby zejména malým a středním firmám, tedy klientele s vyššími nároky (disponuje totiž poměrně unikátním systémem řízení QoS). A stejně tak by neměla chybět společnost Unient Communications, a.s., která je zase, z hlediska počtu klientů, se svou službou "Viphone break" druhý největší operátor v ČR (před ní je služba 802.VOX, za ní FAYN). Na druhé stranně, byť známost je pojem relativní, bych třeba Retecall či SoftPHONE řadil spíš mezi malé či "regionální" operátory (bez ohledu na to, že třeba SoftPHONE má poměrně značný "historický" význam). A ještě jedna věcná poznámka - u VoIPEXu není částka 250 Kč poplatek za aktivaci, ale předplatné kreditu, což považuji za jistý, nejen technický, rozdíl....

David Hoolm (28.11.2007 18:14:30)

Možná by pro autora článku, byl zajímavý odkaz na: http://www.aodt.cz (asociace operátorů digitální telefonie)

JP (30.11.2007 18:40:02)

Tak jsem si právě aktivoval 802.cz, zaplatil kredit, nainstaloval X-Lite,nastavil podle návodu - a nic. Prostě to nefunguje. Porty v routeru nastavené správně atd. a nic. Konzultoval jsem to s podporou, moc neporadili, prý neví, že prý každý zákazník to má jiné. A když jsem řekl že mám Zyxel Prestige modem, tak říkali, že s tím to asi fungovat nebude. Dobrá zpráva - akorát by ji mohli mít na stránkách. Dodali mi pak jakýsi alchymický návod k přenastavení Zyxelu, který ale stejně nefunguje, protože z něj není jasné co se tím myslí: 1. přihlásit se pomoci telnetu na IP adresu modemu (telnet 192.168.1.1) 2. v menu zvolit 24 3. zvolit 8 4. pak napsat: ip nat service sip active 0 5. exit Dále se doporučuje v KWF vypnout ve službách -> služba SIP -> inspekční modul (dát na "žádný"). (už ten samotný Telnet nefunguje). Tak jsem tím strávil 2 hodiny, protelefonoval spoustu peněz na technickou podporu a výsledek frustrace a nula. Může někdo případně poradit ? Nebo je to opravdu na nic ?

Anonym (2.12.2007 10:54:13)

ja bych doporucil kontaktovat technickou podporu zyxel. Jiz jsem s nimi tento problem pro meho znameho resil, dobre znaji uzka mista a fucury pro fungovani 802.cz

Radouch (6.12.2007 18:30:14)

Zkuste si precist http://www.telefonujeme.cz/viewtopic.php?t=4452 - tam se mimo jine taky popisuje vypnuti toho NAT traverzal (ktere u me bylo nutne taky - bez nej 802 fungovalo jen s pouzitim STUNu).