Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Phishing přiostřuje, spameři cílí lépe a lépe

Phishing přiostřuje, spameři cílí lépe a lépe

Anonym (22.3.2008 00:00:00)

„Dobrý den, mluvím s panem Klíčníkem?“ ozvalo se z telefonu. „Vyhrál jste telefon a dva roky volání zdarma!“ To mne pravda trochu překvapilo, dá se říct, že i celkem příjemně. Netušil jsem, jak jsem vyhrál, kde jsem vyhrál a proč jsem vyhrál, ale kdo by se na to koneckonců ptal?

Nargon (22.3.2008 01:37:19)

Jo k nam taky pravidelne tak 1x za 2 mesice nekdo vola ze jsme vyhrali a mame neco ZCELA ZDARMA, ale kdyz se chvily vyptavate tak z nich vypadne ze musime zaplatit postovny a balny asi za 3 stovky. Jenze postovny tak drahy neni a zabalit ty "skartovan papiry" taky moc cenu nezvedne. Takze jestli za to daj 150 tak je to hodne. A tech dalsich 150 co bych zaplatil by slo primo jim do kapsy. A ja bych doma vybalil leda tak ten skartovanej papir nebo nejaky kameny, pripadne "cerstvy horsky vzduch".

Zdenek (22.3.2008 07:42:42)

Za korunu na vás můžu leda tak plivnout a kdo to nechápe jeho problém at se nediví že bude dva roky něco platit tečka

Night Rider (22.3.2008 11:05:37)

Vida vida, svět je malý. Tato firma mě již dříve kontaktovala. Nejprve mi nabízeli cosi, za což jsem měla zaplatit "pouze" 500 korun, už nevím, co to bylo. Poslal jsem je někam, a za několik týdnů mě kontaktovali znovu, tentokrát ale s nabídkou zaměstnání. Holt se nevzdávají, že?

DES (22.3.2008 13:21:35)

Jak se říká, ty nejdražší věci jsou zadarmo ...

ph (22.3.2008 19:05:02)

Ten příběh dobrému jménu T-Mobilu nemohl uškodit. T-Mobile svoje dobré jméno poškodil dávno sám tím že své zákazníky okrádá až to tříská. Ten hnus neumí správně fakturovat a plete se zmetek zásadně ve svůj prospěch.

Matuch (25.3.2008 19:19:13)

Kamarád má O2, já T-mobile a ostatní členové rodiny Vodafone. Když to posoudím zcela objektivně podle ohlasů těch lidí, tak nejhůř je na tom Vodafone. Když ty udělaj nějakou blbost a nemusí to bejt ani naschvál, klidně nechaj zákazníka platit i 1000Kč zbytečnš kvůli jejich chybě, natož aby se alespoň omluvili... Když udělal T-mobile chybu, ketrá by mě stála taky nějaký ty peníze navíc, omluvili se a v dalším vyúčování mi peníze vrátili. Nebo sem taky takhle jednou přišel ke 100 sms měsíčně zdarma navíc. A Vodafone...popravdě na ten si od nás nikdo nestěžuje. Tak si vyberte, tohle jsou čistá fakta.

Elpo (22.3.2008 21:12:28)

Předpokládám, že ona firma (OfficeTel Corp. má smlouvu s T-mobilem o telemarketingu.

I (23.3.2008 09:42:24)

klidně souhlaste s odesláním výhry na vaši adresu zdarma, ale 1. žádné číslo občanky nebo rodné číslo nebo číslo smlouvy neuvádějte = uveďte jen a pouze jméno, příjmení a adresu, nic více 2. neplaťte žádné peníze při přijmu 3. zkontrolujte si co podepisujete, pokud bude text obsahovat cokoliv jiného, než že zásilku pževzal, tak jej nepřebírejte Odeslání stojí firmu cca 80Kč, když se jí záslika vrátí zpět, tak je to pro ně čistá ztráta. Podruhé vás již obtěžovat nebudou.

_paya (24.3.2008 14:17:14)

Asi pred rokem jsem zacal u T-Mobile pracovat. Nechci tim rict ze by to byl dobry operator (nejprijatelnejsi v cr je vodafone, coz inteligentni lidi vi) ale proste sem hledal praci. Kdyz jsem to tam poznal trosku vic do hloubky, zjistil jsem ze TM sam o sobe neni tak spatny operator, ale nehorazne se potapi v ocich zakazniku prave tim, ze necha svoje produkty nabizet tema firmama (telemarketing, dealeri a tak). Nekdy v praci koukam na ty praseciny po dealerech a teleprodejcu a verte mi, ze vetsina je typu "vyhrali jste telefon". Zkratka dealer vidi jen castku, kolik ma za jednu smlouvu, a je ochoten udelat cokoliv. coz je hnus. a ted trochu jinak. na druhou stranu si myslim, ze je to tak trochu i vase chyba. kolikrat mi takhle uz volali z ruznych firem (ani me nezajima z jakych), a zacali neco nabizet. v klidu je vyslechnu aby je ten hovor neco stal, a pak pokladam takove otazky, ktere od "klasickeho cechacka" necekaji a kdyz pochopi ze mam IQ o neco vetsi jak sklenicka vody tak to sami dobrovolne vzdaji :) no a natoz nejake rodne cislo nebo cislo OP. to snad musi vetsine docvaknout na co to asi chteji, ale to nejdulezitejsi nakonec: DIVAT SE CO PODEPISUJETE... a to je asi vse, snad to nikoho nejak nepobourilo, je to muj nazor.

mungo (24.3.2008 20:29:37)

není nová - velmi jsem si užil metody šťastného výherce kdysi coby předplatitel Reader's Digest-u (než jsem to zrušil).

Pavel (24.3.2008 21:19:44)

Nějakou dobu jsem pracoval pro Vodafone. A dále jsem i dnes jeho zákazníkem. Naprosoto spokojeným. Nikdo mi enabízí aktivně nesmysli, když něco chi, nakikám to na internetu. Výjimečně volám operátorovi jen pro změnu tarifu nebo když jsem línej ot dělat jinak. Pokud už mi volají, je to přímo Vodafone a jejich zaměstnanec, kdo to nabízí. Žádnou debilní smlouvu sem nikdy nepodepisoval, akorát když si vezmu dotovanej mobil, musím zůstat 6 měsíců na zvoleném nebo vyšším tarifu..Když sem tam dělal takovýhle věci . se tam nikdy neřešily, protože VF neměl tyhle externí distributory. To je akorát zdroj průserů..já to zažil několikrát, když u babičky najednou nejak aktivovali Tele2 a ona nic nevěděla.Pak zase Volny. Mě osobně asi před rokem pořád lezli ke dveřím nějaký blbci co se představovali jako "telekomunikace" a chodili mi zlevnit telefon atd. Pamatujte si: nic není tak výhodné aby vám to neprodali, až si pro to sami přijdete po zralé úvaze a v klidu. Každý operátor bude prstíčkem hrabat za zákazníka...A vůbec..co někoho vede upsat se operátorovi na dva roky kvůli nějakmu čínskýmu telefonu za litr nebo pár smskam zdarma?

raff (26.3.2008 18:39:16)

Po delší době sem opět zavítal na server dsl.cz který mě vždy nadchnul způsobem komentářů vážných, vtipných i otravných běžných věcí. Až do dnešního odpoledne. Právě tehdy jsem otevřel tyto stránky a nutno uznat že hned první nadpis mě celkem zaujal. Vždyť daná situace se dnes a denně propírá v médiích. Tak proč zase ? Nějaká nová zkušenost ? A tak jsem se pustil do čtení článku autora, jehož jsem snad dříve mohl považovat za oblíbeného. Proč dříve ? Hned ze startu mě zarazila autorova „údajná“ a tolik vyzdvihovaná naivita, která ho vlastně donutila podstoupit něco co vlastně nechtěl. Vždyť zeptat se zmiňované operátorky o přesnější informace než jí odsouhlasíte úplně všechno je tak těžké. Ale vlastně největší překvapení mě čekalo až na samém konci tohoto článku – a sice jméno společnosti která tyto věci údajně provozuje. A skutečně. Držím v ruce smlouvu od mobilního operátora a dívám se na razítko pravém dolním rohu. Společnost stejná, jen zde popisovaný přístup je mi naprosto cizí. Ano i mě sice kontaktovala operátorka call centra, vysvětlila mi že na základě vyplnění dotazníku mi je nabídnut kreditní tarif se závazkem na 24 měsíců tarifního plnění a k němu jako bonus mobilní telefon jisté značky. Samozřejmě mě to překvapilo a operátorku jsem zasypal dotazy, které mi byli více či méně zodpovězeny. A konečný výsledek ? Slečna se mě skutečně zeptala zda mám zájem toto využít, upozornila mě na všechny skutečnosti a teprve poté sem jí mohl začít předávat údaje osobního rázu. Ale ani ty ze mě nebyli dolovány násilím, byl sem upozorněn proč se údaje zapisují a také na to že je možné údaje zapsat až na místě předání smlouvy a telefonu kurýrem. Takže když svoji úvahu shrnu do několika posledních vět napadá mě pouze toto. Proč když jsem dostal tolik možností říci ne řekl jsem stejně ano ? Asi to byl právě zcela profesionální přístup operátorky a i ostatních zaměstnanců této společnosti kteří mi poradili co bylo potřeba a uvedli mě do služeb operátora kterému jsem předtím příliš nedůvěřoval. Díky. Autor článku zřejmě jen někde našel starý článek o tomto problému, trošku ho přepracoval a výsledek jme teď všichni četli, vždyť toto téma je tolik komentované, kdo by pátral po faktech. Já ostatně taky ne, v případě kdy bych s firmou OfficeTel neměl jen dobré zkušenosti. A vidíte, teď běžím na poštu zaplatit svou první složenku od T-Mobile.

danny (28.3.2008 14:57:08)

přesně tak, souhlasím, s touto společností jsem taky uzavřel smlouvu a myslím že mi dali dost na výběr a spoustu možností smlouvu neuzavřít, i operátor se mi věnvoval dostatečně, stejně jako i kurýr který mí smlouvu na kterou jsem se po telefonu domluvil - vyšli mi vstříc i ve výběru mobilního telefonu, dokonce mi nabídli ponechání starého twistového čísla. By mě zajímalo jestli pan autor je jen nespokojený zákazník nebo spíš přítel konkurence. Daniel

Vlado (29.3.2008 14:25:34)

To je bezva kuci, zejmena to ze ty pochvaly pisete z jednoho IP.

danny (3.4.2008 11:05:39)

možná tím že třeba sídliště v brně mjící stejného poskytovatele mají stejnou ip která se liší pouze koncovkama - detail :o)

Anonym (23.4.2008 11:26:52)

Aha, v Brne... Nesidli ta kritizovana firma taky v Brne? A ze ona mozna bude mit taky podobne IP? :-) Komedianti.

nobody (23.4.2008 11:39:05)

a jeste si vsimni, ze dela v textu stejne chyby, hnup :-)

Dave (25.3.2009 12:45:27)

zamestnanci officetelu a statutarni organy lzou zamestnancum a zakaznikum, neplati, pozor na ne!