Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Vypovězení smlouvy

Vypovězení smlouvy

Libor (21.9.2008 13:32:35)

U mého poskytovatele mám výpovědní lhůtu 3 měsíce, ale ve smlouvě se zavazuje že služba bude poskytována nepřetržitě 24 hodin a případné odstávky budou hlášeny.Myslíte že půjde vypovědět smlouva okamžitě z důvodu neplněni smlouvy z jejich strany poslední dobou časté výpadky?Jedná se o wi-fi připojeni.Děkuji za rady.

Ja (21.9.2008 14:52:05)

Několik cca hodinových výpadků denně to bylo zcela běžné. Když mi ale nefungovalo to wi-fi už trvale třetí den, a poskytovatel po mých urgencích nejenže s tím nic neudělal, ale nedal mi ani žádnou uspokojivou odpověď, proč se tak vůbec děje, objednal jsem si linku O2 s ADSL a hned řádově ve dnech jsem také operátora i změnil. Wi-fi poskytovatli jsem pak oznámil zrušení i s odůvodněním, a protože mi způsobil problémy a vícenáklady se zřizováním ADSL bez využití akcí (vše jsem musel zaplatit), tak ani jsem mu neuhradil tu poslední platbu. Je to už pár let, a ani si nedovolil ji po mně vyžadovat ... :-)

Anonym (22.9.2008 08:18:52)

Odstávka= plánované přerušení porucha= nefunkčnost neplánovaná on se zavazuje že nebudou poruchy? - pokud by nejaky takovy poskytovatel byl tak si od nej nic nevezmu, nebot nepocita s poruchamy(a tem proste nezabráníte) a tudíž nemá lidi kteří by je řešili(nikdo nebude mít lidi kteří si chodí do "práce" aby si jen popovídali a nikdy nic jiné).