Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Poplatky za prázdná CD a DVD se nesníží

Poplatky za prázdná CD a DVD se nesníží

Anonym (23.7.2008 00:00:00)

Ministerstvo kultury České republiky odmítlo snížit autorské poplatky, které se odvádějí při nákupu prázdných CD a DVD. Na druhou stranu zaplatíme méně za flash a externí pevné disky.

Martin (23.7.2008 00:17:16)

Copak se to nedá napadnout u Ústavního soudu? Nejsem právník, poraďte, mohl by obyčejný občan dát podnět k prošetření ÚS?

Anonym (23.7.2008 07:02:27)

Tohle se už řešilo přes ombudsmana, nedá, ten zákon je formulovaný tak, že je ve 100% souladu s ústavou.

nonferatus (23.7.2008 19:03:48)

no, ale přiznejme si, že myšlenka na ,,předplacenou krádež" je přinejmenším zajímavá. Záleží, jak je ten poplatek formulován a v zákoně zdůvodněn. Pokud skutečně potenciální možností zneužití onoho média k pirátství, pak mám asi pirátství skutečně předplaceno, néé??? :-D

Kuk (23.7.2008 19:59:44)

To si ten chudák co dostal 150tis flastr také asi myslel když natáčel v kině ty Simpsnovi. Žijeme v právním státě, tak si na to vzpomeňte u voleb, víc stejně nenaděláte. Akorát si to můžete, pokud se Vám to vyplatí, nakoupit v zahraničí a nemusí Vás zajímat jaké poplatky odvádíte tam. Nakupujte tam kde je to levnější a hotovo...

David (23.7.2008 20:09:18)

Jo, žijeme v právním státě, kde platí presumpce neviny... Proto mi přijde "předplácení si" potenciální krádeže jako solidní debilita a nechápu, jak to může být v souladu s ústavou a naším právním řádem...

pepik (23.7.2008 22:06:37)

takze jestli to dobre chapu ted kdyby u nekoho zabavili dvd nebo cd s nelegalnim obsahem tak neplani nic protoze uz to ma zaplacene.

David (23.7.2008 22:07:54)

To teda dost pochybuju :-) Ale bylo by to logický, ne? Nebo z jakýho jinýho důvodu ten poplatek je když ne za krádež kterou jsi ani nespáchal? :-)

A (23.7.2008 17:10:03)