Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Mobilní internet U:fon - nezávazné 14-ti denní zkušenosti

Mobilní internet U:fon - nezávazné 14-ti denní zkušenosti

Anonym (4.3.2009 00:00:00)

V České republice je relativně mnoho možností pro připojení k mobilnímu internetu. Jedno z řešení nabízí nejmladší mobilní operátor U:fon. V článku se můžete dočíst praktické zkušenosti s internetem od U:fona a návod, jak si lze U:fona nezávazně vyzkoušet na 14 dní.

Patr (4.3.2009 09:22:03)

Plne s vami souhlasim ,uplne stejna zkusenost. to ze jsem nevyhodil penize do kose ,je aspon to ze maji lhutu na vraceni. v jedne prodejne datartu mi rekli ,ze uz ufona vubec prodavat nebudou, v te dane prodejne.

Anonym (4.3.2009 18:35:52)

Já tedy mohu potvdit jen pozitivní zkušenosti. Pořídili jsme si Ufonův fofrinternet za nula pomocí internetu. Zásilka přišla do dvou dnů,aktivace proběhla během deseti minut. Rychlosti stahování jsou slušné, plně dostačující na práci s e-maily a základní brouzdání po netu. Navíc, pokud ho nepotřebujeme, nic neplatíme, a to ani minimální paušál. Jediná výtka k distribučnímu kanálu Electroworld, protože zde měli výpadek na PC, takže jsme absolvovali zbytečnou cestu. Přitom jsme mohli ušetřit čas a nakonec i zařízení přes net bylo levnější. Jako záložní a cestovní alternativu doporučuji, avšak pokrytí je limitující pro případného uživatele.

Pavlínka (4.3.2009 20:13:51)

Ty blbečku,ty asi sedíš na prdeli na tý jejich zákaznické lince,když je tak chválíš.Vždyť jsou to normální ubožáci vylízaný. Banda mentálně postižených - Ufonů.

mab (4.3.2009 21:21:56)

IQ=0

karel 4 (5.3.2009 10:05:17)

Souhlas, stejné zkušenosti, jen koupeno přes internet-pohoda. Jako záložní připojení a v létě na chatě je to vyhovující a v zimě neplatím nic - tedy jde o tarif za nula.

Daniel (6.3.2009 22:50:03)

Já mám celkem dobrou zkušenost - až na dnešní celodenní výpadek po celé ČR. Bydlím v místě kousek za Prahou, ale v blbém ďolíku, kde Vodafone nemá signál a O2 jen minimálně, T-M netuším. Takže pevnou liknu i fofr mám od U:fona Průměrná rychlost: 600kb a těší mě i upload kolem 300-400kb

Míla (10.3.2009 12:43:27)

To máš kliku,že je vás tam v okolí vysílače málo.Jinak jako u každé sítě zvyšujícím se počtem připojených účastníků klesá rychlost.

Daniel (10.3.2009 18:31:54)

Zdravim všechny mam fofr internet od ufona hned od zacatku co to začal nabizet, mam ten malý zeleny usb modem, musim rict ze ze zacatku když mel ufon jeste malo zakazniku tak rychlost byla bomba. Ale nyní asi tak po půl roce je to hruza.....večně to vypadává rychlost strašná někdy na urovni gprs coš by asi tak byt nemělo a to bydlím v Plzni a v centru kde je signál 100%, zkoušel jsem vyject ke známemu za město a byl šmitec signál 0.... 10km za Plzni, už bych si to nikdy nekoupil, před tím jsem měl CDMA od O2 a to byla uplná hrůza, takže závěrem at žijou v ČR neschopná mobilní připojení k internetu.

Viki (10.3.2009 21:36:34)

Stejná zkušenost. Mám Ufonův internet od zaří 2007,ze začátku nadšení teď už jenom zklamání.Ještě,že mně za púl roku končí smlouva.To si neuvědomují že když budou přibírat zákazníky a nebudou posilovat síť tak si nedělají dobrou reklamu?

Anonym (11.3.2009 20:21:25)

U:fona už nikdy víc!

Mufako (8.7.2009 20:34:42)

Dva měsíce šlapal a pak bych ho ROZŠLAPAL,rychlost 20-50kb/s je opravdu FOFR.Dle odpov.rekl.od, jde o rychlost obviklou (rychlost neni garantovaná)cen ANO.A rychlost 20kb/s je opravdu dobrá (dosahuji i MENší) Kdo může at prchá!!!!!!!

nespokojená zákaznice (26.3.2010 14:21:52)

ráda bych se s vámi podělila o čerstvou zkušenost s mobilním operátorem Ufon, která překračuje všechno, co jsem jako spotřebitel na českém trhu dosud s dodáním jakékoli služby absolvovala. rozhodla jsem se z různých důvodů pro využívání mobilního připojení od firmy Ufon. protože jsem chtěla dodání uspíšit, rozhodla jsem se pro výběr jedné z autorizovaných prodejen a vyrazila jsem do ulic hlavního města Prahy. v první nejmenované prodejně mi prodavač nabídl jediný zde dostupný modem s anténou přímo z výstavní skříně, který na mě působil velmi nedůvěryhodně, protože měl na sobě zaschlou stopu po přetření hadrem s nějakým čisticím prostředkem. vzhledem k tomu, že podobně nedůvěryhodně vypadalo zařízení celé prodejny a nelíbilo se mi příliš ani uskladnění materiálu (v naprostém bordelu, který zde není dokonce ani před zákazníkem nijak skryt), rozhodla jsem se, že zde modem pořizovat nebudu. v následujících dvou prodejnách, kde by mělo být dle informací na ufoní internetové stránce možno podepsat smlouvu (tedy nejenom internet dobít při placení nikoli přes paušál), již ovšem podepsat smlouvu možno není - patrně to - dle reakcí prodávajících - není zase až taková novinka, ale to víte, kdo by mohl od poskytovatele internetového připojení chtít, aby včas updatoval informace na svém informačním serveru, že. zbývala mi tedy možnost objednání přes internet. zde se vše zpočátku tvářilo velice jednoduše. vyplnila jsem všechna patřičná políčka, odeslala objednávku, přišlo mi potvrzení objednávky, a tak jsem čekala na doručení. dle informace dodavatele měl být modem doručen do 24 hodin po odeslání objednávky, pokud byla objednávka odeslána do 16ti hodin téhož dne. protože jsem objednávku učinila zhruba v 16.20, čekala jsem bez jakéhokoliv neklidu dalších 48 hodin. modem však na uvedenou adresu nedorazil, PPL kurýr nevolal. ufon má velice zajímavou strategii zákaznické podpory. jediná možnost, jak je možno je kontaktovat, je zadat na internetu do předpřipravených políček své telefonní číslo a čekat, až vám pan dodavatel sám milostivě zavolá. nezavolá. jelikož jsem se nedočkala žádného telefonátu, odepsala jsem na adresu, z níž mi přišlo potvrzení objednávky. byla jsem velice překvapena, že mi z tého adresy skutečně přišla odpověď. ne sice okamžitě, ale světě div se - dokonce ještě týž den, kdy jsem svůj dotaz posílala. paní zaměstnankyně ufona mě stručně odepsala, že objednávka byla vyřízena a že modem bude distribuován další den. tedy nikoli 24 hodin ani 48 hodin po odeslání objednávky, ale celé 4 dny. v textu, který mi od ní přišel, nebylo ani jednou zmíněné slůvko "omlouváme se", nebo některé, které by toto jen zdánlivě připomínalo. nicméně mě to uspokojila a čekala jsem do dalšího dne na přijetí služby. odpoledne volal kurýr. jel na úplně jinou adresu, než kterou jsem řádně, ještě navíc se speciálním upozorněním v poznámce, při vyplňování objednávky uvedla. samozřejmě jsem modem s díky odmítla převzít. 4 závažná pochybení ze strany zákaznického servisu ufoní firmy mi opravdu bohatě stačí. nedokážu si představit, jakým způsobem by se mnou jako se zákazníkem kdokoli z ufona řešil jakýkoliv problém, který by při užívání připojení od ufona mohl nastat. bylo by sice možná velice veselé, zábavné a vtipné vstupovat do spotřebitelských svazků s dodavateli něčeho, co si platíte, zkrátka proto, protože při tom musíte vyvinout značnou aktivitu, ale zase až tak se nenudím, abych hledala povyražení touto cestou. a proto navždy do budoucna říkám ufonu opravdu veliké NE.

fox (15.6.2010 16:31:59)

Ufon by musel nabídnout 3G internet za 1GB stažených dat(denní FUP) za 29,- Kč; pak bych to teprve považoval za seriozní nabídku a toleroval do jisté míry i pády rychlosti pod 100 kb/s.

Samael (12.3.2009 09:08:14)

Nezapomeňte, že smlouvu musíte vypovědět 20 dní před uplynutím 24 měsíců, jinak Vám ji prodlužují !

Petr (4.3.2009 11:46:42)

No, také jsem se ufonova netu zbavil, měl jsem ho sice delší dobu, na začátku se rychlost pohybovala okolo 1Mbit, postupem času padala až nakonec na rychlost pod 100kbit, takže šel do pryč..... Nicméně, kritiku si neodpustím ani na neschopné lidi na ufonově infolince... nikdo nic neví, nikdo nic neřeší...

Robert Zůna (5.3.2009 19:32:57)

AHoj , ozvi se mi prosím na email. Potřebuji nějaké podrobnosti k vrácení ufona.Předem dík. Robert robert.zuna@seznam.cz

Bilbo (4.3.2009 15:17:40)

Opravte si tu prisernou hrubku v nadpisu. "14-ti denní". Co to jako je? Za prve, kdyz uz pisu cislovku s tou koncovkou oznacujici pad, tak se to pise: 14ti. Za druhe 14tidenni se pise takto, protoze je to jedno slovo. Nebo vy snad pisete slovy: ctrnacti denni?

Anonym (4.3.2009 18:43:29)

Nez zacnes kritizovat, tak si uvedom, zaprve a zadruhe mozna i zatreti nebo zactvrte, nebo nekdy dokonce i zapate. Co to jako je? No jo jsi jen ubohy Bibicek, ktery umi jen kritizovat.

Anonym (5.3.2009 17:24:27)

Hele, je zaprvé, zadruhé, ... Jak tady napsal kolega. A když už to tady rozebíráš, tak se správně píše 14denní. (ta přípona "ti" tam nemá co dělat) nebo slovy čtrnáctidenní. Až tohle budeš vědět, tak to tady řeš.

Anonym (7.3.2009 05:29:46)

Koukam,že se tu někdo nudí,nebo si tu lečí nějaký mindraky.

Anonym (7.3.2009 05:30:35)

Koukám,že se tu někdo nudí,nebo si tu léčí nějaký mindraky.

JirkaV (9.3.2009 10:51:07)

Kdo jsi ? Krásnopis je na netu trochu jinde. Jazyk slouží především k dorozumění. Pokud jedna i druhá strana si vyloží sdělení identicky, není na tyto poznámky v těchto foréch místa !!!

NT (22.7.2010 12:06:03)

Tak trochu vedle jste oba. ?14tidenní? také není správně. Ono ?ti? je již obsaženo v té číslovce, takže není nutné to ještě navíc vypisovat slovy. Správná verze je ?14denní?. Zajímalo by mě, co byste napsal v případě kratšího intervalu - třeba do spojení ?2denní?.

Anonym (4.3.2009 23:16:04)

Po osobních zkušenostech co mám dávám Ufonovi rok,maximálně dva.

Petr (5.3.2009 15:36:59)

Taky jsem o připojení od U:fona uvažoval, hlavně jako levnou nouzovku na víkendy a na chalupu. Naštěstí mě předběhla kamarádka, která byla na chalupě naším hostem, takže jsem se nemusel obtěžovat sám. Bohužel, mapu pokrytí je nutno brát s obrovskou rezervou. Faktem je, že je to v údolí a není tam ideální ani signál mého operátora ale dá se bez problémů používat. Ačkoli v místě by měl mít U:fon 100% pokrytí, opak je pravdou, náznaky signálu se objevily až někde po 3km od chalupy a to ještě na kopci mimo zástavbu. Takže podle mě U:fonovi nic jiného než možnost vyzkoušení služeb a případného vrácení nezbývá, jinak by se neuchytil vůbec...

EL (11.3.2009 13:40:45)

Kdo mi nabídne Ufona dostane přes HUBU !!! Zase jsem řešil nekompatabilní ovladače !!! Po nainstalování a restartu se LCD ponořilo do digitální tmy (u znáných) a to nejsou první ani poslední... Ode dneška to vůbec neřeším a kdo má ufona ať drží hubu a nebo ať mi neleze na oči... PS. jsem na ufona maximálně nasraný

Jirka (11.3.2009 15:30:39)

Já se ti nedivím,protože já mám taky U:fona,kterého jsem si objednal přes internet a ze začátku to šlo.Chci ho vrátit,ale mám ho na smlouvu,tak to asi nepůjde.Má s tím někdo zkušenost?Taky bych nejraději dal přes hubu těm co tam na to serou,ale to je tady normální,že maj plnou hubu keců a pak skutek utek.Čau Jirka

Samae1 (12.3.2009 09:04:25)

Mám stejný problém, zkoušel jste volat na podporu ? Zkuste to, strávíte tam půl hodiny s někým poměrně namyšleným bez základních znalostí... Pak předají problém technikům, který Vám údajně do 6 dní zavolá. Technik Vám zavolá za 15 dní a řekne, že si musíte pořídit anténu, aby jste měl signál, protože svojí síť přetěžují. Nakonec jsem to vyřešil dopisem http://krajax.eu/?q=node/11 - můžete se inspirovat, ale prosím neobšlehněte to celé, ještě jsem s nimi neskončil... S posláním dopisu jsem asi týden otálel, protože Internet začal chodit, ale pak se situace zase změnila a tak jsem ho musel poslat. Jednání perfektní, na dopis se odpovídá telefonem ? Já mám prostě radši věci písemně a prokazatelně, ale slíbili 50% slevu na 4 měsíce - to je 800Kč za 300Kč bych byl nucen koupit "půlmetrovou" anténu, aby to fungovalo, 500Kč bych bral jako náhru za to, že to 14 dní nešlo vůbec a kazí to stahování souborů. Ale hlavní je, že uznaly chybu a doufám, že jí uznají i písemně(když uznají chybu, budu blíže k tomu se jich zbavit), protože hovor jsem si nenahrál - prostě v nečekaný čas, jinak mám záznamy všech hovorů ;-). Ještě bych chtěl upozornit ty, co čekají až jim vyprší smlouva. Výpověď musíte dle smlouvy odeslat 20 dní před vypršením, jinak se automaticky prodlužuje !