Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Kvalita přenosů MS v hokeji na O2TV

Kvalita přenosů MS v hokeji na O2TV

rosti (9.5.2008 21:05:27)

Přenosy MS v hokeji na ČT 2 prostřednictvím O2TV se nedjí sledovat díky kvalitě. Při posunu kamery jsou hráči rozmazaní, stejně jako reklama na ledové ploše. Nedá se na to koukat. Při sledování TV s analogovým anténním příjmem tyto problémy nemám. Má někdo podobný problém, dokáže to někdo vysvětlit, je to odstranitelné, co s tím ??????? Díky .

Anonym (9.5.2008 23:29:23)

Maly datovy tok, komprese. Odstranitelne to neni.

Anonym (10.5.2008 10:23:50)

jebe se to

eferger (17.5.2008 09:13:09)

Zdravim, tento problem jsem resitake. Pred casem jsem se zivil televizni technikou a ja vidim problem hlavne v tom, ze se jedna o televizni prenos a jak je znamo, televizni snimkovani je prokladane. na strane prijmu je potreba toto prokladani snimku kvalitne odstranit. Analogovy televizni jiz svou konstrukci toto prokladani odstranuje na urovni rozkladu tv obrazu, proto nekteri z vas s timto problemy nemaji. Problem nastava pri sledovani tv na pocitaci, kde velka vetsina mpeg2/4 dekoderu toto snimkovani odstanuje pouhym souctem obou pulsnimku a jejich nasledným zobrazenim najednou. a to udela presne tento efekt. bohuzel se stava ze takto odstranuji nekvalitni iptv setop boxy. Jedinym resenim je vymena dekoderu, tedy software v pocitaci nebo setop boxu. viz http://reboot.cz/howto/grafika/deinterlacing-odstraneni-radkoveho-prokladu/articles.html?id=206

Anonym (10.5.2008 00:13:16)

Můžu vás ujistit,že stejné je to na UPC i při digitálním vysílání DVB-T a mírné rozmazání puku nebo neostrost pozoruji i na analogu.Myslím,že signál z kanady jde přes satelit do Evropy a je silně komprimovaný již kanadským dodavatelem.Své bude provádět taky převod z NTSC do PAL.

Daniel (10.5.2008 09:36:48)