Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > UŽ NIKDY VÍCE OOOOUUUUTTTTUUUU!!!!!!!

UŽ NIKDY VÍCE OOOOUUUUTTTTUUUU!!!!!!!

Bývalý zákazník OUUUUTTUUUU!!!!!!!! (2.6.2009 21:41:19)

Pozor na tito zloděje!!!Již půl roku nejsem zákazníkem outu a přesto mi přišla další platba,asi se jich už nikdy nezbavím.Předávám to právníkům.Dejte si na ty zloděje pozor!!!!!!!!!

(3.6.2009 10:26:37)

Jsou to lupiči,já jsem dostával fakturace ještě tři měsíce po výpovědi a po půl roce poslal O2 výhružnej dopis,že jsem nevrátil jejich přijímač. Maj v tom bordel,poskytují nekvalitní a klamavé služby a okrádaj lidi. Pryč od nich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym (3.6.2009 15:14:15)

O2 poskytuje sluzby naprosto umerne tomu, jakou technologii si koupis. Tady totiz kazdej ceka, ze si koupi beckovou sluzbu ADSL a bude mit kvalitu pripojeni jako na garantovany pronajmuty optice.

Anonym (3.6.2009 15:14:37)

A pro mistni rejpaly nepracuji pro O2 ale u jejich konkurence.

bebe37 (3.6.2009 15:40:59)

Jasně že pro ně nepracuješ, ty pracuješ pro O2 Slovakia. )))))

Anonym (4.6.2009 14:41:24)

hej nvm ale ja jsem asi člověk šťastený :D za 3 roky co mám ADSL od nich jsem se dočkal jenom zlepšení, a jenom jeden vypadek s DNS servy ktery byl tak měsic zpátky jinak naprostá spokojenost.. všichni si stěžujou jak jsou hrozní ale jedině oni vam něco nabidnou, nebo nvm jak vy ale nam dal po dvou letech vyuzivani sluzeb bezdratovou linku zadara, když jsem měl problém upa na začtku s netem... (naše chyba někdo to blbě zapojil) zavolal jsem večer kolem 20.00 a rano v 10.00 volal technik ze merili signal a vse by melo byt ok.. potom byldim asi 3 kilaky od ustredny a dosahuju rychlosti az 5mb.. jako neni to tech 8 ale staci a jede to hlavne stabilne...btw ostatni z mého okoli dosahuji pouze na 3 mb.. nvm jak je to mozny ale tak ja jsem spokojenej... od o2 mame mobily, net, pevnou a TV. za chvili bude u mě i 3g tak se těším :D... ja si na ně nemůžu stěžovat...

Crustgrinder (6.6.2009 16:58:49)

No to je super z 8 mb mít možná až 5 mb a jak si sám napsal ostatní mají 3 mb, takže jen 30% z toho co si platí. Opravdu skvělé

Anonym (7.6.2009 15:20:08)

to je fakt jak v mateřské školce, lidi kdy konečně pochopíte že si kupujete rychlost až 8, O2 a nikdo vám za tyhle peníze na technologii ADSL rychlost garantovat nebude

čert (7.6.2009 22:45:47)

nevím proč tady pomlouváš O2, když si pročteš smlouvu,negarantují ti 8M, ale rychlost do 8M, sám ji mám taky, chodí mi to tak v průměru 6,7M, ale hodně záleží na lince, vzdálenosti od ústředny a dalších věcech, jinak s fakturacemi, nemám problém a když se to poseránkovalo, jeden den jsem zavolal a následný se technici činili, našli vadný splitter, vyměnili a šlape to dál, co víc bych mohl chtít??? Je nesmyslné chtít něco, co nikdo nedokáže garantovat, připadáš mi jako malé dítě "chci pískoviště uprostřed obyváku a vy se třeba poseránkujte"", ale ruku na srdce, není to trochu moc pohodlnářské?? Když něco chci, musím pro to něco udělat, nebo to zaplatit, nikdo ti nic nedá zadarmiko :-D

LUkáš (10.6.2009 13:30:16)

jojo...přesně tak

Anonym (7.6.2009 16:35:31)

ta moje vzdalenost od ustredny je dooost velka a to ze me zavedli az tech "5" tak si myslim ze bry.. kdyz technologicky to ani neni mozny... a raději budu na adsl za 750 než u wifi za 450 kde je rychlost o ho.... nic tam pomalu nefugnuje a zaprsi a wifi je off

Ufončanko (3.6.2009 15:27:36)

Co to řikate?Podle mne sou 02 uplne skvela společnost...!Nelžu,mají skvelí zavazky,neotŕavujou mne..mno proste ja chci jenom 02:)))

Bobb (4.6.2009 01:20:33)

Bohuzel se to nevztahuje jen na ADSL. Diky pokryti signalem, ktery tu ma jediny kvalitni O2, jsem presel od T-Mobilu. Hned prni faktura od O2 byla spatne. Druhou ani nedostanu nebot jsem zrusil smlouvu. Totalne nulova zakaznicka podpora, 30min cekani na telefonu, boj s jejich uplne stupidnim automatem, ted mam predplacneou O2 kartu, nelze zjistit ani zbyvajici kredit..sila.

Anonym (8.6.2009 20:38:56)

A proč jsi šel od T-M k O2? Já to udělal obráceně a maximální spokojenost! Okrádají všichni, ale tihle z O2 u toho ještě neskutečně mlaskají.

standa (7.6.2009 01:39:01)

Moje zkušenost - čím více vykřičníků, tím víc si za to dotyčný může sám. Většinou ve své nabunřelosti nezaplatí, nenahlásí, neodhlásí nereaguje na sms......

skico (4.6.2009 16:21:21)

Ono už jen podle stylu příspěvku, který jsi sem napsal, jsi tvrdě ukázal jaký máš nad věcí nadhled. Já jsem tedy "tito" zloděje taky vyhledal a upsal jsem se jim a víš ty co ? Jsem naprosto spokojenej. Internet funguje jak má - pingy jsou perfektní, rychlost taky, takže si nemám na co stěžovat. To, že si tě ještě neodstranili ze seznamu svých zákazníků, je sice trochu neprofesionální, ale vše se dá naprosto jednoduše vyřešit jedním telefonátem na infolinku! Zvedne ti to taková milá paní, té řekneš, že jsi už před pul rokem zrušil "XY" služby a ona tu tvoji fakturu vymaže se systemu, ty ji můžeš klidně skartovat, nebo sníst jak je libo a je po problému. Děláš tady průvan, kvůli úplné zbytečnosti.

Duke Dude Duda (4.6.2009 23:14:22)

Také s nimi mám jen a jen ty nejhorší zkušenosti. Po zrušení paušálu a mobilního čísla mi ještě tři měsíce chodily faktury za neexistující služby, které následovaly s měsíčním odstupem druhé upomínky, a výhrůžky exekucí. A ke všemu mne teď dostává na kolena i chování Českých Radiokomunikací tím, že i přes čtyřnásobnou reklamaci rychlosti připojení (mám mít 8Mb a stěží se dostanu na 700kB) nemám možnost odstoupit od smlouvy. Vždycky mi totiž na týden rychlost opraví-možná by se slušelo říci "upraví" na 4Mb, tedy po dvouměsíčním vyřizování reklamace. Takže je to jeden velký huj!

Bobs (7.6.2009 17:24:19)

Sorry, ale jak tě brát vážně, když si stěžuješ, že "...(mám mít 8Mb a stěží se dostanu na 700kB)..." :-)))

:) (9.6.2009 07:28:52)

K tomu paušálu, když si pořádně přečtete co podepisujete, veškeré podmínky, tak se pak nemusíte divit, že tam máte třeba nějakou výpovědní lhůtu nebo tak něco... pokud nic takového není a chodí Vám co by nemělo tak je dobré zavolat zeptat se, domluvit se...No a ktomu dotazu na net od ČRa nemám co říct...:) :)

Bobs (7.6.2009 17:17:24)

Nechci se O2 nějak zbytečně zastávat. Je to velká firma a jako každý velký moloch, i O2 je sem tam poněkud nepružný. Nicméně já mám s nima v podstatě jen pozitivní zkušenosti. Pokaždé, když jsem něco od nich něco potřeboval (změna tarifu, zjištění parametrů linky, nastavení poněkud atypického modemu, apod...), tak jsem se setkal nejen se slušným jednáním, ale hlavně také se snahou vyhovět. Ono je to nejspíš o komunikaci - jako ostatně úplně všechno v životě. Když s nima budeš komunikovat, klidně a slušně se jich zeptáš na důvod toho, proč ti poslali něco, o čem ty se domníváš, že by ti posílat neměli... když hned nebudeš každého paranoidně podezřívat z nějakého zlého úmyslu okrást tě... tak nejen, že ty sám jistě budeš mít klidnější život, ale možná i rychleji a jednodušeji vyřídíš víc věcí než to dokážeš nyní. ;-)

Anonym (11.6.2009 07:43:32)

přesně tak je to jenom o komunikaci, osobně jako operátor pracuji a je rozdíl když příjde člověk terý má problém, málem neumí říct ani dobrý den začne hned ječet co je to za bordela a nebo příjde člověk který slušně pozdraví a vklidu svůj problém vysvětlí. Ono operátor je taky jenom člověk a když po něm začneš ječet tak nemůžeč čekat že on se pro tebe přetrhne a bude bůhvi jak milý. Navíc stebou většinou mluví úplně poprvé a v drtivé většině případů je ten poseldní co za to můžet protože o n ne většinou ten člověk co ty požadavky přijmá a dál přerozděluje na jiná oddělení které mají na starosti dořešení a to on už nemůže ovlivnit a když ty po něm ječíš tak nečekej vstřícný přístup. Kdyby na tebe nědko v práci začal ječet tak se s ním taky bavíč jinak než s osoubou která tě o to slušně požádá. A pro tu slušnou osobu se pokusíč udělat možná ještě něco navíc, ale pro toho řvouna uděláš pouze co musíš udělat podle nějákého standartního postupu a dál se nestaráš

JirkaV (11.6.2009 22:01:26)

Když jeden problém řěší v čase po sobě několik různých operátorů je chyba v řízení společnosti. Nikdo není přímo odpovědný za vyřešení jednoho konkrétního problému zákazníka. V čase se odpovědnost rozmělní až nakonec skončí na O2, jako na obchodní značce.

Laco (9.6.2009 18:47:48)

O2? velká chyba. jsem staronovým klientem tohoto, jak zde již zaznělo molochu. Využívám služeb O2 jako mobilního operátora. Bohužel, ještě další dva roky... Problém? V březnu rušili Benefit program a nabídli poukaz na slevu na nový telefon. Přijal jsem. Uvěřil jsem. Přišla SMS, potvrzující, že obdržím do 6 týdnů poukaz. Nepřišel. 1. reklamace. Vysvětlení? Poukaz leží na centrále v Praze. Já jsem z Ostravy (SMS operátorka, vyřizující mou žádost má na svém PC vždy celou kartu. tedy i s adresou). Stále s úsměvem žádám o nápravu. Odpověď, reklamační oddělení "bleskově" reaguje: za dalších 6 týdnů obdržím poukaz poštou. Omluva pouze od operátorky. Dalších 6 týdnů uplynulo minulý týden ve čtvrtek. Volám opět s reklamací. V pátek mi operátorka podává informaci, že poukaz je na cestě. Čekám, je úterý, 9.6., 12 týdnů od podání první žádosti. Operátorka O2 mi, již rozčílenému odpovídá, že "poukaz je v tisku". A milým tónem se mě ptá, co mne může udělat, že písemnou omluvu mi odešlou až na písemnou stížnost. Dále se ptá, jsetli si přeji urgenci. Bojím se, že budu čekat dalších 6 týdnů. Na to, jak mne zase pošle operátorka O2 někam... s milým úsměvem... A velice ochotně mi nabídne kontakt na ředitele společnosti. Nejspíš proto, že i on mě pošle ... slušně... tam kam patří celé O2...

maja (11.6.2009 13:22:14)

Mně už neotravují protže byli se mnou jako s dlouhodobě platícím zákazníkem spokojeni.Byl jsem u nich bezmála 10let do roku 2008.Vydělali na mně a nevydělali se na mně.Když platíš tak máš když neplatíš tak nemáš.A někdy když neplatíš tak dlužíš.A když to zaplatíš tak máš klid.Musíš mít akorát možnost volby, a někdy se na to radši vykašlat než vejít ve svazek s molochem, jedním z řešení je předplacená karta.