Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Akce vysokorychlostní internet+TV bez pevné lákavá nabídka.

Akce vysokorychlostní internet+TV bez pevné lákavá nabídka.

siski (8.11.2009 23:38:35)

Nechal jsem se nalákat nabídkou od O2 vysokorychlostní internet 8Mbit/s +TV. Jsem velice s touto službou nespokojen. TV běží super, ale, co se týče internetu tak je velice nestabilní chvíli běží na 3.5 Mbit/s a pak to spadne třeba na rozmezí 512kbit/s až třeba 2.59 kbit/s a to se pak drží půldne a o víkendu ani nemluvím. Někdy si říkám, že bych se mohl klidně vrátit k pevné a modemu jako před osmi lety a to bydlím 1000m od ústředny. Chystám se, že tam zavolám a jsem jen zvědav jak se k tomu O2 postaví až jím oznámím že pokud nebude problém vyřešen a internet stabilní že odstoupím od smlouvy.

Lany (10.11.2009 18:11:14)

Rychlost závisí na zapnutém setopboxu. Vaše linka bohužel nezvládá více a TV má bohužel přednost.

bzz (10.11.2009 18:30:55)

dědo vypni setopbox zapni net a uvidíš jak to pofrčí dycky mě fascinuje jak si někteří chytráci nepřečtou ani co kupují hlavně když jeto zdarma a modem za kačku a pak tu naříkají o blbostech ...

(11.11.2009 10:49:16)

Co mu to radíš? O tom není ve smlově ani slovi!!! O2 pouští dvě služby po jednom kabeu a ono to jaksi nestíhá. Co když se dotyčnej chce koukat na Tv a rodina něco dělá na netu? Nejseš od nich? Já doporučuji rychle zrušit tuto službu,než Vás zničej,jak finančně tak psichicky!!!!!!

Honza (11.11.2009 13:23:14)

Stačí se zeptat při objednávání služby. Já se zeptal a bylo mi sděleno, že O2 TV sebere internetu cca 3Mb. Bydlím 900-1000 metrů od ústředny a rychlost mám 6,8Mb, tak ta TV vůbec nevadí.

David (11.11.2009 22:19:06)

No a mě operátor napovídal , že to nemá nic společného a že se jedná o dvě oddělené služby a prej mám dostatečně volnou linku na to , aby mě jelo 8 mega a o2 tv si bralo 3M s volného místa.Teda přesně mě říakl.Vaše linka zvládne 12M rychlost,Proto když si k internetu objednáte O2tv , tak potřebnou rychlost televize bude brat s toho co je nad 8 M. Samozřejmě že si to bere s těch 8Mega a né že ne :D:D:D Ale já mám službu stabilní a mám rychlost 6.5 mega stabílní , žádné kolisání a jelikož tu máme jako alternetivu wifi , jsem s O2 naprosto spokojenej :)

xxx (14.11.2009 19:29:01)

Anonym (18.11.2009 22:10:22)

Co jsem motáte kyslík tady je debata o UPC internetu a akci ke kabelovce net zdarma je super! Jen škoda že nemám domu zaveden kabel. :-(

Anonym (18.11.2009 23:07:40)

jsem trošku mimo soryy

xxx (14.11.2009 19:38:49)

Ha panové to nic není :) ja jsem si obědnal 15 zaří (tedy podepsal smlouvu ) na pevnou linku a ADSL 8 mega , a nasmlouvě je že služba atd bude žřízená do 30 dnu , a co pak se to nedějé tedka je 14 listopadu a službu a ani linku stále nemám , a když zavolám na O2 linku tak se jen vymlouvají bud to že maji něký problém z pozemky :) nebo že tam taková smlouva vubec neni , a nebo že nemájí volná slot/výstup na dslamu , nebo že nemaji v mé oblasti volnou pevnou linku :) bydlím v ově v centru :) srandisti :X , a přitom když tu toho 15 září byl jejich dyler tak se ověřovalo dostupnout linky a ADSl a jestli vubec lze zřídit Pevnou linku atd na všecko na lince O2 bylo odpovězeno že ano že neni problém :) . Takže si začínám myslet že O2 si dělá z lidí srandu a nebo si myslí že všichni jsou debilní nebo co :( ,, takže ti kdo zvas by snad jen na chvily uvažovaly nad O2 tak nedoporučuji ani omelm jsou nespolehliví !!!!!! a to jsem napsal slušně :)

(15.11.2009 11:31:37)

Jsou to podvodníci. Jde jim jenom o poníze!!!!

mira (15.11.2009 23:42:08)

ja uz jsem se od 12.cervna pred 14dny dockal jinak absolutne stejny scenar vymluvy a lzi

hasinpre (12.11.2009 12:02:29)

me to blblo tes ale jen co jsem si zavolal technikum od o2 byl problem vyresen behem 24 hodin jsem od ustredny 3500metru a net mam stabilnich Download 3050.6 kbit/s Upload 420.3 kbit/s tak nevym asi se budete muset prestehovat a nebo si zaplatit nove natazeni linky tod vse.

anonym (21.11.2009 02:37:24)

kolik to stoji?

Roman (23.11.2009 21:43:45)

Myslím, že by bylo vhodné kdyby i zákazníci začali vystupovat seriózně a chtěli řešit vzniklý problém a ne že na záčátku řeknou dělejte něco nebo linku zruším. Nemyslím si, že by bylo tak jednoduché službu zrušit. Ve smlouvě je rychlost AŽ.... Ale pro řešení potíží s rychlostí se bere rychlost, která je nastavená na BRASU ne co neschopní obchodníci zákazníkům napovídají. Vřele doporučuji si informace od obchodníků, kteří mají za uzavření smlouvy ověřit na technické podpoře, kde Vám rádi informace upřesní.

Anna (23.11.2009 22:31:53)

A ti co vystupují jako já seriozně nemají 8 mbit ani slíbených 3 mbit , ale v tuto chvíli směšných 129 kbit.A to mám pouze zapojený internet .Zákaznická a technická linka si mě předhazují jako horký brambor .Fakt super .Výsledek mého slušného a trpělivého jednání .Tak honem pryč a hledat jiného operátora.