Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Peklo zamrzlo: O2 ruší limity a FUP

Peklo zamrzlo: O2 ruší limity a FUP

Anonym (10.3.2008 00:00:00)

Společnost Telefónica O2 Czech Republic se rozhodla k 1. dubnu 2008 zrušit datová omezení a následnou aplikaci FUP u všech svých služeb poskytování vysokorychlostního připojení k internetu přes ADSL.

Cryptic (10.3.2008 17:05:57)

Lidi co myslite? Jak to bude u ostatnich poskytovatelu?

jura (10.3.2008 17:47:02)

ne

Anonym (10.3.2008 17:54:54)

no jak... prizpusobi se telecomu a ti co maj vlastni ustredny asi zlevni

Zlobr (10.3.2008 18:03:31)

Je to tak, informace 100% potvrzena a limity se ruší na všechny služby obsahujici ADSL pro nove i stavajici zakazniky!!! Podle mě tento krok ale brzy učiní i ostatní DSL poskytovatelé...

petr (12.3.2008 09:21:55)

Jen skromny dotaz, kdyz mam mobilni internet od O2, (ne ADSL) tak tady se zruseni FUP nekona? Alespon jsem to tak pochopil. Dekuji za odpoved

Anonym (12.3.2008 09:27:29)

spravne, tady fup zustava aktivni (krom O2 Internet Mobil 1024 Plus, kde jsou omezeny p2p).

Honza (10.3.2008 18:35:17)

Velkoobchodní nabídka zůstává více méně stejná http://www.cz.o2.com/file_part/230343/CBB_02_PRILOHA_1_Pristupy_a_ceny.pdf Sami si limity zrušíme, ale do velkoobchodní nabídky konkurenci je necháme.. Podle mě z toho bude pěkných pár žalob na ČTÚ... :o/

Anonym (10.3.2008 20:11:00)

Žaloby z toho sice budou, ale co si z toho alt. poskytovatelé vezmou? TO2 sice zaplatí nějakou symbolickou pokutu, ale ty zákazníci jí zůstanou a alt. ISP odejdou. Grrr.

Anonym (10.3.2008 21:29:09)

Pokuta + donucení nabídnout stejné podmíky pro všechny. To by z toho bylo.

Anonym (11.3.2008 13:54:28)

No to je jasné, ale tu pokutu zaplatí TO2 státu. Problém je, že ztráta, kterou z toho alt. ISP budou mít jim nebude nijak kompenzovaná. A pokuta pro TO2 nebude nikdy tak vysoká, aby jim způsobila nějaké problémy. Snad ten odliv zákazníků nebude tak vysoký...

Honza (10.3.2008 18:54:57)

tak to by me taky dost zajimalo, protoze timhle Telefonica O2 vypalila alternativcum dost rybnik. Jsem zvedavej co to udela s cenou.

Anonym (10.3.2008 19:48:25)

nic

Alextc (10.3.2008 18:58:32)

U T-Mobile ADSL mi operátor řekl že o tom ví, ale že zatím žádná oficiální informace o změně FUP u TM není

Anonym (10.3.2008 17:59:38)

to je jako predcasnej april, jo?

Anonym (10.3.2008 18:06:29)

Fup postupně zruší všichni,mají jiné možnosti,jak se zbavit notorických stahovačů filmů,i tak jich ubývá,poněvadž jsou tu jiné možnosti.

pan Nasraný (10.3.2008 18:12:06)

takže já platim 1690kč za extreme a ted budu mít stejný podmínky jako levěnšjí tarif??? co to má bejt za kravinu jako? nevim co si mám představit pod pojmem nadstandarní technická podpora na to jim kašlu.

Nenasraný-zatím (10.3.2008 18:22:20)

Už to k tomu směřovalo a jen slepí se tomu diví.Stačí přejít na jiný tarif a ještě ušetříš. Stávající zákazníci s Extreme tarify si však budou moci vybrat, zda zůstanou u svého tarifu, nebo zda přejdou na některý ze standardních tarifů." citace: David Polesný, diskuze na zive.cz

Anonym (10.3.2008 18:24:25)

ano to samozřejmě chápu ale řekni mi jediný důvod kdo by zůstal na dražším tarifu za stejných podmínek? to je trošlu úlet ne? každou hovadinu nám volají máme nové telefony dobrý den máme nové blbosti ale tohle se neobtěžují zavolat. Náhodou jsem na to narazil na novinky.cz

bob (10.3.2008 18:29:57)

Mam taky Extreme a nezbyva nez doufat ,ze po uvolneni FUP zacnou ostatni na standartnich linkach stahovat jako o zivot a tim jim klesne rychlost. Nam co maji Extreme by melo slapat vse poprad stejnou rychlosti,alespon tak jsem to pochopil z prohlaseni O2. Jejich nadstandartni technickou podporu nepotrebuji,alespon doted ne.

Anonym (10.3.2008 18:40:34)

já to zkusim takhle přejdu z extreme na normální tarif ale z 6mb to hodim na 8mb tim by se mělo zamezit i případnému snížení při přetížení sítě a navíc já stahuju z 90% přes noc takže bych eventuelně jel 800kb down a 50up což je dobrý protože 30kb up je pro udržování ratia docela nehorázně málo.

Radek (10.3.2008 18:25:27)

April :)

Anonym (10.3.2008 18:29:16)

http://www.cz.o2.com/osobni/cz/internet_a_email/internet_a_email-vysokorychlostni_pripojeni-home-adsl_bez_fupu.html

Anonym (10.3.2008 18:48:42)

a ještě jedna věc jako stávající zákazník ted jsem tam volal musim platit 990kč za snížení tarifu z 6mb extreme na 8mb normál (měsíční rozdíl v platbě je - 250kč) ale musim platit litr za snížení OVŠEM novej zákazník má net 50% na půl roku slevu + si může samozřejmě bez poplatku vybrat jaký tarif chce. Za 3 roky jsem O2 dal desítky tisíc taková je odměna za věrnost a platbu. Skvělý.

Nenasraný-zatím (10.3.2008 19:09:16)

S tím poplatkem je to ,slušně psáno, pěkně nefér.A nebo jak řekl operátor na infolince, že se zaplatí tisícovka a změni tarif. nebo se může linka odhlásit a přihlasit ale to znamená pár dni bez netu.Určitě za tím zrušením FUP bude nějaká kulišárna a útok na naše peněženky.Nějak jim nevěřím,nevíte proč?

NickRabit (12.3.2008 11:06:16)

No nevim jak u vas, ale ja si teda jeste aspon do kvetna pockam, nez budu neco menit..... na infolince me rekli, ze se upravovani sirky pasma na stavajici Extreme tarify vstahovat nebude, tak prvne otestuju nekde jak bude behat standardni ADSL....

štěpán (10.3.2008 19:50:17)

V politice kvality deklarují: orientace na zákazníka a kvalitu pokytovaných služeb jako na jeden ze základních principů kvality. Dle mého jde pouze o orientaci na peněženky zákazníků, bez ohledu na kvalitu pro stávající dlouhodobé zákazníky kteří platí jako já kolem 3500,- Kč měsíčně. Jde jen o nabrání co největšího počtu nových platičů nehorázných částek a na dlouhodobé zákazníky se mohou vykašlat, pro ně nic. Když jsem požadoval výměnu wifi modemu za starý tak se mi vysmáli, přitom každý nový ho dostane. Musím si ho koupit. je to směšné a ostudné. Dnes jsem strávil asi 10 hodin telefonováním s nimi a výsledek nula, jen moje pocuchané nervy a nefungující internet a žádná odvedená práce v mé firmě.

štěpán (10.3.2008 19:15:34)

To je sice hezké ale!!!: Už několik dní se snažím marně navýšit službou data click limit za platek na jeden cyklus na neomezená data 595,-Kč s DPH, protože jsem si předplatil na časově omezenou dobu služby na internetu na stahování.Výsledek? Nelze!!! A FUP aktivní, tudíž internet na 3 věci. Už 9 měsíců mám nefunkční moje konto a jinak nelze tuto službu objednat. Asi po 120 telefoních hovorecha několika dnech, kde si mě přehazovali sem a tam s tím, že do hodiny to půjde, jsem rezignoval a požádal si o navýšení rychlosti připojení kde je větší limit FUP. to šlo ale stále čekám a ani to se neděje.Po dotazu na vyřešení mojeho konta a objednání data click mi bylo sděleno, že mám objednanou vyšší rychlost a tudíž nelze teď nic měnit dokud nebude vyřízena tato objednávka. Později jsem se dozvěděl o rušení FUP až po tom co mi doporučili navýšení rychlosti, i když tohle už určitě věděli. proto o rušení FUP si myslím své, jestliže 9 měsíců nejsou schopni napravit pitomou internetovou aplikaci. Mám skoro vše od o2 mimo mobilu, chtěl jsem přejít, abych měl vše v jednom účtu ale kašlu na to. Po stížnosti na to jak se chovají ke stávajícím zákazníkům a dlouhodobým klientům, pro ně nic. pro nové různé nabídky zadarmo, dárečky atd... jsem obdržel pouze zprávu opět z centra pro péči, že to bylo předáno technickému. TOTO JE prosím firma - držitel několika certifikátů kvality a dokonce modelu excelence!!!!! Jako auditor a manažer kvality bych jim tyto certifikáty okamžitě odebral, protože nesplňují základní požadavky norem a s tímto se také obrátím na certifikační společnosti a evropskou nadaci. je to sice marné ale je to ostuda.

Anonym (10.3.2008 19:34:07)

to by me zajimalo, kdyz mam ted 4mbit extreme, chtel bych prejit na 4mbit normal a ktomu bych chtel 50% slevu, myslite, ze to bude mozne? jsem o2 zakaznik od ledna minuleho roku

Hugo Mour (11.3.2008 10:19:20)

Je to možné, ale zaplatíš 1000 Kč za přechod k nižšímu tarifu!

Igoreso (11.3.2008 19:14:42)

Po 1.4.2008. je to zdarma.. :) tak nesir veci co nejsou pravda

dd (12.3.2008 00:04:56)

Ze stranek O2....V případě, že chcete službu O2 Internet ADSL Extreme změnit na některou ze služeb O2 Internet ADSL, můžete o změnu požádat v aplikaci Moje konto. Cena změny se řídí podle platného ceníku xDSL služeb... O tom, ze by melo po 1.4. byt neco zadarmo se nikde nemluvi!!!

Anonym (12.3.2008 08:02:26)

hmm, tak ja uz jsem si to domluvil a prej nebude problem, zmenit tarif zadara a jeste budu mit pulroku 50% slevu:))) az po pulroce bych to asi zvednul ze 4mbit na vyssi rychlost:)

Anonym (12.3.2008 08:12:42)

Jasne a nedali ti k tomu zadara i novej pocitac, jako ze jsi si to domluvil s operatorem, ktery tak v podstate ignoruje narizeni firmy a dela si co chce?

Anonym (15.3.2008 04:10:21)

ne, s technikem:) kterej to zarizuje, a o pocitaci nemluvil:))) a jak to udela me nezajima

Rouchi (10.3.2008 21:07:18)

Jen by mě docela zajímalo jak to bude třeba u GTS, když si platím office tarif (ekvivalent extremu)

Anonym (10.3.2008 21:50:02)

skvely nadpis, takhle jsem se dlouho zadnemu nezasmal. Jen tak dal. Je potreba se stale strefovat do tech nenazranych sfi.i

thx (10.3.2008 22:53:28)

Nechapu negativni reakce nekterych prispevatelu - O2/telecom vzdy umel sve inovace skvele nacasovat a z pohledu monopolu byly vzdy jeho kroky to nejlepsi co delal - tim se ho nechci nijak zastavat ale uvedomte si ze firma se vzdy chova tak jak ji to dovoli trh/zakony/technologie atd...adsl je dnes v podstate vycerpane a dalo by se predvidat ze O2 v nejblizsi dobe nasadi optiku a tim svym konkurentum mnohonasobne vypali rybnik - tot muj nazor... uzivejte neomezeny internet zdar!

Petr (12.3.2008 15:14:58)

Da da, ale s tim nacasovanim bych to tak ruzove nevidel, ale kdyz to vezmu poporadku: 1) O2 ma asi 700k uzivatelů ADSL tady si stěžuje tak desetina promile všech ADSL zákazníků....(poruchovost auta je standartně okolo 10-15%, takže si myslím, že O2 tak špatný není...... 2) neomezeny ADSL je proste super...... Kabelovka neni tak kvalitni, ani kdyby chtela...... 3) stiznosti nejsou kvuli sluzbam, ale kvuli tomu, ze je to O2 (byvaly Telecom). Česi rádi škatulkují a hlavne poslouchaji, co jim nakeca radyby odborny kamarad 4) optiku O2 uz rozjelo v novych obytnych zonach v Praze (kamardovi uz volali nabizeli 10Mbit/10Mbit za 799,- CZK.......(skoda, ze bydlim ve stare zastavbe...:-() Petr P.S. - nejsem zaměstananec O2 (tojen, aby tady nebyly kecy:-):-))

fort (12.3.2008 16:40:36)

Kabelovka ze je horsi nez ADSL od O2? Co to je za zlol? ;)

nou (26.3.2008 00:09:11)

Kabel horsi nez adsl od telekomunistu? Uz to nehul...

fort (11.3.2008 01:04:28)

zomg, takze ted jdu z extreme 4mbit na 8mbit a jeste si zaplatim litranek to je parada. Kdyby aspon garantovali ping nebo snizili agregacni pomer u extremu, protoze u normal dsl ten ping pujde do kopru stejne jako kdyz zrusilo limity upc

Anonym (11.3.2008 11:43:31)

A jak presne by jsi chtel ten ping garantovat? Mas ADSL ne VPN nebo Digitalni okruh. ADSL nevyuziva zadne "vyhrazeni" sirky pasme pro dane uzivatele. Vem si situaci, kdy budes pingat na masinku v Kanade a jak ma TO2 zarucit, ze vsude po ceste budes mit takovou a makovou latenci? Garantovat ping u sluzeb jako je ADSL je nemozne.

Anonym (11.3.2008 13:52:43)

ADSL je technologie kde ping nelze z technickych duvodu garantovat. Ping muzes garantovat u sluzeb, ktere vyuzivaji rezervaci urcite sirky pasma pro urcite zakazniky (QoS) ADSL nic takove nevyuziva a jen posila tupe pakety na adresy ktere zadate. Digitalni okruhy a sluzby ktere vyuzivaji Quality of Services maji moznost garantovat ping. ADSL ne.

Anonym (12.3.2008 15:10:06)

ADSL umožňuje rezevaci pásma již na linkové vrstvě neboť laicky řečeno je to v podstatě převlečené ATM over DSL;) Jedny z prvních ADSL připojek se využívaly jako běžné digitální okruhy.

-.- (11.3.2008 04:13:00)

"....díky novým technologiím implementovaným v síti jsme schopni přizpůsobit se...." Víte co je to regulace ? Ne ? Tak ted´ to poznáte ....

Fi (11.3.2008 09:44:13)

Nevíte někdo co znamená "datový tok může být při přetížení sítě řízen" co si má pod tím člověk představit???

Anonym (11.3.2008 10:20:18)

Z právního hlediska je to tam z jediného důvodu - nedá se pak stěžovat, že něco jede pomalu. Z praktického hlediska to vypadá na snižování priority některých druhů provozu (P2P, některé FTP a pod)

Anonym (12.3.2008 13:35:28)

:) Nejen z právního hlediska - ty nejdůležitější informace hledejte pod čarou . ( Schválně , jakým fontem a velikostí písma jsou sepsány ? )

Anonym (13.3.2008 21:25:57)

se mrkněte na zavedení a průběh CDMA od ERRORTELU. Dnes je to fšechno jedna hanebná firma (vlastně byla i tehdy, ale né tak veřejně) Tam oficiálně nikdy nebylo FUP pouze omezení datového toku při přetížení. Prvního půl roku existence služby ani na prodejnách errortele neuměli vysvětlit, jak by to v praxi vypadalo kdyby... ale to vás pane nemá šanci potkat ta síť je na začátku rozvoje, ta přetížit nejde... Jak to vypadalo řekněme před rokem si každý může přečíst na jakékoliv diskuzi, jsou jich na netu hektary.

Anonym (15.3.2008 23:32:29)

Další smutná kapitola rozvoje mobilního internetu v české kotlině a přilehlých brázdách :(.....

beocX (23.4.2008 16:56:20)

We should do something against this vile limiting of our internet freedom as freedom is one of the main articles of the Internet.

Fi (11.3.2008 10:25:06)

Tak už jsem něco k tomu našel. Řízení datového provozu. Je v obchodních podmínkách služby definován takto: Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat si poskytovatel vyhrazuje právo řízení datového toku v sítí, zejména pokud dojde k přetíženi sítě v páteřních spojích. Poskytovatel je oprávněn omezit selektivně provoz na páteřní síti tak, aby umožnil optimální využití služby všemi uživateli. Ovšem jak velký je nepřiměřený objem dat nikde uvedeno není...

Rouchi (11.3.2008 11:54:07)

Přeloženě bych to viděl asi tak, když budete všichni co máte standartní tarif, sosat a bude chtět sosat někdo s extreme, tak v těch infrastrukturách budou dostávat data od a pro extrémáky vyšší prioritu, tím dostanou "přednost" a bude jejich net stabilnější ?? a rychlejší.... toť můj vlastní názor...

Anonym (12.3.2008 20:01:42)

Presne tak to bude pro extreme datovy tok v "nebude platit jako doposud"

Anonym (11.3.2008 18:01:02)

to zalezi na tom zda se to stane. v pripade pretizeni site se o2 podiva na nejvetsi sosace a ty ustrihne;)...coz zni logicky a spravedlive

Mít svůj vlastní názor je zločin ? (12.3.2008 13:28:58)

Logicky lze též dospět k závěru , že řízení provozu bude aktivní ihned . Je otázka jak chcete definovat "největší sosače" . Něco mi našeptává , že to nebudou zrovna pravidla která by oddělila tzv. kus od kusu . FTP , P2P - hmmm myslím , že bychom si vážně měli ujasnit co půjde plošně pomaleji ..... Při troše představivosti lze snadno dojít k závěru , že až teprve Extreme tarify budou službou bez omezení .

Anonym (12.3.2008 17:14:20)

Jednoduchý statistický přehled - v případě přetížení prvních X sosačů bude zpomaleno.

Anonym (12.3.2008 23:13:52)

:) Utopie ...

Fi (12.3.2008 14:53:30)

Koukal jsem na diskuzi, serveru Zive, kde podle O2 desítky stazenych Gb nejsou pro jejich sít problem...

xXx (12.3.2008 15:32:18)

:) Není to o tom co lze teoreticky dosáhnout , ale o tom jak to bude ve skutečnosti - vytížená páteř je otázkou načasovaného impulsu. Zálohování internetu je dnešní čilá kulturně sociální aktivita ,ale z hlediska poskytovatele minimálně tolerovatelná - V době veřejných debat o omezení celého přístupu si ještě někdo myslí že bude mít naplno otevřená stavidla ?

Anonym (12.3.2008 15:03:18)

Je to zhruba tolik dat kolik zmákne harddisky plně naložená Tatra mezi Prahou a Brnem v dopravní špičce.

brocX (23.4.2008 16:53:53)

Which is a clean attack against our freedom and we should move against it in some way.

Anonym (11.3.2008 11:41:21)

to znamena omezeni 2p2 spojeni

Anonym (11.3.2008 11:41:40)

ehm..... p2p spojeni :)

dejv (12.3.2008 09:42:09)

Takze ted kdyz mam IE EXtreme u nehoz je cenovy rozdil mezi jeho "normalni" variantou 500 Kc bez DPH tak za tech 500 mesicne navic bych si ted mel nedobrovolne platit tu bajecnou zvysenou podporu. Pokud budu chtit tedy prejit na ten "normalni" tarif, tak zaplatim cca 1200 Kc vc. DPH, kdyz linku zrusim, tak mi pobezi 30ti denni vypovedni lhuta, nez si budu moct poridit jiny tarif jako novy zakaznik - no proste neni nadto byt poctivy a verny zakaznik u Telefonica O2!!!! Za to, co jinde odmenuji, O2 oskubava.

Anonym (12.3.2008 19:58:36)

Pokud si platíš extreme tak mas za tu cenu zvysenou servisni podporu to znamena ze jaka koliv zavada at na pevne ci na adsl lince bude odstranena do 24 hodin. To je zajimave patrne jen pro firmy, jako soukroma osoba pokud nemas caste poruchy to neuplatnis a doporucuji zrusit.

Igoreso (12.3.2008 21:36:22)

Od 1.4.2008 mas prechod z Extreme na normal zdarma...

dejv (13.3.2008 08:53:06)

A nejaky podklad pro to, ze od 1.4. to bude zdarma (i kdyz na netu O2 nic takoveho napsano neni)? (Tedy pokud nejsi primo z O2 :-)

dejv (13.3.2008 10:50:49)

Tak jsem se na to jeste jednou dotazoval a zadne zruseni poplatku za prechod k levnejsimu tarifu se konat nebude, viz alespon jejich oficialni vyjadreni: Vážený pane xxx, děkujeme za Váš dotaz na zrušení datových limitů u služby O2 Internet ADSL. Od 1.4. 2008 se ruší limity pro přenos dat (uplatnění FUP – Fair User Policy) u všech rychlostí O2 Internet ADSL, včetně ADSL v rámci balíčků O2 Trio, O2 Duo, O2 Duo Mobil a u ADSL v rámci Internet Komplet a O2 Internet Komplet Business. Zároveň již nebude nabízena služba O2 Internet ADSL Extreme a služba DataKlik. Zrušení limitů FUP znamená, že uživateli není počítán objem přenesených dat a v souvislosti s tím není omezována rychlost internetu. Tok dat může být řízen, např. při přetížení sítě. Pro zákazníky na protokolu PPPoA je použití výše uvedených pravidel podmíněno přechodem na protokol PPPoE. V případě setrvání na protokolu PPPoA budou uplatňována stávající pravidla FUP i po 1.4.2008. Stávající zákazníci O2 Internet ADSL Extreme: - zůstávají nadále na službě Extreme, nejsou migrováni - od 1.4. získávají jako přidanou hodnotu zdarma službu Zvýšená servisní podpora - není vůči nim uplatňováno řízení datového toku v síti - poplatek za downgrade (tj. změna z Extreme na O2 Internet ADSL) = 990 Kč bez DPH Výhody služby Zvýšená servisní podpora: - pevně stanovená lhůta odstranění poruchy - odškodnění v případě nedodržení lhůty - bezplatná výměna koncového zařízení - bezplatný zásah technika ve firmě či u jednotlivce Budete-li ke požadovat další informace, můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím bezplatné linky Centra péče o zákazníka 800 123 456. S pozdravem Miroslav Bažant Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Centrum péče o zákazníka

Anonym (13.3.2008 13:16:28)

Pokud je tohle oficiální prohlášení ,tak bych jako zákazník mající Extreme tarif vážně přemýšlel nad logickým závěrem (z důvodu změny smluvních podmínek ) . Platba 990Kč (bez DPH) za to , že nepožaduji sporadickou placenou podporu mi připadá přemrštěná . XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Poplatek za downgrade (tj. změna z Extreme na O2 Internet ADSL) = 990 Kč bez DPH - Svého zákazníka si vážíme ?

Anonym (13.3.2008 13:40:27)

On je to vůbec nesmysl. Pokud linku zruším a znova zřídím, tak mě to vyjde levněji a TO2 bude muset tu linku odkonfigurovat, znovu nakonfigurovat, 2x tam poslat technika, aby mi to odpojil a znova zapojil na ústředně, navíc dostanu nějakej bonus a modem za pakatel. Pokud bych jenom provedl downgrade, nemá s tím TO2 žádnou práci a slevu nedostanu ani modem... Zajímalo by mě, v čem spočívá logika tohoto kroku.

dejv (13.3.2008 13:44:21)

Presne, je to uplne nelogicke a akorat si tim u O2 sami pridelaji praci...

Anonym (13.3.2008 15:21:54)

Přečtěte si článek na zive.cz a dojdete na to, že změna tarifu nebude spoplatněna.

Anonym (13.3.2008 20:30:10)

Tak bude nebo nebude ? Které prohlášení je oficiální ???? Mlha hustší než kolem rybníčku Brčálníku

asa (14.3.2008 08:31:40)

Oficialne je a bude zpoplatnena, avsak pro odolne lidi s dostatecne asertivnim jednanim a dostatkem chuti/casu k licitovani s operatorem to bude za 1Kc (podle zkusenosti nekolika prukopniku, kteri se nenechali odbyt).

Anonym (14.3.2008 15:04:30)

...Je todleto možný (Nechápu:( )

Anonym (14.3.2008 22:45:43)

ano je a sam jsem tomu neveril, proste kdo se neozve ten zaplati 1200 s dani, licitovani jako na nejakem trhu.

rob (23.3.2008 13:41:39)

Máte naprostou pravdu. Měl jsem 4 Mbit a potřeboval jsem na měsíc odjet. Chtěl jsem, zda-by nešlo zrušit adsl na měsíc, tak mi operátorka řekla, že ne. Zkusil jsem tedy, jestli by to nešlo snížit dočasně na 2 Mbit, abych trochu snížil tu ztrátu, cca 250Kč a to po mně chtěla 1200. Když jsem řekl, že ho tedy chci zrušit úplně, tak najednou přišla se zvláštní a pro mě doposud nepochopitelnou nabídkou 1Kč za snížení rychlosti, na které jsem pro jistotu zůstal. Takže diskutovat a NENECHAT SE ODBÝT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

udušený kyslíkem (13.3.2008 15:32:50)

LOGIKA? Tak já ti jedno LOGICKÉ vysvětlení nabídnu : Podívej se na platy a odměny manažerů O2. Myslíš, že by byly tak vysoké, kdyby bezostyšně neokrádali? Neboť co jiného, než okrádání, je ten poplatek za downgrade? Zvláště v situaci, kdy Extreme je o cca 500 Kč dražší (= měsíční poplatek za nic)? Takhle si pojišťují, aby jim ovečky z Extreme nezdrhly tak honem. Ale zase je lepší jim narvat do chřtáni jednorázově necelých 1200 Kč, než platit (než jim to někdo zatrhne?!?!?) měsíčně po pětikilu, a to furt. To máš prostě za 2-3 měsíce předplacené. Pravda, bez té "nadstandardní technické podpory". Přivítal bych, kdyby tady někdo (NEFIREMNÍ) napsal, kdy a jak to naposledy využil.

Anonym (13.3.2008 16:47:07)

Opakuji ještě jednou pro natvrdlé. Přečtěte si článek na zive.cz a zjistíte že přechod bude zadarmo. Je to dobrovolná volba mít/nemít tarif extreme. Když někdo potřebuje internet opravdu 24h denně tak proč ne. Zvýšená technická podpora, slevy za výpadky internetu.

asa (13.3.2008 18:02:17)

A ja opakuji jeste jednou pro ty (skutecne) natvrdle, za downgrade (tzn. prechod za Internet ADSL Extreme na standardni (levnejsi) verzi Internet ADSL) je a bude i nadale ZPOPLATNEN CASTKOU 990 KC bez DPH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V pripade neduvery doporucuji kontaktovat zakaznickou linku O2, pripadne se podivat do jakychkoliv OFICIALNICH podkladu O2 tykajicich se zruseni FUP k 1.4.2008. Nevim , kde na zive.cz berete, ze ten downgrade bude zdarma, ale pravda to neni (pokud za downgrade nepovazujete zruseni extremu a uzavreni nove smlouvy na standardni tarif).

Anonym (13.3.2008 20:52:36)

dnes jsem si tarif zmenil, z extreme na klasicke adsl od 1.4.2008, nejdrive po me chtela 1200, tak jsem jim rekl at mi to adslko zrusi ze si za mesic , coz je vypovedni lhuta ho zridim znovu tak pak z ni najednou vylezlo ze se to da udelat za symbolickou jednu korunu, takze se nenechte odrbat !!!!!!!

asa (14.3.2008 08:27:29)

Ok, tak pokud je to tak, tak se omlouvam, ale nemohl jsem tusit, ze ty oficialni pravidla jsou pravidla k jednani - meli by tedy uvest tim svym oblibenym pidipismem k tem informacim o zruseni FUP tykajici se majitelu Extreme uctu, ze uvedena pravidla lze licitovanim pozmenit (a la orientalni bazar :-)

Anonym (14.3.2008 12:52:44)

No ale je pravda, že v tom článku na živě.cz, což je ve skutečnosti rozhovor s produktovým manažerem O2 je naprosto jasně napsáno, že zákazníci s tarifem Extreme si můžou vybrat, jestli zůstanou s Extreme (=vyšší SLA, vyšší priorita v síti) nebo bezplatně přejdou na normální tarif. Takže tak.

asa (14.3.2008 17:06:40)

Tak ja nevim, bud jsem slepy ja, nebo jste dany clanek radne necetl - v tomo clanku (na zive.cz rozhovor Alesem Jelinkem z O2) nic naprosto jasne napsaneho o tom, ze prechod z Extremu na kvalitativne nizsi tarif bude zadarmo NENI!!!!!!!!!!!!!!! Naopak je zde (doslovne cituji): Ptal se: keysee Před časem jsme přešli z důvodu nízkého limitu FUP z 2 Mb/s na 4 Mb/s - vzápětí jste FUP na 2 Mb/s podstatně zvětšili a nyní dokonce odstranili. Můžeme se vrátit bez sankce k nižšímu tarifu? Vyšší jsme nepotřebovali kvůli rychlosti, ale právě kvůli FUP. Teď se cítíme vlastně podvedeni. Děkuji za odpověď. Karel Čáp Odpověděl: Aleš Jelínek Mrzí mě, že soustavné vylepšování služby ADSL berete negativne. Benefitem tarifu 4Mb je nejen dvojnásobný download, ale i upload. Pokud tyto výhody po zrušení FUP nevyužijete, přejít na 2Mb samozřejmě můžete. Přechod na kvalitativně nižší tarif je však ZPOPLATNĚN. Jedine bezplatne veci tykajici se Extremu jsou tam uvedeny tyto: Ptal se: George_Couser Dobrý den, v současnosti mám tarif Extreme 4096, co mohu dál očekávat? Budu automaticky převeden na standardní tarif, nebo mi tarif zůstane, ale budu mít oproti ostatním nějaké výhody? Budou se například současné Extreme tarify odlišovat třeba tím, že se u nich nebude omezovat provoz P2P sítí a jiných protokolů, zetímco u standardních tarifů ano? Děkuji. Odpověděl: Aleš Jelínek Tarify řady Extreme v portfoliu ADSL zůstávají, Extreme zákazníci budou mít i nadále nejvyšší prioritu v naší siti. A to jak z hlediska jejich datových toků, tak i zvýšené servisní podpory (bezplatný zásah technika u vás, bezplatná výměna koncového zařízení, nadstandardní péče), kterou zákazníci Extreme dostávají jako bonus od 1.4. Podrobnosti na www.cz.o2.com/adsl Takze nic o bezplatnem downgrade na neextreme tarif! ************************************************** Ale pokud tam nekdo vidi jakoukoliv zminku pana z O2, o tom, ze prechod z Extremu na standard bude bez poplatku 990 Kc (bez DPH), tak at mi udela tu sluzbu a skrz CTRL+C a CTRL+V mi to sem upne, at si to muzu omlatit ohlavu, v jinem pripade prosim nesirte tyhle bludy, ze to tam je :-)

Anonym (14.3.2008 17:50:55)

Hm... Koukám, koukám a máte pravdu:-) Asi nějaké pomatení mysli z mé strany, přísahal bych, že jsem to tam viděl. No nic.

asa (15.3.2008 18:22:12)

I ja obcas v rychlosti vidim neco, co videt chci, i kdyz to tam vetsinou neni. Asi nam moc chlorujou vodu z vodovodu :-)

Fi (14.3.2008 22:51:48)

V diskuzi opravdu nic o bezplatné změně služby není. Pokud se ale podíváte na ceník služeb O2 zjistíme že: Změna služby na službu s nižšími kvalitativními parametry 990Kč, 1178Kč s DPH. Služba s nižšími kvalitativními parametry: Za službu s vyššími kvalitativními parametry je považována ta ze služeb, která má nižší agregaci př.:(agregace 1:20> agregace 1:50). Mají-li služby stejnou agregaci je za službu s vyššími kvalitativními parametry považována ta ze služeb, která nemá datový limit. Mají-li služby se stejnou agregací datový limit nebo je-li u nich uplatňována FUP, je za službu s vyššími kvalitativními parametry považována ta ze služeb, která má vyšší rychlost. př.:(rychlost 4096/256> rychlost 2048/128). Mají-li služby s datovým limitem stejnou agregaci a rychlost je za službu s vyššími kvalitativními parametry považována ta ze služeb, která má větší datový limit (datový limit 12GB> datový limit 3GB) Mají-li služby s FUP stejnou agregaci a rychlost je za službu s vyššími kvalitativními parametry považována ta ze služeb, která má lepší FUP. V případě srovnání služeb se stejnou agregací a rychlostí, kdy jedna ze služeb má datový limit a druhá FUP se kvalitativně vyšší služba nestanovuje, respektive obě služby mají vůči porovnávané službě vyšší kvalitativní parametry. Z těchto podmínek vyplývá, že je tu určitá šance pro bezplatnou změnu služby. Př. vlastním 4Mbit extreme a chci přejít na 6Mbit normal. Cenově je 6Mbit levnější než 4Mbit extreme, dle podmínek však odpovídá kvalitativně vyšší službě. Obávám se však, že do dubna O2 tyto podmínky změní…

udušený kyslíkem (15.3.2008 21:13:59)

Vypadá to krásně, ale je to blbost. Podle nich je jakýkoliv tarif EXTREME lepší kvality než rychlejší ne-EXTREME. Je to blbost, ale z těch jejich podmínek to vyplývá docela jasně. Pohádal jsem se na té jejich infolince a celkem zbytečně. Mají to tak v podmínkách. A že by je od 1.4. změnili? Nevěř! Přece si nenechají ujít ten bezpracný zisk - x krát litr za downgrade. Vždyť ti přece zadarmo k EXTREME dají jakousi podporu, kterou nepotřebuješ, takže ti vlasně zase zkvalitní službu. Suma sumárum - když přejdeš ze 2MB EXTREME na 8MB normálních (dříve s FUP), tak jdeš podle nich s kvalitou dolů! Logika houpacího koně, ovšem řádně zaplacená. Ať vám chutná, chlapci z O2, ale když už se cpete (našimi penězi), nemuseli byste tak mlaskat.

TTT (17.3.2008 10:37:42)

Co tu brečíš ? Pokud by nezrušili FUPA tak spokojeně dále platíš extrema. Za 2 měsíce se ti ten litr vrátí a pak už šetříš...

udušený kyslíkem (13.3.2008 15:21:20)

Ale zase si spočítej, že dáš jednorázově necelých 1200 Kč, ale když to neuděláš, tak vyhodíš pětikilo měsíčně za nějakou pofiderní podporu, kterou stejně nepotřebuješ (pokud ti OTOvé, tj. občané trvale opálení, nepřekopnou dvakrát do měsíce dráty), a to pořád dokola, než jim někdo tenhle bezpracný zisk típne. Jinak naprostý souhlas s myšlenkou nějakého bonusu za věrnost! Zase ale - kde není konkurence (což na min. 80% území ČR není), nemusí být ani žádná snaha. To prostě nejsou tři konkurující si mobilní operátoři!

lo1kat (12.3.2008 15:08:27)

konečně na to přišli.jen pozor na tohle- Pro zrušení FUP musí vaše připojení fungovat na protokolu PPPoE. Na tomto protokolu běží všechna připojení zřízená po 31.1. 2006.

007tom (12.3.2008 21:34:53)

Peklo zamrzne až přestane O2 zloděj vybírat vynucený poplatek za tarif volání

Eser (12.3.2008 21:55:23)

to je věc ČTÚ a ne O2

Anonym (12.3.2008 23:15:12)

Je to věcí dohody ... a toho bohdá nebude aby se "naši" operátoři na něčem shodli ;) .

ix (21.3.2008 12:29:42)

to dřív pojede jeho management do práce na kole :D

Anonym (13.3.2008 01:47:53)

= pro O2 zakazniky pristi mesic zpomaleni o 50%

Anonym (13.3.2008 13:00:24)

To nebude zpomalení ale aplikace protokolů pro řízení provozu v síti ;). Sám jsem zvědav kdy a jak moc budeme všichni omezeni .

Bilbo (13.3.2008 14:14:18)

Pokud omezi treba P2P, tak chytri zakaznici, kteri chteji sosat, si zaplati nejake sifrovane VPNko, kde to pojede pres port 1194. VPNko tezko omezi :), takze by to pres nej melo jet naplno.

Anonym (13.3.2008 16:27:18)

a nebo to udelat zadarmo za pomoci IPv4 to IPv6 prekladu novej uTorrent 1.8 bude mit podporu pro Toredo (muzes mit verejnou IPv6 adresu za IPv4 NATem) a to se bude take tezko omezovat ze strany ISP :) XP to podporuji castecne, Vista maji toredo plne integrovane a pro linux jsou toredo klienti .)

Bilbo (13.3.2008 17:05:53)

To nezni spatne. Nicmene u toho VPNka mas navic verejnou IP toho serveru, pres kterej se pripojis. A tu adresu maj desitky az stovky uzivatelu ty sluzby, takze te nikdy ani za sdileni nemuze prijit buzit :). Kdyby hoooodne chteli, tak jo, ale v v realu je to skoro vylouceny.

xor (15.3.2008 14:41:27)

Nevim jestli jsem te dobre pochopil, ale vzhledem k tomu, ze temer vsichni ISP maji podporu pouze pro IPv4 tak ti IPv6 absolutne nepomuze. Jelikoz IPv6 paket neprojde IPv4 protokolem. Paklize bude ISP chtit blokavat p2p tak to muze udelat castecne tim, ze zakaze DNS, neco jako v holandsku nebo kde, nebo filtraci prislusnych portu - pomerne solidni filtr, ci blokaci IP adres. Vsechny zminovane ochrany se daji obejit VPNkou, ale ty zpravidla nemaji zpravidla dostatecnou rychlost.

Anonym (15.3.2008 14:47:17)

Blokování portů není moc efektivní ochrana, protože vždycky tu je pár deset tisíc dalších portů. Blokace DNS byla v Holandsku obcházena tak, že se holt jelo přes sekundární ip/dns daného trackeru. Ještě bych poukázal na to, že regulace provozu proběhla jenom v Americe a bylo za to na Comcast podáno tolik žalob, že nevěřím, že by do toho O2 šel. Právo sice máme jiné, ale bylo by to harakiri. Navrhuji, aby se všichni pořádně nadechli, vydechli, počkali si na 1.4. a nedělali ukvapené závěry... stejně vyřešíte pendrek.

xor (15.3.2008 15:16:58)

ano portu je 2^16-1, coy je dostek, ale zablokovani treba portu pro navazani spojeni p2p programu pomerne lehce odstranite dost sosacu - a rozhodne jim moc nepomuze zmena portu :),teda pokud nekdo nenasloucha na vetsim poli portu, zmenu by musel provest i protejsek. - DNS byl jen priklad, vim, ze je to velmi snadno obejitelne, tedy v pripade Holandska tam to udelali tak, aby se nereklo a vyhoveli narizeni soudu, ale dost lamicek to taky odradi.

Anonym (15.3.2008 15:22:05)

Moc tomu teď nerozumím - pokud budeme mluvit konkrétně o torrentu, kde lze nastavit používání náhodného portu při každém spuštění programu, tak je nemožné zablokovat používaný port, protože každý používá jiný. Pokud mi něco uniká, poučtě mě prosím.

xor (15.3.2008 16:21:57)

Nahodny port pro odesilani/navazovani spojeni? Ne pro naslouchani!!

Anonym (13.3.2008 20:27:35)

No... chytří zákazníci nepoužívají služeb O2.

ovarek (13.3.2008 19:19:23)

vyborne. ted jeste pustit do 4096kbit sluzby ty 4mbity, a ne 3,3, a budu naprosto spokojenej.

Anonym (13.3.2008 20:24:09)

Pusteny je tam mas, by ti tam museli pustit skoro 5Mbit, aby jsi mel stahovani 4 Mbit

ovarek (13.3.2008 21:30:39)

opravdu? a procpak? puvodni 2mbit jel vicemene neustale 240-250kB/s = 1920-2000kbit. ze by ta ohrana rezie prenosu?

Anonym (13.3.2008 21:39:26)

Kdo neumí počítat do řady za ovárka ;) .... Tisíckrát řečeno , tisíckrát vysvětleno a ovar a jemu podobní se stále najdou

ovarek (13.3.2008 21:53:59)

pocitat jsem se ucil na vsech stupnich skol. predhod neco k vypoctu a treba se k tomu dopracuju.

Anonym (14.3.2008 11:38:20)

Ty si meris rychlost na urovni TCP protokolu, ovsem k tomu musis pricist rezie protokolu IP, PPP, TCP ... coz je nejakych 15-20% (nekdo to tu kdysi presne pocital). Koukni se primo do modemu kolik to bezi na linkove vrstve a uvidis ze to bude plnych 4096 Kbit. Uz chapes?

ovarek (14.3.2008 16:59:25)

takze precejenom ta rezie, kterou jsem zminoval v prvnim prispevku, ze ano? proc mi tedy za dob 2048kbit (pred zvysenim rychlosti) ukazovaly speedmetry a temer permanentne hodnoty mezi 1900 a 2000kbit a z nezatizenych serveru jel dl vetsinou kolem 240-250kB/s? ze by na 2mbitu zabirala rezie jenom minimalni prenosovou kapacitu a na 4mbitu najednou 20%? nejsem odbornik na dsl technologii. proto se ptam. moje zamereni nesaha tak hluboko.

Anonym (14.3.2008 17:28:51)

Je to proto, že si s velkou pravděpodobností měl synchronizační rychlost (rychost na které se dohodne modem a DSLAM) vyšší, než 2Mbity (nejspíš 4Mbity) a tím pádem se do toho režie v podstatě nepočítala (další shaping probíhá až na BRASe, potom, co se IP pakety vybalí z PPP). Jenomže teď už seš ořezávanej rovnou na DSLAMu a tím pádem se do toho počítá i ta režie.

Anonym (14.3.2008 19:18:00)

Je to možná pro někoho těžké pochopit , ale je to přesně tak . Copak se někdo dneska zlobí , že jeho 500GB disk nemá po formátu přesně 500GB ? Téměř stejná situace ;).

Anonym (16.3.2008 19:59:11)

Nojo, lidi sou blbí. Málokdo pochopí, že když si koupí auto, které má v techničáku maximální rychlost 100 a jede 100, tak že je naprosto normální, když si za dva roky koupí jiné auto, co má v techničáku napsáno 200, ale jede maximálně 150. To je úplně normální prostě a všichni sou blbí, protože to nechápou. Jen náš zlatý telekom je to naše neviňátko neposkvrněné.

Redkvicka (18.3.2008 08:59:39)

Promin, ale u aut je to vetsinou presne naopak, v technicaku mas maximalni konstrukcni rychlost, na kterou je auto vyrobene, ale vetsinou dokaze jet rychleji.

Anonym (18.3.2008 19:33:38)

Tak tos trochu nedal... co s tím má tohle společného?

Anonym (18.3.2008 20:19:58)

Zřejmě to, že použít auta jako příklad je nesmysl.

Anonym (19.3.2008 15:28:54)

On je v podstatě všechno nesmysl. Jenom obchodní taktiky českého telekomu jsou naprosto v pořádku. Pardon společnosti O2, protože už zas vidím, že tady něco řve nesmysly o tom, že si změní na škodovce přední logo, přestříká jí na modro a už to není škodovka !!!

Anonym (26.3.2008 13:30:29)

Prdlacku. Moderni ridici jednotky delaji omezeni. Pokud si je nepreprogramujes nicmene pak se ti ztrati zaruka.

Anonym (14.3.2008 19:18:33)

JJ, presne tak. Driv jsem mel synchronizacni rychlost vyssi, proto jsem treba drive mel upload cistych 256kbit, ted mam 210kbit.

petr (14.3.2008 09:20:17)

no nevim ja mam doma 2,5/1 Mbit (ne telekom) a stahuju kontinualne 290-310 KB/s coz je nakych 91-94% z linky takze mi nemusi postet o Mbit vice

Anonym (14.3.2008 12:47:27)

A co je to za technologii?

petr (16.3.2008 20:35:53)

sem pripojeny pres 5GHz Motorola Canopy a internet mam od 802.cz

Bilbo (15.3.2008 15:32:26)

Jo, jenze to nemas ADSL. A u ADSL je prakticky nerealny, aby mel clovek realnou rychlost jako je teoreticky. Treba u kabelu je to neco jinyho, optiky taky.

Skeeve (16.3.2008 20:01:56)

Kez by mi jel 4mb/s od O2 3,3mb/s ... jede mi to 2,9mb/s!

Anonym (13.3.2008 20:22:58)

Za ty nehorázné kecy a podvody telekomu už bych mu fakt napařil nějakou pokutu. To už není možný, co s všechno s tichým přihlížením kontrolních orgánů dovolí.

Vojti (1.4.2008 13:56:34)

Takže jsem práve strávil na linkách O2 půl hodiny zjišťováním... Momentální služba //O2 Internet ADSL 2048 Extreme + závazek// změna na //O2 Internet ADSL 4096 + závazek// ZPOPLATNĚNA 990,- bez DPH!! Původně jsem chtěl na O2 Interet ADSL 6144, ale kvůli špatným kabelům (Praha - Anděl - ulice Jindřicha Plachty) nelze, použe 4MB (od ústředny 600m). Na lince je samozřejmě možno zřídit 02 TV, ale při puštění televize bude linka jen 512kbps. Taky pěkné. Je možné dát dohromady pár lidí s Extreme se kterými bychom se hromadně ozvali na 02 a chtěli změnu bez 990,- ??

O2 (9.4.2008 20:53:00)

EXTREME je drahy, protoze na nem neni zadny FUP ani nebude. Pokud mas EXTREME muzes byt rad, cely tvuj provoz jde do internetu neomezen a s vyssi prioritou nez u jinych sluzeb, ktere teda maji FUP na typ datoveho spojeni a krom zakladnich sluzeb je vse rychlostne omezovano. Pribolizne podobne je tomu tak i u UPC jiz pres rok.

Jiřík (1.4.2008 17:56:56)

No, tak to vypadá, že O2 nějakým způsobem omezuje rychlost downloadu z rapidshare.com. Chvíli mi to jelo plnou rychlostí, ale teď po pár minutách mi to přes 50 KB/s nejde. Chyba na rapidshare nebude, protože jsem zkoušel ten samý soubor stahovat přes wifi a tam to jelo rychlejc, zkoušel jsem to asi třikrát přehodit mezi těmito dvěma připojeními a pořád to samý, tedy že O2 se přes 50 KB/s nedostane. Nechci tu dělat předčasný závěr, ale vypadá to, že FUP stále je, akorát se nejedená o datový omezení, ale rychlostní a to prakticky ihned po začátku downloadu :-/

Anonym (1.4.2008 18:07:21)

Máš naprostou pravdu. Potvrzuji tu rychlost taky.

KKKuba (1.4.2008 18:30:17)

JJ me taky...to jsme si pomohli....me to pres 10kb/s taky nejde...

Anonym (1.4.2008 18:32:17)

Já mám něco kolem 20kb/s.

KKKuba (1.4.2008 18:46:39)

Maj bloknout torrenty a ne tohle kua!!!!tech 100MB je otazkou maximalne par minut,kdezto torrenty jedou non-stop....Tak to nechapu teda....

Jiřík (1.4.2008 18:33:24)

Tak mě to teď spadlo z 50 na 34 KB/s :-D Ale nevim, co s tim vyváděj, ze začátku mi to pár minut jelo +/- 360. Nechápu, proč by omezovali zrovna Radpishare.com, kde je stejně limit 100 GB za měsíc (25 GB za týden). To bych řek, že by je moc nerozhodilo. Co jsem zkoušel P2P, tak to vypadá, že jelo normálně ... zatím teda docela zvláštní omezení :-/

Anonym (1.4.2008 18:09:57)

Me to jede stabilne +- 360 kB/s, tak nevim.

Anonym (1.4.2008 18:17:04)

Tak to jsi vyjímka. Jede to strašně pomalu.

Anonym (1.4.2008 18:27:47)

Anonym (1.4.2008 18:31:08)

s IDM czshare 350 kB/s, rapidshare 100kB/s

jirka (1.4.2008 19:36:47)

Rapid jede opravdu pomalu 4M extreme

NickRabit (1.4.2008 19:40:25)

divny, me na extreme jede furt stejne, na normalnim jede pomalu.....

Anonym (1.4.2008 18:23:22)

monentální stav czshare přes IDM 350kB/s a rapidshare přes IDM 40-50 kB/s

NickRabit (1.4.2008 19:12:05)

no naprosty souhlas... doma ADSL Extreme 2048Kbit/s - plna rychlost cca 208KB pace ADSL Standard 6Mbit - uboha rychlost kolem 10KB/s, pres VPN v pohode plna. jsou to pekny kur.., ale to se presne dalo cekat ;-) , myslim,ze si tarif snizovat nebudu

ZAKAZNIK (2.4.2008 19:16:57)

DEKUJEME O2 ZA TO ZE TED UZ NAM JE INTERNET K NICEMU, RAPID NEJEDE, DC++ NEJEDE, TAKZE CO TED...

TTx (2.4.2008 19:29:58)

Teď si dej DELI :-)) Přejdi k místnimu wifi poskytovatel ten na tebe čeká :-) a rád ti představí své omezenování sosalu...

ZAKAZNIK (2.4.2008 19:47:02)

Ty chytraku, takze se jich budes zastavat jo, chacha. Asi budu muset prejit jinam, mas pravdu. A btw zadne omezeni se nekona, vali vse a naplno a to lidi prece chcou. O2 to asi pekne podcenilo, meli se teda nastavit vetsi stropy treba 100GB, ale tohle, to je moc!!! Platim rapid a jsem nasranej!!!

ZAKAZNIK (2.4.2008 20:06:01)

Jak rekl jeden muj kamarad pri seznameni se situaci: "tohle je internet pro dementy"

Vojcek (2.4.2008 20:08:28)

S Rapidem naprosto souhlasím. Něco takového nedokážu pochopit. Tři měsíce si stahuju silně přes limit a žádné snižování se neděje. Nakonci měsíce mi rychlost snížili, což ale bylo tři dny do očekávaného 1. 4. ale to co přišlo je vážně ledová sprcha. Navíc se mi začala dík nepříjemná věc a to jsou naprosté výpadky připojení. Dívám se na televizi a z ničeho nic se mi vysílání vypne. Tohle mi nikdy nedělalo. Ve chvíli kdy ji zase zapnu se načte během chvíle a jede dál. A u rádia mi to nejede vůbec plynule. Neustále to "bufferuje". Evidentně toto zrušení limitu nevede nikam a pohár mé trpělivosti vypršel, takže budu asi jeden z mnoha, který přestoupí na lepší konkurenci.

ZAKAZNIK (2.4.2008 20:14:35)

Presne tak, WAKE UP O2, jinak PÁPÁ...

Josefo (2.4.2008 20:52:12)

Tak jsem se na TO2 hotline dozvěděl, že oficiální stanovisko k této prapodivné praktice (omezování rychlosti na rapidshare a zřejmě i další směry) zveřejní TO2 zítra.

Keonax (2.4.2008 22:48:10)

Dobře, počkám do zejtřka. Ale ani o den dýl. Pohár mé trpělivosti se právě naplnil.

luke (2.4.2008 22:33:24)

peklo nezamrzlo, spis tam pritopili, o2 nam sice zrusilo FUP, ale zavedlo omezeny internet:( na co mi je kua "vysokorychlostni" internet, kdyz ho nemuzu plne vyuzit

Pája (2.4.2008 22:35:39)

největší sranda je v tom - že pokud se z toho uploadeři poučí a nebudou to furt nahrávat na RAPID, tak to jede všude v poho - zkoušel sem to na - uloz.to, iskladka.cz, uploadet.to ... prostě všude naprosto v poho - prostě jen RAPID je v prd...:-(

luke (2.4.2008 22:46:46)

ja myslim ze je to jen otazka casu nez to bloknou i tam, jsou to smejdi nic jineho se od nich cekat neda

Ota (8.4.2008 19:46:16)

jeste by to chtelo zrusit u CDMA.

O2 (9.4.2008 20:42:30)

Jen absolutni amater muze tvrdit ze nejaky vetsi operator rusi limity. Uzivatele dokazou vytezit veskerou volnou kapacitu, kterou by operator navysil. a) O2 nerusi FUP, FUP znamena Fair User Policy. b) O2 meni typ omezovani FUP, tedy z "datovych limitu" na "limity na typ spojeni" V soucastnosti tak padnul asi posledni slusny poskytovatel internetu a zaradil jse tak k nejvetsim lharum. Je to nastaveno tak, ze pro ruzne sluzby jako torrent, overnett, a spoustu dalsich vcetne vetsiny her a tak podobne je vse omezovano tak, aby to u providera neprekrocilo 10% veskere kapacity. Zbylych 90% je pro FTP, SKYPE, WWW, MAIL a pod. Presneji receno zakladni sluzby jsou neomezene, vse ostatni co je nepoznane nebo "nezadouci" je omezovano rychlostne. Nejlepe jsou na tom uzivatele O2 co maji sluzbz EXTREME, protoze veskery provoz techto uzivatelu je a bude vzdy neomezovan. Proto take se O2 snazi aby lidi presli z EXTREME na jine programy ktere podlehaji novemu FUP, a proto jiz neni mozne si ani EXTREME objednat.

O2 (9.4.2008 20:48:22)

btw u FTP je omezovani nastaveno tak, ze par vterin to pujde naplno, a pak se to skrouhne. U dalsich jako Youtube a podobne se take ted uvazuje, jak to budou omezovat, aby se to nestahovalo rychleji nez to stiha koukat uzivatel. Chapu ze beznym uzivatelum mozna toto cele pomuze, ovsem seriozni by od O2 bylo o tom pravdive informovat zakazniky o co jde, a umoznit jim treba i jine sluzby kde se FUP bude uplatnovat po staru tedy dle datovych limitu a bude tedy jen na uzivately jako doposud, kolik GB si zaplati a to mu pujde plnou rychlosti. Ovsem toto vsecho se nedela pro uzivatele ale pro REKLAMNI KAMPAN a ziskani novych uzivatelu od konkurence "bez limitu" :).

Wolf (9.4.2008 22:39:52)

Odkud prosimte cerpas informace?

O2 (10.4.2008 00:45:01)

Protoze v O2 pracuji prakticky primo u zdroje. Chci jeste doplnit, ze co ja vim, tak toto dela kazdy provider v CR, pokud poskytuje nejakou sluzbu bez datovych limitu. UPC to dela taky na 101% (mam tam znameho).

TTX (10.4.2008 01:11:23)

asi pracujes daleko od zdroje, protoze cca 2dny mi ted jelo nonstop sosani s FTP a celou dobu plnou rychlosti (obyc ADSL) presel jsem s extrema a po tech vykricich tady jsem se i bal, neppozoruji rozdil i ten rapid jel vzdy plnou rychlosti.

NickRabit (9.4.2008 21:26:25)

no Extreme se da objednat docela v pohode v soucasnosti, zkus zavolat na linku, jeden jse tenhle tejden zarizoval.

Cc (9.4.2008 23:42:22)

Hmm, tak O2 ma dalsi zarez na pazbe. Vypada to, ze se jim podarilo efektivne odstrihnout vsechny uzivatele onlajnovky secondlife.com. Ode dneska se do hry vubec neda pripojit. Uzasne...

Hubert (10.4.2008 00:14:35)

ano, úžasný :-) ještě střihnout toho rapida...

Anonym (10.4.2008 05:00:52)

je to tvoje chyba ze ses u O2.. O2 ma hodne spatnou reputaci uz od dob Telecomu, nechapu jak si nekdo jeste muze objednavat jejich sluzby.

Anonym (10.4.2008 06:34:16)

Promin, ale tvuj prispevek je uplne bezpredmetnej. Jakou reputaci O2 ma, to vi kazdej, Jejich sluzby pouzivaji miliony lidi, a ja jen upozornuju na dalsi zadrhel.