Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Fotíme se zásadně seshora a muckujeme czesztinu

Fotíme se zásadně seshora a muckujeme czesztinu

Anonym (21.3.2009 00:00:00)

Občas se ve svých šestadvaceti letech cítím jako důchodce. Zejména tehdy, když prohlížím profily teenagerů na sociálních sítích typu Facebook, Líbímseti nebo Lidé. Způsob, kterým se dnešní omladina prezentuje, je zvláštní, nezvyklý a ani po měsících odstupu mě nestačí překvapovat.

zozo (21.3.2009 01:37:45)

citujem: "„TaK YsEm sE RoZhOdLa, ZhE WaAaM SeM NaPiIiShU TeXxXtH W DeBiLsHtInE. a yEsTlI Se pTaAaTe wOe, PrOcZ To dElAaAm wOe, TaK Ye tO PrO To, ZhE Se mI To cElKeM LiIiBiIi a hLaWnE Se sTrAsHnE NuDiIiM TaKzHe tAk nO, a yInAk uZh mUsM YiIiTh tAk cZaU

zozo (21.3.2009 01:39:15)

neviem prečo mi nechcelo zobrať druhú polovicu príspevku, ale tento tex bol vytvorený pomocou vypatlátora: 77.4 8.102.7 6/vypatl ator/ (medzery)

Jouda (22.3.2009 11:02:00)

Existuje i program dewypatlátor, který by to měl umět převést do nám srozumitelné podoby :-)

Zady (22.3.2009 22:37:06)

Jasneze existuje a to primo tady: http://77.48.102.76/devypatlator/index.html ;-)

Matouš_KH (21.3.2009 01:44:09)

Taky celkem nechápu jak jsou na lidech komentáře na profilu, že tam každej vkládá obrázky, řetězáky a podobný hovadiny. Nebo howadiny? Osobně mám na profilu napsaný že takový komentáře smažu a to taky dělám. Ti, co píší tak jak psát má pravděpodobně nepříjdou o autoritu u těch, co píší jazykem svým. Za to můžou přijít o autoritu na chatu či fórech ti, co píší jazykem svým před těmi co píší tak jak se psát má. Jinak řečeno. Ti, co muczkujou czestinu můžou být k smíchu těm ostatním, pravopisně píšícím. Občas jsou to fakt extrémy '' ae protz ne, prí, nudym se, mislim, slisim, ztawim se, ja jsi mislim ze, atd...Člověk když to čte tak od té osoby co to píše nečeká vysokou inteligenci. Dobře, spousta lidí to dělá proto, že jim to příjde in. Ale inteligentní člověk se snaží vypadat ještě inteligentnějším a nebude ze sebe dělat vola. Samozdřejmě i mistr tesař se někdy udne, je mi jasný, že i když si svůj příspěvek před odesláním několikrát pročtu, tak až po odeslání zjistím, že mám někde chybu. K těm fotkám. Viděl sem upravenou fotku jedný holky a říkám ''hm, celkem pěkná''. Podívám se do fotoalba kde měla fotek víc, kde byl vidět zbytek těla a říkám ''hm, jdu pryč''. Takže to možná taky může být důvod, ovšem není tomu tak vždy. Nicky mé. :) ↓ http://XChat.cz/HADY0721 http://lide.cz/Dr.Radio

Matouš_KH (21.3.2009 01:47:13)

Samozdřejmě utne a ne udne. :-))

Anonym (21.3.2009 09:55:34)

A samozřejmě, ne samozdřejmě :-)

Lukáš Slovák ( 7luke.com ) (21.3.2009 04:52:35)

Davide Procházko, jsi sice na internetu 12 let a znáš ho jako svoje boty, ale existence wypatlátorů Ti unikla :-) No ale není proč smutnět, to není nic zajímavého, bez čeho by se nedalo žít - jen je zarážející, že když už píšeš k tomu tématu, tak Ti to i tak uniklo :-) Jinak článek je bezvadný a plně se s ním ztotožňuji, ta doba je čím dál nějak víc psycho. Džungle, manéž, každý hrabe na sebe a pro sebe, jinak v tomhle světě neobstojí. Do toho už je tak všude hodně lidí (a "nuda"), asi je poznat, že dlouho nebyla válka. I bez války ale ten svět nějak divně "spěje do záhuby"... za chvilku abychom se báli už i osmiletých genstas s bouchačkama :-(

Lukáš Slovák ( 7luke.com ) (21.3.2009 04:56:26)

Jinak, já jsem na síti sítí od roku 1998 a pamatuju ty časy, bylo to MOC drahé a MOC pomalé. Ale byla to zvláštní doba, to nadšení všech přítomných... jak se to rozvíjelo... a hlavně nebylo na internetu každé vypatlané pako :-( dneska už mají internet i ty nejnemožnější lopaty a podle toho to vypadá např. v diskuzích.

honzasl (21.3.2009 07:41:47)

Jsem asi tak stejně starý jako autor. Ale rozhodně bych to neviděl tak tragicky. Puberťáci dělají různé kraviny, já si pamatuju, jak jsme se učili v sedmé třídě pít pívo a kouřit cigára, chodli za holkama do "Boudy" a tak dále. A taky jsme z toho vyrostli. Ono, prohlížet si v šestadvaceti profily patnáctek na libku, taky není zrovna v normě a moc bych se tím nechlubil:)

Vasik (21.3.2009 10:19:04)

Rozhodne bych to tak tragicky videl. Porovnavat chozeni za "boudu" s manyry dnesni mladeze je trochu jabka-vs-hruzky-srovnavajici. Ale mozna "drobna paralela by tu byla..." Nezbyva nic jineho nez si pockat, co z teto generace Y vzejde. Bojim se vsak, ze pro nedostatek casu na vychovu u generace X, to nebude zrovna ruzove. Nekdo mozna namytne, ze v kazde spolecnosti se najde skupna tech normalnich a chytrych a blbcu, ale zda se mi, ze distribuce tech jednotlivych mnozin tihne znacne na stranu tech posledne jmenovanych. Paklize prohodite par slov s nejakym ucitelem, ochotne vam moje slova potvrdi, zatimco za "starych" casu by rekl: "No, nebyli jsme jini ...". Jinak Gr8 clanek, absolutni ztotoznenost z me strany.

KutmastaKurt (24.3.2009 16:17:05)

drsně kámo, teďs ho setřel :-D

Nevím (24.3.2009 17:11:30)

Setřel?, ponížil jen sám sebe!

Jevan (24.3.2009 20:58:22)

jo, je to trefny, aby si clovek prohlizel v 26ti profily patnactek, je divny. nerikam ze nemuze mit clovek mladsi partnerku, ale rozhodne to nene bezne ;-) poohledni se po nekom ve stejne vekove skupine, resp. diskretni domecky jsou vsude ;-)

Nevím (24.3.2009 21:06:15)

Možná to je divný, ale určitě né záměr tohot článku, ten je úplně někde jinde. A proto ani tvoje starost!

skywriter (21.3.2009 13:35:40)

Naprosto souhlasím s autorem. Na netu jsem od 1998 roku takže taky musím konstatovat změna je opravdu velká hlavně co se týká chování uživatelů a jak píše autor. Debilitní zkomolení českého jazyka důvod jak být asi zajímavý nebo vyjímečny a většinou si ten člověk neuvědomuje, že tím většinu normálních lidí odradí. Ted už se na net dostane opravdu každý hňup,který neví ani co je TCP protokol a tím to možná bude. Osobně jsem poznal člověka,který si pořidil starý PC 486tku celý nadšený,že to má i hodiny a prosil mě ať mu seženu NHL 2008 a nahraji na disketu. Nedávno si pořídil net. Tím jsem chtěl napsat, že opravdu takové lidi se dostanou k netu a potom to tak vypadá. Taky si někdy připadám jak důchodce ve světě internetu,ale asi tohle všechno patří k této nové době. Styl hudby emo ke kterému patří sebeubližování a je to stále víc moderní. Opravdu taky styl gotic kdy na sebe pěkná holka nasere černou barvu a myslí si jak je in. ...Zdravím všechny normální lidi a autora tohoto velmi pěkného a výstižného článku.

alesh (21.3.2009 21:35:48)

No, Yá TeDa nEwíM, aLe wšIcHnI, cO Se pOdIwUyí nAd tReNdY MlAdé iNtErNeToWé QoMuNiTy, PoTažMo mLádEže wůBeC, mI PříyDoU YaQo důChOdCi. KažDá DoBa má sWé... nEsUďmE, aByChOm nEbYlI SoUzEnI. aLeš 44 LeT *MUUUUCK* ZaDeY TeXt a bUdIz tI WyPaTlAnO =)) * LoVE* kiss :***

babca (21.3.2009 21:44:09)

¡ʇıɾɐu oɥ nznɯǝu - ʞǝʌǝdsıɹd ɾǝlɐuoʞop ǝuʇnlosqɐ uǝpǝɾ ǝɾ ǝpʞ ʇnouǝɯodzʌ nznɯǝu ıs ǝz ɐɹʞɐs '(ɹoʇɐlʇɐdʎʌ/ǝp) ǝuǝpǝʌodǝu npʌɐɹdo nosɾ ʎpɐlʞıɹd ʎʇ

Honza (22.3.2009 01:39:18)

tak tohle je opravdu sila :D

Podhrylp (21.3.2009 22:01:12)

Velmi pěkný článek. Je mi 18 let a můj názor na profily je trošku radikálnější. Jeden čas jsem se s holkama dokonce seznamoval stylem: "ahoj, máš profil?" - "jasně, chceš nick?" - "ani náhodou, nazdar". Chápu, že profily nemá jen vypatlaná menšina (nebo většina) mladých holek, dokonce i moje dobré a velice chytré kamarádky mají solidní profily. Ovšem u většiny když vidím ty sra*ky co si píšou, jak se všichni milujou (nebo lowujou, lafujou, zboznujou atd.), tak to už je teda na mě moc! Záměrně jsem hned v úvodu napsal svůj věk a opravdu nechápu, co se to (nejen) s holkama děje. Mě se to teda opravdu nelíbí. PS.: Pro vypatlance: Nejsem panic. ;-)

Nevím (21.3.2009 22:37:06)

Ježišimarja, jupí moc Ti děkuji, jseš prostě super, že jsi to sepsal. Ano, dnešní mládež opravdu směřuje do "sraček" jejich vyjadřování, propagace pubertalismu, prostě hrůza, zastavme TO! Už mě to začíná delší dobu velice, ale velice štvát, nebaví mě věčné luštění těch "hyeroglifů", bohužel se to objevuje většinou i na "slušných" stránkách a diskuzích, co ty "puboše" ve školách učí. Prosím už konec!

Roman (23.3.2009 05:51:24)

A ty směřuješ kam? Pozoruji tvé reakce a musím říct že nejsi o nic lepší než ti o kterých zde píšeš. Poradím ti jednu věc jak se toho zbavit...odstěhuj se na chatu do hor a nepořizuj si internet. Navíc tě nikdo nenutí koukat na profily mladých lidí.

zmrD (5.7.2009 03:37:09)

kam směřuju mě je uplně jedno..nevadi mi že sem horší ale že píše : "zastavme to" .. jako kdyby nas chtel proste vyhladit nebo co ...a na profily si tu já nestezuju

zmrD (3.7.2009 16:13:00)

prosim už konec? jj doufam že už chcípneš za ty sračky co tu sereš :) jinak když tě nebaví něco číst tak to co ? ? ? no přece KURVA nečti! neser se do ostatních lidí ..oni se taky do tebe neserou !

Anonym (22.3.2009 00:30:55)

Sice na jednu stranu chápu, taky mě mrzí, že internet není tím, co býval před 9 lety, ale zase na druhou stranu, je to demokratický prostor a pokud se tam mermomocí chce někdo muckovat, ať se muckuje. Co se týče té kvality mladé generace, těžko to asi hodnotit ze serveru typu lidé.cz, nebo libko. Před 10 lety sice 13 leté holčiny nemuckovali na internetu, ale šuškali si někde v koutě nad bravíčkem a před dvaceti lety se zase malovali a oblékali jako máničky z osmdesátek a pokukovali po spolužácích v džínovejch kompletech (proti tomu je dnešní emo jenom slabý odvar). Prostě bych to neviděl tak tragicky. Člověk si může vždycky vybrat jestli chce být dědek s holí, co hřímá, "to za nás nebylo", nebo prostě jenom mávnout rukou a zasmát se tomu.

Nevím (22.3.2009 09:26:52)

Já bych to právě tragicky viděl, dnešní mládeš se nejenom oblíká jako banda šašků, ale taky fetuje, což nebývalo! Takže si myslím, že tvůj názor je naprosto mimo! Demokracie?-To možná ano, ale většina utlačuje menšinu!!!

Anonym (22.3.2009 10:32:41)

To mě zaujalo. Jaká většina jakou menšinu? Můžete dát prosím těm pojmům jména?

Nevím (22.3.2009 10:59:15)

Puberťáci, kteří dělají na internetu jen bordel a důchodci.

Pavel (22.3.2009 11:55:39)

Clanek je sice vysoce pravdivy,ale bohuzel tady si z nej nikdo z emo a gothic nic nevezme,kolik nactiletych sem asi dovali diskutovat o zkazenosti mladeze?...Cekal bych tady nejaky vice IT clanek. Pavel 35 let

Nevím (22.3.2009 12:19:09)

Nevezme,asi. Ale IT odborníci se mohou proti takovým lidem vzbouřit a eliminovat je. Proto je dobře, že je tady ten článek založen.

zmrD (3.7.2009 16:10:34)

a to se mame jakooblikat jako vy ? jako naprosti kokoti ?

Mr. X (22.3.2009 11:22:59)

heeej ty borče!!! nenavážej se do Gothicu nebo ti přiletí jedna shora... beztak seš nějakej namachrovanej diskant a na tvym miste nesral bych se lidim do veci

Nevím (22.3.2009 11:31:44)

A vy se srát ostatním lidem do věcí můžete? Jste banda lidí, kteří si myslí, jakcí jsou nejlepší, ale jste jen obyčejní namachrovaní "puboš", kteří se chovají jak prasata. Pochop, že starším lidem to opravdu začíná lézt na nervy a já se jím vůbec nedivím.

Pavel (22.3.2009 12:32:53)

Tak musim říct, že autor tohoto článku je borec. Fakt sem se u čtení zasmál, blahopřeju. Sem sice o 10let mladší, ale názor mam úplně stejnej, jako kdybych to psal já... Mohlo by vyjít pokračování, kde by bylo obsaženo i Disco a Hip-Hop, u toho mi taky kolikrát zůstává rozum stát :o)

Nevím (22.3.2009 12:54:55)

Tady ani tak nejde O jejich "styly" jak o chování a propagace na veřejnosti, prostě si myslí, že jsou nejlepší a všude to všem říkají.

Burys (22.3.2009 15:28:23)

Takže s "muckováním" a psaním, jako kdyby byl rozbitej shift a w s tím naprosto souhlasím, pak různé zkratky na icq a podobně nemyslím třeba jj ale dát větu do 5 - ti písmen, to je síla. Ale s tím Gothic bych moc nesouhlasil sice někdo správně podoknul, že by zde měli být články z oboru IT, ale napíšu to. Můj názor na Gothic je, že když si nějaká patnáctiletá holka koupí černý věci a myslí si, že od tý doby je Gothic, opravdu si to jen myslí. Gothic není jen o tom, jak se kdo oblíká, ale hlavně o stylu života a uvažování a o hudbě. A můžu říct, že tyhle lidi obvykle mají celkem vyspělé názory a opravdu s nimi mám dobré zkušenosti. Jsou to super lidi. No je to můj názor, nikomu ho nenutím. A k tomu věku je mi 17

Nevím (22.3.2009 15:32:22)

To jsi asi jedinný z puberťáků, že ho nikomu nenutíš, vetšina dělá pravý opak. A s tím "gotikem" člověče lidi, to snad nemyslíte vážně, vždyť je to strašné, hrůza, prostě hrůza na takovou osobu pohledět. Co je k tomu vede? Jen to aby byli IN? To je opravdu dost trapné...

Burys (22.3.2009 15:43:52)

No mě se náhodou Gothic líbí a navíc není takových lidí zase tolik a hlavně je to jejich styl a jim se líbí a naplňuje je. Teď mě tady možná někdo sežere, ale emo to je něco hroznýho, protože ty když něco řeknou, obvykle to stojí zato. Gothic něco jinýho je ho třeba vidět a něco jinýho je ho poznat asi tak bych to řekl a nevíc já nevím proč všichni vidí, jen to jak lidi vypadají a nekoukají na to co mají v sobě tahle povrchnost mě dost vadí.

Nevím (22.3.2009 15:52:08)

Promiň, ale mi je jedno co Tobě dost vadí, mi vadí zrovna takoví lidi. Proč prostě nemůžou být normální? Musí před někým vyniknout, jak jsem jednou už napsal, tak TO je dost ubohé.

Burys (22.3.2009 17:36:55)

Proč by museli viniknout? Pokud se bavíme o někom, kdo si na to hraje, je pravda že chce jen viniknout, ale pro někoho je to prostě způsob života, který mu vyhovuje, tak jim to nikdo nemusí snad brát né? Zkuste se třeba zamyslet na tím co někdo může říkat o vás. Dokonalý není nikdo a tahle netolerance společnosti je jen přežitek nic víc. Když se na to někdo dívá nezaujatě, tak mu to přece nemůže vadit a je to každýho věc jak se obléká nemám pravdu?

Nevím (22.3.2009 18:04:51)

Tak hele chlapečku! Ano, máš pravdu, je to každého věc, ale tahle "verbeš" ničí jinou slušnou společnost lidí, internet je toho důkazem! Proč to cpou jiným lidem, podle mě takovéto "skupiny" by měly být od normální společnosti ohrazeny(v karanténě se svými společníky). Vůbec se nedívím seniorům a důchodcům, že se proti dnešní mládeži bouří, mají totiž k tomu důvody!!! Vetšina důchdců má v dnešní době internet a to je dobře, jen ať to "puberťákům" natřou. Pro autora článku, proč "puberťákům" říkáte teenager, to chcete, aby to znělo vznešeněji?

Burys (22.3.2009 18:24:09)

Nevím proč pořád píšete že někdo někomu něco cpe? Vždyť to není pravda a to že je mi 17, neznamená, že mi budete říkat chlapečku já jsem na vás taky slušnej.

Nevím (22.3.2009 18:27:35)

Vždy něco vyvolá reakci a Tobě, že vyrašili puberťácké uhry, tak to je tvůj výtvor tady na dsl.cz? Proč se tak strašně zastáváš takové skupiny lidí? Sám jsi takový?

Burys (22.3.2009 18:38:03)

Né nejsem takový, ale kdyby jste jen nemluvil a něco o tom věděl, tak víte, že vyznavači stylu Gothic jsou i dospělí, pracující lidé a né jenom puberťáci. Cenzura by Vám asi vyhovovala že?

Nevím (22.3.2009 18:41:45)

Ne, mi by stačilo, kdyby se takoví lide nesrali mezi veřejnost. Dospělí a pracující? A kde v pohřebních ústavech? Co e to v tom případě za "styl" života? Ten kdo je nejvíc černý vyhrává? Super "styl", nic lepšího neznám...

Burys (22.3.2009 18:46:47)

No zkuste si o tom něco na internetu najít, když už ho máte a jak jsem Vám říkal, není to o tom, kdo chodí v černým a kdo né. To oblečení nosí jen ten, kdo chce. Někdo můžem být Gothic a Vy to na něm nepoznáte. Není to jen o oblékání.

Nevím (22.3.2009 18:54:25)

Hlavně o "chování", že? Pak strašně lidi nadávají, že jim banda holomků posprejovala dům, nebo jinak zvandalizovala obydlí. Ano a pak tady máme akce typu ČechTek, kde je banda zfetovaných lidí, kteří kymácejí hlavama a druhá polovina leží na zemí v bezvědomí...Ale pardon, to je asi techno "styl" to není "gotik"

Burys (22.3.2009 19:03:23)

Už dost odbočujeme od tématu... No neznamená, že když někdo posprejuje barák a někdo se například oblíká stejně, že taky musí sprejovat, a tak je to ze vším. Každý člověk na světě je jedinečný, i když se hlásí k nějakému stylu, tak se je nesnažte zaškatulkovat jako celek, ale dívejte se na každého zvlášť a možná Vám to dojde.

Nevím (22.3.2009 19:47:37)

Mi to došlo dávno, ale hlavně ty jsi "jedinečný"!!!

Ragnar (22.3.2009 20:05:41)

Ten člověk, co ho označujete za puberťáka má daleko "dospělejší" chování a slušnější vyjadřování než Vy. To Vy tady předvádíte jen svoji jedinečnou pravdu a netolerantnost. Přesně to co odsuzujete. Mimochodem, mě je přes 30. To jen, aby mě dotyčný všeznalý "dospělák" neoznačil taky za puberťáka.

Nevím (22.3.2009 21:00:56)

Ano, je Vám přes 30 a tolerujete všechny, Ale neuvjedomujete si, že ti "lidé" populaci starších výrazně ohrožují!!! Ale to poznáte, až budete starší!

Burys (22.3.2009 21:29:25)

A čím že tu populaci starších ohrožují?

Jiri Krampota (22.3.2009 22:25:06)

re: Nevim Copak bojis se ze nedostanes duchod? :-) Neboj za pak let duchodovy vek tak navysi, ze se ho ani nedozijes. PS. A neskryvej se za nick hrdino.

babca (23.3.2009 15:25:07)

Koukám, že to je tak jediné co umíš.

Nevím (23.3.2009 15:35:13)

Ano a co umíš Ty cyhtrolínku? 5íkat ostatním co umí a co ne?

Pepa (23.3.2009 19:26:56)

Ty až dostaneš rozum, ty si odpočineš.

Vim (25.3.2009 23:33:33)

Vy se tedy projevujete, mistře nevím.

Roman (23.3.2009 05:41:09)

Nikdo nic neničí. Znám spoustu z těch lidí o kterých se píše a v osobním životě se mi zdají normální. Prostě na netu jen podléhají novým trendům ve kterých budou pokračovat dokud se neobjeví něco jiného. Oni se oblíkají jako mrtvoly, oni nepoužívají spisovnou češtinu...oni mi ukradli lízátko...prostě mi to přijde, že se chováte spíš jako malé děcka a ne dospělí lidé. Nemusí vám to vonět tak jako neustálé zdražování, nedostatek zaměstnání, věčné dluhy, počasí atd. Lidé jsou neustále s něčím nespokojení a pořád si na něco stěžují. Je to běžné v životě každého z nás a je zbytečné tyto věci řešit, když stejně s tím nic neuděláme a budeme s tím žít. Takže nechte mládež ať si žije své životy a vy si žijte ty své.

crustgrinder (24.3.2009 21:48:59)

Co je podle vás "normální člověk" ? ten co ve 4:00 ráno vstane a maže do fabriky v 16:00 skončí jde do hospody nalije do sebe 10 piv domů a spát... jestli někomu vadí že mám na hlavě číro a zkerované tělo ať se na mě nedívá, ale podle toho co jsem zažil většina těch "normálních lidí" vůbec nepobírá to že já se svým vzhledem můžu podnikat... že si občas zahulím no a co je komu do toho zase do sebe neleju hektolitry chlastu... Nesuďte lidi podle vzhledu, ale podle toho co mají v hlavě !

nevím (25.3.2009 06:42:36)

Občas si zahulím, semtam něco píchnu do žíly, ale to je v pořádku nesuďte ho! On je jenom malý fěťáček, co za to nemůže. Jsem si jistý, že tvé IQ je menší než dnešní datum.

crustgrinder (25.3.2009 12:58:18)

A je to tady zase občas si zahulím a jsem automaticky feťák ! Nesuďte lidi, které vůbec neznáte já jsem si nikdy nic nepích ani nic podobného. Podle vašich příspěvků máte asi nějaký psychický problém, protože v každém z nich dokážete akorát do někoho startovat.

Nevím (25.3.2009 14:08:06)

Ano do puberťáku, kteří neumí svou rodnou řeč, jsou shnilí a leniví, berou návykové látky a dělají jiné pi....., tak ty opravdu nesnáším a sem na ně alergický, proto ta reakce.

Burys (29.3.2009 11:08:04)

No to pravdu nemáte vy se navážíte úplně do všech a jinak naprosto souhlasím s crustgrinderem je to každýho život a v demokracii se může oblíkat jak chce a podobně a že by dnešní mládež neuměla češtinu, to taky pravda úplně není může jí umět perfektně a když chce, tak si píše jak chce a vy nepoznáte, jestli česky umí nebo ne samozřejmě někdo prostě češtinu neumí.

j (22.3.2009 21:44:59)

No,je mi 55 let,tak mě snad "Nevím" nebude podezřívat z puberťáctví ale myslím si,,že je věc každýho jak se obléká a jakou má životní filozofii,v této diskuzi jsem samozřejmě na straně Buryse."Nevím" se projevuje jako totálně netolerantní demagog a myslím,že právě takovýto lidé vždy existovali a ve svý podstatě byli pro společnost nebezpeční jelikož vše co se vymykalo jejich nudnému životnímu pstoji posílali na pranýř!!!!!

Nevím (23.3.2009 06:33:34)

Ty jsi totální demagog, když tohle napíšeš! Je ti 55let a vůbec nic z too článku si neuvědomuješ.

Davka (22.3.2009 21:30:38)

Skvěle napsáno a 100% souhlasím ..

Nevím (22.3.2009 21:36:59)

Ano, já taky!!!

Slávek (22.3.2009 21:47:54)

Musím přiznat,že mé pocity jsou podobné.Je mi už dokonce třicet let a s počítači pracuji již od roku 1992,tedy od doby kdy se většina dnešních teenagerů teprve narodila.Navíc jsem vystudoval pedagogickou fakultu,aprobace český jazyk a dějepis,a tak si v této souvislosti nepřipadám jako důchodce,ale spíš jako mimozemšťan.Povolání učitele bohužel,pro děti naštěstí, nevykonávám.Zřejmě by mne dnešní mládež přivedla na psychiatrii.I když tam mám své známé,mj.zástupkyni primáře,nerad bych tam skončil. Zrovna před nedávnem jsem viděl profil čtrnáctileté dcery mých sousedů,a málem jsem omdlel. Malá a velká písmena podivně přeházená,desítky šílených fotek a vzkazů,zveřejnění intimních údajů (prý je bisexuální),tel.čísla a ICQ. Zkratkovitost,gramatické chyby a nelogičnost,taková je písemná komunikace velké části mladých,a co je smutné,namnoze i starších. Rozum a úcta k rodné řeči mizí do ztracena,do černé díry naplněné hloupostí a neúctou k čemukoliv. O tempora, o mores!

Julianoshotty (23.3.2009 04:03:22)

Tohle by byl dobrej článek, kdyby měl nějakej smysl... Joo, na webu o aDSL je tohle dobrý no, starci si popláčou a řeknou, jak je ta mládež zkažená... No fuj... Chytráčci si zatleskaj jak to zase těm prckum nandali, ubožáčci a nuly tu přikývnou, že si připadají staří, fádní a nudní... Jak by ne, když čtu ty vaše rádoby chytrý řeči tak se tomu ani nedivim... Autor článku by mohl alespoň odstranit z toho EMO textu předdefinovaný hlášky typu

Julianoshotty (23.3.2009 04:04:56)

Julianoshotty (23.3.2009 04:05:29)

Jan (23.3.2009 05:14:40)

B*BEC na entou...chalpe, trosku se vzpamatujeme, i když po dle slohu spíše chlapče.

Nevím (23.3.2009 06:38:44)

Tohle je opravdu duchaplný příspěvek! Ano článek smysl má a velký, ale to si chlapeček tvého rázu nemůže absolutně uvědomit! Nejsi ty jeden z těch lidí co píše na profiliy a je EMO? A strašně se své "skupinky" zastává? Dnešní mládež nejenom, že je skažená ona za tu svoji blbost možná ani nemůže, ale nemusí ji prezentovat, před ostatními lidmi! Např. na internetu! Až to pochopíš, tak se ozvi!!!

adam (23.3.2009 23:53:36)

je trochu nošením dříví do lesa na tohle věčný klišé vůbec takhle rozvláčně poukazovat, nicméně mě zaujalo, že ačkoliv sám brojíš proti nějaký stádovitý dikci, sám skutečně používáš velmi důchodcovskej newspeak, kterej konotuje skoro s žargonem normalizačního pionýrskýho vedoucího, obzvlášť si libuješ v termínech jako "mládež", "omladina" atd, se sarkastickým přídechem, jež by napovídal, že snad máš a vždycky jsi měl podobnou etáž už dávno mimo zorný pole, což je vzhledem k tvýmu vlastnímu věku a životnímu resumé, na který jsem se spontánně prokliknul poněkud zavánějící dojmem vlastní (iluzorní) autority, spokojeností s vlastní domnělou vyspělostí atd:)) přitom bydlíš u mámy v pokojíčku ve kterým jsi poprvé masturboval, a snadná paušalizace která se nabízí zní, že máš pravděpodobně dlouhodobý trauma z deprivace, seznamování (o čemž svědčí i aktivita na serverech, který parodizuješ:), interakce s holkama, oblíbenosti v kolektivu atd atd :-) mnohýmu vyvstane před očima typickej hlouček nerdů s řídkým knírkem a brýlema, jež s křečovitým smíchem shazujou školní výlet do hospody, na kterej je nikdo nepozval, ale jeden o druhým vědí, že by nejradši s jednou z těch nejblbějších naivek v leopardí podprdě souložili na záchodech, kdyby kdy měli životní iniciativu namísto sebelítosti :-) každá generace má totiž svoje subkulturní role a každej se do hned několika v průběhu života angažuje, i naoko ironicky vše kvitující nezúčastněnost je role, možná ta nejnevděčnější:) mohl bys totiž skončit u zoufalých pokusů se začlenit focením se z nadhledu, ve věku, jemuž to už vůbec nepřísluší :))) Adam

Nevím (24.3.2009 06:56:11)

Tak to jsi se vyznamenal! Myslíš, že tvůj "článek" měl něco do sebe? Ne, nemá je to jen hloupá spatlanina, ve které bráníš ty "haj*zlíky", ale pravděpodobně Ti to vůbec nedochází a to je na tom to nejhorší. Až ti někdy dojde smysl toho článku a mých příspěvků, tak se ozvi!!!

Burys (24.3.2009 07:58:43)

Smysl vašich příspěvků neexistuje a jestli zde má někdo něco pochopit, tak vy. Ještě bych se chtěl zeptat, čím Vás dnešní mládež tak ohrožuje, jak jste psal? A nevím kdo jsou hajzlíci vaše nekonečná pravda nezná mezí, měl by jste trochu zapřemýšlet o tom, co píšete.

adam (24.3.2009 13:29:03)

mluvíš o lidech jako o nějaký škodný, přitom nejsi žádnej legionář nebo obrozenec ale jenom člověk s problémem reprodukce a osobní hygieny, proč se tu tak všichni sápete po obhajobě spisovný češtiny, když jí sami zjevně neumíte používat, ostravsko je tradičně nočníkem českýho jazyka, vy předčasně zmoudřelý "mládežníci"

Nevím (24.3.2009 15:24:11)

Ty přechytřelý HŇUPE!!! Ostravsko je nočníkem Českého jazyka?! A co to važe pražácké spívání?! Čecháček, ktarý přijede do Ostravy mi připadá jako opačně orientovaný!!! Předčasné zmoudřelí mládežníci? Takové jednání si vyprošuji! O osobní hygieně bych pomlčel v tvém případě. A začal se starat jak o fyzickou, tak i psychickou hygienu!!!

adam (24.3.2009 18:32:12)

no čech jedoucí do ostravy musí bejt skutečně trochu afektovanej :)) asi jako koloniální úředník mezi indiánama. ale k tématu, co si statisticky ověřit, odkud pochází podhoubí týhle "subkultury", odkud proudí nejvíc foteček v alergenním spodním prádle z tesca na mámině posteli obestavěný sbírkou porcelánovejch zvířátek, plakáty pět let passé východoněmeckejch kapel, pozlacený prstýnky, tuning škodovek, hornickej argot s polskym akcentem, všichni ty vaši synci a kundy?:))

Nevím (24.3.2009 18:42:00)

Jde vidět co jsi za ubožáčka a co vaše kur*vy v Praze a kriminalita? To je v pořádku? Ne, není jen se o tom nemluví, aby Praha byla nedotknutelná. A při tom je to prdel světa. A jestli ti jde o akcent, tak o tom "vašm" bych polemizoval. Ano ostravák jedoucí na výlet do Prahy je afektovanej už z toho, že potká takové debily, jak jsou pražáci. Ano, Praha je o trochu více upředu a to jen z toho důvodu, že naše "vláda" jestli se to dá takto nazvat je svin**ská a pere peníze jen do Prahy, jako by jiná města neexistovala. Nejvíce foteček pochází samozřejmě z čech, ano znám pár profilů, kde jsou lidi ze slezska.

Roman (24.3.2009 23:42:15)

koukám že debata už není o mládeži, ale o nekonečné rivalitě Ostrava vs. Praha. o tom bych mohl debatovat celé hodiny samozřejmě na straně Ostravy ;-)

Lesan (25.3.2009 06:39:12)

Tak už jsme tři :-D

Jindra (28.3.2009 13:07:18)

Spívání? To slyším prvně. To je od slova spát nebo zpěv?

Topol (24.3.2009 14:06:43)

Zajímavá reakce. Já sám jsem byl pionýr,dokonce jeden z nejvyšších v rámci školní PO SSM a můj otec byl pionýrský vedoucí. Je pravdou,že již tenkrát jsme plísnili zhýralou mládež,ale ta její zhýralost byla proti tomu co vidím dnes a denně kolem sebe,naprosto úsměvná. Dělení na šprty,normály,a zlobivé existovalo i za nás. Já sám jsem nikdy nebyl klasický šprt,ale má inteligence dosahující vysoko nad stodvacet,mi dovolila proplouvat základní školou i gymnáziem bez větších problémů. Navíc v naší třídě bylo hodně šprtů a šprtek jež dostali do vleku normály,a tak ti zlobivý neměli šanci.Jeden propadl,další odešel na jinou školu a zbytek,poté co jsem jim domluvil pěstí,mlčel. Když vidím dnešní mládež,která s klidem již ve dvanácti pokuřuje,pije a před patnáctým rokem experimentuje v intimní oblasti,dělá se mi špatně.Bohužel povětšinou jsou vinni jejich rodiče,kteří též kouří,pijí,a chovají se mnohdy hůř než opice.Ostatně jedno staré přísloví praví Verba movent, exempla trahunt, tedy pro latiny neznalé, Slova povzbuzují,příklady táhnou. Jaký příklad dáváme mládeži my starší? Já pozitivní,neboť žiji spořádaným životem,nekouřím,nepiju alkohol,nejsem promiskuitní,jím zdravě,pomáhám slabším a nemocným,přikrmuji v zimě zvěř,nikomu jen tak netykám a i k mladým se chovám jako k rovnocenným partnerům v diskusi,což je často udivuje.Ovšem tak jak žiju já,žije v mém okolí jen málo lidí.Starý pan doktor,bývalá ředitelka ZŠ,jeden učitel středních let,úřednice MÚ a pár dalších.

Jindra (28.3.2009 13:04:45)

Velmi vtipné a pravdivé!

Slavomír (24.3.2009 13:04:03)

Internetová prezentace velké části dnešní mládeže je úděsná,avšak pochopitelná. Každá nastupující generace se snaží tu předešlou "trumfnout",a to bohužel ne v moudrosti,ale v hlouposti.Největší zkušenost mám s profily na Lidé.cz.Namísto prezentace vlastní originality jde povětšinou o prezentaci vlastní stupidity.Hlavní podíl viny na stavu dnešní mládeže mají především jejich vlastní rodiny.Nezájem a neschopnost rodičů a prarodičů,pokřivený žebříček hodnot,nenormální vzorce chování.Lidé povětšinou nemají úctu ani sami k sobě -s klidem kouří,pijí,fetují- tak jak by mohli mít úctu ke svému mateřskému jazyku.Asi jsem chladný mravokárce,ale pokud se postupně všichni přikloníme k naprosté rezignaci a budeme zcela flegmatičtí,pak se dočkáme toho,že přístí generace budou pologramotné,neschopné smysluplně se vyjádřit písemnou formou.

Nevím (24.3.2009 15:28:28)

No, pologramotné a bez slovní zásoby dnešní mládež už je. Dokonce i ve školách to neumějí napravit.

Topol (24.3.2009 13:41:15)

Velkou většinu lidí,a to nejen mladých,považuji za mentálně a sociálně zaostalé a deformované.Deformované a primitivní psaní je tedy vcelku logickým výsledkem.Já sám miluji svou rodnou řeč,svůj rozum,a to,že jsem originál každým coulem a nikdy jsem se nenechal zvyklat k hloupostem.Způsob jakým se dnes lidé prezentují mi nahání husí kůži,a jsem moc rád,že patřím k intovertům vyhýbajícím se lidské společnosti.Nechci se zařadit do stáda tupých ovcí,které se za vlastní stupiditu nestydí,ba co víc,pokládá jí za něco skvělého.Raději budu dál černou ovcí považující moudrost za nejvyšší devízu.

Nevím (24.3.2009 15:26:19)

Ano, tomu říkáme hodně dobrý příspěvek, soucítím s Tebou!

Jindra (28.3.2009 13:00:37)

To je v pořádku. Až na to "zvyklat". Není potřeba se chlubit svou odlišností a za blbce považovat všechny kolem sebe. To taky o něčem svědčí.

David (30.3.2009 19:08:23)

Dobrý pokus, s obsahem +/- souhlasím, nicméně, pokud se tak moc chlubíš láskou k mateřštině, pak věz, že: - píše se zvIklat, nikoliv zvYklat - za čárkami obvykle děláme mezery jinak pěkný pokus a myšlenka dobrá! :-)

Michal (25.3.2009 19:16:24)

Já nevím, proč tady všichni nadávají na to, jak se mladí vyjadřují a jak se oblékají atd.. Dyť je to jejich věc,můžete se tomu zasmát a přejít to,tak proč to řešit.. Že píšou jak prasata? tak ať píšou,vždyť vás nikdo nenutí to po nich číst- jejich diskuze a chaty (při nejhorším existují funkce tzv. ignorace), nikdo vás nenutí se koukat na jejich profily a fotky na libku,facebooku,myspacu... Všecko jsou to módní vlny,stejně jako již zmíněné riflové komplety,máničky a tak dále.. Tak nás nechte žít,Děkujeme :))

Nevím (25.3.2009 19:41:58)

Vyjadřují? ano jako prasat*a, proč nás to štvě? Protože ta mladá pakáž zaplavuje celý internet!!! Celý svět, jestli tohle je vyhlídka do budoucnosti, tak se za chvíli dočkáme toho, že budeme bydlet v jeskyních a řvát "maso", "maso"! Ano nikdo nás to číst nenutí, vlastně nutí, když zapnu PC a přečtu si 3weby, tak ho s nechutí vypínám a říkam si, že se snad někdy vzpamatují. Nejde jen o čtení, ale o samotné prohlížení stránek, protože ty 17leté(více i méně leté) hovada stahují filmy a jiné věci a pak si člověk nedokáže otevřít ani jednu stránku.Módní vlny??? Netrvají nějak dlouho?! Žít pras*ata? To je radši dát na zabíjačku...

Michal (25.3.2009 22:34:06)

Od někoho to pochytit museli.. A nemyslim že zrovna stahování filmů by někoho obtěžovalo, kromě společností,kterým de o peníze.. Na druhou stranu,stačí si přečíst takovou diskuzi na Novinkách... A už mužeme nadávat i na dospělé,na jejich iq,názory a způsoby.. Myslim že mezi jakoukoliv věkovou skupinou se najdou extrémy, jak mezi "mladýma",tak "střední třídou" i "starýma".. Bohužel tyto extrémy jsou nejvýraznější, a podle nich je posuzována celá skupina a hází se pak všichni do jednoho pytle..

Nevím (26.3.2009 06:35:52)

Ano a ty jsi jeden z nich, a proto se jich musíš zastávat? Jestli ano, tak už nemusíš odepisovat. Stahováním filmů nikoho neobtěžují? Jenom si myslí, že PC je jen na hry a dívání se na filmy a ne na pořádnou práci!

Nevím (26.3.2009 12:35:05)

Ano vyjadřují se naprosto příšerně a že nás to nikdo nenutí číst? Pravý omyl, nutí. Pokaždé když zapnu PC tak ho za 20minut vypínám s tím, že se snad někdy vzpamatují. Takže nás to nutí číst samostatný elektronický vývoj. A to že to jsou módní vlny, tak to taky pravda není. Jinak by už ta hrůza dávno skončila.

Anonym (26.3.2009 17:19:20)

Tak to by mě zajímalo, kam na tom internetu lezete. Já muckující puberťáky nepotkám ani na facebooku, natož na zbytku stránek, kam chodím pravidelně. Jistě, pokud se bavíme o stránkách pro puberťáky jako je Libko, tak ano, ale to je jako by jste vlezl do školky a začal nadávat, že tam skoro nikdo neumí číst a psát.

Nevím (26.3.2009 18:35:58)

Ano, chodím na PC poradny, diskuze(občas) a všude vidím jen namachrované puberťáky, kteří všemu rozumějí, všechno znají a jsou mistři světa(omyl je jen ten, že si to o sobě pouze myslí).

Anonym (26.3.2009 18:40:39)

No jak říkám, nějak se asi pohybujeme jiným internetem:-) Navíc mi přijde, že od určitého věku už člověk tenhle noise prostě ignoruje.

Nevím (26.3.2009 20:25:40)

Toje tvůj hloupý názor, který používáš jen na své ospravedlnění. Myslím, že internet je jen jeden a tak se můžeme pohybovat kdekoli, jestli ti to nedošlo.(myšleno ironicky).

Himalaya (27.3.2009 12:09:35)

Ano internet je jeden, ale stránek je na něm miliony a fakt by mě zajímalo kam na tom netu lezete pokud záměrně nevlezu na lidé a jim podobné jakože tam nelezu a na těch jejich chatech jsem nikdy nebyl tak tohle nikde nepotkám asi to bude tím že používám seriózní stránky

Nevím (27.3.2009 13:41:38)

Já jsem už psal na jaké stránky chodím a jestli pochybuješ o serioznosti tech stránek, tak pánbůh s tebou!

Himalaya (27.3.2009 14:36:39)

no nevím pane Nevím jestli se vám dá věřit o pár příspěvků výše píšete že na diskuze píšete jen občas, protože jen v téhle diskuzi máte příspěvků skoro 30 ze 76 a ve většině z nich se do někoho navážíte podle mě jste úplně stejný jak vy říkáte ti "puboši" a jestli takhle hojně přispíváte i v jiných diskuzích tak na internetu (podle vašich slov) děláte ten bordel i vy !!!

Anonym (27.3.2009 15:35:23)

>chodím na PC poradny, diskuze(občas) a všude vidím jen namachrované puberťáky, kteří všemu rozumějí, všechno znají a jsou mistři světa Můžete být konkrétnější?

Nevím (27.3.2009 20:25:56)

Ne nemůžu, proč bych taky měl?!

Jindra (28.3.2009 12:56:32)

Já např. na diskuse chodím už od roku 1997 a nikde jsem se s podobnýma výlevama nesetkal. Až když občas nahlídnu ze zvědavosti na profily na Lidé.cz, jedině tam je to samý mocinky moc tě milískuju a podobný kecy. Nikde jinde jsem to nezahlídl. Proto mě to nevadí. Ovšem machrování je vidět v téměř každé diskusi a to mě vadí. Dělat se s tím nic nedá, je to jen odraz celé společnosti. V každé skupině lidí někdo má tendenci machrovat, hlavně ti míň inteligentní, ale příliš sebejistí.

Robert (29.3.2009 01:59:49)

Jo,Michale s tebou také souhlasím,ale zamysli se jak budou třeba psát za 20let naše děti,jestli to ještě budou umět....??? Jasan je to čistě jejich věc,ale podebatovat se o tom může,né?Nikdo,alespoň já je nekritizuju a neluštím ty jejich slovní hlavolamy!! Ale k zamyšlení to je,si myslím....můj názor! THX............................................:-D.........(*_*)

Majk (31.3.2009 19:51:02)

Ehm...zamyslete se vy mladí nad tím, kdo vám platí to oblékání (kterým se snažíte se zohyzdit popř. děvčata v našich zeměpisných šířkách nošením "bokovek" a zimních bund nad pupík onemocnět) a ten internet (na kterém se prezentujete tak,že vás ostatní mají za infantilní idioty. A ty, až budeš mít děti, budeš první, které se za ně bude stydět, protože předpokládám, že vlivem Tvé výchovy z nich budou totální trotli.

Martin (26.3.2009 15:52:23)

ty jo.. takové to lži.. achjo.. autor tohoto článku by se nad sebou měl trošiličku zamyslet co to vůbec píše!!!

Nevím (26.3.2009 18:36:44)

Lži??????!!!!!!!! To je čistá pravda!!!!! Zamyslet by ses měl spíš ty sám nad sebou!!!

Robert (29.3.2009 01:54:06)

Autor má naprostou pravdu,proč psát něco nesmyslně,když to jde napsat hezky česky.Já mám profil na seznamu a takovéhle pitominky nepíšu a ani se nesnažím!!!Maximálně pár těch "smailíků",ty jsou koneckonců i v mobilech dnes již nedílnou součástí,tak proč né....? No nic prostě s autorem svým způsobem souhlasím a jeho článek mě zaujal! Není mi ještě ani "30...?",a myslím že má v lecčems pravdu,taky pamatuji stroje jako XT,AT....386 s turbem..atd....ale řadím se spíše k mladší komunitě lidí na "Facebookách",no ale přesto souhlas!!!!! GOOD WORK!!!

ptlinho (30.3.2009 21:51:36)

ty se nad sebou laskave zamysli, Martine. prijde ti normalni psat "jAaK0 pItChAaaAAAA"? me osobne ne, a to je mi 16. ja ti nevim, ale to je podle me jen ceskej a mozna i trochu nemeckej trend, psat jako naprostej deb*l. kdyz se podivas na myspace na profily americanu/americanek, tak kolik z nich pise tim zpusobem, kterej autor clanku uvedl jako priklad? tahle zeme speje kdovi kam, budoucnost vidim v Asii.

Mirek (27.3.2009 12:23:16)

Dobrý článek. Je to jen o inteligenci. Každý se v pubertě potřebuje nějak prosadit - zviditelnit. A když je to blb, který nic neumí a je línej se cokoli naučit, tak jen píše tyhle nesmysly, stříká spray na zdi, případně se řeže žiletkou, apod. Je to pohodlné - to se nemusí učit. (Vy starší ale vzpomente co jste dělali vy a jak se na to dívali vaši rodiče) Neodsuzuju Gothic, jen se mi nelíbí, stejně jako tuctuc muzika, kterou zase složil jen hlupák, který neví co je melodie a harmonie a jen si v počítači naskládal za sebe dokola jednu smyčku, kterou ještě někde stáhl... Když se hezká holka schválně oblíká jak šmudla, lhostejno jestli do černého Gothic, nebo jde ven v teplákách, nebo musí za každou cenu ukázat ušmudlaný tanga, je prostě hloupá, nedošlo jí, že může vypadat sexy a líbit se. A je to jen její chyba, že ji nebudu šukat :))) Ale CO s tou hloupostí? Napsal bych, že to je jen jejich problém, že přichází v životě o spoustu věcí. Ale je to bohužel problém celé společnosti, kam se řítí. Jenže zkuste vysvětli oslovi, že je osel....

Anonym (28.3.2009 05:23:50)

Proč by měl gothic připomínat gotiku? Kristova noho, co je to za vola?:D

Anonym (28.3.2009 10:50:15)

Pomerne vyznamny je faktor vlivu medii ktery tu nikdo nezminil. Vzhledem k letum cenzury za totality a naslednemu prevratu, kdy se na nas vyhrnula hromada informaci, nebyli moji rodice uceni kritickemu mysleni. A ti to nemohli naucit svoje deti. Nase spolecnost neni v tomto smeru jeste vyspela natolik, aby mohla predavat zkusenosti nadchazejici generaci. Potrebuje to vyvoj abychom se naucili oddelovat zrno od plev. Dnesni teenageri jsou prilis ovlivnovani medii. Ja taky jsem jeste ve veku studenta a je fakt ze uz moje nastupujici pubertalni generace pro mne byla jistym zpusobem "nechutna". Uz tehdy(00-02) zacala mit pristup na internet vetsina a uz tehdy to byla spousta zvratku.

Mungo (29.3.2009 13:20:12)

CzIsThE ThEoReThIcKy ÷ yE ThO WyYyWoY lOl° =(

Mirek (29.3.2009 13:42:59)

To právě Mungo není. Czisthe theorethicky si o thom mhůžeš mhyslet co chceš. Ale čistě prakticky je to totální kravina a ubohý pokus udělat z naprosté debility něco úžasně zajímavýho (jako na N@vě). Za měsíc, nebo tobě spíš za rok, to dojde taky. Klidně si zatím phiš co chcheš. Stejně to nečte nikdo jiný než jen další hlupák.

Mirek (30.3.2009 16:56:33)

Pročpak byly smazány mé 2 příspěvky? Jo táák, vy tu máte CENZURU, ale já nic vulgárního nenapsal. Tak mě napadá - co je horší, jestli NeSmYsLy nebo cenzura. No pravděpodobně zdejší redaktor bude právě jeden z těch o kterých jsem psal...

hulibrk (15.4.2009 12:01:00)

Fajn článek, fajn názory některých účastníků diskuze (s podivem i těch mladých) a do toho všudypřítomný Nevím, který dělá čest svému Nicku.

Zdenynek (15.4.2009 14:31:42)

Naprosto s autorem souhlasim a to mi je 15 let. Ja kdyz litam po tech profilech tak jenom zasnu a kdyz se potom potkavam s tema lidma co to tam napsali, tos to se jim proste musim uplne smat. To je neco hroznyho co ta dnesni mladez vymysli :D:D

Lukáš (10.5.2009 16:58:48)

Jé, tak to je krásný článek. To nemá chybičku. Názor autora jako by byl zrovna ten můj. A ani se nedivím, že se to některým jedincům nebude líbit, pravda bolí. Super. Muckuju tje Dave :D

x-worker (29.9.2010 05:17:50)

Článek je dost výstižný a celkem souhlasím s tím, co je v něm uvedeno... Máme se asi za pár let na co těšit... Za mých pubertálních let jsme také dělali voloviny a většina z nás z toho vyrostla, tak se to snad podaří i stávájící generaci puberťáků... teoreticky by je z toho mohlo vyléčit vhození do pracovního procesu :) No a diskuze? To jsem se opravdu pobavil... Kladně hodnotím příspěvky "puberťáků", kteří dokáží psát česky, ale zároveň jsou natolik tolerantní, že pro ně není alfou a omegou života, všechny odlišně se chovající vrstevníky vymýtit. A nick "Nevim" - kapitola sama pro sebe. Nenapsal žádný konstruktivní argument, zato mu bylo proti chuti vše, co napsal kdokoliv jiný, než on sám. Ve většině případů nad takovým člověkem ostatní mávnou rukou, s tím, že "to se dá léčit", ale "Nevim" je opravdu extrém. Tomu by ani "studená-horká a na samotku" nepomohlo. Ale i krajní extrémy jsou součástí celku (bohužel)...