Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.

2008

Potrebuji internet a ne jen platit a za nic!!! (3.4.2008 18:16:39)

Koncim u radiokomunikaci a prisel mi od nich dopis,abych se vyjadril a zvazil odchod od nich, Tak jsem jim odepsal tyto ptipominky : Pisete jestli nechci uvazit zruseni Vasich sluzeb,co by se melo zlepsit atd.Tak Vam odepisuji co by jste meli zlepsit aby jste neprichazeli o zakazniky:Tak v prvni rade mi vadi,ze mam volat linku se zvysenym tarifem kdyz mam zavadu na netu!!!Dalsi vec mi vadi,ze internet uz mesic je tak pomalej,ze syn ktery hraje v klanu po netu,musi chodit do herny kvuli odezvam!Nacitaji se strasne dlouho stranky!Zvedli jste nam placeni,pritom jste garantovali ze po uplynuti podepsaneho roku zustane platba 649 Kč,coz jste nedodrzeli!CHtel jsem zvednout rychlost ze stare 1024 bez fup na 2048 bez fup,ale bylo mi receno ze je to velky problem,coz u jinych provajderu problem neni!?!?Kdyz jsem si Vas porizoval,tak mi byl zliben router ale ze nebyl skladem,tak jsem zadny nedostal!!!Mozna ze by byl vyresen problem s tema odezvama,protoze ty problemy nastaly zmenami protokolu,od te doby nejsme spokojeni!Doslo to tak daleko ze jsme byli nuceni podat ukonceni Vasich spatnych drahych sluzeb! Tak tady mate odpoved na Vas dopis,ktery mi prisel vcera,pokud by jste navysili rychlost na 2048 bez fup,dali slibeny router,uznali reklamaci ze jiz mesic je internet fakt spatny,nechali slibenou mesicni platbu jako jste nam slibovali 649 Kč,tak bych asi internet nerusil,v soucasne dobe jsem ve vypovedi do 14.4.2008,tak je jen na Vas jestli budu i nadale Vasim zakaznikem!? A toto mi odpovedeli slavne radiokomunikace : Hovoříte o špatné kvalitě služby za poslední měsíc. V tomto směru mi dovolte uvést, že poslední hlášenou poruchu u Vás evidujeme z 24.2.2008 pod číslem 102575. Porucha byla odstraněna v povolené časové dotaci do 48 hodin - 25.2.2008. V dopise, který jsme Vám zaslali jako reakci na výpověď je zmíněn modem v souvislosti s nutností jeho vrácení, když jej má klient v pronájmu. V případě dotazů kontaktujte oddělení Péče o zákazníky na telefonním čísle 844 111 154, nebo e-mailem na adrese info@radiokomunikace.cz. Děkuji za pochopení e přeji pěkný den. S pozdravem Helena Křibská oddělení Péče o zákazníky České Radiokomunikace a.s. Jestli si muzete vybrat internet,tak nikdy radiokomunikace!!!Sice je to asi posledni cesky internet ale sluzby pod psa a same lzi...

vb (3.4.2008 18:20:27)

tak si porid vytaceny pripojeni :D

Anonym (3.4.2008 23:01:42)

probuh tohle jsi jim poslal? jsi cizinec nebo proc to neni cesky? jinak ja s radiokomunikacema problem nemam.

AHOJ (4.4.2008 01:39:17)

Tak jsi asi jedinej clovek co znam.Az ten problem budes mit,tak si priprav prachy na telefon se zvysenym tarifem.

Anonym (3.4.2008 23:11:29)

Když vidím to "češtinu" puberscenta, tak se ai ČRa nedivím...

Heh (3.4.2008 23:15:16)

Tady nekdo moc zere pana Hulana.

Anonym (4.4.2008 01:01:16)

Hulán je debil, ale tenhle dopis je taky hrůza... Pokud už někam píšete oficiální dopis, tak by měl mít nějakou formu a ne tohle. Vždyť když vám pošle někdo něco takového, tak ho přece nemůžete považovat za seriózního partnera nějakému jednání...

HURA (4.4.2008 01:35:15)

Aspon se podepis demente!!!

Anonym (4.4.2008 02:02:42)

A proč?

Anonym (4.4.2008 08:56:39)

Souhlasím, tohle není formální dopis. Kdo to vůbec psal? To vaše !!!, ?!?! to používají převážně pubescenti.

JirkaB (4.4.2008 18:34:26)

Autor píše, že má syna. Tak to na pubescenta nevypadá...

Bůh (4.4.2008 09:13:45)

I kdyby byl méně zdatný v češtině,a co? Právo reagovat nebo napsat stížnost má snad jen profesor češtiny? Neobhajuji ho, ale myslím, že když je někdo nespokojen, tak lepší je napsat něco s chybama než nic.

Anonym (4.4.2008 09:34:10)

Nejde o chyby, ty by se snad daly i pochopit. Jak říkáte, nemusí být každý profesor češtiny. Ale myslím, že např. vykřičníky ve stylu '!!?!?', nebo CH místo Ch, nebo používání hovorových výrazů místo spisovných (pomalej, net, ...), nebo celková stylistická úprava ve stylu výblitek (promiňte, nevím jak to jinak napsat), kdy text vypadá jako volně plynoucí myšlenky, to není o profesorství češtiny, ale spíš o, já nevím, slušnosti Všichni si stěžují na to, jak jsou na ně všichni hrubý, jak si jich nikdo neváží a jak společnosti na zákazníky kašlou. Ale vy se jim divíte? Co by jste vy odepsal, kdyby vám váš zákazník poslal takovýhle email? Myslím, že elementární slušnost je nutná i když jste naštvaný, protože nebýt toho, tak se tady dávno pozabíjíme.

jojo (4.4.2008 11:07:26)

Myslím, že řešíš blbosti, místo zásadního problému. Asi vůbec nechápeš co je to zákazník. Zákazník je vždy ten, kdo má právo reklamovat i pro někoho zdánlivou hovadinu. Vůbec nezáleží, jak to napíše nebo dokonce, zda toho operátora na druhé straně pošle..... Samozřejmě slušné je podat reklamaci, která má hlavu a patu, ale pokud někdy pořád na druhé straně slyšíš jenom pohádky, tak ti někdy klidně nervy pořádně ujedou. Na prodejci je, zda chce mít spokojené zákazníky a vyškolit operátory tak, že s lévou zadní uklidní každého zákazníka a nebo se s ním dokáže rozejít v dobrém. Každý zákazník, který od tebe odejde jenom, protože jsi mu nedodal co žádal, je pro tebe negativní reklama a ukazuje na vyspělost firmy. Tak a teď se podívej na to, jak tam mám hromadu chyb. To je, asi ten hlavní problém :-(

Anonym (4.4.2008 15:18:03)

Názor, že zákazník si může k obchodníkovi dovolit co chce, protože mu platí peníze, je v Česku velice rozšířený a je to neskutečná hovadina. Až se lidi na tohle povznesou bude se business daleko líp. Přece taky nejdete do krámu a nechováte se jako buran, když jim platíte peníze, ne? I když musíte čekat ve frontě. Samozřejmě, přes email je hrdina každý puberťák. Zkuste se zamyslet nad tím, co pro takové Radiokomunikace znamená jeden retail zákazník. Jaký zisk jim přináší? Vím, že to není to, co chce většina lidí slyšet, ale je to realita. Mám takovou zkušenost, že agresivní přístup nikdy vůbec nic nevyřeší. Naopak, pokud je člověk slušný, ale ví co chce, dosáhne toho rychleji, efektivněji a nemusí se za sebe stydět, jako tady kolega 'Potrebuji internet a ne jen platit a za nic!!!', nebo jak se to podepsal.

AHOJ (4.4.2008 01:36:57)

Co ti vadi na ty cestine demente?

Anonym (4.4.2008 15:46:06)

LOOOOOOOOOOL Jak jsi prisel na to ze CRa jsou "posledni" ceskej net? Vzdyt ta firma patri investorske spolecnosti z Abu Dhabi, ty blbe.