Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Místo abyste děkovali O2 tak zas máte blbé kecy :-(

Místo abyste děkovali O2 tak zas máte blbé kecy :-(

MAJKL (5.4.2008 23:00:22)

Byste mohli být rádi, že máte neomezený internet! A místo děkování zas akorát máte kecy!!! Jo a copak to máte všichni uložený na tom rapidu??? Fotky z předloňský dovolený žejo? :-)))))))))

Anonym (5.4.2008 23:10:54)

no on problem neni jen v rapidu, jde spis o to, ze drbe odezva treba u prohlizeni webovejch stranek a to me vzhledem k tomu ze platim za extreme trosku vytaci, na druhou stranu verim, ze tohle se da casem do pradku, s tim omezenim rapidu u standart tarifu nevim nevim...

Qlimax (5.4.2008 23:12:31)

Hehe, neomezený internet právě nemáme, proto tu tolik lidí nadává. Nebo snad myslíš, že "řízení datového provozu" neni omezením? Co to potom je, bonus navíc? :-D Já si myslim, že "řízení datového provozu" je to pořád FUP, protože nikde bližší definice FUP pravděpodobně neni a tak se nedá říct, že FUP je jenom když máš určitej počet GB a pak se ti sníží rychlost. Jinak se docela divim, že tě tu baví takhle celej den spamovat. V threadu okolo Rapidshare máš snad polovinu příspěvků ... jo tolik času jako ty bych chtěl taky mít :-)

Little bitch (6.4.2008 00:27:03)

Mladí experti co do všeho vidí mají vždycky času dost

MAJKL (6.4.2008 00:45:56)

Zato ty jsi knedlik

Mirek (6.4.2008 01:02:51)

Hele ty knedlíková hlavo, už jsme si všichni všimnuli, že ty máš FUP limit jak na úložisti slovní zásoby, tak na rozumové kapacitě, tak to sem pořád všem nedávej na obdiv.... Pokud ti připadá, že situace kolem českého internetu je momentálně tip top, tak já ti to brát nebudu..Ale divím se, že vůbec na ten let lezeš a ještě si někde v jesky ni netesáš "esemsky" do kamene a nelovíš mamuty.... Vždyť co bys na tom netu furt dělal, když je jen na fotky z dovolené, no ne?

MAJKL (6.4.2008 01:24:11)

no ty jsi INTELIGENT :D

Xspy (6.4.2008 02:11:08)

Nápodobně škatulko ...

MAJKL (6.4.2008 02:12:16)

Jak to tak čtu tak už chápu proč vám to nejde :)))))

Little bitch (7.4.2008 22:30:08)

Běž honit šulínka a nech lidi diskutovat

MAJKL (8.4.2008 20:32:27)

Vím kde bydlíš tak si dej bacha

David (5.4.2008 23:16:52)

Co kdo stahuje z rapidu je celkem jeho věc. Jestli stahuje Pčko nebo loňskou dovolenou nebo třeba svatý obrázky, to je každýho věc... Co tak vím od kamaráda co O2 používá, tak není za co děkovat. Do FUP limitu se celkem v pohodě vešel (občas přešvihl, ale ne často), po 1.4. mu každou chvíli net blbne. Za CO by měl proboha ten dotyčný děkovat? Mimochodem, řízení datového provozu je takový neexplicitně vyjádřený FUP :-D Máš to sice neomezený, ale když budeš "zlobit", nebo používat "nesprávné"služby v "nesprávnou" dobu, bude ti služba omezena :-) Klasická kyslíková levárna :-)

Qlimax (5.4.2008 23:23:21)

S FUPem máš rozhodně pravdu:-) Oficiální definice FUP dle O2 do konce března: Pravidla Fair User Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny uživatele. Při přenášení nepřiměřeně velkého objemu dat bude rychlost přenosu dočasně snížena. Opětovné zvýšení rychlosti probíhá v měsíčních intervalech, vždy před začátkem nového měsíce. Možná definice FUP u O2 od dubna: Pravidla Fair User Policy (FUP) zajišťují stejnou dostupnost služby pro všechny uživatele. Při přenášení dat z určitých serverů od XX do YY hodin bude rychlost přenosu dočasně snížena. Opětovné zvýšení rychlosti probíhá v denních intervalech, vždy od XX hodin do YY hodin.

David (5.4.2008 23:26:16)

Ta FUPová definice se ti fakt povedla :-)

Anonym (6.4.2008 00:58:15)

Nevím proč bych měl děkovat za tenhle OMEZENÝ internet.

Luponzo (6.4.2008 03:15:52)

Opět typická diskuse, kde všichni věční nespokojenci nadávající a plyvající kolem sebe budou hájit jen svoji svobodu a svoje práva na úkor svobody a práv jiných, nehledě na to, že svoji slaboduchost urážením svých oponentů nechají vždy vyplout na povrch, když jim dojdou argumenty. Je to smutný pohled na typické rysy české povahy. Jestli O2 omezuje P2P sítě, je to jen v pořádku, FUP se přece nerušilo kvůli tomu, aby se zvedaly statistiky porušování autorských práv. Je to výhodné převážně pro ty hlavně proto ty, co chtějí v klidu sledovat on-line TV nebo stahovat filmy z on-line videopůjčoven a nehledět na to, jestli překročí limit už v půlve měsíce. Nejvíce zde stejně křičí a ohání se porušením smlouvy s O2 jen Ti, kteří svým stahováním porušují docela často a mnohdy i nevědomky autorská práva jiných :-))

David (6.4.2008 09:14:11)

Nejsem rozhodně pro porušování autorských práv. To řeknu na úvod. Ale na druhou stranu - je služba rapidshare.com prohlášena za ilegální? Není... Probíhá omezení rapidshare.com selektivně (tj. jen těm, co stahují "ilegál")? Pokud vím, tak nikoliv... Proto se ptám - proč jsou uživatelé jedné služby diskriminováni oproti jiným? Jasně, že se tak nějak "ví", že na rapidshare je leccos ilegální, ale jak by se třeba tobě líbilo, kdyby sis koupil nějakej typ sporťáka a dopraváci tě nechtěli pustit na dálnici, protože "lidi s tímhle autem občas porušujou předpisy"? FUP dopadal selektivně na ty, co tahali hodně dat. Ano, občas to dopadlo i na ty jak píšeš - online půjčovny atd. (ale stejně si myslím, že DC/torrent/whateveronanistů bylo v množině FUPem postižených řádově víc :-)). Teď to dopadá selektivně na ty, co používají určitou službu v určitou dobu. KDE je tam ta neomezenost? :-)

MAJKL (6.4.2008 11:18:13)

NO A KVULI TAKOVYM KNEDLIKUM JAKO JSTE VY NAKONEC JESTE RAPID ZA NELEGALNI PROHLASEN BUDE A JE TO V PI** :-(

David (6.4.2008 11:40:38)

Kvůli MĚ? A máte k tomu nějakej racionální důvod? :-) To je fakt šaškárna co jste napsal :-) To jako myslíte, že je tak strašný tajemství, že z rapidu se tahá i leccos ilegálního a já jsem "prozradil tajemství"? Kašpárku! :-))

Qlimax (6.4.2008 18:21:06)

Myslim, že můžu říct, co ti MAJKL odepíše: "Jsi knédl a měl by sis jednu lísknout za to, cos napsal":-D

MAJKL (6.4.2008 22:07:39)

jojo je to knedlas a vyliskejte si oba :-)

MAJKL (6.4.2008 22:08:26)

jo je to knedlas a vyliskejte si oba :))

MAJKL (6.4.2008 22:09:24)

jojo je to knedlíček a vyliskejte si oba :-))

Mirek (6.4.2008 17:52:31)

To by mě zajímalo co je na úložisti dat ilegálního. Přestuoku se dopouští ten, kdo na tento server nahrává software a audiovizuální díla, které nespadají do jeho vlastního duševniho vlastbnictví....A ten, který si odtamtud ilegální software stahuje (kopírování a tedy i stahování audivizuálních děl pro vlastní potřebu u nás zakázáno není).... Ovšem kde je problém? Jak všichni víme, tato černá či šedá distribuce dat tvoří výrazný podíl z provozu celého internetu, je mezi uživateli oblíbená a je funkční. Je správný přístup download servery a P2P zaškrcovat a zakazovat? Co takhle je legalizovat? Samozřejmě tak, aby se jejich užívání vyplatilo...Například on-line videopůčovna jako je Kinománia je úplně k ničemu, když si na ní můžete stahovat jen filmy v nevhodném formátu Windows Media v nízké kvalitě a s časově omezenou licencí (nepodívate se na film do 24 hodin? Smůla!).... To vše navíc za cenu výpujčky DVD v normální půjčovně... A pravdu si myslíte, že středem zájmu všech těch ochrnanch sdružení jsou práva autorů? Je motivují halvně ty peníze, které si chtějí hrabat na všem a většina "protipirátských" opatření oběžuje spíš uživatelé legálně zakoupeného zboží...Například podle pana exministra Jandáka si nemohu legálně utvořit záložní kopii zakoupeného DVD pokud je na něm nápsáno, že je chráněné a před každým filmem si musím vytrpět několik minut nepřeskočitelných reklam, mezi nimiž nechybí demagogický spot na téma "co všechno byste neukradli...."

Nargon (6.4.2008 03:17:49)

Jo taky si rikam, proc si vsichni stezujou. Celou tu dobu s fupem si furt stezovaly ze jim limit nestaci a kdesi cosi. A ted kdyz limit zmizel tak si zase stezujou. Lidi si budou vzdy na neco stezovat, ikdyz to pojede idealne, tak si zacnou stezovat ze jim nestaci ten XX Mbit co doma maji. A kdyz uz ta rychlost bude mit tri cislice, tak si zase budou stezovat ze maj pomaly disky a nestiha se to tam zapisovat. A kdyz budou mit i rychly disky tak si zase budou stezovat ze toho stahnou moc a ani si ty vsechny pisnicky/filmy/hry nestihaji pustit... Lidi si proste vzdy najdou neco, na co si muzou stezovat.

David (6.4.2008 09:08:22)

Víš, co je podle mě problém? Předtím si stěžovali akorát brkohoniči onanující nad nabíhajícíma procentama při dowloadování čehokoli... Minimálně u některejch je to pomalu už na psychiatra. Jsou schopný stahovat porno, filmy a když nic není, tak snad i instruktážní filmy o čištění análních žláz u psů u veterináře :-) Tyhle "download psychouše" omezoval FUP. Co udělali v O2? Přejmenovali FUP na "řízení datového provozu". Ale kdyby jen přejmenovali. Dřív lidi tak nějak tušili, že pokud se vejdou do x giga měsíčně, tak jim to pojede fajn. Teď je prostě pomalu jedno, jestli máš v daném měsíci "nataháno" 10 nebo 100 giga, když se připojíš v nesprávný čas na nesprávné místo, budou ti to "škrtit" :-) Já souhlasím, že se vždycky najde někdo, kdo bude nadávat, ale tohle nadávání minimálně z pozice lidí, co jim FUP limit zas až tak strašně nevadil, docela chápu :-)

Ja (6.4.2008 13:47:09)

Ano, toto je výstižně popsán problém. Jenom bych k tomu ještě dodal, že škrcení je takové, že v duchu jsem si nejednou zavzpomínal na stabilitu analogových modemů, a někdy i tu rychlost. Je to docela absurdní situace, když historický modem mého vytáčeného připojení měl lepší parametry, nežli dnešní 4Mbit ADSL linka. Chápu ale i to, že lidé, kteří toto nepoznali na vlastní kůži, že nechápou ...

Wolf (6.4.2008 14:03:17)

Jste dost vedle, nechapu kde porad berete tyhle detske nazory, ze nekdo snad onanuje nad nabihajicimi procenty. To je fakt argument hodny ... ne opravdu ani me nenapada koho. Ja si stezoval predtim taky, 3,10,20GB dat mi proste na to co internet nabizi bylo malo, hlavne tomu dosti neodpovidala cena za pripojeni (zkrouhnete to o pausal za tel. linku a muzeme se pobavit). Vemte si kolik MB sebere internetove radio v nejake normalni kvalite, vemte si kolik MB sebere herni demo, kolik MB sebere herni patch, kolik MB sebere filmova ukazka, kolik MB sebere jedno prohlidnute video na youtube, kolik MB seberou nove verze softwaru, patche microsoftu, bezny provoz - tj web, IM, skype? ... opravdu sem nemel potrebu jak tu nekteri naprosto zbytecne rikaji "zalohovat internet" a presto sem vetsinou tak od toho 23.-25. byl ve FUPu.

David (6.4.2008 17:24:32)

Člověk s IQ větším než je průměr pro středního pudla by měl bez problémů nadsázku pochopit, předpokládal jsem tuto úroveň i u zdejšího osazenstva, evidentně jsem se mýlil :-D Já neříkám, že FUP limity musejí stačit všem, ale omezování určitých služeb v určitou hodinu mi připomíná pomalu návrat do dřevních dob dial-up spojení, kdy člověk koukal, kolik je hodin, aby ho to moc nestálo :-)

Wolf (6.4.2008 19:23:12)

Tak to pardon, ze fakt nemusim vasi "nadsazku" ktera me svym zpusobem je dosti neprijemna, protoze me stavi do pozice "download psychouše" coz do normalniho prispevku k tematu snad nepatri. O omezovani urcitych sluzeb v urcitou hodinu a svuj nazor na to sem tu napsal asi 8x, samozrejme, sem proti tomu, je to hovadina a mohla to vymyslet asi jen O2.

David (6.4.2008 20:24:31)

Ti "downloadonanisti", to byla vážně silná nadsázka, ale znám pár lidí, co by si toto označení zasloužili :-) Nejde o to, že jen "hodně stahují", ale taky co s tím dělají :-) Znám člověka, co si neustále stahuje nové filmy a dema a kdesi cosi. Pro dokreslení - onen člověk je od osmi do šesti mimo domov (ve všední den), víkendy tráví u stahování, osobní život nula nula nic, ze staženého materiálu shledne nebo poslechne mizivé procento. Zbytek si prostě jen vypaluje pro ten pocit "že to má". Pokud se chováte jinak a jste prostě jen "datově náročný", tak by se Vás moje nadsázka neměla dotknout, protože proti Vám mířená není :-) A pokud žijete "život" podobný výše popsanému, tak je mi Vás spíše líto, ale pevně doufám, že to tak není :-)

Tomka (7.4.2008 07:31:40)

Dobře chápu co říkáš. Ale pochop možná v té tvé lokalitě to jde normálně a le u mě to de opravdu velmi pomalu dosáhnu macimalne 1,9 Mbps. A to je docela býda když člověk platí za 6 mbps. Ano taky sem nadaval na fup ale netušil jsem jaký to bude mít drastický dopad na rychlost vždyť je to o víc než polovinu pomalejší

KKKuba (6.4.2008 20:00:58)

Místo abyste děkovali O2 tak zas máte blbé kecy... Ano,děkujme O2 za něco,co už je v okolních zemích nejakou dobu uplne normalni... Díky...

Pavel (7.4.2008 10:07:18)

A proč bych jim měl děkovat? Ja mam internet a pevnou od ČRA, sice 1Mega ale agregace 1:20, trvale asi 95procent papírové rychlosti, žádné výpadky a žádný FUP...resp. Ani v době kdy se na tom stahovalo jak o život sem nebyl nijak omezen. Samozřejmě mohu mít i vyšší rychlost, ale horší agragaci. A FUP jsem ve smlouvě neměl nikdy. To co ČRA občas praktikovalo je to, čemu O2 říká řízení datvoého toku...tak asi. A nikdy se mi nespomaloval přístup na konkrétní služby a stránky. Jen vím asi o dvou lidech co je trošku omezili, když sthovali třeba 300Gb/měsíc...

David (7.4.2008 10:14:38)

On to narozdíl od "MAJKLA" myslel podle mě trošku ironicky :-)

KKKuba (7.4.2008 12:29:59)

jj,ironie vladne svetu;-)

MAJKL (7.4.2008 13:45:07)

BLBOST vládne světu, zvlášť na tomhle fóru honibrků u rapidsharu :-( ...

David (7.4.2008 14:38:56)

Máš asi bohužel pravdu, lepší důkaz tvého tvrzení než tvoje příspěvky asi těžko najdeme :-)))

Anonym (7.4.2008 23:02:33)

ja cra 2Mega 1:50 a taky to jede stale naplno..

Anonym (7.4.2008 23:06:09)

nemel hovadiny, CRa nikdy nepraktikoval zadne rizani datoveho provozu.. u nich to ridi agregace, driv nemeli kapacitu tak agregace byla obcas docela znat.. navysovali kapacity a ted uz je vse v pohode a at mas 1:20 nebo 1:50 tak to jede stale naplno To ze vis o dvou ktere omezily je lez, protoze ja taham pres 300GB (up i down dohromady) mesicne, kamarad ktery taky jede na CRa taky a zadny problem nikdy nebyl

Pavel (11.4.2008 13:52:13)

Nebudeš mě urážet kokote a už vůbec mi nebudeš říkat že lžu. To je děsný co ste tady v těch diskuzích za agresivní čůráky...Tak se neposer že někdo napíše co se ti nelíbí. Informaci mám přímo od pracovníka ČRA. Polib si

Ja (11.4.2008 14:41:52)

... hele klídek, jestli je tady někdo agresívní sprosťák, tak to jseš momentálně TY, a ne většina zde přítomných. Tak se koukej sklidnit a dej si hlavně na hlavu mokrý hadr ... nebo víš co, raději hoď celou tu svoji hlavinku do kbelíka se studenou vodou !!! :-)

Bůh (7.4.2008 13:07:03)

Trubče, po tom, co kdo má uložený na Rapidshare, je ti prd. a zkus zagůglit a zjistit si,co znamená neomezený ty omezený

MAJKL (7.4.2008 13:43:30)

ty jsi omezenej knedlik ! liskni si, rychle, dokud je čas...

harris01 (7.4.2008 19:44:32)

- nemoh by někdo tohodle knedlíka vyplivnout?

MAJKL (8.4.2008 15:38:01)

Dej si bacha, abys brzo neplival svoje zuby, tragéde :-(

SiL (8.4.2008 17:22:40)

Klídek, prcku, to bude dobrý;-)

David (8.4.2008 22:35:45)

Jejkote, vono to začíná i vyhrožovat :-))))

SiL (7.4.2008 22:58:41)

Podle sebe soudím tebe? Tvoje příspěvky jsou v diskuzích na podobné téma velmi přínosné

Anonym (7.4.2008 23:10:21)

presne tak, nenadavejte O2, ale nadavejte sobe.. kdyby tu kazdy nepiratil co ho napadne tak zadne problemy nejsou a O2 by v zivote zadny FUP ani rizeni datoveho provozu nezavedla..

MAJKL (8.4.2008 01:01:24)

Tak už mi to taky jede pomalu. Načítání stránek je strašně pomalý a nebaví mě čekat. Nemohl by mi ten internet někdo vypálit? Předem diky.

Anonym (8.4.2008 03:08:09)

prejdi na extreme(pokud ho jeste nabizi)..

K@2@N (8.4.2008 10:56:52)

Hele nechci ti kazit predstavy ale ja mam extreme a je mi to na pic.u jelikoz od te doby co zrusily fup se mi taky pomalu nacitaji stranky cca 10-13 vterin driv to bylo 1-3 vteriny :(

Anonym (8.4.2008 12:29:06)

a neni mozny ze te kuli moc velkymu zatizeni ve tvem okoli prevedli na obyc tarif aniz by ti to rekli?

Anonym (8.4.2008 22:30:10)

nemohli. mam taky extreme a stejny problem. byl jsem na O2 a tam mi rekli, ze sice ta sluzba extreme uz nema vyznam,ale ze si muzu prejit,abych platil min, samozrejme za castku 999kc. Fakt super, to radsi zrusim,budu 14 dni bez netu, zalozim novou smlouvu a jeste dostanu zadarmo modem.

Anonym (9.4.2008 00:27:19)

no a taky dostanes jako bonus rizeni datoveho toku, coz je aspon pro me dost znacna nevyhoda...

Anonym (9.4.2008 20:12:42)

tezko,kdyz uz ho mam. net mi jede stejne blbe jako kamosovi, ktery extreme nema. kdyby to fungovalo normalne,tak mozna premyslim a to extreme si necham, ale takhle platit za neco, co stejne nemam...

Anonym (11.4.2008 17:54:05)

no ja mam extreme a jedu fpoho, zadna zmena. Z rapidu taham cely den naplno, ale je to mozna tim, že vetsina lidi asi jede na kabelu od UPC

harris01 (8.4.2008 15:29:54)

Dr (16.4.2008 13:33:09)

Bez porna je web na 13 DVDčkách:)

marco (8.4.2008 12:32:29)

Já nenadávam , od tý doby co zrušily fup , tak jenom zálohuju internet . když mam 4mb/s tak to musí bejt furt využitý když si zato platim.

Anonym (8.4.2008 12:48:34)

Typyckej čech no kdyz si za to platim tak to vyžrat do posledního.

SiL (8.4.2008 13:15:35)

Dobrá,koupím si auto za půl mega a budu ho půjčovat sousedovi, i když je mi to proti vůli. Koupím si v potravinách prsní řízky,ale nemůžu je sníst celý. Co si platím,to taky využiju naplno ne? Kde je psáno že službu můžu využívat jen zčásti?

Anonym (9.4.2008 11:50:08)

samozrejme ze muzes. Muzes snist i vsechny ty rizky i kdyz uz nemuzes a si prezranej :D .

SiL (9.4.2008 18:36:10)

No jo ale to je zas tvoje omezení, podobně jako když chceš tahat ale máš plnej disk;-)

Anonym (11.4.2008 15:36:53)

to si dal teda blbej priklad.. ve smouve mas napsany ze tvoje konektivita do internetu neni garantovana, ze je tam agregace 1:50 (ktera muze ovlivnovat rychlost a odezvu, O2 to ale resi lepe pres rizeni datoveho provozu ktere omezuje jen to co nejvic vytezuje sit a jen v urcity cas kdy je sit ve velke zatezi) kdyz si koupis se sousedem "sdileny" auto tak ho budete muset uzivat napul a kdyz si ho zabere jen jeden z nich tak ten druhy se ho bude snazit v uzivani omezit.. stejny s prsnima rizkama, kdyz si je koupis na pul s nekym jinym tak asi nebudou cely tvoje

luda (10.4.2008 01:00:31)

tak tak, klega si platí sdílenou linku, ne garantovanou. To co tu píše platí pro garantované linky, tam opravdu platíte za svoji rychlost, tu by měl poskytovatel správně vyhradit pouze pro vás, je pak samozřejmě škoda ji nevyužít.. Sdílená linka je výrazně levnější než garantovaná a to z jednoho důvodu, kapacitu kterou nevyužijete, může využít někdo jiný. Pokud se chová tak jak píše tak je pěkné hovádko a akorát znehodnocuje internet ostatním..

Anonym (10.4.2008 09:05:19)

Treba ja jsem pripojenej 5Ghz platim 500kc mesicne a rychlost 20-23Mbps a taky se nesnazim furt neco stahovat a kdyz uz stahuju tak si zapnu netlimiter abych od ty rychlosti neodriznul vsechny lidi na tom bodě. A taky mam neomezeny data.

Anonym (11.4.2008 15:20:48)

s 10mbitem od CRa se taky nesnazim zazalohovat cely internet, k cemu by mi to bylo? K cemu ti je 50filmu kdyz se z toho nepodivas ani na jeden. K cemu ti je neustale nakupovad dalsi TB hdd abys to mel kam zalohovat, k cemu ti je vypalovat tuny dvdcek, ... Radsi si stahni to co nutne potrebujes, mas na to dostatecne rychlej internet - tzn. nemusis mit data ulozeny u sebe, stahni si je jen tehdy kdyz je potrebujes.. Nekdy mi pripada ze snad takovi lide co tahaji kazdou blbost se pripravuji na nejake odstrizeni od internetu nebo neco podobneho, protoze jinak si to neumim vysvetlit..

Anonym (11.4.2008 15:44:15)

Chci se te zeptat jak rychle ti jede ten 10Mb od CRA mam od nich 4Mb a chtel bych navysit.

Anonym (11.4.2008 15:23:30)

na druhou stranu se neni cemu divit jestli takhle mysli nekteri lide, vynasob si nejpomalejsi 2mbit alespon ctvrtinou O2 zakazniku kteri jedou pres adsl a pochopis proc O2 musi aplikovat rizeni provozu

Anonym (10.4.2008 09:01:47)

Lidé tu zapomínají na to že nemají garantované tarify ale ze mají negarantované a jeste s agregací 1:50. A stezuji si ze jejich 4Mb jede jen 2Mb platite cca 500kc a i kdyz vam to jede 2Mb za tu cenu byste si poridili garant tak max 256ku.

Anonym (11.4.2008 15:16:48)

oni si nestezuji ze jim jejich 4mbit jede jen 2mbit. Oni si stezuji ze jim vsechno jede naplno, ale rapid, p2p a nektere dalsi sluzby jim naplno nejedou..

David (11.4.2008 15:57:05)

To říkáš ale blbosti. Většina lidí chápe, že negarantovaný agregovaný "dvoumego" asi nikdy nepojede tak úplně "dvoumego", problém je v tom, že jsou selektivně omezovány některé služby, ačkoliv o tom není nikde zmínka. Pokud jste "hodný" uživatel a používáte ty "správné" služby, tak vám to pojede fajn. Ale jakmile jste v "nesprávný čas na nesprávném místě", tak bude přístup k tomu co si platíte výrazně a zcela selektivně omezen. Mám rád přirovnání "ze života", tak co byste třeba řekl na to, že by Vás policie jen tak preventivně zatkla a vyslýchala, protože byste chtěl jet autem v určitém úseku v dobu, kdy se tam obvykle stává hodně dopravních nehod? Že je tenhle příklad úplně odtažitý? A proč by byl? V čem je tak jiný oproti tomu, co dělá O2 například s rapidshare.com? Aby nebyla mýlka - mě osobně to může být celkem ukradený, z rapidu natahám tak 500MB/měsíčně a kolikrát ani to ne, ale to co pod pojmem "řízení datového provozu" začala aplikovat firma O2, to se nedá nazvat nijak než "prasárna v mezích zákona"...

Anonym (11.4.2008 16:13:35)

ono lidi si za to muzou sami protoze si neuvedomuji ze maji negarantovanou rychlost, chovaji se jako by meli garantovanou (staci si precist par reakci tady na foru --> mam prece 4MEGO tak to musim vyuzit naplno, budu tahat co se da).. pak zakonite to pojede spatne i ostatnim, protoze maji castecne sdilenou rychlost.. ale O2 to resi asi nejlepe jak to jen jde, misto toho aby jelo vse naprosto priserne tak omezuje jen urcite veci, takze si stale muzete hrat vasi oblibenou mp hru s perfektni odezvou.. zalohovaci internetu si stejne najdou jinou cestu, kdyz nejede rapid tak tu preci mame jeste spousty dalsich zpusobu jak si stahnout ty tuny porna..

Tomas (11.4.2008 22:37:07)

A proc zrovna porna. Jo vlastne sorry podle sebe soudim tebe zejo :-) :-)

Dr (16.4.2008 13:31:17)

Je to tak, existuje porad dost dementu co se ridi heslem kdyz za to platim tak musim. My ostatni: kyslil 4MB:Rychlost připojení k internetu: 92,24 kbit/s Rychlost stahování dat: 11,5 kByte/s Rychlost odezvy (ping): nezjištěno Super! Jiz 8den

Anonym (11.4.2008 19:07:41)

Náhodou, to s těma silnicema je super příklad. Akorát, že to funguje trochu jinak. Mějme silnici jako připojení k internetu a uživatele jako jednotlivé typy aut. Normální uživatelé jsou osobáky, "zálohovači" třeba kamiony. Stejně jako připojení k internetu i silnice fungují na principu sdílení, tz. ne všichni, kteří mají auto potřebují využít stejnou silnici ve stejném okamžiku. A teď si představ, že by se většina kamionů rozhodla v dopravní špičce vyrazit třeba po dálnici do Brna. Jasně, dálnice je velká a široká, ale prostě ne dost pro všechny kamiony a ještě k tomu osobáky, který zrovna vyrazily na víkend. A tak přijde na řadu omezení, nebo řízení dopravního provozu. Kamiony mají přesně z tohohle důvodu omezení. Takže omezování rychlosti na rapidshare mi osobně vůbec nevadí a za jeho existenci si upřímně řečeno můžou uživatelé sami. Pokud by nestahovali jako utržení ze řetězu, asi by k takovým restrikcím nedošlo (není k tomu pro ISP jiný důvod než přetěžování konektivity). Co mě osobně opravdu vadí je způsob jakým to TO2 provádí. A to sice pomocí deep packet inspection. Jsem poměrně velkým zastáncem síťové neutrality a tohle je porušení nejhrubšího zrna. To už bych mnohem radši měl FUP. To se aspoň dalo vybrat si. Teď jsme všichni stejně v kopru:-/ Holt čas změnit poskytovatele.

Černokněžný pán Angmaru (11.4.2008 20:13:09)

Tady zase někdo mele a neví o čem. Deep Packet Inspection se NEAPLIKUJE. Jediné, co O2 dělá, je throttling některých služeb.

Anonym (11.4.2008 21:13:25)

Já myslím, že se uplatňuje. Odkud ty víš, že ne?

Černokněžný pán Angmaru (12.4.2008 12:12:52)

Odkud víš, že ano, ty cirkulární logiku?

Anonym (13.4.2008 23:27:04)

Delal jsem tam, kdyz se to testovalo... Odkud ty vis, ze se to nepouziva?

David (11.4.2008 21:36:26)

Upřímně, notorickým zálohovačům internetu to IMHO zas tolik vrásek nepřidělá, nechají to jet celej den a bude to v pohodě (část dne jim to sosání půjde pomalejc, zbytek dne to pojede normál)... Jedinej koho tohle opatření skutečně nas...e bude "normální uživatel", který by si rád stáhl třeba 200 MB z rapidu a když tam bude "ve špatnou chvíli", tak bude čumět zbytečně dlouho na pooomaaalééé stahování... Čili kdybych se vrátil k těm autům - neomezují se jen kamiony. Omezuje se kdokoliv kdo v danou dobu na tu silnici chce vjet, což je prostě ultrakravina...

Anonym (11.4.2008 19:34:03)

Tak si kup garanta a nikdo ti nic omezovat nebude.

David (11.4.2008 21:38:16)

Nic si kupovat nemusím, ale "marketingová lež" O2 je prostě v tomto případě svinstvo. Nic víc, nic míň...

Ja (12.4.2008 08:58:43)

... že by výkřik nějakého závistivého wi-fi-náře, kterému zrovna naběhl signál ... ? Řeknu Ti jedno, i přes jeden teď vzniklý problém na našich ADSL linkách máš stále co závidět :-)

zavistivy wifinar (12.4.2008 10:19:40)

leda ve snu :-) Rychlost připojení k internetu: 5,382 Mbit/s Rychlost stahování dat: 688,9 kByte/s Rychlost odezvy (ping): min 9,390 ms max 12,496 ms Ø 10,953 ms no limit

Ja (12.4.2008 11:56:24)

... Jen aby nedošlo k nějakému omylu, nemám vůbec nic proti bezdrátové technologii ... Reakce byla mířena na obsah příspěvku a možnou neznalost zde popisovaných problémů - když se zde propírá ze všech stran výhradně poskytovatel O2 na technologii ADSL. Tolik na vysvětlenou ... :-)

zavistivy wifinar (12.4.2008 12:21:38)

V pohode. Ja jen nerad vidim, kdyz pro nekoho bezdrat = smejd. Jsou proste i takove wifi site, ktere ADSL sfouknou jako svicku. Zalezi jen na tom, jak je to udelane.

Ja (12.4.2008 12:40:41)

Souhlasím, záleží hlavně na tom kdo to dělá, a neméně záleží také i na tom z čeho ...

Anonym (12.4.2008 11:39:10)

Nevim jestli mam co zavidet blbecku. Rychlost připojení k internetu: 20,783 Mbit/s Rychlost stahování dat: 2,6 MByte/s Rychlost odezvy (ping): min 2,730 ms max 3,110 ms Ø 2,980 ms

Ja (12.4.2008 12:00:33)

Ty chytrolíne, nevím kolik máš výpadků denně. Ale tu rychlost stahování, dokonce mimo špičku, tu bych rozhodně reklamoval ... :-)

Ja (12.4.2008 13:29:08)

Teď jsem si všiml, jednou Mbit/s a podruhé už MByte/s ... Tak to sorry, ale vůbec na mě ty tvoje údaje už nepůsobí věrohodně ... spíše jako reklama jisté firmy :-)

zavistivy wifinar (12.4.2008 12:23:03)

Asi nebudes bezny zakaznik, kdyz nejrychlejsi pripojka, kterou Cerberos nabizi, je max. 10Mbit 1:50.

(12.4.2008 12:31:52)

Že by sám poskytovatel, tedy majitel CERBEROS s.r.o. ??? :-)

zavistivy wifinar (12.4.2008 12:33:34)

pravdepodobne nekdo takovej, treba spravce site :-)

Ja (12.4.2008 12:53:42)

... jestli se mu neztratil signál, třeba nám to poví ... :-)

Anonym (12.4.2008 12:54:18)

Ta agregace u nich psana je jen papirove.

Ja (12.4.2008 12:56:03)

... tak to bych očekával rychlost 20,783 Mbit/s, nebo ne ???

Ja (12.4.2008 13:09:25)

... a pak si nemám myslet, že se tady někomu neztrácí ta jeho konektivita ... :D

zavistivy wifinar (12.4.2008 13:06:51)

I kdyby to bylo 1:1 (coz je kravina, 10Mbit garant za par stovek nedostanes), tak kdyz je to 10Mbit, proc ti to jede 20 ? :-) To byla jen narazka na to, ze budes "znamy" nebo napr. nekdo z firmy. Jestli ano, lognu se do prace a muzem si tady hazet 100Mbitama jak chceme, ale ja se bavim o pripojce tamhle Frantiska Novaka z JZD v Horni Dolni, ktery takove vyhody nema.

Anonym (12.4.2008 13:29:35)

No ja nerikam lidem na wifi to takhle urcite nepojede kdyz uz bezdart tak min p2p spoje wifi nemam rad adsl neni spatna technologie. Ale rikam ze zas tak spatne ty dsl linky nejedou aby se an to muselo tak nadavat. Sem pro garanty ale cenove to je jinde. Tadyhle ten cerberos ma takovou politiku neomezovat proste vsichni platej stejne cca 500kc ale lidem an wifi to jede 1-4Mb lidem na 5Ghz max 20Mb a lidem an optice až 60Mb.

Ja (12.4.2008 14:09:45)

Jsem taky nikdy neřekl, že je ADSL špatná technologie. Má nyní po 1.4.2008 pouze jistý problém s servery rapidshare (a také s odezvami), který právě uživatelé ADSL zatím ještě zřejmě nikdy nepoznali, a proto to teď tak těžce nesou. Já osobně uznávám, a mám i pochopení pro to rychlostní omezení ve špičkách. Musí to ale být omezení rozumné, a hlavně funkční - to se u mě ale právě takto v prvních dnech vůbec nevyprofilovalo. Proto jsem také mimo své telefonáty na linky O2 sledoval také zde diskutující příspěvky. Zákazníci O2 ADSL byli zvyklí na jistý konfort za s poplatkem za linku docela nemalý peníz, proto i ta možná pro někoho nepochopitelná nevole. Na závěr jenom dodám, že mě už firma problém odstranila, a tak se ze mě stal opět velmi spokojený zákazník. Přesto, nebo právě proto mám pro zde diskutující pochopení, a vím o čem ty diskuze jsou. A právě proto chápu větu, jako např. "Tak si kup garanta" jenom jako pouhopouhou provokaci.

martin (13.4.2008 19:31:46)

ty ses z mitranetu ? a mas tarif 6000 ? kdyztak pisni email

Anonym (11.4.2008 15:46:12)

ja si osobne myslim ze meli nechat Extreme a udelat z toho nejakou exkluzivni sluzbu pro narocne, napr. se symbolicky snizenou agregaci dejme to mu na 1:30 - i kdyz by to asi nic neznamenalo, protoze at mas 1:50 nebo 1:30 a v tvoji lokalite se sejde par zalohovacu vseho co na internetu najdou tak ti jakakoliv agregace bude na skodu.. ale napr. lepsi technickou podporu (vetsi prioritu pri reseni problemu)... skoda, extreme bylo to nejlepsi co O2 nabizelo... no, ale tak mame tu stale spousty alternativ, kdo nema u sve ustredny LLU tak urcite najde v blizkosti nejakeho wifi isp

anti.... (12.4.2008 12:56:30)

Tedka malej offtopic: Děkovat O2? Za co? Jo, některým lidem služba funguje dobře, ale jejich přístup je naprosto špatnej. Jeden příklad za všechny: Přišli k nám nějaký jejich "dealeři" a nabízeli ten jejich trio balíček. Máma (NENÍ VLASTNÍKEM LINKY, takže díky jejímu podpisu nemůžou nic změnit), jim podepsala, že jí podali nezávazné informace, skutečně si to přečetla a nic o zavedení služby tam nebylo. Přesto přišel jejich O2 instalační balíček na poštu, nepřevzali jsme ho a nechali ho poslat zpátky. A včera přišlo vyúčtování a zjistili jsme, že platíme za O2TV,ADSL a dokonce máme jinej tarif na pevnej lince... Docela zajímavý přístup od nich. Tak jsme to reklamovali a řekli že nezaplatíme. Uvidíme co bude dál, ale ani jednu z těch služeb nevyužíváme, nemám zařízení, takže datový tok musel být 0KBps a stejně nám účtují všechno jako kdybychom podepsali smlouvu (žádnou jsme nepodepsali).... a pak chtějte, abychom děkovali O2 za jejich služby

Anonym (13.4.2008 05:23:27)

no jo, priste to nenech podepisovat mamu..

Anonym (13.4.2008 08:38:56)

Nekdo proste ma radost z provokovani :o) nechapu ze mate potrebu mu na tenhlete blbej post vubec reagovat ;-)

Pitel (14.4.2008 19:54:23)

Ty jsi ale rozwařenej knedlik! Honem si liskni přes kulky, jestli máš!

mira (15.4.2008 20:54:20)

Hmm ja tedy O2 dekuju, protoze FUP nemam, puvodnich 20GB jsem davno prestrelil a zadne omezeni nepozoruju ani na rapidu, jak tu nekteri pisi. Takze naprosta spokojenost.

assss (16.4.2008 01:34:53)

mne ty svinaci pekne priskrtili torrenty, a to jsem malostahovac... jen par giga mesicne :(

KKKuba (16.4.2008 06:36:12)

Prave kvuli lidem jako jses ty O2 aplikuje rizeni datoveho toku....Tech par Giga mesicne celkem slusne zatezuje linku,pak se ostatni muzo divit proc jim to jede pomalu....

mira (16.4.2008 08:01:59)

par giga mesice je prd a jak poznamenal v jednom rozhovoru nakej ten PR z O2.. "desitky GB mesicne nejsou pro nasi sit zadny problem"

care (16.4.2008 09:46:00)

V uživatelským kontu mám fup: aktivní Datum a čas: 16.04.2008 09:15 Výsledek testu (rychlost, kvalita) Download: 126,22 kbit/s (15,78 kB/s) 5 nedostatečné Upload: 218,74 kbit/s (27,34 kB/s) 3 dobré Takže děkuji O2, že si ze mě opět probrala do reality

dr (16.4.2008 13:05:41)

Mám podobné výsledky a nejsem warezák.

tondach (16.4.2008 10:09:41)

Ty seš totální dement pokud ti i pár giga měsíčně připadá jako nehorázné zatěžování linky tak se prober je 21 století. Vysokorychlostní internet slouží k přenášení velkých objemů dat velkou rychlostí. Pokud chceš prohlížet stránky a číst maily tak si pořiď nějaké wi-fi zdarma nebo vytáčené připojení na to ti to stačí. Já jsem u ČR měsíčně přenáším tak 200-300Gb a věř nebo ne všechno neni jen warez a linka mi jede full rychlostí takže technicky zvládnout to jde jen chtít. Některé příspěvky tady mi připadaj jak když jsou nastrčené od O2 pokud ne tak se proberte.

Todd Berrttuzzi (16.4.2008 09:42:41)

Tak jsem kontaktoval O2 s tím, že nechci omezení rapidsharu i za cenu návratu služby Extreme a samozřejmě i manipulačního poplatku 990 Kč bez DPH za převod služby. Přišel sáhodlouhý omluvný dopis s technickým vysvětlením problému, s tím jak se na co nejmenším omezování rapidsharu pracuje, s prosbou o trpělivost a TAKÉ POVAŽTE DOBROPIS NA TĚCH 990 Kč !! :-) Takže aspoň tak.

dr (16.4.2008 13:21:48)

kyslík 4MB Rychlost připojení k internetu: 92,24 kbit/s Rychlost stahování dat: 11,5 kByte/s Rychlost odezvy (ping): nezjištěno již 8den no warez Super né? Ale ping dobrej. Nikdo se se mnou nebaví (kyslíci).