Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Po zadání telefonního čísla do aplikace O2 - číslo nenalezeno

Po zadání telefonního čísla do aplikace O2 - číslo nenalezeno

Ralf (3.2.2009 21:21:16)

"Číslo nenalezeno Omlouváme se, vaše telefonní číslo se bohužel nenachází v databázi zákazníků se službou O2 Internet ADSL. Mohlo dojít k chybě v databázi nebo vaše číslo ještě nebylo do databáze zaneseno. Zkontrolujte si prosím zadané údaje. Pokud se vaše číslo shoduje se zadaným a jste zákazníkem O2, zavolejte prosím na bezplatnou linku 800 02 02 02. Naši operátoři vám rádi pomohou a sdělí vám potřebné informace. Pokud nejste zákazníkem O2, můžete si objednat některý z výhodných balíčků s internetem v nových rychlostech 8-16 Mb/s. " O2 si ze mě snad už opravdu dělá srandu! Nejen, že mám špatné údaje v položce objednaná služba, ale navíc nemůžu změnit službu, která podle jejich aplikace jde změnit a mě to vyhodí error. Teď ke všemu mé číslo NEEXISTUJE. Už mě ti lemplové nebaví!!

Anonym (3.2.2009 22:13:46)

když zadám číslo své linky, na které ADSL je, píše mi to samé hlášení, třeba už nám připravují přesné datumy zrychlení :)

jure (4.2.2009 18:09:57)

Toto mi dělalo, když jsem by bezprostředně po zřízení služby a asi další půl rok po tom, teď už tam ale jsem.

Anonym (4.2.2009 20:33:25)

Kdo je spravce aplikace? Ci sluzby pozadujete? U nej pozadujte napravu. Proc s tim otravujete DSL forum? Ja taky nenakupuju zeleninu u reznika.